collapse

Auteur Topic: Planning  (gelezen 2064 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RainbowR1

  • Gast
Planning
« Gepost op: 16 augustus 2007, 09:06:26 »
Wanneer moet ik bepaalde dingen al geregeld hebben, zoals de kapper/visagist en de fotograaf?

Ik heb nu een kapper/visagist en fotograaf op het oog, maar ik ga pas 25 juli trouwen, duurt dus al een tijdje. Kan ik die nu al benaderen of is het nog wat vroeg?

Ik ben ook aan het zoeken naar een mooie bruidsjurk. In oktober ga ik naar een bruidsbeurs in de buurt van mijn ouders waar ik een trouwjurk kan winnen!  :biggrin:

Dus ik ga eerst mijn bruidsjurk uitzoeken en vanaf wanneer "mag/moet" je andere zaken regelen?

Xx

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Planning
« Reactie #1 Gepost op: 16 augustus 2007, 09:09:09 »
Als je een erg gewilde fotograaf hebt kun je niet vroeg genoeg zijn. Helemaal omdat jullie in de zomer trouwen gaat het vaak snel. Wij waren een jaar en 4 maanden van te voren en dat was helemaal niet raar. Dus ik zou als ik jou was gewoon gaan kijken en vast leggen. De kapper heb ik niet heel vroeg van te voren gedaan, maar dat komt omdat ik in een niet zo populaire maand trouw. Visagie weet ik niet, maar je kan het maar beter afgesproken hebben dat dat je er straks achter komt dat ze vol zitten. Succes met het vinden van je jurk, geniet er van en ook van de rest natuurlijk!!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Planning
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2007, 09:32:52 »
De fotograaf zou ik zeker benaderen, die kun je maar beter vast hebben gelegd.
Ik zie dat ik in november de kapper en visagist heb vastgelegd, en ik trouw in september.
Maar als ik het in januari februari of zelfs nog wat later had gedaan was het ook geen probleem geweest.
Zeker niet bij een "gewone" kapper.
Dus daar kun je rustig aan mee doen.
Maar als jij het graag wil vastleggen moet je het doen.
Bij kappers die met gewone agenda's werken die zeggen vaak dat je beter even kan wachten tot de nieuwe agenda weer uit is van het volgende jaar.
Als ze met de computer werken is het wat makkelijker om vast te leggen.

Alexia

  • Gast
Planning
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2007, 09:37:20 »
heb er weinig aan toe te voegen :biggrin:

RainbowR1

  • Gast
Planning
« Reactie #4 Gepost op: 16 augustus 2007, 15:38:45 »
Oké, de kapper/visagist is geregeld. Ze vond het verder ook niet raar dat ik alvast mailde (gelukkig!). Binnenkort maar ff op bezoek bij de fotograaf. Momenteel is hij nog op vakantie. Daarna nog de band regelen (dat schijn je ook vroeg te moeten doen). En verder nog dingen regelen die minder haast hebben, zoals ringen, receptieboek, uitnodigingen enz. Poeh komt allemaal nog best wel veel kijken he bij het organiseren van een bruiloft!

Xx

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Planning
« Reactie #5 Gepost op: 17 augustus 2007, 08:32:41 »
De mensen die te maken hebben met bruidsparen zijn denk ik ook wel wat gewend als het aankomt op plannen. Dus als jij je prettig voelt om ruim op tijd de dingen vast te leggen gewoon doen dan heb je dat ook weer gedaan en ach wat de andere ervan denken is niet jouw probleem!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards