collapse

Auteur Topic: Hoe breng je het grote nieuws?  (gelezen 114135 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #175 Gepost op: 30 april 2014, 11:30:16 »
Mijn man vroeg me ook op een Weekendje weg, de eerste avond. Zijn ouders en mijn dochter wisten al dat hij me ging vragen, dus die moesten we gelijk bellen om te zeggen dat ik ja had gezegd.
Daarna ook mijn ouders en de opa's en oma's gebeld. Tijdens het weekend zouden we heel veel vrienden gaan zien die we niet vaak zien, en we wilde dat de ouders en opa's en oma's het eerder zouden weten. Een weekend lang mijn mond houden ging me echt niet lukken.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #176 Gepost op: 4 juni 2014, 21:18:56 »
We hadden doosjes gekocht van hout, de kinderen van ons hadden dit mooi gemaakt. Daar hadden we snoepjes hartjes in gedaan. Daarbij een briefje met de datum. Ze dachten eerst dat we weer zwanger waren, maar dat kon niet omdat het nog 16 maanden zou duren.

Uiteindelijk heb ik gevraagd, wat papa/mama gaan doen volgend jaar, toen zei mn oudste TROUWEN.

Was echt een leuke verrassing.

bengaaltje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 66
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #177 Gepost op: 6 juni 2014, 12:21:20 »
Mijn moeder heb ik het gewoon verteld, maar voor mijn schoonouders had ik wel een opdracht haha.
We hadden een puzzel laten maken met een bruidspaar en de tekst wij gaan trouwen.
Toen we daar een keer op bezoek waren hadden we gezegd dat Sven ( ons zoontje van 3 ) een nieuwe puzzel had en ze hem even moesten helpen aangezien het een moeilijke was.
Ze zijn 20 minuten bezig geweest om het zonder voorbeeld in elkaar te zetten en toen was ik ook nog zo flauw om 4 stukjes eruit te laten ( op de bovenste buitenrand stond de tekst haha )
Toen ze die gekregen hadden konden ze het eerst niet geloven, heeft wel een mooi filmpje opgeleverd die op mijn FB staat.

IvanaBeate

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #178 Gepost op: 8 juli 2014, 15:55:22 »
Wij zijn op vakantie verloofd en hebben bij de eerste beste wifi mogelijkheid na de verloving een foto gemaakt van onze verstrengelde handen met de pronkende ring en deze via de whatsapp aan onze ouders en zussen gestuurd, zonder tekst of uitleg erbij. Kijken wie het als eerste zou snappen  :biggrin:

Heel grappig was dat zowel mijn moeder als mijn zus meteen in een soort euforie belandden en direct door hadden dat het om een verloving ging, terwijl mijn schoonvader reageerde met: "Mooie ring, hoe is het weer?", mijn schoonmoeder met: "Geintje?" en mijn schoonzusje met: "Wanneer komt de baby"? (Zij dacht dat ik zwanger was, hoe daar een ring aan gelinkt kan worden is me nog steeds een raadsel...)

Uiteindelijk was na 2 dagen instabiele verbinding, iedereen erachter dat we toch echt gaan trouwen en waren ze allemaal dolenthousiast! Bij thuiskomst wachtte ons een versierd huis en veel bloemen en kaartjes, erg leuk!


Verloofd

  • Gast
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #179 Gepost op: 8 juli 2014, 16:21:05 »
Ik wil voor onze beide ouders een klein cadeautje kopen.
Heb alleen nog geen flauw idee wat  :confuser:
Het moet niet te gek zijn en bijna schreeuwen wij gaan trouwen....
Hoop dat ik binnen kort tegen iets leuks aan loop.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #180 Gepost op: 8 juli 2014, 23:09:13 »
Wij zijn op vakantie verloofd. Heb de hele vakantie m'n mond moeten houden omdat P het graag face to face wilde vertellen aan onze ouders. Hebben ze uiteindelijk een dag nadat we terug waren alle vier uitgenodigd om foto's van de vakantie te bekijken. Daar hadden we een foto van de ring tussen gedaan, hoewel t toch nog wel ff duurde voor t kwartje viel.
Onze broers, schoonzussen en vrienden hebben we het twee weken later verteld tijdens P's verjaardag. We hadden m&m's laten bedrukken met 'wij gaan trouwen' en hebben die op tafel gezet. Erg leuke reacties op gehad!
Daarna een foto van de m&m's op Facebook gezet. Ook nog veel leuke reacties op gekregen!
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2016, 14:54:46 door Lenn-nn »

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #181 Gepost op: 15 augustus 2014, 22:35:51 »
Wij liepen al langer met het plan maar schoven het steeds voor uit. In de week van de Nijmegse vierdaagse is een neefje van 16 overleden en dan word je echt met je neus op de feiten gedrukt. Toen hebben we besloten om de knoop door te hakken. En een datum te plannen.
Ik vond het erg moeilijk om nog een week mijn mond te houden.

Ik heb mijn moeder gebeld om te vragen of ze de maandag er op thuis was en of het goed was dat ik ff een bakkie kwam doen. Ook mijn broertje gebeld of hij zin had om mee te gaan naar ma.

Bij me moeder aan gekomen aan de koffie een heel verhaal over vakantie. Waarop mijn moeder antwoord ooo maar volgend jaar ben ik met mijn verjaardag op vakantie...
We moesten nog even op mijn stiefzusjes wachten die waren op weg naar huis.

Ik dacht bij me zelf maar jij kan niet op vakantie met je verjaardag volgend jaar.

Toen de meiden thuis waren en we allemaal aan de koffie zaten met een stuk gebak. Zie ik maar mam ik kom niet zomaar op de koffie op een door de weekse maandag.

Ma oo wat dan.

Ik ik kom wat vertellen wij gaan trouwen!

Ma wat zeg je??

Ik wij gaan trouwen heb vandaag de datum definitief gemaakt op het gemeente huis. Ik in tranen :cry:

Ma och meisje hier hoef je toch niet om te huilen

Ik ja wel ik vind het zo erg dat papa hier niet meer van kan mee genieten.

Ma ja schat dat doet ook zeer.

Ik maar ma ik wil je nog iets vragen?

Ma wat dan??

Ik wil je mijn getuigen zijn??

Ma ja tuurlijk. Big smile op de gezicht.

Ik johan ik wil jou ook vragen om mijn getuigen te zijn..

Johan ja tuurlijk.

Mijn jongste stiefzusje oo gefeliciteerd. Als je voor je jurk gaat kijken mag ik dan mee? In tranen uk kan dit nooit meer doen met mijn moeder ( hun moeder is overleden)

Mijn oudste stiefzus oo gefeliciteerd... Mag ik je bruidstaart  maken??

Ik Henk ik wil jou ook iets vrage?

Henk wat dan?

Ik wil jij mij weg geven??

Henk ja hoor.

Bij mijn schoonouders heeft mijn vriend het gedaan. Wij gingen daar eten en hadden proef kaarten meegenomen met tekst en datum

Oo pa ik heb hier wat je moet ff kijken welke je mooier vind.

Pa oo zouden jullie dat nou wel doen?? Geintje gefeliciteerd...

Me schoonzussen hebben we het verteld met een etentje.
Me nichtje had de grootste lol.. Die wist het al 3 dagen... Goed geheim gehouden. Me neefje van 2 liep maar feestje feestje
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2014, 20:19:35 door Karin s »

DeKleineBlondeLeeft

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Vrouw
  • Verloofd met Joany
Re: Hoe breng je het grote nieuws?
« Reactie #182 Gepost op: 16 februari 2016, 14:09:42 »
Mijn ouders en schoonouders wisten al dat ik een aanzoek ging doen. Ik deed mijn aanzoek in Parijs dus we hebben telefonisch het thuisfront laten weten dat ze Ja heeft gezegd.

Op Facebook hebben we de rest op de hoogte gebracht middels het volgende filmpje:

"Once upon a time in Paris..."
https://www.facebook.com/fvanhettema/videos/10152772114316230/?l=4742382900762252472

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards