collapse

Auteur Topic: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam  (gelezen 107830 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

naaT-b

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #175 Gepost op: 15 oktober 2012, 17:08:53 »
Ik zie graag zo veel mogelijk voorbeelden hier uit de buurt! :)

Wij hebben een fotograven duo uit Tilburg gevonden die helemaal in onze stijl fotograferen, maar die zijn niet erg bekend met onze regio. Ze gaan zelf ook wel op pad om wat leuks te vinden, maar ik ben zelf ook nogal een controlfreak, dus als ik ze hierbij kan helpen... :)
Ook de vraag wat we precies op de achtergrond willen, welke stijl etc. vinden we lastig. We willen niet te klassiek, maar ook weer niet te industrieel...Een ruine lijkt me wel iets, het is wat ouds wat vaak wel
karakter heeft, maar heeft ook weer wat ruigs vaak. Maar dat heb je geloof ik niet hier in de buurt...

Ik wil in ieder geval niet de 'klassieke' plekjes als kinderdijk, de alblasserwaardse polder, de erasmusbrug of grote kerk van dord ofzo...

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #176 Gepost op: 15 oktober 2012, 21:26:49 »
Dan hoef je onze foto's niet te zien denk ik ;-).

Destino

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #177 Gepost op: 1 november 2012, 21:38:38 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:54:13 door destino »

naaT-b

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #178 Gepost op: 19 november 2012, 12:43:07 »
Weet niet of je een Fort leuk vindt?
Anders zou je Fort Vuren kunnen overwegen. Daar heb je natuur en een binnen/buitenlocatie die authentiek en stoer is, net hoe je fotograaf het neer zet!
Daar dichtbij is een oude steenfabriek met graffiti en een strandje. Dus je kunt er alle kanten op.
Wij gaan daar volgend jaar ook onze foto's maken :)

Dat klinkt super!! Maar misschien te ver weg voor ons. Hendrik-Ido-Ambacht > Vuren, dat is toch zo'n 3 kwartier rijden...

Maar super thanks voor de tip! Klinkt geweldig! Ik zou zeker graag je foto's willen zien als je getrouwd bent!

Destino

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #179 Gepost op: 26 november 2012, 14:54:29 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:54:06 door destino »

Joyce1983

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #180 Gepost op: 26 november 2012, 15:22:00 »
Beste Destino,

Zijn vorige week bij die oude steenovenfabriek geweest maar konden niet op het terrein?
Of moet ik aan iemand toestemming vragen?

Joyce1983

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #181 Gepost op: 28 november 2012, 15:10:50 »
Beste Destino,

Zijn vorige week bij die oude steenovenfabriek geweest maar konden niet op het terrein?
Of moet ik aan iemand toestemming vragen?

Destino

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #182 Gepost op: 3 december 2012, 15:42:22 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:53:55 door destino »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #183 Gepost op: 3 december 2012, 17:53:05 »
Nee joh hendrik Ido Ambacht naar Vuren is geen 3 kwartier rijden hoor! Ik sta vanuit Leerdam binnen een half uur in Rotterdam!

Demellie

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #184 Gepost op: 21 januari 2013, 13:33:15 »
Hallo bruidjes,

Misschien hebben jullie een idee, want ik weet het niet zo goed.

Wij gaan in de winter trouwen en ik hoop zo op een droge dag voor de foto's, maar ja het blijft Nederland. Wij willen, bij droog weer, foto's maken op de kade in Rotterdam, met de Willemsbrug, ect op de achtergrond. Lekker Rotterdams dus.

Maar wat als het regent? We kunnen er niet echt over eens worden. Ik dacht aan de vlindertuin in Blijdorp (maar ja hoeveel foto's kan je daarvan maken?!) en hij dacht aan het auto museum in Rotterdam. Twee dingen die niet echt samen gaan. Jullie nog mooie binnelocaties als idee?

Edit: Topics samengevoegd

« Laatst bewerkt op: 21 januari 2013, 18:41:14 door JoyceS »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #185 Gepost op: 21 januari 2013, 13:44:55 »
Hoi,

Ik kom zelf niet uit Rdam of omgeving, maar heb je een fotograaf uit of uit de buurt van Rdam?
Wij hadden toen binnenlocaties aan onze fotograaf gevraagd en zij kwam echt met plekjes waar we zelf nooit aan gedacht hadden.
Misschien dat dat nog een optie voor je is?

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #186 Gepost op: 21 januari 2013, 15:37:56 »
Ik kwam met googlen op de volgende locaties: de Kunsthal, NAI, Maritiem Museum, Zalmhuis, Hotel New York of, voor de voetbalfan, De Kuip.

En deze tip: http://www.dakvanrotterdam.nl/. Kun je zien welk dak het mooiste uitzicht geeft! Maar is wel buiten ;)

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #187 Gepost op: 15 februari 2013, 11:41:35 »
Hoi allemaal,

Ik ben eigenlijk opzoek naar een leuk en originele binnenlocate om foto's te maken in rotterdam of delft. Iemand leuke ideetjes?

mamamikado

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #188 Gepost op: 16 februari 2013, 20:54:25 »
Een ruine lijkt me wel iets, het is wat ouds wat vaak wel
karakter heeft, maar heeft ook weer wat ruigs vaak. Maar dat heb je geloof ik niet hier in de buurt...

Weet niet of je misschien al; getrouwd bent inmiddels, anders heeft iemand anders er misschien nog iets aan ;) , maar wat dacht je van de ruIne van heenvliet, ruïne ravesteyn, tussen Spijkenisse en Hellevoetsluis.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #189 Gepost op: 16 februari 2013, 21:33:36 »
Wat zoek je in de binnenlocatie in en rond Rotterdam?? Oud, nieuw, modern, industrieel??
Er zijn zoveel opties.... Wij zijn in Stroom getrouwd, en zij hebben een heel modern interieur en industriele elementen omdat het voorheen een oude energiecentrale was. Onze foto's zijn allemaal daar gemaakt, en mocht je alleen foto's willen maken daar, dan moet dat volgens mij geen probleem zijn!

Euromast kan je ook op om foto's te maken, zowel binnen als buiten. Je kan ook onder een aantal bruggen komen, bijvoorbeeld onder de Van Brienenoord, sta je droog en toch buiten foto's en een beetje stoere uitstraling..

Zoals gezegd, het is maar net wat je wilt!

Demellie

  • Gast
Re: Fotolocaties (binnen&buiten) omgeving Rotterdam
« Reactie #190 Gepost op: 19 februari 2013, 13:00:17 »
We hebben een mailtje gestuurd naar de SS rotterdam. Dus daar gaan wij even kijken.

Voor een uurtje 100 euro. Iemand loopt dan met je mee om alle mooie plekjes te laten zien en irritante mensen weg te houden.
Vind het redelijk veel geld, dus wil eerst even kijken voordat ik een toezegging doe.

Tja over bruggen, voelt een beetje alsof ik niets kon vinden en dus gaan we daar maar staan. LOL Kan natuurlijk wel heel mooi zijn... ach, we zien het allemaal wel.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards