collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis Naar Mexico  (gelezen 57403 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jelly

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #50 Gepost op: 22 augustus 2011, 19:43:20 »
voor ons nog 4 weken!! Heb er ook onwijs veel zin in! Eindelijk mooi weer... ;-)

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #51 Gepost op: 22 augustus 2011, 21:19:49 »
Ja ik hoop op mooi weer.. als ik het weerbericht van Mexico bekijk, ziet het er alleen nog niet zo geweldig uit. Maar we houden hoop! :biggrin:

gracegladys

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #52 Gepost op: 23 augustus 2011, 10:02:40 »
Alvast heel veel plezier en geniet ervan!!!!

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #53 Gepost op: 22 september 2011, 20:31:10 »
@glacegladys en de rest:

Mexico is geweldig!! Echt een super mooi land, heerlijk weer en de stranden...  :laugh:
We zaten in Iberostar Tucan, echt een aanrader. Ziet er super uit, eten is lekker en het personeel echt heel vriendelijk. Zijn dus vol lof, ik wil weer terug!!

Jelly

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #54 Gepost op: 23 november 2011, 20:33:42 »
Hoi allemaal,

Terug uit Mexico en alweer helemaal gesetteld in het werkende leven.. hier dan nog een korte impressie van onze reis!

We hebben eerst een rondreis van 10 dagen gemaakt door/ over het schiereiland Yucatan. We zijn met een eigen auto rond gaan rijden volgens een vastgestelde route. Het was echt adembenemend, prachtig, heeeeel divers qua landschappen etc. We zouden het zo weer over doen. Wat wel opvalt is als je wat verder van het 'gebaande' pad afgaat, meer richting het zuiden, hoe minder mensen engels spreken. Gelukkig spreek ik redelijk spaans en hebben we ons goed gered, maar dat zou ik wel als aandachtspunt meegeven, zeker als je niet gewend bent om op deze manier te reizen. Als laatste hebben we een weekje aan het strand in Playa del Carmen: Hotel Sandos Playacar Riviera en Spa. Prachtig hotel, mooi strand, lekker relaxen!

In het kort hebben we enorm genoten van onze super honeymoon naar Mexico!

Heel veel plezier voor degene die nog die kant op mogen!! Mocht iemand nog vragen hebben, stuur me maar een pb!

Groetjes, Jelly

Paulinavanleent

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #55 Gepost op: 9 april 2012, 12:17:08 »
Wij zouden graag eerst naar isla holbox gaan en daarna rondreis en nog een paar nachten in een riu hotel?

heeft er iemand ervaring met isla holbox? en is dit een beetje makkelijk te bereiken?

Joos85

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #56 Gepost op: 12 april 2012, 10:42:23 »
Wij trouwen 22 juni 2012 en gaan 27 juni voor 12 dagen naar Isla Holbox! Ons werd het aangeraden door het reisbureau. Op internet is hier en daar wel wat over te vinden. Er is niet veel te doen, maar wij gaan ook voornamelijk voor een ultieme relax vakantie. Het schijnt echt een tropisch eilandje te zijn en je kunt er golfkarretjes huren en het eiland rond rijden. Wij verblijven in villas Flamingos, in een bungalowtje op het strand!
Ik kijk er al erg naar uit!!! Mochten er mensen zijn die al eens op Isla Holbox geweest zijn, ben ik ook erg benieuwd naar de ervaringen!

Ellis 2909

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #57 Gepost op: 16 juni 2012, 20:16:58 »
Wij gaan twee weken naar Sandos Caracol Beach. Maar Mexico is gewoon een super honeymoon bestemming.
Fijne vakantie voor de meiden die gaan!!!

bianca83

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #58 Gepost op: 17 juni 2012, 10:21:47 »
Ik lees hier ook wel van meiden die in september naar Mexico zijn geweest of nog gaan.
Wij hebben daar ook voor gekeken maar ik las op internet dat dat midden in het orkaanseizoen is.
Voor ons een reden om weer verder te kijken naar iets anders, maar hebben de meiden die er al geweest zijn hier helemaal geen last van gehad dan??

kim89

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #59 Gepost op: 15 juli 2012, 20:10:43 »
Hebben de mensen die al zijn geweest nog leuke/mooie tips die ik in mexico echt moet gaan bekijken?!?!?!
Wij gaan 2 lossen rondreizen boeken! een aan de kant van mexicostad en guadalajara en eentje aan de kant van cancun! zijn er nog dingen in die hoeken die we echt bezocht moeten hebben??

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #60 Gepost op: 16 juli 2012, 10:38:33 »
Oeh ook nog 2 rondreizen.. Gaaf zeg!
Via waar ga je dat boeken?

Ik blijf hier wel meelezen, in de hoop dat er inderdaad mooie tips komen die wij eventueel ook kunnen gebruiken!

kim89

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #61 Gepost op: 17 juli 2012, 14:21:37 »
Wij gaan het boeken via ons reisbureau in eersel, de rondreizen zijn van holland international waar het reisbureau mee samenwerkt!

Debske

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #62 Gepost op: 19 juli 2012, 16:48:36 »
Hallo!
Wij zijn november 2010 naar Mexico geweest (geen huwelijksreis, want dat gaat pas april 2013 gebeuren). Wij zijn in Ibertostar Quetzal geweest voor 16 dagen. We hebben er een topvakantie gehad. We gingen steeds 1 dag of 2 dagen aan het strand liggen en de andere dagen hebben we excursies gedaan. De Jeepsafarie met tocht over het water MOET je echt doen. Deze is zo ontzettend gaaf en waar voor je geld! Daarnaast zijn we uiteraard naar Chichen Itza geweest en Coba/Tulum. Wij zitten er zelfs over te denken om onze vakantie hier weer door te brengen, omdat alles zo goed geregeld was (inclusief een tophotel). Echter vinden we 2x dezelfde plek binnen 3 jaar niet echt een optie, dus kijken we verder. Maar wij zaten dus in Playa del Carmen, hotel Iberostar Quetzal.

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #63 Gepost op: 19 juli 2012, 18:12:10 »
Mag ik vragen wat jullie in totaal kwijt waren?

wedding2013

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #64 Gepost op: 24 augustus 2012, 18:33:46 »
Iemand ook ervaring met sawadee vakanties?

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #65 Gepost op: 18 september 2012, 09:55:27 »
Wij hebben geboekt! Naar Mexico!
Voor 14 dagen... Heb er NU al zin in.. maar ja nog zeker 8 maanden en een aantal weken wachten :wink:

kim89

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #66 Gepost op: 18 september 2012, 17:38:43 »
Heej wat tof!!! Dus het is toch Mexico geworden???? Waar in Mexico ga je naartoe???

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #67 Gepost op: 18 september 2012, 17:41:47 »
Jep.. konden het toch bolwerken al lukte een rondreis niet en dat wilde AS ook niet.. Die had zoiets van.. ik wil luxe gecombineerd met excursies dus is het Playa del Carmen geworden! Zo kunnen we mooi de toerist uithangen in een maya dorp en bij maya overblijfselen, maar ook lekker chillen op het strand.. en bijkomen van de bruiloft enzovoort!

kim89

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #68 Gepost op: 18 september 2012, 20:16:01 »
Super! Van wanneer tot wanneer zijn jullie daar? En welk hotel?? Wij verblijven ook een aantal dagen na onze rondreis in playa del carmen om nog even bij te komen haha!

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #69 Gepost op: 18 september 2012, 20:19:07 »
Nou wij zijn al weg denk ik.. Want jij trouwt in juni ergens toch?
En wij gaan maar 2 weken, net na onze bruiloft.. Dus geloof rond 10e weer terug!
Maar dat bijkomen daar zal wel lukken, heb ik gehoord!

kim89

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #70 Gepost op: 18 september 2012, 20:30:11 »
JA wij trouwen 13 juni :wink: maar komen zoiezo pas rond 5 juli of iets dergelijks in playa del carmen aan! Heb wel begrepen dat playa del carmen echt heel leuk is! natuurlijk wel toeristisch maar bijvoorbeeld een stuk minder toeristisch dan cancun!
PFF ik ben zo benieuwd....
Wij zijn nou ook een spaanse cursus aan het volgen ivm de lange rondreis.... met die corupte agenten enzo is het toch wel handig een woordje spaans te spreken als je daar rond gaat reizen en aangezien mijn spaans goed weggezakt is zijn we het weer aan het opfrissen! Word dus iedere week herinnerd aan het feit dak naar mexico mag haha!

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #71 Gepost op: 19 september 2012, 17:46:08 »
Oh  echt een cursus aan het volgen nu dus?
Das wel leuk.. ik heb een taalcursus gevolgd sowieso in Valencia en heb ook gewerkt in Spanje waardoor mn Spaans best goed was, alleen is veel weggezakt nu!
Dus wil het ook op gaan halen maar pak daarvoor mn boeken er gewoon bij van de taalcursus denk ik!

Ja playa del carmen moet top zijn.. wij hebben ook een geweldig resort als ik alle reviews mag geloven dus echt top!! Heb er zo'n zin in hahha.. Duurt allemaal nog zo lang ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #72 Gepost op: 24 september 2012, 16:04:14 »
Leuk, Mexico! Daar willen we ook nog een keer naar toe. We durfden het niet aan om onze huwelijksreis daar naar toe te doen in september volgend jaar ivm het orkaanseizoen. Maar we gaan er zeker nog een keertje naar toe.

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #73 Gepost op: 27 september 2012, 12:40:24 »
Ja wij zitten er nét voor volgens de vrouw van het reisbureau.. Dus daar gaan we maar vanuit ;-)

btamdewit

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #74 Gepost op: 27 september 2012, 16:42:58 »
Ook wij zijn van plan om met onze huwelijksreis naar mexico te gaan!
We gaan volgend jaar september trouwen en dan is het orkaanseizoen aan de gang dus daar baalde we in eerste instantie wel van, want ik ga niet veel geld uitgeven met kans om een orkaan op onze huwelijksreis tegen te komen. Maar we konden verder ook niet echt iets vinden wat ons aansprak als huwelijksreis en nu hebben we besloten om niet direct na de bruiloft weg te gaan maar eind november, dan is het orkaanseizoen over en het is "maar" 2 maanden later  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards