collapse

Auteur Topic: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan  (gelezen 46974 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #75 Gepost op: 17 juni 2014, 13:29:58 »
Ik had wel een laag of 5-6 (misschien is dit standaard hoor) maar mijn moeder ging gewoon elke keer mee....prima gegaan en gewoon op de normale manier. De tip van een wc papiertje heb ik wel gebruikt....erg handig om dit van te voren te pakken en niet als je alles omhoog houdt ;)

Pooh

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #76 Gepost op: 19 juni 2014, 09:42:36 »
Hier is het me alles mee gevallen! In het begin ging mijn moeder of mijn beste vriendin mee en op het laatst ging ik gewoon alleen. Ik vergat wel iedere keer het wc papiertje al als eerst te pakken, dat was niet zo handig.
Kijk ook een beetje uit met je armband, voor je het weet zit je met je armband vast in je string en moet je beste vriendin onder je rok duiken om je te helpen, haha.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #77 Gepost op: 20 juni 2014, 19:55:28 »
Hahahahhaha dat levert wel grappige momenten op Pooh!

mamamikado

  • Gast
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #78 Gepost op: 21 juni 2014, 12:30:38 »
Ik ben alle keren alleen gegaan, heel de slip uit, rok in je onderrok en verkeerd om op de wc gaan zitten, ging super! Wc papier van te voren pakken was bij mij niet nodig door de plaats waar de wc rolgordel ging

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #79 Gepost op: 23 juni 2014, 21:34:45 »
Mij is het ook alleen gelukt! Haha!
Had 6 lagen, maar stopte gewoon alles in de hoepel en dat ging echt prima!

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #80 Gepost op: 30 juli 2015, 13:02:57 »
Ik ga de tip van het andersom op de wc gaan zeker uitproberen!

Ik las alleen van de week een artikel wat op Offbeatbride had gestaan (gedeeld door Trouwplannen) waarbij ed bruid in een vuilniszak gaat staan op d'r jurk omhoog te houden. Iemand hier ervaring mee?

Artikel is trouwens hier nog te lezen http://www.trouwplannen.nl/naar-de-wc-in-je-trouwjurk/

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #81 Gepost op: 30 juli 2015, 13:31:10 »
Ik ben gewoon naar het toilet gegaan zoals altijd! Gewoon de jurk en de hoepel omhoog, zoals je met een normaal jurkje ook naar het toilet gaat. Hier dus geen hulp of achterstevoren zitten en zeker geen vuilniszakken ;)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #82 Gepost op: 30 juli 2015, 15:10:34 »
Ik ben ook fijn alleen geweest. Mijn jurk had meerdere lagen en heb de onderste laag als 'zak' gebruikt waar ik de rest in liet vallen zodat ik dat makkelijker hoog kon houden. Achterstevoren met de jurk achter je op de grond vond ik niet fris.
Wel had mijn moeder het lint van de rijgsluiting op mijn rug naar binnen geduwd, die lintjes moest ik wel hoog houden anders hing dat in t toilet, hihi.

83angel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 64
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #83 Gepost op: 4 augustus 2015, 08:05:46 »
mijn man hielp mij met naar de wc gaan. Ik had alleen hulp nodig met mijn broekje en onderbroek uit te doen omdat het wel behoorlijk wat lagen waren die ik omhoog moest houden :) de rest kon ik gelukkig alleen

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Hoe Te Doen Met Het Naar Het Toilet Gaan
« Reactie #84 Gepost op: 5 augustus 2015, 10:35:53 »
Mijn schoonzus ging met mij mee om op de uitkijk te staan haha. Ik nam nogal het hele toilet gedeelte in beslag met mijn jurk :P Ik ben gewoon andersom op de wc gaan zitten, ging perfect en niemand ziet wat ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards