collapse

Auteur Topic: We Zijn Getrouwd Op 07-07-07  (gelezen 9852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svdh

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Gepost op: 10 juli 2007, 16:26:49 »
En wat was het geweldig. We hebben echt genoten, van het begin tot het eind.
Vrijdag hadden we de laatste voorbereidingen gedaan en ’s avonds waren we eigenlijk heel ontspannen en hebben we lekker op de bank gezeten. We waren bang dat we niet zouden slapen maar we zijn eigenlijk als een blok in slaap gevallen en werd om 05.15 wakker van de wekker. Eerst even snel gedoucht en daarna de hond uitgelaten. Die ging naar een pension maar ik wilde nog even een stukje met hem wandelen. Thuis nog even gegeten en toen op de fiets naar mijn ouders. Daar was alles helemaal versierd tot in de stal toe. Nog even daar gezeten en toen om 07.00 uur kwam de kapper om eerst de krullen erin te zetten. Om 07.30 kwamen ze voor de make-up en tijdens de make-up werd ik ook steeds zenuwachtiger. Na de make-up kon de kapper aan de slag voor mijn kapsel. Ik zat nog wel even in de stress of ik wel op tijd klaar zou zijn maar dat was natuurlijk helemaal niet nodig. Om 09.15 was het dan zover, ik mocht eindelijk mijn jurk aan. Oh en wat zat hij perfect, nog even de sieraden om, sluier in mijn haar en ik was er helemaal klaar voor. En ja hoor daar ging de bel, toen begon mijn hart toch een stuk sneller te kloppen. De fotograaf kwam eerst naar boven om nog wat foto’s te maken en toen was het moment dat ik naar beneden mocht gaan. En daar stond Jef, wat zag hij er schitterend uit en wat een mooi boeketje heeft hij uitgezocht. Echt helemaal perfect. De eerste traantjes werden al gelaten maar het is toch een bijzonder moment als je elkaar voor het eerst ziet. En toen naar buiten en daar stonden onze ouders, broertjes en zusje dus daar kwamen de oh’s en ah’s. Er zijn toen nog even wat foto’s gemaakt en daarna liepen we naar Homerus (mijn paard) om wat foto’s met hem te maken. Helaas vond Homerus het nog wat vroeg want echt vrolijk kijken wilde hij niet. En toen konden we vertrekken voor de fotoreportage. Gelukkig kon ik makkelijk in de auto en was het mooi weer dus kon de kap open blijven. Daar zit je dan in de auto hoor, was wel even lekker om met z’n 2en te zijn en alles even te bespreken.
Tijdens de fotoreportage ging mijn oom mee zodat we bij boerderijen achter foto’s konden maken en wat was dat leuk. Ik dacht dat ik problemen zou hebben om steeds te lachen maar dat ging gewoon helemaal vanzelf.
Toen weer terug naar mijn ouders waar ondertussen alle daggasten al waren en die ons allemaal buiten stonden op te wachten. Binnen zijn we even een broodje gaan eten en na een tijdje moesten we vertrekken richting het stadhuis. Was wel fijn dat alle gasten al lopend gingen zodat wij met z’n 2-en rustig naar buiten konden lopen en de koets konden bekijken. We hebben daar toen gelijk even foto’s gemaakt en toen in de koets en op naar stadhuis. Toen voelden we ons wel een prins en prinses hoor zo in de koets, iedereen zwaaien en klappen, echt zo gaaf. En bij het stadhuis al die mensen die ons stonden op te wachten, geweldig. Wij moesten nog even buiten wachten en zouden een seintje krijgen van de bode als het nummer gestart was en we binnen konden komen. Zodra we het nummer hoorden kregen we echt kippenvel en konden we naar binnen. Toen had ik het wel even moeilijk zeker als ik al die mensen zo zag en zeker mijn ouders. De toespraak van de ambtenaar was erg leuk en Jef zijn vader deed ook nog een speech die ook super was. Waar af en toe toch een traantje gelaten moest worden. En toen het moment voor het ja-woord en de kus dat was erg bijzonder.
Buiten bij het stadhuis stonden er weer allemaal mensen te wachten en daar stond iedereen met bellenblazers wat erg leuk was. We hoorden de kerkklokken al luiden voor ons toen we in de koets zaten richting de kerk. Daar aangekomen stond ons een super verrassing te wachten, 14 Duitse Herders met baasjes van de vereniging. We waren helemaal ontroerd dat ze dat voor ons hadden gedaan. De verbazing is ook van onze gezichten af te lezen op de foto’s. Tja en toen de kerkdienst, ik bleef nog met mijn vader achterin de kerk wachten en dat was wel even moeilijk. Jef werd opgehaald door de pastoor en het schijnt dat hij het ook even moeilijk heeft gehad maar dat heb ik niet kunnen zien. De dienst was super mooi, we hadden een zangeres en die kon echt geweldig zingen. We kregen gewoon kippenvel. De dienst duurde uiteindelijk 1,5 uur maar dat hebben we helemaal niet door gehad. Na de dienst hebben ze 7 witte duiven losgelaten wat erg mooi was. En dan laatste keer in de koets op weg naar de locatie. Daar aangekomen stond iedereen ons al op te wachten. We hebben eerst nog wat leuke foto’s gemaakt met de koets en wat groepsfoto’s.
Maar wat een dorst en trek hadden we inmiddels gekregen, gelukkig stond de bruidstaart al te wachten. En doordat het zonnetje was doorgekomen konden we de champagne met bruidstaart buiten doen, dat was echt super gaaf. De taart was erg lekker en vooral de topper vonden we erg gaaf, die staat nu ook in de woonkamer te pronken. We vonden het wel even heerlijk om met onze daggasten te proosten en gezellig te praten.
Om 17.30 begon het diner en we zaten in totaal aan 4 tafels en wij zouden tijdens elke gang van tafel wisselen. Dat was wel erg leuk want zo hebben we bij alle daggasten aan tafel gezeten. Het eten was echt heerlijk, helaas heb ik niet alles opgekregen. Tussendoor deden mijn vader en Jef z’n vader nog een speech over ons leven. We kregen toen ook een foto album met allemaal foto’s van vroeger tot nu, echt super leuk om te zien. Het diner vloog echt om en voor we het wisten was het 20.30 dus tijd om ons op te frissen want we hoorden dat de 1e avondgasten ook al aanwezig waren. Terwijl we stonden te wachten werd ik toch even zenuwachtig omdat we zo de zaal in moesten met alle avondgasten. Maar zodra ons nummer begon liepen we de zaal in en dat was geweldig. Het feest was ook geweldig, de dj draaide erg goed en ging goed in op het publiek. Veel mensen op de dansvloer dus de avond vloog gewoon om. Het was al snel 01.00 uur dus toen bedank woordje en het laatste nummer (I had the time of my life) en dat paste echt perfect want dat hadden we ook. Maar eigenlijk wilden we helemaal niet dat het feest afgelopen was dus we hadden het ook wel een beetje moeilijk. Na het nummer ging iedereen naar buiten zodat ze ons konden uitzwaaien. Dat was ook wel een speciaal moment dat we in de taxi stapten en iedereen om ons heen stond. Tja en toen was het toch echt tijd om te vertrekken. Maar waarheen??? We hadden namelijk de opdracht gekregen om onze spullen in te pakken maar waar we zouden slapen wilden de cm’s nog niet zeggen. Dus dan zit je daar in de taxi op weg naar???
Maar zodra we in Linschoten reden ging bij ons het belletje branden dat we naar onze oom en tante gingen die een B&B hebben. En ja hoor en wat was het leuk. Ze hadden op het pas allemaal kaarsjes neergezet en binnen was ook alles versierd tot rozenblaadjes op bed en champagne. En het leukste was onze eerste trouwfoto’s. Mijn nichtje was ’s morgens erbij tijdens de fotoreportage en die had ook wat foto’s gemaakt en die heeft ze ’s middags snel weggebracht. Echt zo gaaf om dan gelijk je eerste trouwfoto’s te kunnen bekijken. En zo lief dat ze dat heeft gedaan.’s Morgens kregen we een super ontbijt, heerlijk in het zonnetje.  Een betere afsluiter van onze trouwdag konden we niet hebben.
En nu leven we nog steeds op de roze wolk hoor. De koffers zijn gepakt voor de huwelijksreis. Vanavond brengen we onze hond weg (dat zal nog wel even moeilijk worden) en dan morgen vliegen naar Maleisië waar we ontzettend veel zin in hebben.
En natuurlijk het belangrijkste de foto’s. Die staan op onze site (www.jefensuus.bruiloftsite.nl). Heb helaas geen tijd meer om ze hier te plaatsen.
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2007, 16:32:17 door svdh »

Alexia

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2007, 16:36:02 »
wow wat ontzettend romantisch! je hebt een prachtige dag gehad lijkt me! Heerlijk om te lezen!

Geniet van jullie huwelijksreis!

Gwen

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2007, 16:40:27 »
Gefeliciteerd.
Wat een fantastisch verlag.
Zo te lezen hebben jullie een onvergetelijke dag gehad. Geniet er nog maar lekker van.
En een hele fijne reis toegewenst!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2007, 20:15:59 »
Ik ga vannacht even op m'n gemak je verslag lezen... heb wel al je foto's bekeken die laten alleen maar een geweldig stralend bruidspaar zien!

Ireen

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2007, 20:22:33 »
Wat een leuk verslag van een superdag! Van harte gefeliciteerd. Op de foto's zijn jullie echt aan het stralen!
Heel goede reis gewenst en nog lekker nagenieten samen!!

svdh

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2007, 22:19:51 »
[quote name=\'Anke\' post=\'124196\' date=\'10 July 2007, 20:15\']Ik ga vannacht even op m'n gemak je verslag lezen... heb wel al je foto's bekeken die laten alleen maar een geweldig stralend bruidspaar zien![/quote]

Hi hi dan heb je wat te doen vannacht. we voelden ons ook echt super die dag. Was ook bang dat ik niet leuk konl achen om op de foto's maar dat ging echt vanzelf.
Ik laat trouwens ook zeker weten hoe de vakantie was. Nu maar naar bed want morgen vliegen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #6 Gepost op: 11 juli 2007, 03:49:51 »
Wat een heerlijk verslag om te lezen, jullie hebben echt een bijzondere dag beleefd!
Een hele goede reis straks! En ik ben erg benieuwd naar je verslag van je vakantie!

Kanonier

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #7 Gepost op: 11 juli 2007, 07:43:13 »
Wat een mooi verslag van een prachtige dag. Leuke verrassingselementen ook.

Nog gefeliciteerd en heel veel plezier op de huwelijksreis!

Annemieke

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #8 Gepost op: 11 juli 2007, 08:13:18 »
Jullie hebben echt een prachtige dag beleefd! Leuk dat je zo snel al een verslagje hebt geplaatst en foto's op jullie website, wat zagen jullie er mooi uit! Echt een mooi koppel.

bruidje

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #9 Gepost op: 11 juli 2007, 08:32:47 »
whaaaaaaaaaw klinkt allemaal supr meid
en jullie zagen er geweldig uit

nisanlin

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #10 Gepost op: 11 juli 2007, 10:48:26 »
Supergaaf verslag, gefeliciteerd! Klinkt echt als een prachtige dag!! En een fijne huwelijksreis alvast!

Els1

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #11 Gepost op: 11 juli 2007, 20:46:08 »
erg mooi hoor! fijne huwelijksreis

esther-disney

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #12 Gepost op: 13 juli 2007, 17:50:44 »
wat een mooie dag is het geweest!
leuke verrassingen van die B&B en van die honden!
jullie zien er erg mooi uit zeg!
het klinkt als onze dag, superleuk!

vele jaren meis!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #13 Gepost op: 15 juli 2007, 09:36:03 »
Wat een leuke dag, super met alle beestjes erbij!
Mooie foto's ook, jullie zagen er stralend uit.

Geniet van je huwlijksreis!!

Renata

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #14 Gepost op: 15 juli 2007, 17:22:46 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Leuk verslag en mooie fotos, heb ff op jullie site gekeken. Jullie zagen er prachtig uit.

Groetjes

dolphin31

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #15 Gepost op: 16 juli 2007, 01:25:09 »
Gefeliciteerd wat een mooie dag hadden jullie. Ik hoop dat jullie lekker genieten in Maleisië. En wat zagen jullie er mooi uit.

HannaH

  • Gast
We Zijn Getrouwd Op 07-07-07
« Reactie #16 Gepost op: 19 juli 2007, 14:49:41 »
Gefeliciteerd!
En wat een prachtige foto's, ook met de dieren erbij!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards