collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 679999 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sweetananas

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1450 Gepost op: 10 maart 2014, 16:52:22 »
Ik heb vorige week schoenen gekocht bij de Schoenen Reus. Gewoon simpele witte ballerina's met een wit strikje en 2 losse bloemetjes aan de zijkant. En voorkant heeft strepen die eruit komen. Weet niet hoe ik het goed kan omschrijven.
Voor 15 euro. Als ik hakken zou dragen dan zou ik langer dan mijn AS zijn aangezien hij ietje pietsje langer dan mij is.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1451 Gepost op: 26 maart 2014, 08:40:05 »
Zoals hier zie ik vele mooie er tussen: http://www.zalando.nl/damesschoenen-bruidsschoenen/?gclid=CKCy1JSDrr0CFZShtAod-HMAXg&wmc=SEM31_CR_NL_1891101.&opc=2211 Maar allemaal spierwit, geen 1 is ivoor. :-(

Bij zalando wordt vrijwel alles omschreven als 'wit', maar ik zie er genoeg tussen staan die ivoor zijn.
Ik heb daar zelf ook trouwschoenen besteld, helaas waren deze te ivoor, terwijl de omschrijving 'wit' zei.
Laat je daardoor dus niet misleiden.
Voordeel van Zalando is dat je gratis kunt verzenden/retour sturen. Dus je kunt altijd proberen.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1452 Gepost op: 26 maart 2014, 20:15:08 »
Pitahaya ik heb ook zulke (wel goedkopere trouwens) schoenen gehad en ik vond het bandje verschrikkelijk. Bleef niet goed zitten en dan moest ik het weer omhoog trekken. Geen idee wat voor jurk je hebt maar met een lange jurk niet handig. Weet natuurlijk niet of dat bij schoenen ook is, vind ze wel mooi.

Droopy

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1453 Gepost op: 27 maart 2014, 06:34:33 »
Met zo'n bandje achter de hak heb ik ook geen goede ervaringen.
En de hakhoogte is heel persoonlijk. Zelf kan ik prima lopen op 7cm. Maar dat verschilt per persoon. Als je nooit op hakken loopt zou ik denk ik niet hoger dan 4 cm doen. Maar zoals ik al zei dat is heel persoonlijk.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1454 Gepost op: 27 maart 2014, 08:51:28 »
Het ligt ook heel erg aan de schoen, loop zelf amper op hakken, maar heb nu wel schoenen met een hak van 7,5 cm waar ik bijna niets van merk.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1455 Gepost op: 27 maart 2014, 16:17:40 »
Het ligt ook heel erg aan de schoen, loop zelf amper op hakken, maar heb nu wel schoenen met een hak van 7,5 cm waar ik bijna niets van merk.

Ja heel erg herkenbaar!!! Dat heb ik dus ook!!!
Maar goed, mijn schoenen waren ook erg prijzig, dus dan mag je ook wel kwaliteit verwachten!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1456 Gepost op: 27 maart 2014, 22:49:39 »
Die van mij waren idd ook niet goedkoop, maar ik wilde zo graag voor een keer op hoge hakken. Ben ik eindelijk een keer boven de 1.60 hahaha

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1457 Gepost op: 30 maart 2014, 18:20:51 »
Ik kan de ervaring nog niet delen, maar heb voor de avond sneakers.
Mijn jurk zal niet te lang zijn, die komt maar tot mn knieen  ;)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1458 Gepost op: 30 maart 2014, 21:01:19 »
Ik loop echt nooit op hakken. Had ook geen hele hoge, waren meende ik zo'n 4 of 5 cm. Maar ze zaten erg comfortabel en heb ze hele dag aangehouden. Na de bruiloft ook nog regelmatig aangehad (nu heeft de pup ze helaas te pakken gekregen en heb ik ze weg moeten doen :( )

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1459 Gepost op: 31 maart 2014, 13:06:32 »
Persoonlijk zou het ook niet mijn voorkeur hebben, ik vind persoonlijk de hak in de kleur van de schoen gewoon mooier. Maar, als ze echt lekker lopen, tja, dan is het wellicht nog het overwegen waard.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1460 Gepost op: 31 maart 2014, 15:49:39 »
@pitahaya, ik zou zeggen doen.  Maar ja ik vind 'echte' trouwschoenen foeilelijk :P ;)
Ik vind ze er echt heel erg leuk uitzien :D

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1461 Gepost op: 31 maart 2014, 15:53:41 »
En hielden jullie het dan vol om de hele dag op hoge hakken te lopen? ik vind hakken wel mooier staan...
Maar als je dan in de avond weer platte slippers/schoentjes of iets aan doet? Is je jurk dan niet veel te lang??

Nee, nog niet de halve dag ;) Was dan ook erg blij met mijn all stars ;)
Maar dat lag ook gewoon aan de schoen. Want 2 weken later was ik getuige bij mijn nichtje en toen heb ik mijn hakken aangehad van smorgens 9 tot savonds 9 (daarna overgegaan op ballerina's)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1462 Gepost op: 31 maart 2014, 16:15:14 »
Ik heb tot het eten op mijn hakken gelopen. Heb daarna heerlijke uggs met steentjes aangedaan haha

Inge89

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1463 Gepost op: 31 maart 2014, 18:12:53 »
Pitahaya, die heb ik ook gekocht! Zelfde twijfel idd gehad, maar ze lopen heerlijk en je kan ze daarna nog gewoon aan. En ik denk dat eerder een paar x de punt te zien is dan de hak door de sleep die ook nog achter m'n jurk aan komt.
Ik zeg doen! ;)

Pooh

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1464 Gepost op: 4 april 2014, 12:36:41 »
Eventjes de mijne showen :)

Pooh

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1465 Gepost op: 4 april 2014, 13:42:28 »
Bij Valkengoed bruidsmode in Amersfoort. Ondanks dat ik mijn jurk daar niet heb gekocht, werd ik echt super goed geholpen :)

Flipsen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1466 Gepost op: 14 april 2014, 10:03:17 »
Zijn er bruidjes hier die hebben gekozen voor een knalkleur met een korte witte jurk? Ik zag dit op internet maar er stonden weinig voorbeelden bij...
Foto's misschien?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1467 Gepost op: 14 april 2014, 11:00:50 »
ik heb uiteindelijk geen knalkleur aan schoenen gekozen, het werd te druk, maar ik heb wel dan weer kleur in mijn jurk zitten. Het is gewoon het vinden van de juiste balans

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1468 Gepost op: 14 april 2014, 12:34:47 »
JA ikke!!! Knalroze schoenen met een korte witte jurk...de dag is nog niet geweest maar dat gaat het in elk geval wel worden!

juf theelepel

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1469 Gepost op: 15 april 2014, 22:24:40 »
ik heb uiteindelijk geen knalkleur aan schoenen gekozen, het werd te druk, maar ik heb wel dan weer kleur in mijn jurk zitten. Het is gewoon het vinden van de juiste balans

Ik heb een witte jurk met knalroze schoenen.
Roze is ook onze themakleur...

TB

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1470 Gepost op: 18 april 2014, 10:28:11 »
Via deze weg wil ik alle toekomstige bruidjes waarschuwen, zodat ze niet op dezelfde manier als mij behandeld worden. Ik had mijn droompaar bruidsschoenen via de webshop van lookonthebridesite.com besteld. Er werd mij gegarandeerd dat, indien de maat niet goed was, de schoenen kosteloos geruild konden worden. Helaas bleek het bestelde paar inderdaad te groot te zijn en heb ik dit onmiddellijk terug opgestuurd. Toen ik het paar enkele dagen later terug thuis ontving, zat er tot mijn grote verbazing volgende brief bij: “Helaas kunnen de schoenen niet retour genomen worden, omdat er duidelijk op gelopen is op een wijze dat de zool al beschadigd is.”. Ik kan jullie echter verzekeren dat ik deze schoenen ENKEL binnenhuis aangehad heb om te passen (en er wat mee rond te lopen…). Blijkbaar verwacht lookonthebridesite.com dat je de schoenen enkel zittend past, zonder er mee rond te wandelen in je eigen huis. Ik heb dus nu een héél erg duur paar bruidsschoenen in huis dat niet past… Ik heb contact opgenomen met de webshop (blijkt bij de winkel van Agnes Hulshof te horen) en ik krijg gewoon geen reactie meer. Ik vind dit werkelijk een schandalige manier van klantbehandeling en hoop dat geen enkel bruidje hetzelfde meemaakt! Dus, wees gewaarschuwd!


Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1471 Gepost op: 18 april 2014, 16:08:00 »
Ik ben ook bang dat als ik savonds overga op platte schoenen dat mijn jurk dan te lang is... ervaringen?

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1472 Gepost op: 18 april 2014, 20:13:14 »
Dat is wel aan te nemen, of je moet je jurk te kort laten maken.
Ikzelf ben ook van plan savonds sneakers aan te doen. Maar zal zien hoe dat zit.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1473 Gepost op: 18 april 2014, 20:19:16 »
Zijn er bruidjes hier die hebben gekozen voor een knalkleur met een korte witte jurk? Ik zag dit op internet maar er stonden weinig voorbeelden bij...
Foto's misschien?

@kirriemirrie Ik ben benieuwd!

Ik had ook een korte jurk. Ik had ivoorkleurige peeptoes (letterlijk killerheels) en roze convers

« Laatst bewerkt op: 18 april 2014, 20:25:48 door Ariel »

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1474 Gepost op: 20 april 2014, 09:24:33 »
Gezien wij gaan trouwen in de tuin en ik enorm slecht ben in op hakken lopen ben ik op de volgende schoenen uitgekomen! ( kan ik nog mooi aan na de bruiloft. Onder de jurk zie je ze ook amper)



 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards