collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 679151 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blijbruidje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1325 Gepost op: 19 juni 2013, 17:45:44 »
Holy sh*t! En dat voor een paar witte pumps.. :blink: Ok dan ga ik dus NU op andere plaatsen zoeken. Eigenlijk lijken rode schoenen me ook wel leuk, die kan ik tenminste daarna ook nog aan.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1326 Gepost op: 19 juni 2013, 18:02:31 »
Ligt er maar net aan, bij Taft en Tule krijg je bij aankoop bruidsjurk 50% korting op schoenen en torselet.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1327 Gepost op: 19 juni 2013, 18:51:47 »
@Visje Leren schoenen kan je ook verven hoor. Gewoon is bij de schoenmaker binnenlopen en vragen naar de mogelijkheden.

@blijbruidje Wat een geld he?! Ik heb ze van marktplaats, zijn die dure schoenen 100 euro goedkoper en maar 1 dagje gedragen. Verder staan in dit topic heel wat links naar sites waar ze goedkopere bruidsschoenen verkopen. Maar rode schoenen kan je op veel plekken vinden natuurlijk!

wedding2013

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1328 Gepost op: 20 juni 2013, 13:04:32 »
Gewoon schoenen via mp kopen, heb ik ook gedaan.. als je langere rok hebt dan zie je de schoenen ook alleen als je zit en loopt...

Ingetjuh

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1329 Gepost op: 21 juni 2013, 14:22:03 »
Ik kreeg de schoenen bij mn jurk, dus inpakken en wegwezen!!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1330 Gepost op: 30 juni 2013, 00:55:57 »
Dit worden mijn schoenen:



En 's avonds ga ik over op ballerina's of gympies, dat moet ik nog even bekijken..

* oeps, een beetje groot  :blush:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1331 Gepost op: 30 juni 2013, 09:35:09 »


Het was de bedoeling dat ik deze schoenen overdag aan zou doen, en mijn roze convers savonds.
Alleen deden deze zo pijn, dat ik ze bij elkaar denk ik 2,5 uur heb aangehad (met tussenpauzes ;)) en mijn convers bijna heel de dag ;)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1332 Gepost op: 30 juni 2013, 10:03:56 »
Mooi Willieeee, maar wat jammer dat ze pijn deden! Benieuwd naar je roze converse, daar wil ik misschien ook naar switchen 's avonds..

margriet

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1333 Gepost op: 2 juli 2013, 08:19:48 »
Ik wacht op mijn pakketjes, ik heb 2 paar schoenen van irregular choice besteld, aangezien ik van gekke dingen hou en iedereen een gekke jurk verwacht (die ik lekker niet heb), ga ik voor aparte schoenen. (al vind ik ze persoonlijk nog best normaal) Misschien niet voor onder een trouwjurk maar daarom des te leuker.

Ik ga maar weer bij de voordeur wachten tot de postbode komt.

En zilveren schoenen kunnen toch wel onder een ivoren jurk?

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1334 Gepost op: 2 juli 2013, 08:47:26 »
Ik had ook zilvergrijze schoenen bij een ivoren jurk  :cool2: kan heeel goed :)

margriet

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1335 Gepost op: 2 juli 2013, 09:13:11 »
Ik had ook zilvergrijze schoenen bij een ivoren jurk  :cool2: kan heeel goed :)

pfieuw gelukkig  :applaus:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1336 Gepost op: 2 juli 2013, 09:34:13 »




Om nog even te bevestigen  :blush:  :biggrin:

margriet

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1337 Gepost op: 2 juli 2013, 11:16:21 »
leuk!! waar heb je die vandaan? (laat me alsjeblieft niet alle 54 pagina's terugzoeken)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1338 Gepost op: 2 juli 2013, 11:27:34 »
Haha gekocht bij de bruidsmode zaak waar m'n jurk vandaag kwam en ze via hun laten kleuren. De grijze kleur zat namelijk ook in een kleur accent in m'n jurk ;-)
Rainbow schoenen zijn het

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1339 Gepost op: 19 juli 2013, 08:59:37 »
Yesssss ik heb eindelijk de ivoorkleurige ballerina's gevonden waar ik al heel lang naar zocht! Ben als een kind zo blij!!
Besteld via D-moda en binnen 1 dag in huis, keurig stevig verpakt, wat een superservice!
Ik ben best wel opgelucht, want ook al hebben mijn 'officiƫle' trouwschoenen maar een heel klein hakje, ze zitten niet als pantoffeltjes en deze schoentjes wel! Dus zodra ik m'n trouwschoenen zat ben schiet ik snel in deze! :blush: :applaus:

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1340 Gepost op: 19 juli 2013, 09:15:28 »
Hele leuke ballerina's augustusbruid!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1341 Gepost op: 21 juli 2013, 11:15:18 »
Bezigbijtje: Ze zijn erg mooi!

Trotse augustusbruid: Lijkt me heerlijk, kan je lekker die aandoen als je de andere zat bent. Ik zit zelfs nog te denken om witte birckenstocks als 'chill schoen' te halen als ik de gewone bruidsschoenen zat ben. Van die weet ik dat ze lekker zitten.

April2014

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1342 Gepost op: 13 augustus 2013, 18:13:30 »
Ik heb sinds zaterdag ook mijn trouwschoenen! :D
De rainbow Anika. Ben er heel blij mee! :biggrin:

Mooie schoenen! Ik wil die ook gaan kopen! Waar heb je ze vandaan? En vallen ze groot of klein??

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1343 Gepost op: 13 augustus 2013, 20:13:04 »
Ik heb sinds zaterdag ook mijn trouwschoenen! :D
De rainbow Anika. Ben er heel blij mee! :biggrin:

Mooie schoenen! Ik wil die ook gaan kopen! Waar heb je ze vandaan? En vallen ze groot of klein??

Ik had dezelfde schoenen. Zaten echt super. Ik heb ze bij de Bruidsmodewinkel gekocht. Je kunt ze vast ook via internet kopen. Doe je dat liever niet, kijk dan even op de site voor verkooppunten
Schoenen vallen normaal. Ik heb altijd mt 39 en van deze schoenen ook

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1344 Gepost op: 13 augustus 2013, 22:00:16 »
Hier fan van de rainbow Ashley en Hanna!

Bruid130913

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1345 Gepost op: 15 augustus 2013, 09:12:04 »
Deze heb ik gekozen, zitten heel fijn je merkt niet dat je op hakken loopt.
En gratis kleuren na de bruiloft.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1346 Gepost op: 15 augustus 2013, 09:15:10 »
Deze heb ik gekozen, zitten heel fijn je merkt niet dat je op hakken loopt.
En gratis kleuren na de bruiloft.

Die zijn mooi! Hoe heten ze/waar heb je ze gekocht als ik vragen mag?

Bruid130913

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1347 Gepost op: 15 augustus 2013, 09:19:54 »
Ze heten als ik het goed heb pink paradox london strawberry

Ik heb ze gekocht in de bruidsmodezaak waar ik mijn jurk en eigenlijk alles heb gekocht.

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1348 Gepost op: 1 september 2013, 00:54:44 »
Mijn schoenen. Ze zijn van Penrose shoes. Ik had ze in een magazine gezien (en uitgeknipt voor mijn moodbord) Ik had nooit verwacht dat ik ze ook echt uiteindelijk zou gaan dragen op onze dag. Mijn moeder en ik liepen bij stylezshoes binnen in rotterdam. En daar stonden ze te pronken onder een glazen kapje. Ik riep heel enthousiast: oohhh mam dat zijn die schoenen die ik heb uitgeknipt. Ik zag de hak en dacht: now way dat ik daar elegant op kan lopen. Maar de eigenaar van de winkel zei dat ik het toch maar eens moest proberen omdat de schoenen heel erg comfortabel zitten (ondanks hoge hak) En hij had gelijk, ik liep er zo op weg....







Een jive op deze schoenen doen zag ik echter niet zitten, dus daarvoor had ik deze schoenen:





gekke was dat ik van de dansschoenen meer last had dan van mijn 'echte' bruidsschoenen. Ik heb ze daarna dus gelijk weer omgewisseld (en mijn jurk ook haha) iedereen verklaarde me voor gek dat ik weer mijn lange jurk aan wilde. Het was echt heel warm, maar ik wilde zo lang mogelijk van mijn mooie jurk en schoenen genieten! Door de hoge hakken voelde ik me ook heel erg vrouwelijk. Ik krijg er echt een mooiere houding van. De schoenen zijn nu samen met mijn jurk naar de stomerij, ik ben benieuwd of ze nog schoon worden (er zitten grasvlekjes op)
« Laatst bewerkt op: 1 september 2013, 01:04:17 door poppetje »

Demellie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1349 Gepost op: 2 september 2013, 14:15:08 »
Goededag lieve bruidjes,

Ik heb een hele zoektocht naar schoenen gehad en drama's en ik heb wakker gelegen van angst. :D

Ok: ik had zwarte schoenen gekocht bij de Manfield voor 80 euro, mooie sleehakjes van 5 cm, met elastiekjes. Erg elegant. Daarbij had ik dus een zwart bont jasje gekocht. (Jasje had ik eerst gekocht, dus daarna begon de zoektocht naar schoenen) Bij mijn eerste pasbeurt had ik dus alles aan. En toen gebeurde het. Daar sta ik in mijn mooiste jurk ooit (Ik in een jurk is al bijzonder) en mijn schoenen en jas maakt hem lelijk. Ik hoopte van harte dat het een tijdelijk gevoel was, maar des te meer tijd voorbij ging, des te vreselijker ik me ging voelen. 'Oh shit, nog maar 3 maanden, wat moet ik nou?!'
Keuze maken en doorzetten. Na dagen piekeren, heb ik het toch gedaan. Ik ben met mijn schoenen naar Manfield gegaan (had ze al in april gekocht!) en uitgelegd wat er is gebeurd. Ik voelde (nu wat minder) me echt vreselijk: zulke mooie schoenen en ze staan gewoon niet onder mijn jurk. Het vrouwtje zag hoe overstuur ik werd, des te meer we erover praatten. (het is een klein probleem, maar als je er al maanden mee loopt is het echt een olifant is je hoofd!) Ze vertelde dat ze mijn geld niet terug kon geven, omdat het al zo lang geleden is. Maar ja, laten we eerlijk zijn, die schoenen, met zo'n gevoel, ga je nooit meer dragen. Dat is dan gelijk over en uit en de liefde is voorbij. Ze begreep dat en heeft het geldbedrag in cadeaubonnen terug gegeven. Dit is heel bijzonder, want dat DOEN ze nooit. Ik heb nog meer belachelijk geluk, want mijn schoonmoeder heeft deze bonnen van mij overgenomen, zodat ik niet met dubbele kosten zit. Ik koop namelijk nooit bij Manfield, ze zijn net iets te 'Fancy' voor mij. (had het moeten weten he? ;))
Dus daarna begon mijn echte zoektocht weer met aardig wat tegenslagen. Op Light in the box mooie, lieve, leuke schoenen gevonden. Maar na wat onderzoek kwam ik er al snel achter dat de webwinkel bagger is. Schijnt dus dat de klantenservice niet meewerkt (bv: binnen 7 dagen reageren krijg je je geld terug, maar na 7 dagen reageren ze dan en zeggen ze ja sorry, je zit over de 7 dagen heen) en de spullen zijn van slecht materiaal, kortom spuuglelijk. Dat wilde ik niet riskeren. Bij deze raad ik iedereen ook af om bij hen te bestellen. :D ;)
Dus verder zoeken, via Marktplaats (ja, na 5 dagen dag en nacht zoeken, kijk je ook eens een keer op marktplaats!) kwam ik op een winkeltje. Gino en Julia. Even gemaild, want ik zag verder geen info. Ze hebben een website, meerdere zelfs:
www.trouwjurken.net                        www.trouwschoenen.net                        www.bruidslingerie.com                     www.hoepelrok.com

Omdat het een bruidswinkel is, heb ik met lood in mijn schoenen gevraagd naar prijzen. En de terugkoppeling was aangenaam! onder de 80 euro schoenen en verven zit bij de prijs. Maar. Er is altijd een maar, ze zitten in Nijmegen. Voor mij is dat een uur en kwartier tijden, dus gevraagd of we alles over de post kunnen regelen. Maar ja, als snel kwam ik erachter dat ze geverfde schoenen niet terug nemen, mocht er iets mis zijn. Naja, dan maar de auto in en gaan. Dus lekker zing muziek in de auto met mijn schoonmoeder en rijden maar. God god god, duurde toch echt anderhalf uur voordat we er waren. Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Het is een lieve vrouw: Daria, die je helpt. Ze zit in een gigantisch mooi huis (Zonneheuvel). Heb niet alles gezien, want het blijft een huis he. LOL. Ze had leuke jurken hangen, mooie sieraden en wow, de schoenen! Binnen 5 minuten was ik eruit. Het waren niet de schoenen die ik online had uitgekozen, want dat waren schoenen voor speciale kleine voetjes. Nou, ik heb kleine voetjes, maar dat waren echt baby voetjes. En in een andere kleur (zeg niet welke ;)). Ik ben 69 euro kwijt en 10 euro voor verzenden.

Ze deed niet alleen haar best voor mijn schoenen, maar ook voor mij. Ik liet mijn jurk zien, ten eerste viel het me op dat ze hier normaal mee omging. Je hebt wel eens dat winkels vreemd reageren, met zo'n lichte ondertoon 'je had hem hier moeten kopen', maar zij helemaal niet. Ze praatte zelfs het bontje uit mijn hoofd (wat ik al zelf gedaan had), maar ze gaf goede argumenten waarom wel en waarom niet.
En ze heeft mijn schoonmoeder DOLgelukkig gemaakt. Zij wilde namelijk een bontje voor mij maken, maar ik vond de kleur niet mooi. Ze heeft mijn schoonmoeder opgedragen om een stola te naaien en pats boem: ze knipt gewoon overal proefjes vanaf, zodat mijn schoonmoeder gericht kan zoeken naar de juiste kleuren. 'Ach, is toch maar een beetje voering, hier neem mee'. Heerlijk mens. :)

Dus, het is ff rijden (voor mij iig), maar je krijgt echt waarde voor je geld!

Oh ja, om het drama af te maken: liet mijn zwarte schoenen aan mijn AS zien en wat was zijn reactie? "GATVERREDAMME!!!!" En bedankt, dat helpt tegen de zenuwen ja. hahhaa!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards