collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis Naar Mexico  (gelezen 57428 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lucin

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #25 Gepost op: 25 februari 2008, 11:38:17 »
Wat een hoop huwelijksreizen naar Mexico!! Wij ook :):)
We vertrekken 29 april voor 13 dagen naar Sandos Playacar in Playa del Carmen!!!!

Heb er echt onwijs veel zin in...

Iedereen die je erover hoort is erg positief, dus het kan niet anders dan dat het helemaal goed gaat komen!!

pippi

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #26 Gepost op: 3 maart 2008, 14:44:46 »
[quote name=\'anne_pepijn\' post=\'150840\' date=\'22 February 2008, 19:20\']Wij hebben onze huwelijksreis geboekt bij Globe.
We vertrekken 29 september 2008 naar playa del carmen in mexico.
We blijven daar 14 dagen en verblijven in hotel IBEROTAR TUCAN/QUATZAL.
Na een jaar van hard sparen, vonden we dat we dat wel verdiend hadden.
We hebben er nu al zin in.

Liefs anne en pepijn[/quote]

Wij gaan van 15-24 juni naar dit hotel. We hebben er ook heel veel zin in. Wij hebben geboekt bij Arke en gaan eerst van 8-15 juni een rondreis maken door Mexico. Helemaal top! Ik hoop dat het weer goed zal zijn in juni en voor jullie natuurlijk in september/oktober ook! Alvast veel plezier:D

bertine

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #27 Gepost op: 3 maart 2008, 22:18:11 »
[quote name=\'pippi\' post=\'152271\' date=\'03 March 2008, 14:44\'][quote name=\'anne_pepijn\' post=\'150840\' date=\'22 February 2008, 19:20\']
Wij hebben onze huwelijksreis geboekt bij Globe.
We vertrekken 29 september 2008 naar playa del carmen in mexico.
We blijven daar 14 dagen en verblijven in hotel IBEROTAR TUCAN/QUATZAL.
Na een jaar van hard sparen, vonden we dat we dat wel verdiend hadden.
We hebben er nu al zin in.

Liefs anne en pepijn[/quote]

Wij gaan van 15-24 juni naar dit hotel. We hebben er ook heel veel zin in. Wij hebben geboekt bij Arke en gaan eerst van 8-15 juni een rondreis maken door Mexico. Helemaal top! Ik hoop dat het weer goed zal zijn in juni en voor jullie natuurlijk in september/oktober ook! Alvast veel plezier:D
[/quote]

Wij gaan ook van 8 tot 15 juni een rondreis maken door mexico. Daarna nog 8 dgn strandvakantie op isla holbox. Welke rondreis gaan jullie maken??

Liefs Bertine

~* ~Tanja~*~

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #28 Gepost op: 21 maart 2008, 19:45:12 »
Wij zijn vorig jaar naar Mexico geweest, vrienden van ons gingen er trouwen op het strand!

We verbleven in Iberostar Paraiso Maya. Wauwie, geweldig! We zijn ook een dagje naar Tucan geweest, omdat we in Paraiso verbleven mochten we daar ook gratis gebruik van maken! Echt een mooi resort, er lopen veel dieren rond en is ingericht als een jungle! Maar persoonlijk vond ik het Paraiso complex wat relaxter, omdat het niet zo massaal is met hotelgasten, het is wat rustiger. En het strand is bij Tucan/Quetzal wat minder breed door de orkanen die geweest zijn.

Aanrader: wel je trouwkleding meenemen hoor, want het Mexicaanse strand is zooooooooo wit en de zee zooooo blauw echt wauw!

denny28

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #29 Gepost op: 26 maart 2008, 15:22:36 »
[quote name=\'anne_pepijn\' post=\'150840\' date=\'22 February 2008, 19:20\']Wij hebben onze huwelijksreis geboekt bij Globe.
We vertrekken 29 september 2008 naar playa del carmen in mexico.
We blijven daar 14 dagen en verblijven in hotel IBEROTAR TUCAN/QUATZAL.
Na een jaar van hard sparen, vonden we dat we dat wel verdiend hadden.
We hebben er nu al zin in.

Liefs anne en pepijn[/quote]
Wij gaan ook naar Mexico en kijken er erg naar uit! We gaan 28 augustus naar Accapulco en verblijven in het Fairmont Accapulco Princess Hotel. Volgens de folder direct aan het strand! Erg lekker dus en zeker beter dan hier met al die sneeuw de afdgelopen dagen!!

kniestje

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #30 Gepost op: 16 december 2008, 07:45:42 »
hoi hoi
 wij gaan 28 mei 2009 trouwen en willen als huwelijksreis naar mexico gaan. maar dat betekend dat t daar t regenseizoen begint. is t een aanrader om dan te gaan, of is t maar een buitje en schijnt dan de zon weer?  :tongue:  wij weten niet goed wat we moeten doen...

groetjes kniestje

Nog even wachten

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #31 Gepost op: 16 december 2008, 09:26:20 »
wij zijn vorig jaar begin juni geweest. het is dan ook echt regenseizoen. We hebben er hele mooie dagen tussen gehad, maar de meeste dagen begonnen zonnig en dan werd het rond de middag bewolkt en kon het keihard regenen.
de bui op zich duurde niet zo lang, maar het bleef wel de rest van de middag bewolkt.
de temperatuur blijft wel gewoon goed hoor, dus wij bleven gewoon op het strand, maar zonnig werd het niet meer.
we hebben 1 dag helemaal regen gehad en een paar keer s'avonds de hele avond. laat ik er wel bij zeggen, dat de regenbuien daar niet te vergelijken zijn met de buien hier! binnen 2 minuten lijkt het of je een kwartier onder de douche hebt gestaan zo nat ben je dan  :laugh:

popje

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #32 Gepost op: 24 december 2008, 13:51:34 »
Wij zijn afgelopen juni naar mexico geweest en een rondreis gemaakt in de yucatan.
We hebben echt een super vakantie gehad. 1 avond heeft het  echt heel erg geregent en flink geomweert(geen idee hoe je dat schrijf, maar je snapt het vast)
Die avond was ook heel speciaal, allerlei dieren komen tot leven als het zo tekeer gaat. vooral brulaapjes. Echt gaaf...
Verder hebben we erg weinig regen gehad 1 keer een kort buitje op de dag, maar dat stelde niet veel voor.
En je zit niet in het hoogseizoen, dus weinig americanen. Ook niet geheel onbelangrijk. Die zijn niet de leukste vakantiegangers.
Als ik nog een keer zou gaan zou ik niet in een andere periode gaan.

Als jullie gaan een super fijne vakantie, maar neem van mij aan dat gaat echt lukken daar....

groetjes Linda

fliny

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #33 Gepost op: 28 december 2008, 18:27:27 »
[quote name=\'kniestje\' post=\'193590\' date=\'16 December 2008, 07:45\']hoi hoi
 wij gaan 28 mei 2009 trouwen en willen als huwelijksreis naar mexico gaan. maar dat betekend dat t daar t regenseizoen begint. is t een aanrader om dan te gaan, of is t maar een buitje en schijnt dan de zon weer?  :tongue:  wij weten niet goed wat we moeten doen...

groetjes kniestje[/quote]
Hoi,

Ook toevallig wij trouwen ook op die datum en wij weten nog niet waar we heen willen,maar mexico is wel iets waar we aan dachten.Ik wist niet dat het dan regenseizoen is daar..
Goed dat we het weten!

timkim81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2543
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #34 Gepost op: 5 februari 2009, 19:28:31 »
Wij hebben van de week ook onze huwelijksreis, naar Mexico geboekt. Wij trouwen op 22 mei 2009 en gaan op 26 mei naar Mexico.
Ik heb het eea nagevraagd, zowel bij collega's die er al vaker rond die tijd geweest zijn en heb ook op internet gezocht.
Het schijnt allemaal reuze mee te vallen. De meeste regen (echt niet elke dag!!) valt aan het einde vd middag en meestal duurt het maar hooguit een halfuur. Daarna knapt het (volgens zeggen) snel weer op!  :biggrin:

Wij gaan trouwens naar Playa del Carmen, hotel Iberostar Tucan. Toen ik de foto's op vakantiereiswijzer zag, was ik meteen verliefd.  :wub:  Echt een resort om je lekker te laten verwennen, tijdens je huwelijksreis.

Heb je al besloten wat je gaat doen?

Robine82

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #35 Gepost op: 10 februari 2009, 10:56:09 »
Ey timkim81, wij zijn in 2004 naar Mexico geweest, ook aan de kant waar jullie heen gaan en ook naar een Iberostar-hotel en ik kan je zeggen,
in 1 woord: GEWELDIG!!! Vooral het eten, entertainment en de heerlijke cocktails!! Het is dat wij in september trouwen, anders hadden wij ws ook weer een reisje Mexico geboekt! (maar nu niet ivm orkaanseizoen)
Hoe het met de regen in juni zit weet ik niet .. wij waren in augustus en de eerste dag regende het en ik kan me herinneren dat, dat wel een domper was! (ook al was de tempratuur inderdaad prima)

LovelyMe

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #36 Gepost op: 15 februari 2009, 14:19:52 »
Wij gaan in juli naar Mexico en ik heb verschillende mensen gesproken (ook iemand die daar woont) en ze zeggen allemaal dat het echt niet uitmaakt. De buitjes zijn kort en hevig en de temperatuur is verder heerlijk. Een orkaan kan ook eerder of later voorkomen. Je kunt natuurlijk pech hebben, maar wij gaan gewoon hoor.

Wij zitten trouwens in Iberostar Grand Paraiso :biggrin:.

petra25

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #37 Gepost op: 25 februari 2009, 19:23:02 »
Wij vertrekken 24 april naar Mexico, eerst 4 dagen rondreis.
Daarna naar Playa del Carmen hotel the Royal, ziet er ook geweldig uit!

gracegladys

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #38 Gepost op: 20 juli 2011, 11:36:53 »
Mijn aanstaande en ik willen graag op huwelijksreis naar Mexico. Zijn er mensen die hier al eens zijn geweest en wellicht tips hebben?

suzanned

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #39 Gepost op: 20 juli 2011, 17:21:31 »
Wat voor soort vakantie heb je in gedachte? Wil je strand en zon of wil je het land in? Of wil je surfen of wil je de jungle in? En hoe lang heb je?
Er zijn heel veel mogelijkheden. Ben zelf in Yucatan geweest. Heel mooi gebied, strand, cultuur en op weg naar de jungle. Je vliegt dan op Cancun.

Jelly

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #40 Gepost op: 20 juli 2011, 20:18:46 »
Wat leuk!!

Wij gaan in september op huwelijksreis naar Mexico! Weet niet wanneer je uiteindelijk gaat, maar half oktober zijn we weer terug en kan ik je vast van tips voorzien. Wij gaan eerst 10 rondreizen door Yucatan en daar de verschillende trekpleisters bekijken. We gaan lekker zelf rijden van plek naar plek en hotel naar hotel, wel vooraf hotels vastgelegd, puur uit praktisch oogpunt. Daarna nog een kleine week lekker relaxed en All Inclusive aan het strand. Voor ons echt een ideale combinatie van mooie dingen bekijken en uiteindelijk lekker relaxen!

Succes met informatie verzamelen en een keuze maken natuurlijk!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #41 Gepost op: 20 juli 2011, 23:52:15 »
Wij hebben vorig jaar een reis naar Mexico gemaakt: 8-daagse groepsrondreis door Mexico, Belize en Guatemala van Oad Reizen. Supermooie archeologische zones en jungles bezocht, nette hotels en geweldige (Nederlandse) gids! Daarna verlenging van een week in Playa del Carmen in het meest luxe hotel dat er was: the Royal. Lekker met jacuzzi op de kamer: super!!

gracegladys

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #42 Gepost op: 21 juli 2011, 16:14:53 »
@Suzanned; Ik wil graag rondreizen maar mijn vriend is daar dus niet zo van. Dus we willen waarschijnlijk naar playa del carmen, maar dan wel excursies zodat we nog wel iets zien van het land. En dan 12 tot 15 dagen... Mij werd aangeraden om naar playa del carmen te gaan, omdat dit 'leuker' moet zijn dan Yucatan. Wat ik begreep is Yucatan erg Amerikaans, en Playa del Carmen wat gezelliger. Klopt dit?

@Jelly; wij gaan volgend jaar pas in juni! Dus ik hoor graag hoe jullie het hebben gehad en wat jullie daar hebben gezien, misschien kan ik mijn vriend alsnog overhalen om toch te gaan rondreizen!

@saskia1983; dat klinkt ook goed!!

Jelly

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #43 Gepost op: 21 juli 2011, 19:03:45 »
Komt goed, ik zal een reisverslag posten wanneer we terug zijn!

En waarom ziet je vriend een rondreis niet zitten? Je kan volgens mij vanuit Playa del Carmen prima excursies maken, soms zul je alleen lang in de bus zitten omdat het naar sommige opgraving/ archelogisch sites e.d. ver weg liggen.  Maar goed, misschien een idee om alvast eens naar een reisbureau gaan om wat informatie en reisgidsen te verzamelen. Kun je in ieder geval al wat voorwerk doen en voorpret beleven!

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #44 Gepost op: 21 juli 2011, 19:20:50 »
Wij gaan ook in september op huwelijksreis naar Playa del Carmen! Dus daarna kan ik ook mijn ervaringen delen:)

gracegladys

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #45 Gepost op: 25 juli 2011, 09:26:10 »
Mijn vriend wil wel graag excursies doen, maar ziet het niet zitten om telkens in een ander hotel te slapen. Hij wil een vaste slaapplaats om van daaruit excursies te maken!

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

CD28

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #46 Gepost op: 25 juli 2011, 12:47:35 »
Wij willen ook naar Mexico gaan, we zitten nu te kijken naar een resort in Yucatan, Playa del Carmen.
Wij willen van daar uit excursies gaan doen. We hebben dit 2 jaar geleden ook gedaan op de Dominicaanse Republiek en dat is heel goed bevallen. Rondreizen lijkt ons super mooi maar we hebben een enorm drukke tijd achter de rug dus we willen een zo relaxed mogelijke vakantie en kiezen daarom voor een resort.

suzanned

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #47 Gepost op: 10 augustus 2011, 11:04:48 »
@Suzanned; Ik wil graag rondreizen maar mijn vriend is daar dus niet zo van. Dus we willen waarschijnlijk naar playa del carmen, maar dan wel excursies zodat we nog wel iets zien van het land. En dan 12 tot 15 dagen... Mij werd aangeraden om naar playa del carmen te gaan, omdat dit 'leuker' moet zijn dan Yucatan. Wat ik begreep is Yucatan erg Amerikaans, en Playa del Carmen wat gezelliger. Klopt dit?

Je bedoelt denk ik Cancun in vergelijking met Playa del Carmen (Yucatan is de provincie waarin die plaatsen liggen). Cancun is inderdaad erg Amerikaans. Ik ben zelf ook niet zo gecharmeerd van Playa del Carmen, maar ja het is maar net wat je zoekt. Wij hebben een paar dagen in de buurt van Playa del Carmen gezeten, Tulum. Dat is iets kleinschaliger en rustiger met ook prachtig strand. Bij playa del Carmen heb je meer All inclusive resorts en bij Tulum heb je kleinere hotels op het strand.

Je kunt vanaf die stranden heel gemakkelijk uitstapjes maken. De wegen zijn goed, er zijn veel bussen of je huurt zelf een auto.

gracegladys

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #48 Gepost op: 22 augustus 2011, 14:52:16 »
Ik heb zojuist een optie geplaatst bij het reisbureau voor onze huwelijksreis!!

Riu Tequilla in Playa del Carmen! Nog even goed kijken of we uitkomen met ons budget (optie was namelijk in een opwelling geplaatst) en dan kan ik de boeking definitief maken. Duurt nog zo lang, maar heb er nu al zin in!!

Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van bride2be2011 en jelly!

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #49 Gepost op: 22 augustus 2011, 19:22:30 »
Nog 2 weken en dan zitten we er!! :biggrin: Oehh ik heb er zin in!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards