collapse

Auteur Topic: Hoe breng je het grote nieuws?  (gelezen 114138 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #125 Gepost op: 13 december 2012, 09:23:07 »
Wat een leuk idee Veertje! Maar nu is hij wel opgegeten zeker ;)

Veertje2282

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #126 Gepost op: 13 december 2012, 09:24:33 »
Nee ze bewaren hem Hihi tot na trouwen

jorani

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #127 Gepost op: 13 december 2012, 09:24:56 »
Leuk veertje

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #128 Gepost op: 13 december 2012, 12:53:09 »
Leuk gedaan Veertje! Lukt het al de foto te uploaden?

Veertje2282

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #129 Gepost op: 13 december 2012, 21:36:08 »
Nee weet me god niet hoe ik dat hier neer moet zetten

jorani

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #130 Gepost op: 13 december 2012, 21:56:00 »
Als je een reactie typt kun je een bijlage bij voegen

Veertje2282

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #131 Gepost op: 14 december 2012, 19:37:59 »
Hmmm dat gaat dus niet is grijs gekleurd en kan er niet op klikken

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #132 Gepost op: 14 december 2012, 22:19:35 »
@veertje met iphone en ipad kun je geen bijlage toevoegen. Vanaf andere tablets en telefoons geen idee.

jorani

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #133 Gepost op: 14 december 2012, 22:41:36 »
Met android dus wel want ik heb een samsung tablet

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #134 Gepost op: 14 december 2012, 22:47:46 »
Vanaf mijn iPhone kan ik ook een bijlage toevoegen, alleen niet als die te groot is.

Veertje2282

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #135 Gepost op: 15 december 2012, 10:06:56 »
Dit was dus onze manier om aan te geven dat we gaan trouwen!!

jorani

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #136 Gepost op: 15 december 2012, 10:16:26 »
Wat leuk!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #137 Gepost op: 17 december 2012, 11:05:23 »
Leuk Veertje! Leuk stel zijn jullie

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #138 Gepost op: 3 januari 2013, 12:42:25 »
Wij hebben twee kaartjes ontworpen met een huwelijksaankondiging erop deze gegeven aan mijn ouders en schoonouders in hetzelfde weekend. Daarna is alles vanzelf gegaan :)

Veertje2282

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #139 Gepost op: 3 januari 2013, 21:44:52 »
Dankje JoyceS

Fransje

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #140 Gepost op: 15 januari 2013, 17:13:58 »
O, ik heb het zo verschrikkelijk fout gedaan. Ik heb zelfs staan huilen.

Ik kom uit een heel groot gezin van acht kinderen. Mijn moeder is drie-en-een-half jaar geleden overleden en mijn vader woont (tijdelijk) in Italiƫ. Ik ben de oudste thuis en in tegenstelling tot sommige mensen denken, is een groot gezin niet altijd even hecht. Omdat ik zo totaal anders ben dan de meeste van ons (ik kon studeren, ik interesseerde me in wetenschap en in creatieve dingen en ging bijna nooit uit), heb ik met sommige broers minder contact dan met andere.
Mijn "AS" komt daarentegen uit een heel klein gezin van 2 kinderen. Hij heeft wel een heel hechte familieband. (Ik trouwens ook met een aantal, hoor. Niet dat je denkt dat ik met niemand contact heb, maar gewoon dat ik niet met iedereen evenveel contact heb).

Toen we "besloten" hadden om te gaan trouwen, toen had ik Bert eerst "gedwongen" om mijn vader te bellen. Zo, die kon er niet meer onderuit. :P Maar Bert wilde het heel graag persoonlijk aan zijn ouders vertellen en die wonen nogal een eind weg (niet zover als mijn vader, maar toch). Al die tijd moest ik mijn mond houden. Enig idee hoe moeilijk dat was?

Nou, toen we (na mijn gevoel eeuwen later) het verteld hadden, belde ik meteen mijn oudste broer en schoonzus op om eindelijk mijn kant te vertellen! Ik was zo blij! Maar ik kon niet iedereen afbellen, want dat vond ik niet zo beleefd naar mijn schoonouders toe.

In de auto op de (lange) terugweg was ik nog steeds blij dat ik het eindelijk aan iedereen kon vertellen. Ik had daarom (via de mobiel) op facebook gezet dat wat er gaande was. Nu moet ik erbij zeggen dat ik niet zo'n zin had om sommige van mijn broers te bellen... Ik dacht niet dat ze dat zo'n groot probleem van maakte. Ik had het mis.

Twee van hen hadden me echt helemaal afgezeken over de telefoon. Tegen me schreeuwen en niet luisteren en ik was helemaal overstuur geworden. Ze verwachtte dat ik de ring kwam laten zien (ze wonen allemaal ver weg van mij en ik had niet eens een verlovingsring op dat moment).  Ikke janken. Zo mooi iets moest niet veranderen in zo'n vreselijk gevoel. Ik heb meteen mijn vader huilend en overstuur gebeld (wat ik eigenlijk nooit doe) en hij zou hen bellen om met ze te praten. Toen  heb ik mijn AS gebeld. Hij kwam meteen naar huis (de lieverd) van werk.

Later vertelde diegene dat ze niet boos op me waren dat ik verloofd was, maar gewoon teleurgesteld waren omdat ik het niet persoonlijk verteld had.

Toen de datum bekend was, heb ik het (hoop ik) goed gemaakt door Bert zijn familie meteen te laten bellen (en niet persoonlijk te vertellen) zodat ik mijn familie kon bellen. Niemand persoonlijk, iedereen bellen en ook meteen. Hoef ik niet te wachten en dan hoeft niemand zich in het nadeel behandeld te voelen...


Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #141 Gepost op: 15 januari 2013, 18:50:19 »
@fransje, wat vervelend meid :( Je wilt dit soort groot nieuws gewoon vrolijk vertellen en dan zulke reacties krijgen :(
Dikke knuffel meid.

Fransje

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #142 Gepost op: 15 januari 2013, 19:08:55 »
Dank je wel, Jof. Gelukkig is alles gekalmeerd.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #143 Gepost op: 15 januari 2013, 19:17:20 »
gelukig maar, het gaat ook over niks ....:(

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #144 Gepost op: 15 januari 2013, 19:21:18 »
Ik kan me voorstellen dat ze een beetje teleurgesteld waren, maar dan hoeven ze je niet helemaal verrot te schelden :S Gelukkig is het een beetje bedaard allemaal.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #145 Gepost op: 16 januari 2013, 12:37:00 »
Ik kan me voorstellen dat ze een beetje teleurgesteld waren, maar dan hoeven ze je niet helemaal verrot te schelden :S Gelukkig is het een beetje bedaard allemaal.

Helemaal mee eens! Ik moest ook twee weken wachten tot ik het kon vertellen... (we waren op vakantie) dus ik weet hoe moeilijk wachten is!! Wij wilden het graag persoonlijk aan onze ouders en broers vertellen, maar jemig, wat heb ik vaak met m'n telefoon in mijn handen gestaan om te gaan bellen. (En wat heeft mijn AS mij daar (gelukkig!) weer iedere keer vanaf gepraat!)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #146 Gepost op: 16 januari 2013, 17:05:11 »
Ik heb van januari tot april moeten wachten, de gezondheid van m'n schoonmoeder was toen dusdanig slecht (psychiatrisch) dat we het niet bekend wilde maken. Dus wij hebben gewacht tot dat beter ging.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #147 Gepost op: 16 januari 2013, 18:11:33 »
Dat is helemaal lang BB! Vond je dat niet moeilijk?

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #148 Gepost op: 16 januari 2013, 18:31:38 »
Vreselijk moeilijk, maar we vonden dat we niet anders konden. We wilden niet de aandacht afleiden zeg maar. Maar moeilijk was het wel, ik heb Heemskerk aan m'n beste vriendin en nu de CM vertelt.

Als je het hebt over een teleurstelling. Mijn zwager ( broer van as) is verloofd en dat hebben we op Facebook moeten lezen. ( Terwijl hij al 4 maanden verloofd was) Je had z'n gezicht moeten zien, vreselijk teleurgesteld. Hij had het zo graag gewoon per telefoon of persoonlijk willen horen.  Maar aan de andere kant, iedereen moet het op zijn manier doen. Het is hun bruiloft en feestje en niet iedereen doet dat hetzelfde

frenchbull

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #149 Gepost op: 17 januari 2013, 19:25:18 »
Mijn AS heeft me december 2004 al officieel gevraagd waar zijn familie bij was. We zouden toendertijd binnen een jaar trouwen maar dat is een klein beetje uitgerekt haha
Afgelopen december had hij de datum bedacht en na er samen over gepraat te hebben vonden we het een goed plan om het echt door te zetten. Netjes schoonouders gebeld dat we langskwamen en schoonzusje zou ook komen. Toen verteld....waren zeker blij maar hadden eigenlijk verwacht dat ik zou zeggen dat ik zwanger ben :blush:
Daarna mijn vader gebeld en het verteld en toen voor de rest op facebook gezet dat we eindelijk gaan trouwen. Eigenlijk wist iedereen wel dat we al eerder wouden trouwen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards