collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 680292 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1375 Gepost op: 5 november 2013, 14:30:22 »
Au-drey, ik heb in september schoenen besteld bij Elegant Steps die pas half oktober leverbaar waren. Ontving de dag na mijn bestelling netjes een telefoontje of het goed was als ze het andere paar (had er twee besteld) ook pas dan zouden verzenden. Uiteindelijk ontving ik beide paren in de eerste week van oktober, dus twee weken eerder dan ik had verwacht.

DeeeH

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1376 Gepost op: 10 november 2013, 14:05:10 »
Ook ik zit er aan te denken om mijn schoenen bij elegantsteps te bestellen. Scheelt toch weer!

Vind alleen de maat lastig. Weet iemand hoe de schoenen van Rainbow Couture vallen?

Jassou

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1377 Gepost op: 10 november 2013, 17:41:20 »
Rainbow couture valt normaal. Ik heb 'in het dagelijkse leven' 38,5 en die paste ook gewoon. :)

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1378 Gepost op: 17 november 2013, 14:56:57 »
Ben al een hele tijd aan het zoeken naar dé perfecte schoen voor onder m'n jurk en die ik daarna ook nog kan aandoen.
Ik ben deze tegen gekomen, volledig verliefd op geworden, maar ik twijfel toch nog.
Het is een klein hakje en ik loop niet zo best op hakken. En ik wil niet stuntelig over komen.
En de prijs is ook even slikken natuurlijk.

Dit zijn ze

http://www.attitudeholland.nl/haar/schoenen/laarzen/plat/vintage-bordeaux-hoge-knie-laars-met-spijkerkop-studs-mat/

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1379 Gepost op: 17 november 2013, 15:36:44 »
Mijn ervaring met dure schoenen is dat de kwaliteit ook erg goed is en ze heerlijk zitten. Ik had ook een keer redelijk dure schoenen gekocht met een redelijk hoge hak, maar ze zaten perfect en ik kan er hele wandelingen op maken als ik wil. En t zijn wel echt schoenen die je vaker aan kan, dus t geld wel waard denk ik!

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1380 Gepost op: 17 november 2013, 16:00:34 »
Ik heb hier ook een paar Steve Maddens staan, die goed 200€ hebben gekost en ik kan er alle dagen, de hele dag in rondlopen.
Heb de schoenen al bijna 2 jaar en is nog niets aan. Dus dat was wel een super investering.
En idd, voor dat geld zul je geen brol krijgen, maar toch 't is een aankoop om even over na te denken.

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1381 Gepost op: 17 november 2013, 19:43:24 »
zou ff kijken of je ze niet veel goedkoper uit t buitenland kan bestellen, zijn hier $131, zit je wel met evt belasting nog erover
http://new.shoebuy.com/hades-vintage/494556

http://www.ebay.com/itm/Hades-Vintage-Burgundy-Retro-Style-Knee-Boots-Gothic-Victorian-Steampunk-6-/310648507217?pt=US_Women_s_Shoes&hash=item4854180b51
« Laatst bewerkt op: 17 november 2013, 19:50:12 door Violet »

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1382 Gepost op: 17 november 2013, 20:31:53 »
Hey, bedankt voor het opzoekwerk.
Ik ben zelf ook een beetje bezig geweest met het zoeken naar goedkopere sites.
En ik had er al wel een paar gevonden, maar die van jou zijn toch de goedkoopste.
Zotjes dat jij dat ineens vind en ik er gewoon grandioos over kijk terwijl ik zeker een uur de sites heb zitten afschuimen  :biggrin:

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1383 Gepost op: 18 november 2013, 19:50:52 »
Laten we het er op houden dat ik een ongekend talent heb om te internetshoppen  :biggrin:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1384 Gepost op: 18 november 2013, 21:40:21 »
Ooohh mooi paar op marktplaats gezien. Maar in de winkel 39 gepast en op marktplaats staat 39.5 lastig.

M14

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 817
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1385 Gepost op: 20 november 2013, 08:20:46 »
@PK, je kunt altijd zooltjes in de schoenen doen als ze net iets te groot blijken te zijn.

Ik ben aangemeld bij www.zalando-lounge.nl. Hier komen dagelijks acties met artikelen met heel veel korting voorbij. Vandaag zag ik dat de schoenen en tassen van Menbur in de aanbieding zijn. Het zijn vooral gekleurde satijnen schoenen, maar wie weet kun je voor een mooie prijs een paar mooie (bruids)schoenen op de kop tikken.

Let overigens wel op de levertijd, die kan vrij lang zijn (maar staat wel altijd aangegeven).

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1386 Gepost op: 20 november 2013, 23:21:09 »
Laten we het er op houden dat ik een ongekend talent heb om te internetshoppen  :biggrin:
Haha, laat me raden, jij hebt al vele uurtjes aan online shopping gedaan?  :biggrin:

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1387 Gepost op: 21 november 2013, 10:36:58 »
Trouwens, weet er iemand of er nog extra kosten bijkomen als je via ebay.com besteld?
Dat er geen postbode aan de deur staat die dan nog een bedrag moet ontvangen, want dan sta je daar wel schoon natuurlijk.

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1388 Gepost op: 21 november 2013, 12:51:58 »
kunnen wel inklaringskosten (belasting) bij komen, liefst zet de verkoper er op dat het een "gift" is dan voorkom je dat maar niet alle verkopers doen dat

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1389 Gepost op: 21 november 2013, 13:46:49 »
kan het altijd vragen natuurlijk :)

Net wat zitten zoeken op ebay naar de schoenen, want de links die je me had doorgestuurd waren allemaal maat 37.5 en dat zal niet lukken met mijn maatje 40  :biggrin:
Heb er nu toch eentje gevonden voor een lagere prijs :) maar komt toch ongeveer hetzelfde uit aangezien de verzendkosten hoger liggen.

Wel nog een vraagje, ik wil een mailtje naar de persoon sturen die het item aanbied, en ik moet eerst een item number invoeren.
Maar ik vind dat dus nergens terug  :blink:
Kan iemand me er mee helpen?
Dit is de link en de kleur moet red zijn en de maat 8 (geen idee of dat nodig is om het nummer te weten te komen, maar ik geef het maar mee :) )

http://www.ebay.com/itm/Vintage-Alternative-Footwear-by-Hades-Mid-Calf-Lace-Up-Bluckles-Boot-/251198329719#payCntId
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 18:40:16 door Steffie_G »

Shayna

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1390 Gepost op: 22 november 2013, 00:14:46 »
Description
onder Print / Report Item, Rechts klein

eBay item number:
251198329719

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1391 Gepost op: 22 november 2013, 10:25:23 »
Oooow, bedankt! Dat ik zelf nooit gevonden  :biggrin:

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1392 Gepost op: 22 november 2013, 10:45:02 »
Kijk ik net op internet winkel in de regio heeft beide schoenen die ik mooi vind in de aanbieding. Gelijk twee paar apart laten zetten en vanmiddag passen  :applaus:

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1393 Gepost op: 15 december 2013, 20:18:36 »
Vraagje aan jullie: spreken jullie iets af over de stropdas of schoenen van jullie aanstaande? Ik wil zelf graag pastelkleurige schoenen, die wil ik ook matchen met de bloemen, miss is t mooier als zijn stropdas hierop aansluit maar wil eigenlijk niets afspreken over zijn pak. Hij moet zelf uitkiezen wat hij mooi vind.hoe doen jullie dat? Maken jullie afspraken?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1394 Gepost op: 16 december 2013, 11:28:48 »
Joyce, hebben jullie niet iets afgesproken over een themakleur ofzo?
Of misschien kunnen jullie dat nog doen? Het is idd wel mooi als dat overeen komt....

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1395 Gepost op: 16 december 2013, 13:24:13 »
@ joyce wij maken daar inderdaad afspraken over. Ik heb gewoon een kleur voorgesteld en AS vond het prima :) lijkt mij ook het mooiste als de kleuren bij elkaar passen

Same here! Al zit ik nog te twijfelen of ik mijn schoenen ga kleuren...... Boeket en stropdas van vriendlief zullen in ieder geval overeen komen.

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1396 Gepost op: 16 december 2013, 14:18:06 »
Mijn vader heeft mijn schoenen beschilderd. Dit komt ook terug op het kaartje en onze namen en die van mijn dochter staan op de schoenen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-8NPD3MZO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto650-SZTUNIEW.jpg

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1397 Gepost op: 16 december 2013, 15:56:33 »
Bedankt voor jullie reacties, vanavond maar even bespreken, we hebben wel wat themakleuren, pastelkleuren. Vooral roze, peach, mint en wit. Maar grote kans dat hij eerder zijn pak heeft dan ik mijn schoenen. Wat als ik dan de juiste kleur schoenen niet vind?!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1398 Gepost op: 16 december 2013, 16:23:06 »
Schoenen die je kunt laten kleuren?
Ik heb schoenen van de Elsa Coloured Shoes. Die kunnen in alle kleuren geverfd worden!

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1399 Gepost op: 16 december 2013, 17:09:49 »
Dat zou kunnen maar ik wil geen echte trouwschoenen, ik wil ook niet te dure schoenen. Het liefst ballerina's. Is het het handigste als hij eerst een stropdas koopt en ik daarna schoenen of andersom?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards