collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 680044 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1300 Gepost op: 4 juni 2013, 10:48:53 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:49:18 door destino »

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1301 Gepost op: 4 juni 2013, 10:57:13 »
Destino ik heb deze gekocht, type 'Bea' ook van Rainbow.
Ik wilde uiteindelijk toch geen wreefbandje, vandaar dat ik voor deze heb gekozen.
Ben ze momenteel aan het inlopen met dikke sokken erin, in de hoop dat ze toch iets oprekken want ze zitten wat krap bij m'n tenen!

Destino

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1302 Gepost op: 4 juni 2013, 11:28:09 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:49:05 door destino »

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1303 Gepost op: 4 juni 2013, 11:39:57 »
@destino je hebt smaak...heb dezelfde  :biggrin:
Ze zitten echt heerlijk.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1304 Gepost op: 4 juni 2013, 11:53:34 »
@Destino ik heb ze via internet besteld (Elegant steps in Engeland) dus ruilen is behoorlijk duur. Bovendien kan ik ze al niet meer ruilen want ik heb er al hielbeschermers en anti-slipzooltjes op geplakt. Komt vast goed als ik ze wat vaker draag en anders hebben we altijd nog marktplaats!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1305 Gepost op: 4 juni 2013, 13:28:54 »
Destino ik heb deze gekocht, type 'Bea' ook van Rainbow.
Ik wilde uiteindelijk toch geen wreefbandje, vandaar dat ik voor deze heb gekozen.
Ben ze momenteel aan het inlopen met dikke sokken erin, in de hoop dat ze toch iets oprekken want ze zitten wat krap bij m'n tenen!

Bij mij zitten ze ook wat strak bij mn tenen. Heb ze 1x bij de schoenmaker wat uit laten rekken. Nu zitten ze goed.
Best smal model is het he.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1306 Gepost op: 4 juni 2013, 13:30:27 »
@Mootje ik ben ermee bij de schoenmaker geweest maar die keek me aan alsof ik gek was geworden toen ik vroeg of hij ze kon uitkloppen...hij zei geschrokken dat je dat nóóit moet doen met satijn...dus ik ga denk ik maar eens een andere schoenmaker zoeken want blijkbaar kan het gewoon! :dry:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1307 Gepost op: 4 juni 2013, 13:42:59 »
@Mootje ik ben ermee bij de schoenmaker geweest maar die keek me aan alsof ik gek was geworden toen ik vroeg of hij ze kon uitkloppen...hij zei geschrokken dat je dat nóóit moet doen met satijn...dus ik ga denk ik maar eens een andere schoenmaker zoeken want blijkbaar kan het gewoon! :dry:

Je bent niet gek geworden hoor haha ;) Misschien is hij bang dat ze vies worden ofzo dat hij het daarom niet wil doen. Ik heb ze gewoon in de doos aan hem gegeven. En ik werk aan de overkant van de schoenmaker dus toen ze klaar waren heeft hij ze meteen gebracht ook al was ik er niet zodat ze bij hem in de winkel niet stoffig konden worden. En je ziet er bij mij helemaal niets van dat ze uitgerekt zijn. Ik heb ze nu maar weer even aan gedaan :biggrin:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1308 Gepost op: 4 juni 2013, 13:47:23 »
Ik heb daar ook meteen een vraag over Mootje... Wat zijn de kosten van het terug sturen? Als die erg hoog zijn vind ik dat dan de prijs direct zo omhoog schiet.

Dat weet ik niet. Mijn vriend heeft het op zn werk verstuurd. Maar zn baas heeft nog steeds niet laten weten hoeveel we er voor moeten betalen. Hebben er al 2x om gevraagd en elke keer zegt zn baas oh dat moet ik nog even nakijken. Nu 2 maanden later nog niets gehoord. Gaan dr ook niet meer om vragen :sleep: Je zou het even bij het postkantoor kunnen vragen hoeveel een pakketje naar Engeland kost.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1309 Gepost op: 4 juni 2013, 14:53:11 »
Ik heb daar ook meteen een vraag over Mootje... Wat zijn de kosten van het terug sturen? Als die erg hoog zijn vind ik dat dan de prijs direct zo omhoog schiet.

Dat weet ik niet. Mijn vriend heeft het op zn werk verstuurd. Maar zn baas heeft nog steeds niet laten weten hoeveel we er voor moeten betalen. Hebben er al 2x om gevraagd en elke keer zegt zn baas oh dat moet ik nog even nakijken. Nu 2 maanden later nog niets gehoord. Gaan dr ook niet meer om vragen :sleep: Je zou het even bij het postkantoor kunnen vragen hoeveel een pakketje naar Engeland kost.

ik heb ze al geruild, 9 euro voor het verzenden, het paar retour heeft dan gratis verzendkosten

Apple

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1310 Gepost op: 4 juni 2013, 21:09:42 »
Fijn om te weten!

Ik bestel de schoenen maar alvast want ik ben bang dat ze straks uit de collectie zijn als ik ga trouwen  :blush:

Peetiescheetie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1311 Gepost op: 5 juni 2013, 09:57:26 »
Oeh, die ballerina's op de vorige pagina zijn leuk!
Ik heb het topic nog niet helemaal doorgekeken maar de meeste trouwschoenen zijn gewoon mooi en comfortabel. Ik wist niet voor wat voor schoen ik zou gaan, ik dacht dat een witte zomerpump ook wel zou volstaan. Maar ik draag nooit hakken dus het werd nog wel een uitdaging.... ik wil namelijk wel hakken dragen omdat mijn vent 30 cm groter is :P
Ik ben op aanraden van de bruidszaak toch maar naar bruidsschoenen gaan kijken en ik ben gelukkig afgelopen zaterdag geslaagd. Ik heb redelijk moeilijke voeten want ik heb een knok op mijn linkervoet. Daarbij heb ik maat 36/37 en volgens mij ook best brede voeten.
Ik heb morgen een afspraak bij de podotherapeut om hier eens naar de laten kijken want met de trouwschoenen passen werd ik toch wel erg geconfronteerd met mijn "niet makkelijke" voeten.

Edit: Ik wil trouwens voor 'savonds bij het feest nog wel andere schoenen. Misschien ga ik gewoon voor mijn witte birkenstocks. Of ik ga shoppen voor witte ballerina's. Maar ik vind de nieuwe kleuren allstars ook heeeeel leuk, en de mintgroene lage allstars geven ook wel een leuke wending aan de outfit!

Maar nu de foto van het paar wat het uiteindelijk is geworden, de Pink Dahlia (het strikje op de schoen is eenzelfde strikje als op mijn jurk hihi);
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2013, 09:59:49 door Peetiescheetie »

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1312 Gepost op: 11 juni 2013, 00:53:21 »
Dit waren mijn trouwschoenen: (en die van mn man :P )

Misschien afwijkend, maar met het totaalplaatje klopt het helemaal!


 
voordeel is dat ik ze nu ook gewoon aan kan..

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1313 Gepost op: 11 juni 2013, 07:57:37 »
@dees, verkeerde foto? :P

KM80

  • Junior
  • **
  • Berichten: 164
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1314 Gepost op: 11 juni 2013, 09:21:46 »
Dit worden mijn schoenen. Ook besteld bij elegant steps  :biggrin:
Ze zitten momenteel alleen nog iets strak bij mijn tenen (in de breedte, lengte is prima), dus hoop dat ze daar nog heel iets uitlopen... En anders misschien toch even bij de schoenmaker langs om te kijken wat er mogelijk is.

Destino

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1315 Gepost op: 11 juni 2013, 09:26:52 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:41:54 door destino »

Peetiescheetie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1316 Gepost op: 11 juni 2013, 09:38:10 »
@ Dees; mijn trouwschoenen zijn nu nog wit, maar ik heb een bon gekregen waarmee ik de schoenen na het trouwen kan laten verven! Zo kan ik de schoenen ook blijven dragen :)

KM80

  • Junior
  • **
  • Berichten: 164
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1317 Gepost op: 11 juni 2013, 10:38:02 »
@ Destino: Helaas niet gevoerd van binnen, dus iets minder zacht dan de Rainbow club schoenen. Maar het oog wil ook wat... ;) De hak is ruim 6 cm, voor mij ideaal. Voor mijn werk loop ik meestal op platte schoenen, maar verder altijd op een hak van 6-7 cm.

wedding2013

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1318 Gepost op: 11 juni 2013, 10:42:45 »
Destino we hebben dezelfde schoenen haha!

Oh nog een tip: kijk niet alleen wat mooi staat maar ook praktisch is... de locatie die wij hebben heeft allemaal klinkersteentjes en dat loopt dus op dunne hakjes voor geen meter!

Babs22

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1319 Gepost op: 17 juni 2013, 09:43:01 »
Ik heb 2 jaar geleden in Mijdrecht (bij Amstelveen/ Vinkeveen in de buurt) bij Giovanna Bruidsmode mijn schoenen (ook maat 35) gekocht. Misschien kan je daar slagen.

http://www.giovanna.nl/

Succes!

Barbara


Visje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1320 Gepost op: 17 juni 2013, 19:28:28 »
Dit zijn mijn schoenen, van Gabor. Na lang gezocht te hebben toch gevonden ;)

Hoe zit dat met schoenen verven, kan dit met elke schoen?


Visje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1321 Gepost op: 17 juni 2013, 19:30:33 »
Ik heb mijn schoenen niet van een officieel trouwmerk, maar gewoon bij een winkeltje waar ze ook trouwschoenen hadden. Hier hadden ze ook schoenen in maat 35, van het merk Gabor. Ik heb mijn schoenen in de bijlage. Dus misschien niet persé zoeken naar 'trouw' schoenen.

(ik heb mijn schoenen even bijgevoegd).

Peetiescheetie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1322 Gepost op: 18 juni 2013, 11:38:56 »
Hoe zit dat met schoenen verven, kan dit met elke schoen?

Misschien kan dat wel, ik weet alleen niet hoe het uit pakt met leer en hoe ze dat doen.
Satijn kan sowieso, maar daar trekt de verf natuurlijk snel en egaal in.

blijbruidje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1323 Gepost op: 19 juni 2013, 17:27:56 »
In welke prijscategorie moet ik denken als ik trouwschoenen bij de bruidswinkel zou gaan kopen?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1324 Gepost op: 19 juni 2013, 17:42:41 »
 Bij de bruidswinkel betaal je de hoofdprijs! Ik had schoenen gezien en die zouden daar tussen de 150 en 170€ kosten. Dus vandaar ook niet in een bruidswinkel gekocht!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards