collapse

Auteur Topic: Hoe breng je het grote nieuws?  (gelezen 114298 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lotteke

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #25 Gepost op: 21 augustus 2007, 10:16:40 »
[font=\"Comic Sans Ms\"][color=\"#3366FF\"]Nou ik heb wel wat los gemaakt met mijn vraag  :tongue: . We hebben uiteindelijk toch maar voor de taart gekozen. Iedereen was er, mijn schoonouders, mijn moeder, mij oom en tante en nog meer familie.
Ze kwamen allemaal kijken naar het bloemencorso in het dorp. Dus toen iedereen binnen was hebben we de taart tevoorschijn gehaald. De taart aan de beide moeders gegeven die heel verbaasd naar de datum keken..

"28 maart 2008 ... Wat is er dan? ......... OHHHH gaan jullie trouwen??"

Dus iedereen helemaal blij. We hebben samen de taart aan moeten snijden, en iedereen maar foto's maken :biggrin:  Dus als je ze wil zien moet je even op de bruiloftsite kijken... Dat fotootjes hier invoegen gaat me nog niet geweldig af namelijk  :ph34r:
Maar zo';n taart is wel leuk![/color][/font]

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #26 Gepost op: 21 augustus 2007, 12:13:22 »
Oh wat leuk!!!
Het nieuws viel wel in de smaak!

Alexia

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #27 Gepost op: 21 augustus 2007, 15:07:07 »
leuke reacties !

Lytsfamke

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #28 Gepost op: 23 augustus 2007, 12:59:39 »
Wij gaan as zaterdag ochtend op vakantie, nu hebben we een trouwsite aangemaakt en die sturen we zaterdag ochten via mail naar de mensen die ook aanwezig zullen zijn op het trouwen...

Zo maken we kenbaar dat we 9 mei 2008 gaan trouwen..

onze ouders gaan we morgen avond inlichten

xx

Annemieke

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #29 Gepost op: 24 augustus 2007, 08:38:23 »
Leuk idee!

Alexia

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #30 Gepost op: 24 augustus 2007, 10:09:49 »
wat ontzettend leuk! Zal voor sommigen dan wel even van hé? zijn :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #31 Gepost op: 25 augustus 2007, 18:18:03 »
Wat een leuk idee!!
Ben benieuwd naar de reacties!

Lucin

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #32 Gepost op: 27 augustus 2007, 14:51:05 »
Leuk om jullie reacties te lezen!

Wij hadden onze ouders en mijn schoonzus uitgenodigd voor een etentje. Dit gebeurt wel vaker dus niemand verwachtte iets!
Tijdens de borrel vooraf had nog niemand iets door. We hadden op de servetten geschreven: We hebben het even voor ons gehouden, maar nu willen we jullie laten weten dat wij gaan trouwen! met de datum eronder.
De servetten stonden opgevouwen op de borden, zodat de tekst niet gelijk zichtbaar was.

Ik had vooraf nog tegen m'n vriend gezegd: let op, iedereen zet z'n servet aan de kant en gaat hun bordje volladen! En bijna gebeurde dat ook.

M'n moeder vouwde haar servet open om op haar schoot te leggen en die zag de tekst, dus stond gelijk op om ons te feliciteren, terwijl de anderen heel verbaasd keken! Ze gingen op zoek en vonden toen de tekst in de servet!
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2007, 12:05:34 door Lucin »

Alexia

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #33 Gepost op: 27 augustus 2007, 19:23:24 »
hihi wat grappig :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #34 Gepost op: 27 augustus 2007, 19:38:19 »
Hahaha, geweldig!!!!
Was het bijna nog niet doorgekomen.

RainbowR1

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #35 Gepost op: 28 augustus 2007, 09:55:28 »
Wauw, wat zijn jullie allemaal origineel!!

Wij hadden "gewoon" een etentje gegeven voor ouders, schoonouders en zusjes. Na het eten zei mijn vriend: "Maureen wil jullie nog wat vertellen..." en terwijl hij dat zei, wreef hij over mijn buik.. En die blikken van iedereen  :blink:  :ohmy:  :jawdrop: . Mijn vriend en ik hadden beide niet echt door dat hij over mijn buik wreef hahaha (het is bij ons gebruikelijk om eerst te trouwen en dan pas kinderen te krijgen  :wink: ). Dus toen ik zei dat we gingen trouwen, hoorde ik eerst iedereen zuchten en dan heel blij roepen gefeliciteerd!! Later hoorde ik pas dat iedereen dacht dat ik zwanger was haha

Xx

Alexia

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #36 Gepost op: 28 augustus 2007, 21:52:18 »
hihi ... moet toch een opluchting zijn geweest!

Femmel

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #37 Gepost op: 5 december 2007, 11:46:24 »
Afgelopen zondag hebben we het bij Leon zijn familie verteld en die waren uiteraard razend enthousiast. We hebben aan Maartje (nichtje van 4 jaar) gevraagd of ze op 26 juni 2009 iets te doen had? En zo niet of ze dan ons bruidmeisje wilde zijn? En zo wist dus meteen iedereen dat we gaan trouwen en wat de datum is. Maartje was er een beetje verlegen onder maar toen we haar beloofden dat ze een mooie princessenjurk zou krijgen was haar resolute antwoord : "Nee, ik wil in mijn eigen princessenjurk!" Ha, ha!

Eigenlijk zouden we het vanavond, pakjesavond, aan mijn familie vertellen. Lekker gezellig met z'n allen eten en dan dezelfde vraag aan Thomas stellen. Maar ik hield het niet meer! Was maandag de hele dag al chagerijnig, wilde het gewoon vertellen, voelde me zoooo rot.  Dus maandag om 17.40u zijn we gewoon naar mijn ouders gegaan en hebben we het hen ook verteld. Ook zij zijn natuurlijk vreselijk blij voor ons!

Bij thuiskomst mijn zusje gebeld en naar Thomas (bijna 5) gevraagd? Meteen gevraagd of hij iets tegen mama kon doorvertellen..

F : "26"
T : beetje twijfelend.. "20 euh 30?"
F : "Nee, 26"
T : "26"
F : "juni"
T : "ju-ie"
F : "2009"
T : "tweeduizendneenie"
F : "Gaan wij trouwen"
T : "TROUWEN!!"

Geweldig! Hij stond maar te lachen en te giebelen aan de telefoon!!  En ja, hij wil heeel graag onze bruidjonker zijn.

Nog even wachten

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #38 Gepost op: 5 december 2007, 12:26:32 »
Wij hebben het op de volgende manier verteld:

ik: hebben jullie 27 maart 2009 iets te doen?
schoonmama: 27 maart 2009? ik geloof het niet. hoezo?
ik: DAN GAAN WIJ TROUWEN!!!!!!!!!!!!

vervolgens heeft het meer dan een uur geduurd voor het tot haar doordrong hahahah, na een uur ging ze ineens zitten huilen en roepen dat haar oudste kind gaat trouwen! hahahaha!

bij ons dacht ook iedereen dat ik zwanger was.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #39 Gepost op: 5 december 2007, 12:30:22 »
Hihi @ RainbowR1 :) kan me de gezichten voorstellen.. wij zijn gewoon naar mijn ouders gegaan, die verbaasd waren dat we zomaar op donderdagavond langskwamen.. mn moeder vroeg nog 'is er iets' en mn zusje gilde al ZE GAAN TROUWEN die had het al door :wink:

Alexia

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #40 Gepost op: 5 december 2007, 18:29:58 »
wat een leuke reacties allemaal !

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #41 Gepost op: 6 december 2007, 21:26:34 »
Klinkt echt super!!!

Sue

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #42 Gepost op: 7 december 2007, 12:38:57 »
Wat leuk en vooral origineel allemaal!!

Wij hebben het gewoon door de telefoon verteld.
Mijn schoonmoeder had het pas daarna door hahahaha, hij had verteld dat we ons verloofd hadden (waren helemaal in de Amerikaanse sferen en daar snapt iedereen dan meteen dat er een datum bijhoort  :wink: ) en mijn schoonmoeder bedacht zich pas toen hij al opgehangen had dat dat dus betekende dat we gingen trouwen  :biggrin: Dus eenmaal terug in Nederland overlaadde ze ons met felicitaties, dat had ze bij dat eerste gesprek nl niet gedaan omdat ze het gewoon niet doorhad. Maar ze is wel superblij hoor  :tongue:

Rosie

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #43 Gepost op: 7 december 2007, 13:42:21 »
Toen wij het bij mijn schoonouders gingen vertellen, was er net een klusjesman die de verwarming kwam repareren ofzo... dus wij maar wat zitten en wachten. Toen die man klaar was met z'n werk, had mijn schoonvader hem een Leffe (sterk Belgisch biertje) aangeboden en daar leek hij uren over te doen... om gek van te worden! Want we konden het nieuws toch niet vertellen als die vreemde man erbij zat :biggrin:

Toen hij eindelijk de deur uit was, zeiden we allebei: EINDELIJK...!
En m'n schoonouders: hoezo, zaten jullie ergens op te wachten ofzo?
En wij: ja, wij komen hier belangrijk nieuws vertellen en jullie bleven maar tateren... wij gaan trouwen.
Zij: Waaaaat? Had dat dan meteen gezegd! :biggrin:

Bij mijn schoonbroer - die de getuige wordt van mijn aanstaande - zijn we nadien langsgeweest met een mini-hemdje en een mini-dasje voor hun baby. Ze hadden niks in de gaten toen ze uitpakten, tot we zeiden: Dan heeft hij al iets moois om aan te doen op onze trouw hè :wink:
Eerst hadden ze het nog steeds niet door, ze zaten maar te zeggen: ooooh wat schattig... en toen zag je plots hun gezichten... "Jullie gaan trouwen!!!!!" :biggrin:

Annemieke

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #44 Gepost op: 9 december 2007, 22:37:19 »
Leuk! Hebben ze wel al een idee van jullie trouwplannen of is het echt afwachten of ze weten dat jullie de afzenders zijn?

Bijna verloofd...

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #45 Gepost op: 28 december 2007, 11:29:02 »
Wij hebben afgelopen kerstdagen mijn ouders en broertjes met aanhang een cadeautje gegeven. Als laatste kregen ze tegelijk een pakketje dat ze gelijk open moesten maken. Hierin zat een rood hart wat we uitgeknipt hadden van papier/karton en hierop 2 ringen met een stift (goud) gemaakt en hierop 2 bonnetjes in de vorm van een hartje gezet. Dit hadden we in dorzichtige folie en vervolgens gewoon cadeaupapier ingepakt.

De reatcties:

"Euuhh......wat leuk, 2 bonbonnetjes....dank je we" ...en ze zetten het weg op tafel........    :tongue:   Alsof wij iemand 2 bonbonnetje als cadeau geven  :blink:

"Ow......en jullie zijn voor de wet getrouwd ? " .....nou ja! Nee dus....we waren dus in Rome geweest het weekend voor kerst (waar ik mijn lief bij de Trevi-fontein gevraagd heb!  :)  )...en je gaat toch niet even naar Rome om te trouwen.....

En de laatste was van mijn broetje en zijn vrouw.......die hadden het gelijk door en kwamen ons feliciteren. Hierna begon het kwartje langzaam bij de rest te vallen.....was wel grappig ........

Nou...nu alleen nog een datum prikken......  :confused:

Alexia

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #46 Gepost op: 28 december 2007, 12:32:22 »
hihi leuk die verbaasde reacties

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #47 Gepost op: 29 december 2007, 17:09:24 »
Wat grappig!!!
Mensen lijken het dan ook niet durven te vragen....

GMB

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #48 Gepost op: 5 april 2010, 20:36:36 »
Ik kon deze vraag niet echt ergens anders bij plaatsen,

Maar; als je beide op je roze wolkie zit, hoe ga je het grote nieuws aan de ouders brengen, en erna aan vrienden,
ik heb op het internet niet echt veel ideeën gezien waar ik wat mee kan,

zo wie o wie heeft er geweldige ideeën voor ons?

GMB

*hihih nee geen baby nieuws, maar "wij gaan trouwen nieuws" (babynieuws komt er ook nog maar dan moet eerst een zwemmer mijn eitjes vinden HAHAHAH)
« Laatst bewerkt op: 5 april 2010, 21:29:03 door GMB »

Lisa2009

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #49 Gepost op: 5 april 2010, 20:56:27 »
tekst weggehaald omdat ik dacht dat dit over baby-nieuws brengen ging.
 
met trouwen hebben wij de familie pas laat ingelicht. wij hebben de trouwkaart gegeven
« Laatst bewerkt op: 5 april 2010, 20:57:58 door Lisa2009 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards