collapse

Auteur Topic: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding  (gelezen 480013 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Blitzey

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #100 Gepost op: 20 februari 2011, 09:27:43 »
Ben ik ook geweest, ook al light het de richting (hilversum - leiden) maar de website vond ik erg overzichtelijk en ze waren zo vriendelijk aan de telefoon toen ik een afspraak wilde maken.
Heb in 1 afspraak mijn jurk gevonden, dus vond het ook wel zo netjes om daar de jurk te kopen. Ipv naar een winkel dichterbij te gaan.
25 maart mag ik weer passen. Kortom Bruidshoek Leiden kan ik iedereen aanraden!


Ah, dat is fijn om te horen!! Het is voor mij dik 1,5 uur rijden, maar de site spreekt me super aan en aan de telefoon waren ze ontzettend behulpzaam en vriendelijk. (en niet te vergeten dat zij de jurk in de collectie hebben die ik zo graag wil passen hahaha)
Ik ga 23 maart voor het eerst.

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #101 Gepost op: 20 februari 2011, 09:51:40 »
Is er iemand bij Assepoester in Arnhem geweest?
Lijkt me een leuke winkel, maar wil graag meer weten voor ik daar evt heen rijd, voor mij nogal ver..

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #102 Gepost op: 20 februari 2011, 13:00:44 »
Is er iemand bij Assepoester in Arnhem geweest?
Lijkt me een leuke winkel, maar wil graag meer weten voor ik daar evt heen rijd, voor mij nogal ver..

Ik ben er zelf niet geweest, maar een vriendin van me is daar wel geweest en geslaagd(die trouwt dit jaar). Ik begrijp dat het niet een super luxe zaak is maar dat de service erg goed is.
Ze is er nu 2 keer terug geweest omdat ze nog wat aanpassingen en vragen had en ze is iedere keer uitgebreid te woord gestaan ondanks dat het druk was.
Ze rade (ik wilde er eerst ook heen gaan, maar ben nu ergens anders geslaagd en ben niet zo gek op passen) me aan om doordeweeks te gaan of zaterdagochtend zo vroeg mogelijk. Je hoeft geen afspraak te hebben, dus op zaterdag is het er erg druk.
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2011, 13:01:09 door Jof »

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #103 Gepost op: 20 februari 2011, 19:31:59 »
Bedankt!
Ik heb over twee weken vakantie, misschien dat ik dan doordeweeks kan gaan.

moeder van de bruid

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #104 Gepost op: 20 februari 2011, 19:38:16 »
Gisteren weer op pad met dochters om een bruidsjurk te scoren voor Suzanne. Als eerste zijn wij geweest  bij Princess in Apeldoorn. Een mooie  ruime winkel tegen het centrum aan.  Wij zijn daar geholpen door Ria. Suzanne moest van te voren vertellen wat voor soort jurk ze in gedachten had dan gingen de dames op zoek.. Dus weer niet zelf kijken. Foto's mochten er ook niet gemaakt worden.. Maar zonder flits kan dat toch nog wel. Veel jurken zijn de revue gepasseerd en Suzanne had bijna een jurk gekocht maar ze twijfelde toch nog erg.  Je moet toch echt het gevoel hebben dit is de jurk... en bij iedere jurk die ze paste  straalde ze nou niet echt uit... IK BEN DE BRUID. Op het laatst had ze een jurk aan die  een mogelijk optie zou kunnen zijn er moest wel het e.e.a. aan vermaakt worden.
Jullie begrijpen het al, niet besloten om te kopen. Want zoals mijn moeder altijd al vertelde: bij twijfel nooit oversteken.  De jurk op de foto is het niet geworden.

's Middags hadden wij een afspraak bij The New Bride in Barneveld. Een winkel die pas 1 jaar bestaat (midden in het centrum). Na de thee mocht Suzanne samen met de verkoopster langs de bruidjurken lopen en zelf de keuzes maken wij kregen jurken te zien die wij nog niet bij de andere twee winkel hebben gezien. Ook  was de keuze van Suzanne meteen heel anders als de jurk die ze bijna had gekocht. (8 jurken heeft ze uitgekozen). De eerste trouwjurk die ze aantrok (die moest het wel worden ze straalde gewoon, dit is onze BRUID). Maar ja, zoals een goede zus en moeder moet zijn, wij lachten en vertelde haar hoe mooi de jurk is. Natuurlijk zijn ook nog 7 van de 8 jurken gepast maar  toen jurk nummer 1 weer  aangetrokken werd toen wisten wij het natuurlijk al.
Natuurlijk moet er nog wel het e.e.a. aan de jurk vermaakt worden maar hij is super.  Ja dames  wij waren om ongeveer  kwart voor 2 aan het passen en om kwart voor 3 was het gefixed. En het maken van foto's geen enkel probleem.
Bij aankoop van een jurk mag je schoentjes uitzoeken dus die zijn ook gekocht.
New Bride is een leuke kleine bruidszaak met echt  leuke jonge bruidsmode een aanrader!!! :biggrin:

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #105 Gepost op: 20 februari 2011, 19:56:25 »
Foto's mochten er ook niet gemaakt worden.. Maar zonder flits kan dat toch nog wel.
Het maken van foto's heeft niet te maken met de flits, maar dat je een jurk ergens anders kunt laten namaken.
Als je de jurk eenmaal koopt, mag het wel, omdat je dan meestal een aanbetaling doet.

Fijn dat het gelukt is en dat je dochter een jurk heeft gevonden!

Blitzey

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #106 Gepost op: 20 februari 2011, 20:37:36 »
Ik denk dat moeder van de bruid bedoelde, dat wanneer je zonder flits foto's maakt, het niet opgemerkt wordt door verkoopster!! :)   (dat zou ik tenminste geprobeerd hebben hahahaha)

Eigenlijk is het ook wel onzin hoor, dat je geen foto's mag maken!! Je kan tegenwoordig alle plaatjes van internet halen dus het verhaal van laten namaken dmv een foto is in mijn ogen behoorlijk achterhaalt. Maar goed, ze zullen ongetijfeld daar hun redenen verder voor hebben.

Fijn trouwens dat dochter geslaagd is. Ik zal ook eens kijken op die site, ben wel nieuwsgierig geworden na een goede aanbeveling!

Lineke

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #107 Gepost op: 21 februari 2011, 13:01:54 »
Ik ben zelf bij drie winkels geweest:

Dynasty in Zwolle
Dit zou ik niet aanraden. Ik was er terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een specifieke jurk en zij gaven aan dat ze hem hadden. Op het moment dat ik er kwam was hij er niet meer... Ook de manier van benaderen en klantvriendelijkheid vond ik te wensen over laten

Assepoester in Arnhem
Top zaak!! Je wordt heerlijk in de watten gelegd, je mag alles passen wat je wilt en ze hebben originele jurken. Ze gaven aan ook niets na te kunnen bestellen wat er was, was er.

Lisa Bruidsmode in Hengelo
Ik ben hier alleen geweest voor mijn lingerie maar je wordt heel vriendelijk geholpen, mooie winkel en heel veel keuze.

Uiteindelijk heb ik bij geen van drie mijn jurk gekocht maar laat ik hem maken naar eigen ontwerp. We gaan morgen stof kopen en ik kijk er erg naar uit!!

zusje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #108 Gepost op: 21 februari 2011, 13:10:26 »
The New Bride in Barneveld bestaat al jaren;) Maar ik heb daar ook alleen nog maar positieve verhalen over gehoord!

Careltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #109 Gepost op: 21 februari 2011, 13:50:14 »
Hoi allemaal,

Ben gister op de Love&Marriage beurs in Arnhem geweest en daar een afspraak gemaakt met Maricovers in Zutphen.
Had er gisteren al wel meteen een goed gevoel over maar kan er op het forum weinig over vinden. (zeg maar niks)
Iemand daar ervaringen mee dingen over gehoord. Als ik er 19 maart geweest ben dan zal ik wat meer over vertellen.

groetjes....


Ik heb daar ook jurken gepast! Ze hebben mooie jurken (niet heeeel veel, gewoon normaal) en ik vond het heel erg jammer dat ik daar niet DE jurk heb gevonden... Ik vond ze erg aardig, ben heel goed geholpen, nemen echt de tijd voor je, geven hun mening maar ook goed advies (niet opdringerig) Ik heb hier dus wel een goede ervaring ondanks dat ze niet mijn jurk hadden. :-)

Tip als je toch in Zutphen bent? Er zit een hele goede bloemist aan de Nieuwstad 22 (vlakbij), Markerink.

Succes de 19e! Ben benieuwd wat je ervan vond!
Is er iemand bij Assepoester in Arnhem geweest?
Lijkt me een leuke winkel, maar wil graag meer weten voor ik daar evt heen rijd, voor mij nogal ver..

Ja, ik ben hier geweest... Kwam behoorlijk gedesillusioneerd naar buiten! (was ook de allereerste winkel waar ik ging shoppen voor een jurk) Ze doen zich via hun site voor alsof ze een echte bruidsmodewinkel zijn maar dat is het niet!
Ze hebben voornamelijk gekleurde jurken die vast heel mooi zijn als gala maar echte (wit achtige) bruidsjurken hebben ze heel minimaal!!
Daarnaast werd ik door een meisje geholpen die niet echt meewerkte. Maar dat kan natuurlijk toeval zijn, er liepen namelijk heel veel verkoopstertjes!!

Maar als je voor een gekleurde jurk gaat dan is het wel de place to be...

Careltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #110 Gepost op: 21 februari 2011, 14:53:58 »
Ik ben naar Maricovers in Zutphen geweest - Geweldige service, mooie jurken. Top!

Prinsess in Apeldoorn Hier ben ik 2 keer geweest, ben hier goed geholpen (door Ria) ze nemen ruim de tijd voor je, hebt heel veel keuze!! Zijn soms wel een beetje betuttelend maar denken daarentegen wel weer goed met je mee.
Mijn vriendin heeft hier ook een hele mooie jurk gekocht maar echter iets mindere ervaring omdat ze haar schoentjes hebben verkocht uit 2006 voor de nieuwprijs van 2011!!

Assepoester uit Arnhem was mijn eerste winkel waar ik ging kijken en kwam er gedesillusioneerd naar buiten omdat ze daar eigenlijk alleen gekleurde jurken hebben en weining tot geen witachtige trouwjurken.

Daarna maar naar Athena (ook arnhem) gelopen. Hier hebben we voor de etalage gestaan en toen zag ik éééén SUPERmooie jurk.
We gingen de winkel binnen en het rook er heel muf (alsof je bij je oma kwam) De rest van de jurken waren allemaal net zo oudbollig als de winkel rook haha
Met veel pijn en moeite wilde ze wel de jurk van de paspop halen die ik had gezien in de etalage.
De jurk stond PRACHTIG (maar er zaten veel kitscherige details op die ik er af wilde hebben) en uiteindelijk na nog in Zutphen en Apeldoorn te zijn geweest ben ik toch teruggekomen op die jurk.

Helaas ben ik onwijs ontevreden over de winkel (met name de eigenaresse) Ik kan jullie vermoeien met een heeeele waslijst maar ze vertelde dat ze de winkel moet sluiten i.v.m. met het aflopen van een huurcontract die ze niet wil bijtekenen (jaaaaaa, het ging alleen over haar terwijl ik vrolijk mijn jurk aan het passen was). Dus ze gaat gelukkig toch al sluiten.
De jurk haal ik binnenkort op en dan is ie nog niet helemaal af maar de rest laat ik nu door iemand anders doen!
Zij heeft het feestje wat je moet hebben om een jurk te kopen echt verprutst.

1 tip, schrijf alle afspraken die ze aan je jurk vermaken en andere afspraken over datums, geld bijbehorende artikelen e.d. duidelijk op. Of laat het opschrijven zodat het van BEIDE kanten duidelijk is!

b-aukii

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #111 Gepost op: 21 februari 2011, 18:31:28 »
ik was ook bij Athena in arnhem binnengelopen maar ik mocht daar niet eens passen terwijl ze er met 2 mensen stonden te kijken ik moest perse een afspraak maken dat heb ik toen niet gedaan.

ik ben geslaagd bij de sluier in arnhem ben daar vriendelijk ontvangen en goed geholpen het was heel erg gezellig we kregen koffie en thee en ze namen alletijd.
het is wel een klein muf zaakje als je er voor het eerst ben maar na het passen vond ik het heel erg knus en een fijne zaak.

syrae

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #112 Gepost op: 21 februari 2011, 20:04:53 »
Ik ben vandaag bij bruidshuis Ellen in Zwanenburg geweest.
Wat een service! kan ik echt niets anders van zeggen. Ze had (omdat ik gemaild had of dat mogelijk was) speciaal voor mij een paar schoenen van Nina Fiarucci besteld, ook al kwam ik pas voor 1 keertje langs, een model wat eigenlijk niet zo goed verkoopt en dan ook nog in mijn slecht verkopende maat (42) Er werdt geen enkel probleem van gemaakt dat ik ze uiteindelijk toch niet wilde omdat ze te hoog waren.

Verder een hele mooie rustige winkel, lekker achteraf dus makkelijk parkeren en echt heel erg veel keuze. Ook krijg ik er 10 % korting omdat ik een afspraak met ze heb gemaakt via de love and marriage beurs dus misschien een tip voor bruidjes die nog zonder jurk zitten en ook nog naar de beurs gaan.

Ik ben heerlijk rustig en welkom ontvangen, ik was de enige dus dat is altijd prettig, koffie gekregen, even rustig kunnen rondkijken etc. Ik kreeg schoenen, goeie kousen en een torselet aan, ze wilde me nog zieraden e.d. om doen maar die heb ik al dus dat hoefte niet (was ook geen enkel probleem) en ondanks dat ik een beetje achterstevoren werk (ik moet eigenlijk alleen de jurk en de schoenen nog hebben, al het andere heb ik al) heeft ze me heel goed geholpen, luisterde goed naar mijn wensen en heeft fantastisch geassisteerd.

De beste winkel waar ik tot nu toe ben geweest.

oktoberbruidje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #113 Gepost op: 23 februari 2011, 13:02:04 »
Onlangs ben ik bij Sposa Bella in Hilversum geweest. Ondanks dat ik goed geholpen ben heb ik helaas niet de jurk van mijn dromen gevonden...

Samengevat:
- Fijne grote paskamers
- Thee/koffie en koekjes
- Geduldige verkoopster (Suzanne), nam uitgebreid de tijd voor mij.
- Foto's maken was geen probleem
- Mijn wensen (strak model met 'heup', niet teveel glitters/frutsels) werden redelijk opgepakt maar blijkbaar heb ik een moeilijke smaak, dus uiteindelijk geen succes. Desondanks bleef men heel vriendelijk.
- Het was wel wat druk in de winkel (za ochtend). We liepen elkaar gelukkig niet in de weg.

Binnenkort ga ik voor een tweede poging naar De Bruidssuite in Amsterdam. Volgens mij zijn daar nog geen reviews van, ben benieuwd naar ervaringen!
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2011, 13:03:02 door oktoberbruidje »

charlie1986

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #114 Gepost op: 23 februari 2011, 13:42:51 »
ik ga komende maand kijken voor mijn jurk...
nu heb ik een hele mooie gezien en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met astrids bruidsmode in castricum?

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #115 Gepost op: 23 februari 2011, 20:15:09 »
Careltje en Lineke bedankt voor de opmerkingen over Assepoester.
Ik zoek geen standaard jurk, dus dat komt goed uit.

Charlie: sorry, nooit geweest.

Adniloc

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #116 Gepost op: 24 februari 2011, 15:05:03 »
Hoi!

Ik ben bij Bruidsboetiek de sluier in Uden geweest (zit ook in Arnhem). Ben super geholpen doorde eigenaresse zelf. Heb zelf tussen de jurken mogen neuzen en heb aan kunnen geven wat ik wel en niet wilde waardoor zij bepaalde jurken al naar voren kon halen. Vanaf een hanger vind ik het namelijk toch erg moeilijk.
Uiteindelijk is het de eerste jurk die ik paste geworden!!
Ben onlangs terug geweest om te passen (gelukkig weer door de eigenaresse, vind het wel zo prettig om steeds door dezelfde geholpen te worden). En was ook weer erg te spreken over de service. Lekker kopje thee erbij en gekletst.
Het enige minpunt en daar en ik eigenlijk pas achtergekomen bij de 2de keer is dat er erg gemakkelijk naar binnen kan gekeken worden. Aangezien ik een bruid uit de buurt ben is dat niet zo top. Ben namelijk door 2 bekenden herkend! 1 komt gelukkig niet op de bruiloft en de ander had al een foto gezien van de jurk. Maar leuk vond ik dat niet! Op zie manier moet je bijna verder uit de buurt gaan zoeken terwijl ik juist deze winkel top vind omdat ze jurken verkopen tot max 995 euro! (ik persoonlijk vind dat nog meer als voldoende voor een paar uurtjes, maar gelukkig ieder zijn eigen mening).
Bij de volgende pas sessie zal ik dit zeker aangeven, misschien dat ze een oplossing kunnen vinden voor alle andere bruiden, al is het maar een dun gordijn welke je even dichtschuift op het moment van passen....

Maar verder ben ik echt super tevreden en kan haast niet wachten tot de volgende keer dat ik mijn jurk weer aan mag!!Ze hebben trouwens kleur en wit. En gecombineerd.

Richelle

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #117 Gepost op: 24 februari 2011, 19:53:42 »
@ careltje, dank je wel voor je reactie, ik ben zelf ook heel benieuwd. Had er al wel meteen op de beurs een goed gevoel bij. Totaal niet opdringerig of zo maar ik wacht rustig af :dry: , nou ja rustig...stiekem kan ik nie wachten totdat ik jurken mag passen :biggrin:

elsbeth86

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #118 Gepost op: 5 maart 2011, 09:41:25 »
Ik ben zelf bij de Bruidshoek Leiden geweest! Ben daar afgelopen donderdag naar toe gaan en ben echt super fijn geholpen.
Bij het maken van de afspraak klonken ze al super enthousiast door de telefoon en zeiden al meteen dat ik m'n camera mee moest nemen. Toen was de dag aangebroken dat het zover was. Ik had m'n moeder, schoonmoeder en m'n zusje meegenomen en eerst werden we ontvangen met koffie en thee. Ze vroeg wanneer ik ging trouwen, wat we allemaal al geregeld hadden, wie ik allemaal had meegenomen en hebben lekker daar over gekletst. Vervolgens hebben we amen m'n mapje met mijn selectie van mooie jurken doorgenomen en daarna ging zij op zoek. Ze was best wel een tijdje aan het zoeken en kwam uiteindelijk met 3 jurken aan. Alle drie op het eerste gezicht mooi dus passen maar. Dit ging allemaal heel relaxt en netjes. Ik heb toen al die jurken gepast en al snel waren we er uit dat dit echt mijn stijl jurken was. Ze heeft nog een paar anderen erbij gehaald maar uiteindelijk zat DE jurk bij haar eerste selectie van 3 jurken. We zijn in totaal 3 uur bezig geweest met passen, totaal niet gehaast en toen ik de jurk had gevonden en de traantjes toch kwamen liet ze ons ook lekker even met rust. Daarna mochten we ook nog uitgebreid foto's maken van de jurk en ook hier kregen we uitgebreid de tijd voor. Daarna moest ik helaas DE jurk weer uitdoen. Daarna kregen we weer koffie en hebben we nog even de financiële kant doorgenomen. Aan het einde kregen we nog allemaal een zakje tule met bruidssuikers mee naar huis en ik ook nog een mooie waxinelicht houder. Al met al 3 1/2 uur bezig geweest en het was heerlijk! Super fijn geholpen, zonder tijdsdruk en het was gewoon geweldig zoals het passen van trouwjurken bedoeld zou moeten zijn :) Echt een aanrader dus!

Sabine80

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #119 Gepost op: 5 maart 2011, 12:11:57 »
ik ga komende maand kijken voor mijn jurk...
nu heb ik een hele mooie gezien en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met astrids bruidsmode in castricum?

bovengenoemde bruidsmodewinkel ken ik niet. Zelf ben ik geslaagd bij bruidsmode Hedwig in Castricum. vorig jaar
heb ik bij hun een show bijgewoond en naar aanleiding daarvan heb ik mijn jurk uitgezocht.

succees

Lotte09-09

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #120 Gepost op: 5 maart 2011, 12:36:43 »
[font="Century Gothic"]Als het goed is staat mijn eigen verhaal hier al, maar mijn vriend is donderdag gaan kijken en heeft zijn ervaringen met mij gedeeld.
Hierbij dus de mening van een man.

Hij is als eerste naar Bert Viel in Roosendaal geweest.
Volgens hem en zijn moeder is dit een man die zichzelf heel wat vind. Hij is arrogant en bied je nog geen koffie aan.
Mijn vriend had hier wel een pak gezien die het mogelijk zou kunnen worden. Maar hij was niet overtuigd.

Afgelopen dinsdag is hij naar The Honeymoon in Rotterdam geweest. Ik had hem aangeraden om naar Marja te vragen omdat ik daar zelf zo goed geholpen ben.
Hij en zijn moeder waren helemaal enthousiast. Hij heeft een hoop pakken aan gehad en net als bij de dames heeft hij mogen passen met schoenen enzovoorts.
Hij heeft een pas blouse aangehad en krijgt uiteindelijk de blouse in de kleur van mijn jurk.
Zij werden er net zo in de watten gelegd als de bruidjes die daar komen.
Kopje koffie, alles aan wat je wilt. Letten op kleine dingen (stropdas, schoenen etc). En toen hij besloot het pak te nemen kregen ze ook nog een drankje om het te vieren.
Ze mochten zelfs met het pak naar buiten om het in het daglicht te zien.
Hij kreeg de blouse gratis omdat ik mijn jurk daar had gekocht. Verder hebben ze nog sokken gekregen en ik geloof zelfs nog korting.

Uiteindelijk kwam het er zelfs op neer dat alles daar (schoenen, blouse, riemen, ondergoed, sokken écht alles) samen goedkoper was dan alleen het pak bij Bert Viel.
Dit terwijl Bert Viel niet speciaal een bruidsmode zaak is. [/font]

biene*

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #121 Gepost op: 6 maart 2011, 22:22:41 »
Wij hebben een super ervaring gehad met [size="5"]"Valkengoed" in Amersfoort[/size]. Op zoek naar een trouwpak hebben we HET pak gevonden, maar in de verkeerde maat. En - helaas helaas - was de stof bij de fabrikant uitverkocht. Stad en land afgebeld, niemand had het pak in de juiste maat :sad: :sad:   UIteindelijk zagen we nog een advertentie in een tijdschrift, Valkengoed in Amersfoort het juiste merk trouwpakken. Toch nog maar gebeld, en, ze hadden het pak dat we zochten in de juiste maat!
Na een stevige treinreis zijn we in Amersfoort super geholpen door Sander. Valkengoed had een heel erg uitgebreide keuze aan trouwpakken, maar we hebben uiteindelijk het pak gekozen waarvoor we helemaal naar Amersfoort waren gereisd - dat was nou eenmaal de mooiste  :)  En we kregen een super aanbod: Sander had het pak ooit voor een klant besteld bij de bruidsmodezaak waar ik mijn jurk heb gekocht. Het pak is uiteindelijk niet verkocht in Amersfoort. Bruidsmodezaak Valkengoed heeft het pak teruggestuurd naar onze 'eigen' bruidsmodezaak, we hoeven niet op en neer te reizen voor het afpassen. Vandaag hebben we alle verdere dingen voor bij het pak uitgezocht, lekker dichtbij in onze eigen bruidsmodezaak. Dikke pluim voor Sander en Valkengoed in Amersfoort voor hun super service!!  :biggrin: :biggrin:  

biene*
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2011, 22:23:29 door biene* »

Soraya

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #122 Gepost op: 9 maart 2011, 13:14:52 »
Ik heb bruidsjurken gepast bij 'Prinses' in Apeldoorn. Rustige zaak, vrouw nam echt de tijd voor mij. Het was mijn eerste afspraak, dus ik wist niet welke stijl mij het beste stond. Maar naar veel jurken passen toch een hele gave jurk gevonden. Ze denkt echt goed mee, niet te opdringerig, goede adviezen, eerlijk. Aanrader!

stevenenlinda

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #123 Gepost op: 13 maart 2011, 18:45:40 »
A CINDERELLA STORE, WOERDEN
Ik ben begin januari geweest en heb toen besloten dat zij mijn jurk mocht maken, een korte trouwjurk. Ze kwam erg spontaan over en wist wel wat ik bedoelde etc etc. Had er dus alle vertrouwen in dat het goed zou komen en ik een leuke jurk zou krijgen.

Begin maart kon ik komen om te passen. Ze had de jurk al klaar hangen. Zag meteen al dat er iets was wat ik anders wilde, maar dat is denk ik wel vaak zo en was eerst moeilijk om aan te passen want dan zou je een naad blijven zien. Later bleek het wel mogelijk te zijn zonder naad te zien. Nou prima dus. De jurk was echter wel wat korter dan ik had gehoopt dus gevraagd of het wat langer kon, maar dat was niet mogelijk. Maar goed had er op dat moment wel vrede mee en nam het dus maar zoals het was.

Op dat moment kon ik eigenlijk niet zo veel uitbrengen en was dus wel teleurgesteld. Na een nachtje (slecht) geslapen te hebben, zat ik er toch behoorlijk mee in me maag dat de jurk niet langer kon. Aangezien ik ondertussen al contact had met iemand die ook een jurk bij haar heeft besteld en telkens niet in orde was, heb ik een mail gestuurd, over hetgeen waar ik mee in me maag zat.

Langer kon de jurk niet, wel een stuk aan zetten maar dat zou je dus altijd blijven zien. Na kort over en weer mailen, heb ik wel vast een melding voor de rechtsbijstand gedaan, voor het geval dan. Ik heb dus aangegeven dat ik de jurk echt langer wil hebben en dus ook al rechtbijstand heb ingeschakeld.

Later kreeg ik een mail terug dat ze maar een oplossing zag en dat was de aanbetaling terug te storten. Dit heeft ze snel gedaan en was ook netjes van haar.

Gelukkig is het bij mij snel verlopen allemaal, ik trouw pas in september dus heb nog wel tijd genoeg, maar ben blij dat ik geen zorg meer heb over een jurk die goed naar zin was. Er zullen vast bruidjes zijn die wel tevreden zijn bij haar, maar dit is mijn ervaring die ik graag wilde delen met jullie!
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2011, 19:16:26 door stevenenlinda »

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #124 Gepost op: 13 maart 2011, 20:39:59 »
Wat balen dat het zo is gelopen!
Goed dat ze je aanbetaling terug wil storten, houd in de gaten dat je het geld ook echt ontvangt!
Heel veel succes bij het zoeken naar een nieuwe jurk.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards