collapse

Auteur Topic: Wanneer Komen Ze Nou?  (gelezen 5408 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Wanneer Komen Ze Nou?
« Gepost op: 1 september 2007, 09:30:08 »
Goed, mijn vriend is er van overtuigd dat ze hem vandaag komen halen. Hij denkt ook dat mijn feestje dan ook vandaag is gepland.... Hoe dan ook, we hebben geen idee of dat zo is en hoe laat ze dan zouden komen.

Ik moet eigenlijk nog de stad in, spulletjes kopen voor de bedankjes en achter de trouwauto aan, maar ook al zou het niet om MIJN feestje gaan, dan wil ik er wel bij zijn als ze mijn vriend komen halen.

Ik heb al een smsje gestuurd naar degene die het voor mijn vriend organiseert, van of ie vóór of ná 12 uur komt, dat ik dan nog even snel de stad in kan, maar ik verwacht eigenlijk dat hij geen antwoord geeft. Ze zijn echt heel goed in het geheim houden van alles.

Maar wat moet ik nu doen? Thuisblijven of toch maar even snel de stad in gaan? Ik heb echt geen idee hoe laat men normaal zo'n vrijgezellenfeestje begint...

Zo, nu maar even snel douchen, want misschien staan ze over een half uur al op de stoep  :blink:  :biggrin:

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2007, 10:35:33 »
Mijn ervaring is dat er meestal voor gezorgd wordt dat men zeker weet dat de 'vrijgezel' thuis is op het moment dat hij/zij opgehaald wordt. Meestal is er dus een of andere afspraak met iemand die in het complot zit en kun je dus elk moment dat je geen afspraak hebt, gewoon lekker gaan en staan waar je wil. Je kunt moeilijk de komende zoveel weken thuis blijven zitten in afwachting van een feest, toch? Maar begrijp ik nou goed dat jij wel weet dat je vriend zijn feest vandaag is?
« Laatst bewerkt op: 1 september 2007, 10:36:35 door mlein »

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #2 Gepost op: 1 september 2007, 10:46:43 »
Nee, daar is hij zelf van overtuigd... Maar het is goed hoor. Ik ga snel even de stad in :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #3 Gepost op: 1 september 2007, 14:28:03 »
Ja, zou ik ook doen, straks gebeurt er de hele dag niks...

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #4 Gepost op: 1 september 2007, 16:48:36 »
Stel je voor dat er vandaag niks gebeurt en je hebt de organisator van het vrijgezellenfeestje een smsje gestuurd om te vragen hoe laat hij komt... die zal wel geschrokken zijn :biggrin:

Ik ben heel benieuwd of jullie nou inderdaad vandaag jullie feestje hebben!

lodi

  • Gast
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #5 Gepost op: 1 september 2007, 19:19:26 »
en is er iets gebeurd vandaag??

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #6 Gepost op: 2 september 2007, 11:10:44 »
Jazeker is er iets gebeurd gisteren! Aleen niet wat we verwacht hadden. We waren er (dacht ik) allebei van overtuigd dat mijn vriend opgehaald zou worden, vandaar ook dat ik dat smsje had gestuurd. Natuurlijk niets op gehoord... Maar mijn vriend had zonder dat ik het wist ook een smsje gestuurd naar de organisator van mijn feestje. Dus die dacht dat ik dat was en de vriend van mijn vriend dacht dat mijn vriend had gesms't. Wel heel toevallig allemaal, want we wisten het van geen van beiden.

Nou, ik dus toch de stad in. Ik nog tegen mijn vriend geroepen dat ik rond 12 uur wel thuis zou zijn. Maar het liep uit en uiteindelijk reed ik om 12.15 uur de straat in. Ik deed de deur open en zag dat er een aantal eetkamerstoelen bij de zithoek stonden. Het eerste was ik dacht was dat mijn vriend die alvast had klaargezet voor de jongens. Maar toen bedacht ik me dat dat niets voor hem zou zijn, dus dat ze er al waren. Maar het was zo stil.... En toen zag ik één van mijn beste vriendinnen en het kwartje viel, hoor! :biggrin:

Schijnbaar hadden ze me net gemist en was ik net 5 minuten weg toen ze kwamen, dus hebben ze een uur moeten wachten!  :blink: Maar gelukkig was dat niet zo erg  :) Maar toen, toen moest ik me omkleden. Ik moest iets aandoen wat vies mocht worden. Dus ik snel iets anders aangedaan... kon dat beneden weer uit, want ze hadden een overal voor me gemaakt, versierd met bloemetjes, vlindertjes en een hele hoop knuffeschapen! Er was ook een pet bij met ook daarop een schaapje en de tekst Bèèèèèèh :biggrin:

Goed, ik mijn vriend gedag gekust (die volgens mij toch wel een beetje teleurgesteld was dat het toch niet zijn beurt was) en wij in de auto... En het was nog een behoorlijke rit ook, want we reden helemaal naar de A15, naar Zoelen of zo. We gingen daar levend Kolonisten van Catan spelen!

Dat ging als volgt: Om grondstoffen te verdienen moesten we allemaal spelletjes doen. Zo hadden we een skippybalk, een 8-persoons fiets, 3-persoons steppen, een evenwichtsbalk/mega-wip die we met 9 man en zonder te praten in balans moesten brengen, en meer van dat soort spelletjes. Het gaafste vond ik nog met zo'n elastiek om je middel heel had een zandbak in rennen om een houden staaf maar zo ver mogelijk in het zand te zetten... om vervolgs natuurlijk om te donderen en bij het opstaan een paar meter achteruit het zand door worden gesleurd door de kracht van het elastiek :biggrin:

Er zijn ook foto's en filmpjes gemaakt en die komen natuurlijk later allemaal op mijn blog!

Daarna zijn we naar het huis van één van de meiden gegaan. De meesten gingen even naar huis om op te frissen, maar iedereen was binnen een uur weer terug. Ook kwam een andere vriendin, die in eerste instantie niet kon, er ook bij en we zijn met z'n tienen naar de tapas bar in Waalwijk gegaan.

De avond was echt ontzettend gezellig, alleen was de bediening daar echt bar slecht! Er werden drankjes bezorgd die niet besteld waren en i.p.v. dat ze dan sorry zegt gewoon blijven volhouden dat ze dat toch echt heeft opgenomen... Bestellingen die niet compleet zijn... Bestellingen die na een half uur er nog niet zijn, dat er dan nog een keer besteld wordt, dat er vervolgens éérst de tweede bestelling komt en dan alsnog die eerste... Het personeel was ook niet erg vriendelijk... Ze deden moeilijk toen aangegeven werd dat één van de meiden zwanger was en geen rauw vlees en bepaalde kazen mocht, etc etc etc... Oja, wat ik ook vreemd vond, was dat ze geen karaffen met (kraan)water op tafel konden zetten, maar alleen flessen met spa blauw wilden verkopen. Ik ben restaurants gewend waar je standaard water krijgt. Voor náást je normale drankje... Maar goed. Kan aan mij liggen.

Maar gelukkig heeft dat voor mij de sfeer niet mogen bederven! En uiteindelijk kwam de eigenaar binnen, en omdat twee van mijn vriendinnen daar vaste klant zijn, hebben ze die aangesproken en we kregen een rondje Cuerenta i Tres (of zo... Liqor 43) van de zaak en volgens mij ook nog korting op de rekening (wat m.i. wel terecht was). Het bleek ook niet de normale bediening te zijn geweest en normaal is alles prima geregeld... Maar het maakt allemaal niet uit, want ik heb het enorm naar mijn zin gehad!

Wat ook wel een beetje jammer was, was dat ik, vanaf het moment dat we bij die vriendin van me waren, best hoofdpijn begon te krijgen. Ik had me overdag denk ik te druk gemaakt... En toen we bij die tapas bar waren, werd ik er ook nog eens misselijk bij. Het voelde als een opkomende migraine. Dus ik meteen 2 paracetamol genomen in de hoop dat het binnen een uur over zou zijn. Verder alleen water.. euh... spa blauw :wink: gedronken. Helaas werd het er niet beter op en op een gegeven moment kreeg ik ook nog extra vlagen van misselijkheid bij de geur van het vlees wat op tafel werd gezet, dus ben ik even een luchtje gaan scheppen. Bij terugkomst was het iets beter, maar nog niet helemaal top. Ik ben op een andere plek gaan zitten, en het bleek dat de plek waar ik in eerste instantie zat ook erg benauwd was. Na een uur wikken en wegen (want sja, het is wel je vrijgezellenfeest) heb ik aangegeven dat ik me echt niet goed voelde en het niet laat wilde maken. Gelukkig had iedereen daar wel begrip voor. Maar na weer een half uur is de misselijkheid toch weggetrokken! Uiteindelijk bleef ik met alleen hoofdpijn over, en daar kan ik nog wel mee leven :)

Twee vrienden van me kwamen ook nog even binnenvallen en toen zijn we met z'n allen de kroeg in gedoken. Daar waren nog een aantal andere vrienden van me en het was echt heel gezellig. Maar na een uur had ik het toch echt wel gehad. De hoofdpijn was niet gaan zakken en ik was echt helemaal moe. Dus uiteindelijk lag ik om 1 uur weer bij mijn lief in ons bedje en viel ik snel als een blok in slaap.....  :)

En nu, de volgende dag, kan ik terugkijken op een geweldige dag. Ik heb geen hoofdpijn meer, maar wel overal blauwe plekken en heel veel spierpijn. Maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben :biggrin:

nisanlin

  • Gast
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #7 Gepost op: 2 september 2007, 11:57:06 »
Klinkt super!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #8 Gepost op: 2 september 2007, 11:58:25 »
Was het ook :biggrin:

happygirl

  • Gast
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #9 Gepost op: 2 september 2007, 12:51:19 »
leuk zeg! en je arme vent maar thuis zitten wachten aaaaaaaaaah

Gwen

  • Gast
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #10 Gepost op: 2 september 2007, 17:06:13 »
Jammer dat je je niet echt top voelde. Maar zo te lezen hebben jullie wel vermaakt. En was het een geslaagde dag!

Alexia

  • Gast
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #11 Gepost op: 2 september 2007, 23:39:42 »
klinkt als een erg leuke dag. Jammer van je hoofdpijn!

en jammer voor je vriend.. weet je nu wanneer die van hem is?

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #12 Gepost op: 3 september 2007, 07:02:55 »
Nee, geen idee. Maar in ieder geval niet volgende week, want dan viert hij zijn verjaardag.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wanneer Komen Ze Nou?
« Reactie #13 Gepost op: 3 september 2007, 21:25:26 »
wat n leuke dag heb je gehad!
jammer van je hoofdpijn... gelukkig heeft ie zich niet doorgezet naar migraine.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards