collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 679164 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1350 Gepost op: 4 september 2013, 10:52:18 »
lol na het hele verhaal , ben ik  wel nieuwsgierig naar de schoenen :P

schoenen kado gehad bij de jurk , dus had niet zoveel keus, omdat ik niet alles aankon vanwege smalle voeten

Demellie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1351 Gepost op: 4 september 2013, 11:05:32 »
Ja, wilde toch even mijn nachtmerrie kwijt en waar beter dan hier? ;-)

hahahha, het zijn hele lieve schoenen van 5 cm, maar in een knal kleur. Ben nog steeds bang dat het niet goed komt (de schoenen komen pas eind september en mijn laatste pasbeurt is 18 september), maar gewoon even relaxen en fingers crossed.

Maar fijn dat je ze kado kreeg! :) Scheelt toch weer wat geld en ik ben er nu wel achter gekomen: alle beetjes helpen. HAHA.

Shayna

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1352 Gepost op: 16 september 2013, 10:23:46 »
@poppetje
Wow echt geweldig je eerste schoenen  :heart:


Oh ik ben zo aan het twijfelen, ik heb schoenen samen met mijn Jurk gekocht. Had eerst een paar hakken aan maar na 1 1/2uur passen kreeg ik toch last van mijn tenen erin, dus andere lagere aan getrokken... het zat wel lekker... en misschien heb ik toen toch overhaast besloten om ze te kopen.
Wat later ook commentar van mijn schoonzusje dat het toch echt niet "mijn" soort schoenen zijn en misschien te "ouderwets" voor mij.....
Nu zit ik heel erg te twijfelen...  :sleep:

Ik heb wel een lang Jurk dus je gaat ze toch niet "zien" .... maar ik hou wel van hakken en ik vind het ook prettiger als ik naast mijn AS niet zo klein ben...

Nu weet ik niet of ik die schoenen nog kan annuleren of ruilen  :hmm: omdat ik er toen 15%korting op kreeg (op alle accessoires)... En er op de bon iets staat van "afgeprijsde textielgoederen en/of schoenen" kunnen niet geruild worden... Ze zijn wel 120€...


EvaT

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1353 Gepost op: 19 september 2013, 14:20:47 »
Hallo allemaal,

ik vroeg me af of jullie wat adresjes voor mij hebben van winkels die een grote collectie bruidsschoenen verkopen. Ik woon in Zuid-Holland dus een beetje in het westen/midden zou fijn zijn.
Alvast bedankt!


Demellie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1354 Gepost op: 19 september 2013, 14:33:49 »
https://www.google.nl/#q=bruidsschoenenen+zuid+holland&spell=1
Allemaal bruidsschoenen in Zuid-Holland.

Ik raad zelf Gino en Julia aan in Nijmegen, omdat ik daar fijne ervaringen mee had. En zoals ik eerder zei: het vrouwtje had niet zo'n blik, toen ik zei dat ik mijn jurk niet bij haar gekocht. En prompt, gisteren mijn jurk gehaald (maar mijn schoenen zijn er nog niet, dus gevraagd of ze een 5cm hakje hadden) en ik krijg een rot blik omdat ik ze daar niet heb gekocht. Wilde bijna uithalen. Ik heb mijn schoenen voor 67 euro, ipv de 120/130 standaard prijs in de bruidswinkel.

sperie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1355 Gepost op: 12 oktober 2013, 19:13:55 »
Ik had al schoenen voordat ik een jurk had gekozen  :blush:
We trouwen in het buitenland, waar het (naar alle waarschijnlijkheid) mooi weer is. Ik wilde graag schoenen die ik na de bruiloft ook nog zou kunnen dragen. Ik twijfel of ik ze nog ga beplakken met strass steentjes...

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1356 Gepost op: 13 oktober 2013, 11:35:10 »
Nog geen schoenen voor de dag zelf, maar al wel schoenen voor al m'n voeten op het einde van de dag zeer zouden gaan doen.

Deze beauty's:


louisa30

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1357 Gepost op: 13 oktober 2013, 13:40:54 »
Stylez shoes in Rotterdam, uitgebreide collectie en de eigenaar is erg aardig!

Rozalie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1358 Gepost op: 16 oktober 2013, 14:20:30 »
ik heb toevallig een actie gezien, bij de bruidszaak waar ik morgen naartoe ga mag ik gratis schoenen uitzoeken wanneer ik mijn jurk koop!!  :applaus: :applaus:

De actie is bij Aphrodite in barneveld, wel een goede zaak geloof ik, maar dat moet morgen blijken :D


Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1359 Gepost op: 16 oktober 2013, 15:47:04 »
Aan de andere kant van die straat zit the new bride. Daar heb ik mijn jurk gekocht en daar geven ze ook de schoenen cadeau! Ik had al schoenen en heb toen mijn sieraden cadeau gekregen.


Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1360 Gepost op: 17 oktober 2013, 00:26:04 »
ik heb toevallig een actie gezien, bij de bruidszaak waar ik morgen naartoe ga mag ik gratis schoenen uitzoeken wanneer ik mijn jurk koop!!  :applaus: :applaus:

De actie is bij Aphrodite in barneveld, wel een goede zaak geloof ik, maar dat moet morgen blijken :D

He? Trouw jij twee x? In een vorig bericht heb je je trouwjurk laten stomen. Grappig. Of stiekem reclame aan het maken?

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1361 Gepost op: 17 oktober 2013, 11:14:57 »
ik heb toevallig een actie gezien, bij de bruidszaak waar ik morgen naartoe ga mag ik gratis schoenen uitzoeken wanneer ik mijn jurk koop!!  :applaus: :applaus:

De actie is bij Aphrodite in barneveld, wel een goede zaak geloof ik, maar dat moet morgen blijken :D

He? Trouw jij twee x? In een vorig bericht heb je je trouwjurk laten stomen. Grappig. Of stiekem reclame aan het maken?

Scherp aggies ;-)

Rozalie

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1362 Gepost op: 23 oktober 2013, 13:59:20 »
OH huh? ik zie het ook, ik denk dat ik op mijn andere pc nog ingelogd ben ofzo, mijn nicht (Sophietje89 is haar naam volgensmij) heeft heer jurk laten stomen, ik denk dat ze onder het verkeerde account zit.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1363 Gepost op: 23 oktober 2013, 18:52:30 »
OH huh? ik zie het ook, ik denk dat ik op mijn andere pc nog ingelogd ben ofzo, mijn nicht (Sophietje89 is haar naam volgensmij) heeft heer jurk laten stomen, ik denk dat ze onder het verkeerde account zit.

Hmmm dubieus dubieus dubieuzer allerdubieust ;)

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1364 Gepost op: 23 oktober 2013, 18:55:32 »
OH huh? ik zie het ook, ik denk dat ik op mijn andere pc nog ingelogd ben ofzo, mijn nicht (Sophietje89 is haar naam volgensmij) heeft heer jurk laten stomen, ik denk dat ze onder het verkeerde account zit.

WHAHAHAHA

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1365 Gepost op: 25 oktober 2013, 16:03:38 »
Dames,

Ik heb nog helemaal mijn bruidsjurk niet dus nog niet met schoenen bezig.. Maar kopen jullie die schoenen niet in de bruidswinkel zelf eigenlijk? Ik zie iedereen met andere site ensow....

Nou ben ik zelf ook niet echt een super hakkenloper. Op zich heb ik wel hakjes en hou ik daar ook van, maar zeker niet TE hoog. Ik wil er gewoon lekker op kunnen lopen enzo. Nu lees ik meiden die 2 paar schoenen kopen. Maar waar laat je dan dat andere paar? Eigenlijk wil ik gewoon de hele dag dezelfde schoenen. Ze moeten dus lekker zitten en niet te hoog zijn...

Zijn er ook meiden die ervoor kiezen om maar een klein hakje te nemen?

Ik heb mijn schoenen bij de bruidswinkel zelf gehaald en niet online omdat ik zeker wilde zijn dat de kleur van mijn schoenen perfect paste bij de kleur van mijn jurk.

Ook lingerie zou ik bij de winkel zelf aanschaffen, zeker een torselet omdat het kan zijn dat deze net niet mooi onder de jurk valt. Maar dat is mijn mening. ;-)

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1366 Gepost op: 25 oktober 2013, 19:37:37 »
Ik heb mijn schoenen ook tegelijk met mijn jurk gekocht om dezelfde reden als Aggies (en omdat ik die eigenlijk al eerder had uitgezocht dan de jurk!)

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1367 Gepost op: 26 oktober 2013, 12:48:40 »
Dames,

Ik heb nog helemaal mijn bruidsjurk niet dus nog niet met schoenen bezig.. Maar kopen jullie die schoenen niet in de bruidswinkel zelf eigenlijk? Ik zie iedereen met andere site ensow....

Nou ben ik zelf ook niet echt een super hakkenloper. Op zich heb ik wel hakjes en hou ik daar ook van, maar zeker niet TE hoog. Ik wil er gewoon lekker op kunnen lopen enzo. Nu lees ik meiden die 2 paar schoenen kopen. Maar waar laat je dan dat andere paar? Eigenlijk wil ik gewoon de hele dag dezelfde schoenen. Ze moeten dus lekker zitten en niet te hoog zijn...

Zijn er ook meiden die ervoor kiezen om maar een klein hakje te nemen?

Ja hoor! Ik had ook een klein hakje en gewoon 1 paar schoenen;-)
Ik had ze niet in de bruidswinkel besteld, maar via een site (weet al niet meer welke) met outlet. Als je goed informeert naar materiaal, pasvorm, hoe de maat valt, dan moet dat best lukken. Bij mij ging het in elk geval in 1 keer goed en omdat ik bewust had gekozen voor leer, kon ik ze in de zomer ook nog af en toe aan bij een nette lichte outfit. Ik vond het ideaal!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1368 Gepost op: 26 oktober 2013, 12:53:38 »
Ben nog steeds bezig om op marktplaats schoenen te zoeken. Ik wil ze zo graag roze laten verven. Alleen mijn moeder staat er niet achter. Als ik dan op MP een paar kan vinden, goedkoop. Kan ik ze laten verven, hopelijk kan ik dan mijn moeder overtuigen.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1369 Gepost op: 26 oktober 2013, 12:57:17 »
Haha, waaruit haal je dat ik het zelf betaal?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1370 Gepost op: 26 oktober 2013, 13:15:42 »
Ja, maar als ik nu nieuwe schoenen in de winkel koop en ze dan laat verven en het staat niet. Dan heb ik straks €150+ betaald voor een paar schoenen die niet staan. Dus wil eerst een voorproefje.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1371 Gepost op: 26 oktober 2013, 15:09:05 »
@Pitahaya: ik heb mijn schoenen niet bij de bruidsmodezaak gekocht waar ik mijn jurk vandaan heb, omdat ze daar niet mijn smaak schoenen verkochten. Daarom heb ik ze via internet besteld, maar ik had natuurlijk ook gewoon naar een andere schoenen- of bruidsmodezaak kunnen gaan. Zelf had ik ook maar een heel klein hakje onder mijn trouwschoenen en ik had voor alle zekerheid zelfs nog ivoorkleurige ballerina's gekocht voor als ik toch last zou krijgen van m'n voeten. Ik ben namelijk in het dagelijks leven helemáál geen hakkenloopster...
Uiteindelijk heb ik de hele dag m'n schoenen met hakjes aan gehad, heb niet eens meer gedacht aan m'n platte schoentjes! (Die ik trouwens in een tas had gedaan die één van onze ceremoniemeesters bij zich had, zoiets kun je in goed overleg prima aan je CM's overlaten!)

Succes met je schoenenjacht!!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1372 Gepost op: 2 november 2013, 17:39:56 »
Zijn er mensen die ervaring hebben met schoenen kopen bij elegantsteps met een levertijd van een paar maanden?

En/of heeft iemand ook ervaring met de site www.crystalbridalaccessories.co.uk?

Heb namelijk leuke trouwschoenen op het oog, maar deze zijn pas vanaf eind januari in de verkoop terwijl ze nu al besteld kunnen worden.

Aafjes77

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1373 Gepost op: 4 november 2013, 12:50:10 »
Au-drey, ik heb mijn schoenen bij elegantsteps besteld. Ging prima, omruilen gaat allleen niet...tenminste niet gratis. Ik had een paar schoenen te klein besteld en wilde die ruilen voor grotere. Ik zit nu dus met twee paar schoenen die nooit gedragen zijn....Mag ik vragen welke je gezien hebt? Wie weet zijn het net toevallig dezelfde!
Verder is de levertijd geen maanden hoor, ik had ze met een week of drie!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1374 Gepost op: 5 november 2013, 11:17:11 »
Hoi Aafjes, bedankt voor je reactie. Dezelfde schoenen zullen het niet zijn, want het gaat bij mij om schoenen uit de nieuwe collectie, die pas in januari leverbaar zijn. Vandaar ook mijn terughoudendheid in bestellen, dat is namelijk wel erg lang wachten of het goed gaat...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards