collapse

Auteur Topic: Overzicht Aan Mogelijkheden  (gelezen 103218 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #50 Gepost op: 23 januari 2010, 16:49:39 »
[quote name=\'suzan1983\' post=\'300543\' date=\'23 January 2010, 13:31\']Het is toch een knuffel en klaar. Of wil je een paar uur met de koe doorbrengen  :tongue:[/quote]
Misschien kom je daar wel aan inclusief het voor- en naspel? :laugh:

Lin's

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #51 Gepost op: 10 februari 2010, 12:22:43 »
Wat ook heel leuk en spannend is......

[color=\"#9932CC\"]Dineren in het donker!![/color]  errug leuk...!  :laugh:

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #52 Gepost op: 10 februari 2010, 12:23:47 »
Of, ipv van de sieraden workshop gaan zij een sloep huren! We gaan lekker door de Leidse grachten varen. Ook erg leuk!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #53 Gepost op: 15 februari 2010, 12:19:00 »
Thee/koffie/sigaren proeverij...
Varkenknuffelen bij www.familiebofkont.nl
:-)

Flowers&Cake

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #54 Gepost op: 29 september 2010, 23:59:17 »
Badkuipvaren op de Dommel  (Waalre - Noord Brabant)
erg leuk om te doen.
Hier kun je ook een diploma krijgen " hoe wordt je een goede boer of boerin " of zo iets.
Na afloop kun je ook nog op van die grote steppen een kroegentocht maken in Valkenswaard
« Laatst bewerkt op: 1 januari 2011, 11:52:23 door stimpy »

misstiara

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #55 Gepost op: 6 december 2010, 23:35:13 »
Fotofeestje (1 dag model, lekker opmaken, fotoshoot maken)
Workshop Makeup
Workshop bloemschikken (superleuk, creatief en je komt met iets thuis, iets tastbaars)
Kookworkshop
High tea

Leo Verveen

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #56 Gepost op: 15 december 2010, 15:22:35 »
...
« Laatst bewerkt op: 16 december 2010, 11:58:55 door stimpy »

Pepper

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #57 Gepost op: 15 december 2010, 15:25:58 »
En wanneer ga jij trouwen Leo?

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #58 Gepost op: 15 december 2010, 15:35:56 »
Toevallig Leo, dat die uitjes en de Feestgrot waar je over schrijft via de domeinnamen gelinkt zijn en dus bij hetzelfde bedrijf horen. :)
« Laatst bewerkt op: 15 december 2010, 15:39:51 door Anna Livia »

Leo Verveen

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #59 Gepost op: 15 december 2010, 16:45:33 »
Toevallig Leo, dat die uitjes en de Feestgrot waar je over schrijft via de domeinnamen gelinkt zijn en dus bij hetzelfde bedrijf horen. :)

Hoi Anna,

Dat zou goed kunnen ja. De visitekaartjes van TIP lagen daar om mee te nemen. Dat heb ik dus ook gedaan. Zo ben ik in contact gekomen met TIP.
Maar maakt dat iets uit dan? We hebben in ieder geval een super dag gehad.

Groetjes Leo
« Laatst bewerkt op: 15 december 2010, 17:17:05 door Leo Verveen »

Pepper

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #60 Gepost op: 15 december 2010, 18:14:06 »
Maar moet je dat echt overal vermelden? 1x is al teveel hoor.  :rolleyes:

Maewyn

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #61 Gepost op: 15 december 2010, 19:44:02 »
Hoi Anna,

Dat zou goed kunnen ja. De visitekaartjes van TIP lagen daar om mee te nemen. Dat heb ik dus ook gedaan. Zo ben ik in contact gekomen met TIP.
Maar maakt dat iets uit dan? We hebben in ieder geval een super dag gehad.

Groetjes Leo

Uhhh... het valt nu teveel op, dág Leo!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #62 Gepost op: 23 augustus 2011, 10:48:36 »
Afgelopen zaterdag was het vrijgezellenfeest van de beste vriend van P (P is komende vrijdag getuige bij zijn huwelijk). P en ik hadden het georganiseerd: de mannen gingen 's middags raften! Dit is echt een aanrader, ze vonden het allemaal geweldig en die vriend was erg verrast. In onze omgeving worden de meeste vrijgezellenfeesten voor mannen doorgebracht op de kartbaan of er wordt gelasergamed (of allebei), dus we wilden een keer wat anders.

In Zoetermeer zit een wildwaterbaan (volgens mij een kopie van de Olympische baan in Bejing) van 300 meter. Het heet Dutch Water Dreams en naast raften kun je er nog veel meer activiteiten doen. Wij vonden raften een leuk idee omdat het een clubje van 6 was en ze samen in één boot konden, met een gids. Ze hebben het onwijs naar hun zin gehad; dit is een feestje waar nog lang over nagepraat zal worden!

de bruiloft van ozlem

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #63 Gepost op: 7 december 2011, 14:30:02 »
*Ploef*
Weg reclame...
« Laatst bewerkt op: 7 december 2011, 17:23:26 door stimpy »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #64 Gepost op: 7 december 2011, 15:19:31 »
@ de bruiloft van Ozlem: Reclame maken op dit forum is volgens mij niet toegestaan, heb dit bericht gerapporteerd bij de moderators...

de bruiloft van ozlem

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #65 Gepost op: 7 december 2011, 15:48:41 »
@ de bruiloft van Ozlem: Reclame maken op dit forum is volgens mij niet toegestaan, heb dit bericht gerapporteerd bij de moderators...

oh sorry!

hoe kan ik dit publiek anders bereiken?

Groet!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #66 Gepost op: 7 december 2011, 16:05:17 »
En om dan meteen maar eventjes on topic te reageren:

Wij trouwen redelijk op een creatieve budget manier (we studerne beide nog)en ik verwacht dat als ik een vrijgzellenfeest laat organiseren dat mijn vriendinnen per persoon tussen de 50 en 75 euro (of meer!) gaat kosten, dat sommigen dan al snel afhaken.. Al mijn vriendinnen studeren ook, hebben dezelfde dure hobby als ik (stijldansen..).

Hebben jullie ook leuke low budget ideeen? Het hoeft niet een dagvullend programma te zijn, maar bijv. uit eten en dan iets leuks doen met z'n allen savonds. Ik had zelf al bedacht:

- Een oud hollandse spelletjes avond (monopoly, triviant, party & co zijn naar mijn idee spellen die ik prima een hele avond kan doen!
- Ik hou wel van lekker tutten, dus met een avondje maskeren, nagels vijlen, giebelen en wijn ben ik al snel tevreden..@ bruiloft van ozlem: Dat kan door reclame te maken op de juiste manier.. Websites die jouw publiek vaak/graag bezoekt betalen om een advertentie te plaatsen met daarin jouw boodschap..

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #67 Gepost op: 7 december 2011, 16:32:22 »
JM2012; wij hebben in onze vriendengroep al meerdere vrijgezellenfeesten gehad en je kan het echt zo gek maken als je wilt, maar die verantwoordelijkheid ligt wel bij diegene die het organiseert ;-)! Dus ik zou zeker aangeven dat je hier al blij mee bent, maar het verder aan je vriendinnen overlaten! Misschien lukt het hen wel om iets heel groots (in jouw ogen) heel goedkoop te kunnen regelen?? Iedereen heeft overal connecties...het zou je nog kunnen verbazen!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #68 Gepost op: 7 december 2011, 16:54:15 »
En om dan meteen maar eventjes on topic te reageren:

Wij trouwen redelijk op een creatieve budget manier (we studerne beide nog)en ik verwacht dat als ik een vrijgzellenfeest laat organiseren dat mijn vriendinnen per persoon tussen de 50 en 75 euro (of meer!) gaat kosten, dat sommigen dan al snel afhaken.. Al mijn vriendinnen studeren ook, hebben dezelfde dure hobby als ik (stijldansen..).

Hebben jullie ook leuke low budget ideeen? Het hoeft niet een dagvullend programma te zijn, maar bijv. uit eten en dan iets leuks doen met z'n allen savonds. Ik had zelf al bedacht:

- Een oud hollandse spelletjes avond (monopoly, triviant, party & co zijn naar mijn idee spellen die ik prima een hele avond kan doen!
- Ik hou wel van lekker tutten, dus met een avondje maskeren, nagels vijlen, giebelen en wijn ben ik al snel tevreden..

Je kunt het idd zo gek maken als je zelf wilt. Wij hebben ook regelmatig vrijgezellenfeestjes gehad en bij sommige zou de prijs rond de 100/150 euro liggen. Vind ik echt veel te gek en dat hebben we toen ook wel aangegeven.
Bij mijn schoonzus hebben we toen een workshop salsadansen en een workshop cocktailshaken gedaan. Volgens mij kostte dat pp in totaal 40 euro (zo'n 20 euro per workshop maar je kunt er natuurlijk ook één doen). En daarna hebben we met zn allen bij ons in de tuin gebbq-ed. Daar heeft iedereen nog 10 euro voor ingelegd en konden we genoeg eten en drank voor kopen. Zoiets hebben we wel vaker gedaan, of dat we bv met zn allen gingen picknicken in het park na 's middags een leuke activiteit gedaan te hebben.
Ik zou gewoon aan de organisator van je vrijgezellenfeest doorgeven dat je het niet te duur wilt en dan moeten zij maar wat leuks bedenken :wink:

Nog een vraag: wij hebben aan niemand doorgegeven dat we een vrijgezellenfeest willen of een lijstje doorgegeven aan iemand. Hebben jullie dat allemaal wel gedaan? Want eigenlijk is dat toch iets waar vrienden/vriendinnen/familie/CM initiatief in moeten nemen en dan komen ze wel vragen om een lijstje. Zo sta ik er in ieder geval in, ik heb zoiets ik ga daar niet zelf om vragen. Moet ik hier wel iets over aangeven bv bij onze CM of moet ik eerst nog maar even afwachten of iemand met iets komt?

twijfeltje

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #69 Gepost op: 7 december 2011, 16:56:52 »
In onderling overleg met broer/zus en cm hebben wij wel een lijstje aangegeven.
Zou wel fijn zijn denk ik.
Het duurt nog even voor je trouwt, maar een vrijgezellenfeest plannen, waarbij iedereen kan, heeft wel wat tijd nodig.

Iemand die ik ken heeft gewoon gevraagd of haar vriendin het feest organiseerde en wie ze graag wilde dat er kwam.
Wel zo duidelijk.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #70 Gepost op: 7 december 2011, 16:57:40 »
@ roxymilan; ze komen daar vanzelf wel mee.... Althans, ik zou het niet zelf aangeven! Ik heb een maand geleden ofzo de opdracht gekregen om een lijstje met namen en contactgegevens aan te leveren, en nu wachten ;-)!
Misschien dat er ook wel een groepje vriendinnen is die het niet eens vraagt, omdat ze al weten wie je er bij wilt hebben??

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #71 Gepost op: 7 december 2011, 18:30:59 »
Mijn cm vroeg of dat al geregeld werd, en toen heb ik gevraagd of zij het samen met mijn zus wil doen :) En ik laat het ook zeker wel aan hun over hoor :wink:, en ze weten dat ik t niet te gek wil allemaal. Ze zijn al druk bezig met ideeen enzo, maar ik had gezegd dat ik t ook nog even hier zou vragen. Wie weet komen er nog bijzondere ideeen tevoorschijn waar wij zelf nooit op gekomen waren :)

Ik moet ook een lijstje inlveren ja, met wie er allemaal mag komen.

Annebloem

  • Gast
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #72 Gepost op: 14 december 2011, 16:42:47 »
Voor de toekomstige bruidjes: ...nooit stoer grappen dat je wel een stripper verwacht op je vrijgezellenfeest, want voordat je het weet hang je ondersteboven aan en paaldans paal en zit er daarna een stripper op je schoot!  :rolleyes:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #73 Gepost op: 14 december 2011, 16:58:21 »
haha verschikkelijk xp

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht Aan Mogelijkheden
« Reactie #74 Gepost op: 14 december 2011, 19:44:58 »
@roxymilan Wij hebben ook nooit aangegeven dat we een vrijgezellefeestje wilden. Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit echt bij stil gestaan. Uiteindelijk heeft mijn ceremoniemeester mijn getuigen opgetrommeld en een fantastisch vrijgezellefeestje georganiseerd, zowel voor mij als voor mijn man. Ik heb dus ook nooit een lijstje met namen ingeleverd en ze hadden precies de goede mensen uitgenodigd, echt heel erg leuk. Het was voor ons dan ook echt een complete verassing. Ik ben gaan picknikken en gaan varen en mijn man heeft een segway-tour gehad, daarna zijn we met zijn allen gaan eten in de stad. De verassing vond ik echt het allerleukst. Ik had het niet erg gevonden als er geen feestje was georganiseerd, maar ja achteraf had ik dit niet willen missen. Ik kan het moment dat al die vrienden van ons bij mijn zwager op de bank zater nog herinneren als de dag van gister en dat gevoel was echt super.
Ik zou het lekker aan je CM en getuigen overlaten. Ik denk dat zij er heus wel aan denken dat een vrijgezellefeestje voor jou wel leuk is. Als je zelf graag de controle houd, kun je dat natuurlijk altijd subtiel in een gesprek laten doorschemeren. Maar ik vind het een soort cadeautje dat je wordt gegeven, ik zou daar nooit om gevraagd hebben. Al vind je het nog zo leuk. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Als je bruiloft niet compleet is zonder een vrijgezellefeestje dan zul je het heft in eigen hand moeten nemen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards