Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Overzicht Aan Mogelijkheden

(1/29) > >>

Joma87:
Hai allemaal,

In september gaat een goede vriendin van mij trouwen en ik heb de taak gekregen om een spetterend vrijgezellenfeest voor haar te organiseren. Het punt is alleen we zijn bijna allemaal nog student en dus hebben we een niet al te groot budget. Wie van jullie heeft leuke ideeën, liefst in de buurt van Harderwijk of Zwolle als het op locatie is.
ik hoor jullie ideeën graag

groetjes

Maaike2902:
googlen op budget uitjes, budget vrijgezellenfeesten?
b.v. budget evenementen

cadanawo:
Bij goed weer 's middags gezellig ergens picknicken met z'n allen.
's Avonds bij iemand thuis met z'n allen koken en daarna eventueel een meidenavond er achter aan plakken...lekker tutten met z'n allen...maskertjes, filmpje...slaapfeestje...
Je kan ook zelf een workshop doen...met z'n allen sieraden maken, kaarten maken, taarten bakken, servies/vazen/glas beschilderen...of andere crea dingen...om zoiets te doen hoef je niet perse iemand in te huren die je begeleid.
Je kan ook als je niet bij iemand thuis wilt/kan koken met z'n allen bij een knus eetcafeetje, bistrootje, pizzariaatje ofzoiets eten, dat is meestal niet al te duur.


Hier nog een paar linkjes:
www.trouweninderegio.nl/Zwolle/Zwolle/Vrijgezellenfeesten
www.trouweninderegio.nl/Amersfoort/Harderwijk/Vrijgezellenfeesten
trouwen-entertainment.startpagina.nl

Anke:
Deze tip kreeg ik van een vriendin.
Eigenlijk was dit georganiseerd... een speurtocht door een stad en dan liep er iemand achter de groep aan om ze te filmen.
Later kregen ze dan alles op DVD.
Erg makkelijk om dit zelf ook te doen.

Maar het belangrijkste is, wat voor type is het?
En wat wil ze absoluut niet!

Lucin:
Je kunt allerlei verschillende dingen doen natuurlijk, dus het belangrijkste is (zoals Anke ook vraagt) waar houdt ze van?

Ik ben nu zelf ook bezig met een vrijgezellefeest voor een vriendin. We hebben een t-shirt met daarop verschillende opdrachten die ze gedurende de dag moet uitvoeren (kost bijna niets en je kunt er een hoop mee doen). 's Avonds gaan we bij een restaurant eten, waarmee ik een menuutje heb afgesproken en daarna doen we een salsa-workshop!

Maar je kunt ook ergens gaan high-tea-en. Dan heb je een middagvullend programma en je hebt gelijk gegeten!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie