collapse

Auteur Topic: Verlovingsring?  (gelezen 286531 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cees

  • Gast
Verlovingsring?
« Gepost op: 9 juli 2007, 13:14:38 »
Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht. Ik heb expres een account aangemaakt in dit leuke forum omdat ik met een brandende vraag zit:
Ik wil graag verloven met mijn schatje, maar is het nu zo dat zowel zij als ik een ring kunnen dragen? Het lijkt me leuk als ik ook een ring heb als teken van onze verbondenheid. Maar hoe werkt dat nu precies met "het vragen"? Als ik haar vraag, geef ik natuurlijk 1 ring aan haar. Maar zeg ik dan achteraf "oh ja ik heb voor mezelf ook maar even een ring gekocht." o.i.d.? Ik snap dus niet goed hoe ik dat allemaal moet doen... Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Verlovingsring?
« Reactie #1 Gepost op: 9 juli 2007, 13:23:51 »
In ieder geval zo goed als gefeliciteerd en welkom hier op het forum!
Wil je de ringen straks ook gaan gebruiken als trouwring?
Dan zou je goed 2 ringen kunnen kopen.
"normaal gesproken" ik zet het maar even tussen "" want tegenwoordig hoeft niks meer zoals het hoort... geef je alleen de vrouw een ring.
Maar als jij zelf ook graag een ring wil dragen, met het idee wat je erachter hebt vind ik dat helemaal perfect, dan moet je dat zeker doen.
Je zou em alvast om kunnen doen, op het moment dat je haar vraagt zal ze er niet eens op letten.
En dan zou je iets kunnen zeggen in de trant van: omdat we nu met elkaar verbonden zijn kan bij mij een ring ook niet achter blijven.
Pfff, het is wel moeilijk.

Misschien dat de andere meiden hier nog een idee hebben.
Wanneer ga je je vriendin vragen?
Heel veel plezier en suc6 in ieder geval!

nadkid

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #2 Gepost op: 9 juli 2007, 13:41:58 »
Heeft je vriendin misschien ooit iets laten horen over wat zij leuk vind? Is ze erg traditioneel ingesteld? Zoals Anke al zei is tegenwoordig niets meer echt "normaal", dus je kan het in principe zo doen als jij het zelf wilt...

Mijn vriend en hadden uiteindelijk besloten ringen aan elkaar te geven en ons daarmee officieel te verloven. Het kwam uiteindelijk wel anders en mijn vriend is toch nog voor mij op z'n knie gegaan. Hij heeft mij gevraagd en me dan de ring gegeven. Vervolgens heeft hij zijn ring ook om gedaan.

Bij ons was het dan wel zo dat wij de ringen samen uitgezocht en gekocht hebben. Voor de bruiloft kopen we trouwens nog andere, duurdere ringen. Nu dragen we van die vriendschapsringen om allebei alvast aan het gevoel een ring aan te hebben te wennen.

Gebruikelijker is het dus of alleen de vrouw een ring, of allebei meteen de ringen die je bij de bruiloft gaat dragen. Maar wie die dan gaat uitkiezen weet ik ook niet.

Mijn broertje kwam, toen wij al over het aanzoek gesproken hebben voordat het zoveer was, met het idee, gewoon een stukje aluminiumfolie te pakken, een ring eruit te vormen en die aan de vriendin te geven. Kan ook best romantisch over komen. Dan kan je in het vervolg nog bespreken wat je met de echte ringen gaat doen en die misschien samen uit gaan zoeken.

Meer weet ik ook even niet…

Cees

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #3 Gepost op: 9 juli 2007, 13:46:54 »
[quote name=\'nadkid\' post=\'124067\' date=\'09 July 2007, 13:41\']Mijn broertje kwam, toen wij al over het aanzoek gesproken hebben voordat het zoveer was, met het idee, gewoon een stukje aluminiumfolie te pakken, een ring eruit te vormen en die aan de vriendin te geven. Kan ook best romantisch over komen. Dan kan je in het vervolg nog bespreken wat je met de echte ringen gaat doen en die misschien samen uit gaan zoeken.[/quote]
Dit vind ik wel een goed idee eigenlijk! Ringen voor de bruiloft willen we natuurlijk samen uitzoeken en op deze manier kunnen we dat ook doen met de verlovingsringen. Alleen is zo de verrassing van een mooi cadeau (wat het eigenlijk ook is) wel een beetje weg. Maar jullie brengen me in ieder geval op goede ideëen.

K en P

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #4 Gepost op: 9 juli 2007, 15:19:38 »
Je kan voor haar een mooie ring kopen (als je weet wat ze echt mooi vind)
Dan kan je die geven als je haar ten huwelijk vraagt.
Dan kunnen jullie erna samen mooie ringen uitzoeken (die je eventueel ook als trouwringen kan gebruiken)

Zo heb je haar toch met een echte ring gevraagd en hebben jullie ook beide passende ringen.

Ow trouwens, mijn vriend heeft mn ring samen met mij uitgezocht.
Onder het mom van "een leuk kadootje uitzoeken voor de kerst.."
Zo wist hij zeker dat ik de ring mooi vond en hem paste.

Op zo'n manier kan je ook passende ringen zoeken.
Is er een speciale datum op komst?
Dan kan je onder het mom van "leuke ringen uitzoeken die we elkaar kunnen geven dan" passende ringen zoeken. En dan haar daarmee ten huwelijk vragen.
Heb je toch allebei een ring!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Verlovingsring?
« Reactie #5 Gepost op: 9 juli 2007, 17:01:14 »
Waar je ook even over na moet denken...
Mannen dragen vaak maar 1 ring, uiteindelijk dan de trouwring. (niet allemaal natuurlijk).
Een vrouw draagt vaak haar verlovingsring samen met haar trouwring aan een vinger, of combineert deze met een andere ring.
Het zou natuurlijk sonde zijn als je nu een ring voor jezelf gaat kopen voor een X aantal maanden, en dan deze af doet omdat er weer een trouwring voor in de plaats gaat dragen.

Ik zou er dan gewoon voor kiezen om je vriendin een verlovingsring te geven en later samen op zoek gaat naar mooie misschien wat duurdere trouwringen.
Wij droegen allebei vriendschapsringen.
Ik heb alleen een verlovingsring en Ruben draagt nog gewoon zijn vriendschapsring (ik heb die van mij afgedaan om geen strepen op m'n vinger te krijgen van de zon voor het huwelijk).
En het feit dat we nu verloofd zijn en straks in het huwelijksbootje gaan stappen vind ik al een hele verbintenis.
Misschien niet te zien in 1 oogopslag doordat we allebei een andere ring dragen, maar mensen weten het wel en dat betekend al heel veel.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #6 Gepost op: 9 juli 2007, 17:40:16 »
Ik heb me eigen 3 jaar geleden verloofd op Curacao. Ik ben gevraagd of ik met hem wilde verloven en daarna hebben we samen op Curacao 2 hele mooie ringen uitgezocht. Uiteindelijk zullen waarschijnlijk dit niet onze trouwringen worden! Ik heb wel gezegd, dat wanneer hij mij vraagt om te trouwen, ik geen nieuwe ring wil, maar dan liever een nieuwe trouwring uit ga zoeken! Het is net wat je zelf wilt natuurlijk, maar ik vond dit ook wel heel speciaal.

Renata

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #7 Gepost op: 9 juli 2007, 18:52:21 »
Voordat ik ben gevraagd hebben we samen zilvere vriendschapsringen gekocht en die dragen we nu al een tijdje niet te duur en toch het zelfde. Toen ik gevraagd werd kreeg ik een mooie goude ring deze draag ik doorde weeks niet ivm werk. Dus hebben we allebei altijd dezelfde ring om en nu hebben we goude trouwringen uitgezocht.
Dus misschien is een vriendschapsring een uitkomst als het nog ff duurd voordat jullie trouwen.

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verlovingsring?
« Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2007, 09:48:53 »
[quote name=\'Liefde is ... wendy & Jasper\' post=\'124107\' date=\'09 July 2007, 16:40\']Ik heb me eigen 3 jaar geleden verloofd op Curacao. Ik ben gevraagd of ik met hem wilde verloven en daarna hebben we samen op Curacao 2 hele mooie ringen uitgezocht. Uiteindelijk zullen waarschijnlijk dit niet onze trouwringen worden! Ik heb wel gezegd, dat wanneer hij mij vraagt om te trouwen, ik geen nieuwe ring wil, maar dan liever een nieuwe trouwring uit ga zoeken! Het is net wat je zelf wilt natuurlijk, maar ik vond dit ook wel heel speciaal.[/quote]

Wat is eigenlijk het verschil tussen 'verloven' en 'ten huwelijk gevraagd worden'? Ik was namelijk in de veronderstelling dat je op het moment dat je ten huwelijk gevraagd wordt, je verloofd bent? Maar hier lees ik dat iemand verloofd is, maar nog niet ten huwelijk gevraagd... Hoe zit het nou?

Alexia

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #9 Gepost op: 10 juli 2007, 10:12:11 »
ja het is ook hetzelfde, alleen er zijn stellen die samen afspreken dat ze zich gaan verloven, dus gaan trouwen, en zoals ik, ik werd ten huwelijk gevraagd. We hebben het niet specifiek afgesproken, pas toen ik ja zei :wink: ...

alleen ik draag een verlovingsring trouwens.

Annemieke

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #10 Gepost op: 10 juli 2007, 10:58:51 »
Ik kreeg van miijn vriend ook een verlovingsring bij het aanzoek. Hij had zelf geen ring en eigenlijk 'hoort' dat ook zo. We hebben samen de trouwringen uitgezocht en die dragen we nu allebei. Ik draag mijn verlovingsring aan één vinger met m'n trouwring.

Mijn zus en haar toenmalige vriend (nu man) hadden gesproken over verloven en dus samen ringen uitgezocht voor als de goede gelegenheid zich zou voordoen. Uiteindelijk heeft hij haar na het ophalen van de ringen meteen gevraagd, zij hadden dus wel allebei een ring.

Als jij ook graag een ring wilt, vind ik dat wel een mooi idee! Zo geef je inderdaad aan dat jullie nu aan elkaar verbonden zijn. Bij het aanzoek kun je haar dus de ring geven en dan zeggen dat je het een mooi symbool vindt als jullie allebei een ring dragen, dus dat je voor jezelf ook een ring gekocht hebt. Wat je eventueel ook zou kunnen doen (vind ik zelf minder leuk) is je aanzoek doen met bv. een mooie bloem of een kettinkje of zo en vervolgens samen verlovingsringen uitzoeken. Dan weet je zeker dat zij de ring mooi vindt en heb je ook niet het probleem dat je ineens ook een ring voor jezelf hebt.

Succes met de keuze! Heb je al een idee wanneer je haar gaat vragen?

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verlovingsring?
« Reactie #11 Gepost op: 10 juli 2007, 11:21:49 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'124139\' date=\'10 July 2007, 10:12\']ja het is ook hetzelfde, alleen er zijn stellen die samen afspreken dat ze zich gaan verloven, dus gaan trouwen, en zoals ik, ik werd ten huwelijk gevraagd. We hebben het niet specifiek afgesproken, pas toen ik ja zei :wink: ...

alleen ik draag een verlovingsring trouwens.[/quote]

Maar 'Liefde is... Wendy &....' is al verloofd, maar is nog aan het wachten op een huwelijksaanzoek?!?!
Als je verloofd bent, dan wacht je toch niet meer op een aanzoek? Of wel????

K en P

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #12 Gepost op: 10 juli 2007, 13:15:23 »
Je bent verloofd wanneer je ten huwelijk gevraagd wordt of samen besluit dat je wil gaan trouwen.
Als je het samen besluit kan je dus alsnog wel een huwelijksaanzoek krijgen, maar dat is dan gewoon voor de vorm.

Cees

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #13 Gepost op: 10 juli 2007, 15:00:57 »
[quote name=\'Annemieke\' post=\'124144\' date=\'10 July 2007, 10:58\']Als jij ook graag een ring wilt, vind ik dat wel een mooi idee! Zo geef je inderdaad aan dat jullie nu aan elkaar verbonden zijn. Bij het aanzoek kun je haar dus de ring geven en dan zeggen dat je het een mooi symbool vindt als jullie allebei een ring dragen, dus dat je voor jezelf ook een ring gekocht hebt. Wat je eventueel ook zou kunnen doen (vind ik zelf minder leuk) is je aanzoek doen met bv. een mooie bloem of een kettinkje of zo en vervolgens samen verlovingsringen uitzoeken. Dan weet je zeker dat zij de ring mooi vindt en heb je ook niet het probleem dat je ineens ook een ring voor jezelf hebt.

Succes met de keuze! Heb je al een idee wanneer je haar gaat vragen?[/quote]
Ik wil het natuurlijk absoluut geheim houden, dus ik ga niet expliciet met haar naar ringen kijken en vermijd het onderwerp huwelijk zoveel mogelijk. Het lijkt me daarom inderdaad het beste om haar te vragen en een ring aan te bieden, en daarna gewoon te zeggen dat ik voor mezelf een bijpassende ring gekocht heb. We zitten met een hoop dingen op een lijn, ook met sierraden, dus ik weet zeker dat ik wat mooie ringen kan vinden voor ons en dat we ze niet samen hoeven uit te zoeken.

Ik heb al een ideetje over wanneer ik haar ga vragen, het wordt absoluut te gek. Ik weet nog niet exact wanneer, het is van een paar dingen afhankelijk, zoals financien, maar het is in ieder geval dit jaar. Ik zeg hier niet zo heel veel omdat ik nogal paranoide ben en bang ben dat ze per ongeluk dit forum ook leest... als ik haar gevraagd heb zal ik vertellen hoe het gegaan is, maar dan moeten jullie wel wat maandjes geduld hebben  :cool:

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verlovingsring?
« Reactie #14 Gepost op: 10 juli 2007, 15:48:20 »
[quote name=\'K en P\' post=\'124154\' date=\'10 July 2007, 13:15\']Je bent verloofd wanneer je ten huwelijk gevraagd wordt of samen besluit dat je wil gaan trouwen.
Als je het samen besluit kan je dus alsnog wel een huwelijksaanzoek krijgen, maar dat is dan gewoon voor de vorm.[/quote]

Ah! Nu is het duidelijk!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Verlovingsring?
« Reactie #15 Gepost op: 10 juli 2007, 19:57:20 »
[quote name=\'Cees\' post=\'124160\' date=\'10 July 2007, 15:00\']Ik heb al een ideetje over wanneer ik haar ga vragen, het wordt absoluut te gek. Ik weet nog niet exact wanneer, het is van een paar dingen afhankelijk, zoals financien, maar het is in ieder geval dit jaar. Ik zeg hier niet zo heel veel omdat ik nogal paranoide ben en bang ben dat ze per ongeluk dit forum ook leest... als ik haar gevraagd heb zal ik vertellen hoe het gegaan is, maar dan moeten jullie wel wat maandjes geduld hebben  :cool:[/quote]
Is Cees je echte naam??
Anders gebruik je gewoon een schuilnaam.... kun je hier lekker je ei kwijt en wij kunnen meegenieten!
Als je voor je vriendin dan ook een schuilnaam gebruikt weet niemand dat het over jullie gaat!

nisanlin

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2007, 10:31:35 »
[quote name=\'mvr\' post=\'124137\' date=\'10 July 2007, 09:48\']Wat is eigenlijk het verschil tussen 'verloven' en 'ten huwelijk gevraagd worden'? Ik was namelijk in de veronderstelling dat je op het moment dat je ten huwelijk gevraagd wordt, je verloofd bent? Maar hier lees ik dat iemand verloofd is, maar nog niet ten huwelijk gevraagd... Hoe zit het nou?[/quote]
Hoeft niet  :rolleyes: . Wij zijn op 14 mei 2006 verloofd in Turkije, niet met het idee om meteen te gaan trouwen en dat was ook niet omdat ik toen een aanzoek had gehad (verre van, die heb ik namelijk nog nooit gehad  :blink: ) maar omdat we wilden aangeven dat het serieus was tussen ons en omdat we een soort van bevestiging wilden voor onze relatie. Zeker omdat wij toen nog niet bij elkaar woonden was dat een hele grote steun en gaf het een heel goed gevoel. Maar we hebben pas vorige maand echt onze bruiloft gepland ed.

Cees

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #17 Gepost op: 11 juli 2007, 16:41:20 »
Beetje een persoonlijke vraag misschien, maar ik heb al een paar mooie ringen gezien (ik kijk gewoon in het trouwringen assortiment van de meeste juweliers, die ringen zijn gewoon het mooist). Maar ik heb echt geen idee wat nou een beetje een normaal budget is voor een verlovingsring. Het lijkt wel of de meeste ringen per twee gaan en pas ergens bij 700 euro beginnen (ik wil 18 karaats goud, don't ask...), is dit een beetje binnen de perken of kom ik dan gewoonweg krenterig over?

PS: Cees is niet mijn echte naam, maar als ik in details ga treden over hoe of wat dan val ik al snel door de mand. Het aanzoek ga ik ergens doen en als ik vertel waar dan weet mijn het direct!
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2007, 16:43:32 door Cees »

Mandy28-09-2007

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #18 Gepost op: 11 juli 2007, 17:08:14 »
Wat ik ervan weet is dat het de AMERIKAANSE manier is om maar 1 ring te geven (en dus aan de vrouw). Na dit alles worden samen de trouwringen uitgezocht en heb je dus in totaal 3 ringen (2 trouwringen en 1 verlovingsring).

De "europese" manier is meer van samen een ring hebben die je evt ook als trouwring kunt gebruiken.
Hierop kon je het volgende doen (is mij toen verteld):

1. Je koopt een verlovingsring voor je vriendin. Hiervan is 9 van de 10 keer een matchende mannenring van te verkrijgen die je dan na je aanzoek zelf omdoet.(of je verloofde hem aan jouw vinger laat schuiven hihi). Niet onder het mom van "oja ik heb er ook maar een gekocht", maar meer van... "ik wil aan de buitenwereld (en dus de rest van de vrouwen hihi) laten zien dat ik verloofd ben". Heel goed te begrijpen voor vrouwen namelijk.  :wink:

OF

2. Je koopt geen ring (of geeft een bestaande ring uit haar sieradencollectie) en vraagt haar ten huwelijk, waarna je de week erna (of dezelfde dag) trouwringen samen gaat uitzoeken die je tevens in het begin als verlovingsringen draagt. Je hebt er dan de datum van het verloven in gegraveerd staan en als je gaat trouwen, komt de trouwdatum er ook nog eens bij.. Zo heb je 1 complete ring voor verloving en trouwen.


Zelf ben ik op de amerikaanse manier ten huwelijk gevraagd, dus ik heb een verlovingsring...
Hierna hebben we gewoon gezamenlijk trouwringen samen uitgezocht..

Maar het is compleet aan jouw en hoe jij er zelf tegenoverstaat ( en je vriendin natuurlijk).

Veel succes met het beslissen!


[quote name=\'Cees\' post=\'124284\' date=\'11 July 2007, 16:41\']Beetje een persoonlijke vraag misschien, maar ik heb al een paar mooie ringen gezien (ik kijk gewoon in het trouwringen assortiment van de meeste juweliers, die ringen zijn gewoon het mooist). Maar ik heb echt geen idee wat nou een beetje een normaal budget is voor een verlovingsring. Het lijkt wel of de meeste ringen per twee gaan en pas ergens bij 700 euro beginnen (ik wil 18 karaats goud, don't ask...), is dit een beetje binnen de perken of kom ik dan gewoonweg krenterig over?

PS: Cees is niet mijn echte naam, maar als ik in details ga treden over hoe of wat dan val ik al snel door de mand. Het aanzoek ga ik ergens doen en als ik vertel waar dan weet mijn het direct![/quote]

Kijk eens bij italodesign.. daar heb je hele mooie ringen voor een normale prijs... Per 2 kost het dan iets van 300-600 euro... En goede kwaliteit!

Maaike2902

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #19 Gepost op: 11 juli 2007, 19:48:04 »
Cees, ik begrijp dat je mooie gouden (18k) ringen wil maar ik denk dat je beter zulke ringen kan bewaren voor het huwelijk zelf of wil je je verlovingsring omhouden als trouwring na jullie huwelijk? (beetje onduidelijk of slecht gelezen)
Je hebt hele mooie VRIENDSCHAPSRINGEN ook in goud die vaak een stuk goedkoper zijn (waarschijnlijk ook minder karaat)
Wij hebben onze trouwringen (heb geen verlovingsring) van edelstaal voor een totaal van 175,- (ja serieus) www.martinshof.nl ze hebben ook goud e.d. succ6

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Verlovingsring?
« Reactie #20 Gepost op: 12 juli 2007, 01:24:42 »
Als je nu niet teveel geld wil uitgeven, wat ik wel begrijp.... dan zou ik denk ik gewoon kiezen voor een mooie ring voor je vriendin die ze ook met haar trouwring kan dragen.
En dat je dan later samen een mooie trouwring gaat kopen.

Of wat Maaike zegt, dan voor de vriendschapsringen moet gaan.
Tja, een leuk setje kost al gauw zo rond de 700 euro.

K en P

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2007, 08:41:17 »
700 euro cheap voor een verlovingsring?
Nou nee hoor  :tongue:
Dat zijn de prijzen voor trouwringen idd.
Bedenk gewoon wat je eraan uit wilt geven en idd hoe je ze wil gebruiken.
Meteen als trouwringen? (niet aan te raden, samen een trouwring uitzoeken is veel te leuk!)
Of puur als verlovingsring?

En even als allerduidelijkste voorbeeld .. onze trouwringen kosten inclusief graferen 33 euro (voor 2 dus he  :tongue: ) Maar dat heb je als je alleen zilver wilt!

Succes met je keus maken.

Cees

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #22 Gepost op: 12 juli 2007, 09:53:27 »
[quote name=\'Maaike2902\' post=\'124304\' date=\'11 July 2007, 19:48\']Cees, ik begrijp dat je mooie gouden (18k) ringen wil maar ik denk dat je beter zulke ringen kan bewaren voor het huwelijk zelf of wil je je verlovingsring omhouden als trouwring na jullie huwelijk? (beetje onduidelijk of slecht gelezen)
Je hebt hele mooie VRIENDSCHAPSRINGEN ook in goud die vaak een stuk goedkoper zijn (waarschijnlijk ook minder karaat)
Wij hebben onze trouwringen (heb geen verlovingsring) van edelstaal voor een totaal van 175,- (ja serieus) www.martinshof.nl ze hebben ook goud e.d. succ6[/quote]
Het was misschien onduidelijk omdat het voor mezelf ook onduidelijk was :) Ik wilde in ieder geval een ring na de verloving (hoewel ik nu begin te twijfelen), of dat nu de trouwring meteen is of een aparte ring maakte me in mijn vraag niet zoveel uit, maar eigenlijk wil ik de trouwringen samen uitzoeken en twee datums in de ring vind ik ook een beetje teveel van het goede. Met andere woorden, het gaat om een andere ring dan de trouwring.

Daisy

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #23 Gepost op: 12 juli 2007, 15:43:49 »
hoi Cees

ik heb een eerst zelf gekeken welk merk ik mooi vond en heb toen een boekje van dat merk in onze brievenbus gestopt net of het reklame was. Mijn vriendin heeft er natuurlijk in zitten bladeren en zei welke ze mooi vond. 3 maanden later was ze het natuurlijk vergeten, toen heb ik haar ten huwelijk gevraagd ik heb gewoon 2 ringen gekocht en heb hem eerst om haar vinger gedaan en toen heeft zij hem om de mijn vinger. Misschien ook een idee. Dan weet je gelijk wat ze mooi vind.

groetjes Daisy

Cees

  • Gast
Re: Verlovingsring?
« Reactie #24 Gepost op: 12 juli 2007, 17:19:52 »
Daisy, toen je haar ten huwelijk vroeg, heb je toen een doosje gegeven met twee ringen erin zeg maar? Hebben jullie toen ter plekke de ringen omgeschoven?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards