collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis Naar Mexico  (gelezen 57427 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #125 Gepost op: 15 september 2013, 20:09:40 »
Wanhoop niet Steffie, Mexico loopt niet weg!  ;)
Ik ben blij dat ik je nog enthousiaster heb gemaakt! :D

Steffie_G

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #126 Gepost op: 17 september 2013, 08:56:03 »
Haha, het zou maar erg zijn moest Mexico weglopen  :biggrin:
Je hebt me inderdaad heel warm gemaakt voor Mexico ^^
Nu de vriend nog  :biggrin:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #127 Gepost op: 29 oktober 2013, 09:44:14 »
Ja wij hebben onze huwelijksreis geboekt en gaan ook naar Mexico :applaus:
We gaan eerst rondreizen met een huurauto in verschillende hotels naar Chichén Itzá, Mérida, San Cristobal en Palenque daarna rijden we door naar Cancun voor nog een paar daagjes strand! Heerlijk we hebben er echt reuze veel zin in!

Steffie_G

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #128 Gepost op: 29 oktober 2013, 10:49:11 »
Oh jaloers!!
Geniet er maar van!!!!!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #129 Gepost op: 29 oktober 2013, 17:27:30 »
Bedankt Steffie , jij gaat er ook vast snel een keer heen.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #130 Gepost op: 2 januari 2014, 11:54:53 »
Wij zijn ook bezig met het boeken van een reis naar mexico, in combinatie met een stop over van een paar dagen in New York. dan zijn we al met al bijna 4 weken onderweg. Het lijkt me een prachtige vakantie!
Maar ik hoor alleen maar negatieve signalen om me heen. Iedereen die ik vertel over Mexico, reageert met kernwoorden als verkrachting, moord, onveilig, etc.
Dit maakt me erg aan het twijfelen. Gelukkig lees ik ook veel geruststellende berichten van mensen die er zijn geweest, maar het houdt je wel op je hoede...

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #131 Gepost op: 2 januari 2014, 18:57:47 »
@Audrey: Wij zijn net terug en als je iets negatiefs wil horen we wegen zijn niet overal evengoed en van de 7 roadblocks een corrupte agent die geld wilde, ook baldadige kinderen gehad die met stenen naar de auto gooide.
Voor de rest ben ik positief  het hangt ook sterk af wat je gaat doen en oe avontuurlijk te bent of wilt zijn (wij hebben bijna 4000 km rondgereden).
In de provincie Quintana Roo (hier liggen Cancun en Playa del carmen) zijn de wegen goed en de mensen en agenten allemaal erg aardig.
We zijn meerdere Europeanen tegen gekomen die er nu een tijd wonen en die geven allemaal aan als je op de archipel blijft dan ben je relatief veilig. Mexico stad werd  ons wel erg afgeraden (ook door Mexicanen die er geboren zijn).
Dus afhankelijk van je plannen wens ik jullie veel succes met plannen. Mocht je nog vragen hebben stel ze hier gerust genoeg ervarings deskundigen  ;)
Groetjes,
Littlelady

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #132 Gepost op: 2 januari 2014, 19:38:47 »
Bedankt voor je berichtje littlelady!
De bedoeling van ons is dat we beginnen in mexico city en eindigen in playa del carmen. We doen alle georganiseerd, rijden niet met eigen auto, maar met geregelde transfers/vooraf gereserveerde lijnbussen.
Ik ben wel benieuwd hoe mexico city is bevallen door mensen die er wel zijn geweest?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards