collapse

Auteur Topic: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding  (gelezen 480820 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinkbride

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #125 Gepost op: 13 maart 2011, 21:29:20 »
A CINDERELLA STORE, WOERDEN
Ik ben begin januari geweest en heb toen besloten dat zij mijn jurk mocht maken, een korte trouwjurk. Ze kwam erg spontaan over en wist wel wat ik bedoelde etc etc. Had er dus alle vertrouwen in dat het goed zou komen en ik een leuke jurk zou krijgen.

Begin maart kon ik komen om te passen. Ze had de jurk al klaar hangen. Zag meteen al dat er iets was wat ik anders wilde, maar dat is denk ik wel vaak zo en was eerst moeilijk om aan te passen want dan zou je een naad blijven zien. Later bleek het wel mogelijk te zijn zonder naad te zien. Nou prima dus. De jurk was echter wel wat korter dan ik had gehoopt dus gevraagd of het wat langer kon, maar dat was niet mogelijk. Maar goed had er op dat moment wel vrede mee en nam het dus maar zoals het was.

Op dat moment kon ik eigenlijk niet zo veel uitbrengen en was dus wel teleurgesteld. Na een nachtje (slecht) geslapen te hebben, zat ik er toch behoorlijk mee in me maag dat de jurk niet langer kon. Aangezien ik ondertussen al contact had met iemand die ook een jurk bij haar heeft besteld en telkens niet in orde was, heb ik Jamie een mail gestuurd.

Langer kon de jurk niet, wel een stuk aan zetten maar dat zou je dus altijd blijven zien. Na kort over en weer mailen, heb ik wel vast een melding voor de rechtsbijstand gedaan.  Ik heb dus bij Jamie aangegeven dat ik hem echt langer wil hebben ene dus ook al rechtbijstand heb ingeschakeld.

Later kreeg ik een mail terug dat ze maar een oplossing zag en dat was de aanbetaling terug te storten.

Gelukkig is het bij mij snel verlopen allemaal, ik trouw pas in september dus heb nog wel tijd genoeg, maar ben blij dat ik geen zorg meer heb over een jurk die goed naar zin was. Ik ben nu overigens wel benieuwd of iemand hier haar jurk bij haar vandaan heeft of iemand die er nog naar toe gaat.... SUCCES!
jij zit ook op de ik ga trouwen hyves neem ik aan zag daar je verhaal gelukkig goed afgelopen

Sannu

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #126 Gepost op: 15 maart 2011, 15:25:01 »
Ik ben afgelopen zaterdag naar Avenue in Rotterdam geweest.
Ik ben geholpen door Yvonne en dat was echt fantastisch!

Mijn moeder, zusje en ik mochten alle rekken langs lopen en de jurken uitzoeken die ik wilde passen. Dat was ideaal omdat ik nu vrijwel alle jurken heb gezien die ze hebben. Dan ben je niet afhankelijk van wat de verkoopster uitzoekt.

Ik was erg zenuwachtig vooraf, maar die zenuwen verdwenen meteen. Yvonne was zo vriendelijk en behulpzaam!

Uiteindelijk heb ik er ongeveer 10 uitgezocht. Ik ben met passen niet verder gekomen dan nummer 6 omdat de eerste jurk die ik heb gepast DE jurk is!
Hij bleef de mooiste!

Vervolgens kregen we champagne (ik drink geen alcohol, dus ik kreeg alcoholvrij) en mocht we onbeperkt foto's maken.

Ik had 's middags nog een afspraak bij The Honeymoonshop, maar die heb ik afgebeld. Dit is gewoon MIJN jurk en ik weet zeker dat ik niks anders wil. Ik was de dag erna nog naar de love and marriage beurs geweest en heb daar ongeveer 90 jurken bij de show gezien, maar geen een zo mooi als de mijne! (Vind ik)

Ik ben iemand die nooit kan kiezen. Ik doe gerust al een half uur over kiezen welke kleur panty ik wil kopen. Dus het is echt waar dat je het gewoon weet als je DE jurk hebt gevonden! Want dit is niks voor mij! Mijn moeder en zusje waren erg verbaasd dat ik niet meer naar de honeymoonshop wilde, maar ze vonden deze jurk ook heel speciaal en prachtig! Dus ze zijn het eens met mijn keuze! (Zij hadden deze jurk ook uit de rekken gehaald)

Ik hoop dat iedereen zo'n leuke ervaring krijgt met passen!

Djulietaah

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #127 Gepost op: 15 maart 2011, 15:29:19 »
Ik heb vorige week trouwjurken gepast in Amersfoort. Heel leuk en aardig maar allemachtig duur!

Nu is mijn oog een aantal maanden geleden al gevallen op een (goedkopere) jurk via [size="4"]Kikkerprinsbruidsmode[/size], maar dat is een website. Je kunt daar wel je maten doorgeven en dan wordt het voor je gemaakt, maar je kunt het niet passen. Ik wil zo graag die jurk, maar zit nog te twijfelen. Iemand hier die er wel eens van heeft gehoord of wat heeft besteld?

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #128 Gepost op: 15 maart 2011, 16:16:25 »
The New Bride in Barneveld bestaat al jaren;) Maar ik heb daar ook alleen nog maar positieve verhalen over gehoord!

Klopt, ze zijn alleen veranderd van eigenaar en hebben een "facelift" gehad.
Geweldige zaak, kan m echt aanraden.

Ben zelf eerst in Amesfoort wezen kijken, oa bij valkengoed voor mij was de ervaring daar minder goed maar hoor ook goede verhalen dus.
De dame daar zei meteen ohhhh ik weet precies wat jij mooi vind ne kwam vervolgens (niet gelogen) met een roze suikerspin jurk met mega veel franje! Juist NIET wat ik mooi vind. Toen mijn moeder en ik de zaak uit liepen begon mijn mams keihard te lachen ik had blijbaar nog al geschokt gekeken  :laugh:

Later zijn we naar The new Bride in Barneveld geweest, super geholpen!
Dachten mee snapte al gauw wat ik bedoelde super aardig en namen alle tijd.
Helaas zat de jurk er niet bij maar ik heb wel mijn lingerie bij hun gehaald en wat accesoires.

Uiteindelijk ben ik geslaagd bij Marianne's bruidsmode in Ede, goed geholpen de eerste keer.
Tweede keer iets minder (druk?!) maar ik was zo verliefd op de jurk dat ik het niet echt gemerkt heb.
Mijn moeder helaas wel. De 3e keer was prima gezellig de jurk showen aan mijn schoonzusjes. Een echte recentie kan ik nog niet schrijven want ik heb nog niet alles door lopen maar ik zal er zeker eentje schrijven zodra ik getrouwd ben.

Marliese

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 969
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #129 Gepost op: 15 maart 2011, 16:43:12 »
Zelf heb ik mijn jurk gekocht bij Bruidshuis Elly in Zwanenburg en ben erg tevreden over. Het is zo 4 maanden geleden dat ik daar kwam voor de eerste sessie. Heb verschillende jurken aan gehad en de verkoopster kwam met goede suggesties. Beetje jammer vond ik dat ik niet zelf tussen de jurken mocht kijken.
Nu is mijn jurk helemaal klaar. Twee weken geleden is de breedte ingemaakt en gister hebben ze de lengte aangepast. Ben daar heel tevreden over. De verkoopster (denk dat het de eigenaresse is) is kundig en weet wat ze doet, maar is wel heel dominant en zet je snel op je plaats. Als je niet mondig genoeg bent, walst ze misschien over je heen.
Eén dag voor mijn bruiloft wordt de jurk gestreken en mogen we hem op komen halen, zodat ik zonder kreukels aan mijn dag kan beginnen.

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #130 Gepost op: 16 maart 2011, 16:21:59 »
Hier is al een topic over.
Kan iemand dit samenvoegen?

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #131 Gepost op: 16 maart 2011, 16:31:25 »
Ik bedoel een admin of moderator
Komt goed!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #132 Gepost op: 16 maart 2011, 18:00:39 »
Done...
@Trouwen1988, check de vastgepinde onderwerpen voor de meest gangbare onderwerpen en een aanrader is de zoekfunctie. Succes (en welkom nog)! :-)

Richelle

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #133 Gepost op: 20 maart 2011, 21:18:02 »
He Hallo allemaal,

Ik ben gisteren wezen passen bij maricovers in Zutphen. Ik moet zeggen dat ik daar geweldig geholpen ben. Ik heb daar dan ook mijn droomjurk gevonden en besteld. Ik had van te voren al wel verschillende magazines door gebladerd en gegoogled op jurken. Wist daardoor al wel een beetje wat ik leuk vond en absoluut niks vond. Dat scheelt natuurlijk wel. Ook had ik een droomjurk in gedachten die ik echt geweldig vond en ik wist dat zij hem hadden.

Om half 11 had ik een afspraak maar door een verkeerde afslag bij een rotonde kwamen we dus bijna 20 minuten te laat. :rolleyes: Had wel even mijn as opgebeld om daarheen et bellen dat we onderweg waren. Ik had mijn moeder, mijn zusje en schoonmoeder bij me.
Zodra we binnen kwamen, kwam er iemand om jassen aan te nemen en koffie-thee aan te bieden. Ook mochten we plaats nemen op een heerlijke bank maar de verkoopster kwam al naar ons toe om ons te helpen. Je mocht wel zelf kijken maar zij haalde ook verschillende jurken eruit en hoe...dan weet ik nog steeds niet...maar de 1e jurk die zij het beste bij mij vond passen was mijn droomjurk (zonder dat ze dat wist!!) Daarna nog een aantal jurken gepakt, ook verschillende stijlen en zelfs met kleur om te kijken of me dat stond.
Toen het pashok (hokje kun je niet zeggen want het is echt een heerlijke ruim pashok)in. Hier kreeg ik meteen een hoepel, torselet, schoenen en pantykousjes om te passen. Maar ook hier keek ze wel naar wat voor een type ik was en pakte dus ook schoenen, torselet en hoepel die bij mij zouden passen. Hierna hielp ze me in de jurken en na elke jurk kwam ik het pshokje uit en wachten op reacties.
De 1e jurk, was natuurlijk mijn droomjurk en toen ik daarmee het hokje uitkwam schoten zowel mijn moeder, als mijn zusje en schoonmoeder vol dus dat zei eigenlijk wel genoeg. Ik voelde me ook heerlijk in de jurk. Ze heeft me ook allerlei sluiers, stola's en jasjes bij de jurk aan laten passen en ook handschoenen om te zien hoe het een en ander stond. Alles kon en niks was te gek.
Na deze jurk nog meerdere jurken aangepast maar de 1e is het geworden.

Deze heb ik dan ook als laatste nog een keer aangedaan met de lange sluier, handschoenen, bijpassende oorbellen en armband en zelfs een curlie om te zien hoe dat stond. Hier wel foto's van gemaakt zodat ik thuis nog weg kan dromen haha

Al met al heb ik dus een super ervaring gehad met jurken passen en was vol van adrenaline...ech wel.
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2011, 21:18:42 door Richelle »

Liz30

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #134 Gepost op: 22 maart 2011, 12:14:13 »
Ik ben ook bij Maricovers geweest. Echt een geweldige zaak ! Ook bij ons werden de jassen netjes aangepakt en kregen we meteen een kopje koffie. Paskamer was inderdaad heerlijk ruim en er hing een fantastisch grote spiegel zodat je jezelf goed kon bekijken. Verkoopster dacht goed mee en niks was te gek. Ik heb daar een geweldige jurk aangehad, maar uiteindelijk heb ik mijn jurk in Arnhem gekocht. Die jurk had het grote voordeel dat de sleep vast zat met klittenband dus 's avonds kan je gewoon je sleep er af trekken. En aangezien ik absoluut niet van een sleep hou (ik vind het wel ontzettend mooi staan, maar ik weet gewoon dat ik er niet mee overweg kan), is dit voor mij ideaal. En die jurk heb ik als één van de eerste jurken aangehad en ik was er meteen verliefd op.

De jurk die ik dus nu heb uitgezocht komt bij De Sluier vandaan. Een erg klein zaakje, maar daardoor wel heel knus. Ze hebben er voldoende keus wat ik niet verwachtte toen ik daar binnen kwam. Mijn eerste reactie was: goh mijn woonkamer is nog groter. Achterin de winkel hebben ze een paskamer en dat is eigenlijk een gordijn wat ze dan dicht trekken. Daardoor ontstaat er dus wel een ruime paskamer, ook met een grote spiegel, waarin je je makkelijk kan omkleden. Ik kreeg meteen een torseletje, hoepel en schoenen aan. De verkoopster dacht erg goed mee. De jurk die ik nu heb gekocht had ik namelijk in eerste instantie helemaal niet uitgezocht. Nadat ik een paar jurken aan had gehad, kwam de verkoopster er mee aanzetten en toen ik hem aanhad was ik verkocht.
Nadat ik bij Maricovers ook een geweldige jurk had gezien, heb ik De Sluier gebeld of ik de jurk nog een keer mocht passen en dat was geen probleem. Daar hebben ze gewoon weer 45 minuten voor gereserveerd.

mariette24

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #135 Gepost op: 22 maart 2011, 19:28:54 »
Ik heb een maandje geleden mijn droomjurk gevonden bij Bruidshuis Marij-age op Urk. We hadden op zaterdagochtend een afspraak, en werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse.

Mijn moeder en ik kwamen binnen, en zagen meteen een prachtige jurk hangen met een mooie lange sleep. Mochten gerust rondkijken, en heb ongeveer 10 jurken uitgezocht om te passen. De eerste jurk was een prachtige ijs-zilveren jurk, ontzettend mooi, maar ik vond het toch meer een bal/gala jurk dan trouwjurk. Uiteindelijk na 1,5 uur passen had ik mijn droomjurk aan... juist degene die we meteen zagen toen we binnenkwamen  :wink:

Er werd ruim de tijd voor ons genomen en de eigenaresse was enorm behulpzaam. Al met al ben ik zeer tevreden,en ik kan niet wachten tot de 2e pasronde.

pinkbride

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #136 Gepost op: 28 maart 2011, 08:47:12 »
Hai damens

Een beetje off topic. Maar ik wou even zeggen dat volgende week bij Undercover in Nederland het over een vrouw gaat die schijnbaar mensen heeft opgelicht met trouw jurken. Misschien wel interessant voor ons om daar naar te kijken.
het gaat denk ik over Aranka diephuis eigenaresse van bubbels en blessing bridal te Soest(eerder eigenaresse geweest van HET GOUDEN HART,DE BRUIDSWERELD)

Yvie

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #137 Gepost op: 28 maart 2011, 12:50:46 »
Toen wij in eerste instantie begonnen over 'trouwen' hadden wij een kleiner budget in gedachten. Ik oriënteerde op huurjurken. Ik vond dit idee in eerste instantie niet heel aantrekkelijk. Tot ik 'Sissy Bruidsmode' te Gieten vond op internet. Bij Gea kan je nieuwe en ongedragen jurken huren. Ik had een enorme mazzel dat er een actie was, waardoor ik MIJN jurk niet hoefde te huren, maar kon kopen. Viel precies binnen mijn budget!
'Sissy Bruidsmode' te Gieten heeft geen honderden jurken, maar de keuzemogelijkheden vielen mij erg mee. Ik heb MIJN jurk gevonden!

Mijn aanstaande is bij 'Jac Hensen' te Amersfoort geweest en zegt hier héél goed geslaagd te zijn!!! Uiteraard zie ik dit resultaat pas op 30 september!!
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2011, 12:51:39 door Yvie »

Malia2001

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #138 Gepost op: 3 april 2011, 10:24:39 »
Heb 2 weken geleden jurken gepast bij [size="3"]COVERS COUTURE te Utrecht[/size]. Ik had op internet een jurk van Cymbeline gezien die ik graag wilde passen en die hadden zij op voorraad. Toen ik aankwam bij de winkel sprak deze mij op het eerste gezicht totaal niet aan en vond ik het ook niet lijken op wat ik in gedachten had, hoe een bruidszaak eruit zou zien. Maar goed dat zegt verder natuurlijk niets over het personeel. Eenmaal binnen was het gigantisch druk. Er werd gevraagd of ik een afspraak had en ik toen ik met ja antwoordde liep de verkoopster eigenlijk weer weg en stonden we daar even bij de ingang te wachten. Er was nog geen plaats dus werden we bij een moeder vd bruid die gekleed werd op een bankje geplaatst (2 persoonsbankje met z'n 4-en). We werden wel gelijk voorzien van koffie/thee... maar moesten vervolgens best een poos wachten. Uiteindelijk door een verkoopster mee naar boven genomen. Boven moesten we op eenzelfde bankje gaan zitten. Een van mijn vriendinnen heeft het erg aan haar rug en moest in een stoel zitten en ging dus ergens anders zitten maar dat 'mocht' niet. Later kwam de dame die mij ging kleden en die zei toen.. laat je niet wegjagen hoor, gaan jullie maar lekker allemaal daar zitten (bij de stoelen)... beetje rommelige en rare start dus. Vervolgens mocht ik meelopen naar het rek en jurken die mij aanspraken aanwijzen. Ondertussen was ook de jurk die ik wilde passen opgehaald en kon het passen beginnen. De jurk die ik mooi vond stond ook heel mooi, maar ik vond de lage rug met veter niet zo mooi. Ik heb ook nog een andere jurk gepast die ook heel mooi was, maar ik had niet het gevoel van dit is 'm! Zoals je schijnt te hebben als het 'm wel is. Ik mocht echt onwijs veel jurken passen en onze verkoopster was superaardig. Ze probeerde me op het eind niet echt tot een aankoop te dwingen, maar oefende wel lichte druk uit door te zeggen dat als ik de jurk nog een keer wilde komen passen (met mijn moeder erbij) ik toch wel snel moest beslissen voordat deze verkocht was. Nu zijn er nog tig winkels die deze jurk verkopen volgens mij, dus daar liet ik me verder niet door beïnvloeden. We mochten helaas geen foto's maken (hebben we met een telefoon wel stiekem gedaan). Eenmaal thuis ben ik nog gebeld om naar mijn ervaring te vragen en kreeg ik een korting aangeboden van 150 euro... dit vond ik wel heel netjes. Uiteindelijk heb ik toch niet mijn jurk hier gevonden. Samengevat: keurige service door 'mijn' verkoopster, maar wat een rommelige en onoverzichtelijke winkel met kleine paskamers.

Gisteren ben ik bij [size="3"]AMIGA PRONOVIAS/AMALA te Breda[/size] geweest. Ik woon in de randstad, dus was best een pittig eind rijden. Maar wat een prachtige winkel. Netjes, clean en rustig. We werden netjes aan een tafel geplaatst (waren in totaal met 5 personen) en voorzien van koffie/thee etc. De verkoopster kwam aan tafel zitten en vragen te stellen wanneer we gingen trouwen en wat mij aansprak. Ik liet de collage zien die ik had gemaakt en helaas hadden ze niet de jurk van Pronovias die ik heel graag wilde passen. De keuze in jurken die ik had gemaakt waren heel simpel en sluik zonder applicaties. Zij vroeg of ik niet meer een bruidsjurk wilde proberen dan een avondjurk. Kijk proberen kan altijd dus dat wilde ik ook wel. Ik kreeg netjes een torselet aan (bij de andere winkel kreeg ik dat niet, schoenen had ik al gekocht dus die heb ik meegenomen). Ik had eerst 2 jurken aan die me totaal niet stonden en daarna een van Jesus Peiro die heel mooi was, maar niets voor mij. Toen begon ik te denken dat ik 'm daar ook niet ging vinden. De verkoopster vroeg wat ik van kant vond en ik ga aan dat ik het wel mooi vond. Dus toen kwam ze met een Pronovias jurk met kant & tule. Deze was toch wel erg mooi. Toen ik de paskamer uit kwam waren mijn vriendinnen en ik erg onder de indruk... ik ging op het opstapje (erg handig) voor de spiegel staan en had wel zoiets van JA dit is 'm. Ik kreeg er nog een prachtige lange sluier bij en ik was verliefd en we kregen allemaal vochtige ogen. Daarna nog een sluike jurk gepast met kant. Ook mooi maar viel in het niet bij die andere. De andere jurk nog een keer aangetrokken en ja het was het helemaal. Ze vroeg of ik nu al een keuze wilde maken en ik gaf aan dat ik eerst een wijntje nodig had (had helemaal hartkloppingen vd jurk), dat was allemaal prima en ik mocht gewoon bellen om nog een keer te komen passen met moeder & schoonmoeder. Heb er nu een nachtje over geslapen en ben nog steeds gek vd jurk. Ik ga pas volgend jaar trouwen dus misschien moet ik nog meer jurken gaan passen, maar eigenlijk denk ik niet dat ik een andere jurk ga vinden die dit gevoel gaat geven. Hij heeft alles wat ik niet in een trouwjurk zoek.... strapless (wilde ik niet), wijd (wilde ik ook niet) en applicaties (kant).... kortom alle principes overboord en verliefd!
Samengevat: keurige & mooie winkel, nette verkoopster die absoluut niet opdringerig is.

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #139 Gepost op: 3 april 2011, 10:34:10 »
Gisteren ben ik bij [size="3"]AMIGA PRONOVIAS/AMALA te Breda[/size] geweest.
Ik ben er vorig jaar ook geweest.
Mijn jurk hadden ze niet, maar het is inderdaad een hele mooie, ruime winkel met vriendelijk personeel.
Fijn dat je jouw jurk (bijna) hebt gevonden.

ABC

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #140 Gepost op: 5 april 2011, 16:46:58 »
Ik heb mijn jurk bij Bubbles&Blessings Bridal in Soest gekocht. Ja, inderdaad...DE zaak die deze week zo slecht in het nieuws kwam. Desondanks heb ik hele goede ervaringen met de winkel en Aranka zelf. Ik snap dat mensen haar niet vertrouwen en het elkaar afraden hun jurk daar te kopen, maar ik ben erg positief.

Ze was voor mij altijd te bereiken en is zelfs 2x bij me thuisgeweest om mijn bestellingen langs te brengen. De maten waren goed opgenomen, mijn jurk werd binnen 3 maanden geleverd en zit erg goed! Heb hem al een maandje thuishangen en er zijn nog steeds geen stukken van af gevallen :-)

Voor zover ik weet is Aranka een nieuwe weg ingeslagen en probeert sinds oktober zo eerlijk mogelijk te handelen. De uitzending van afgelopen zondag was dan ook al in eerder opgenomen. Zoals je in de uitzending kon zien, zit ze in Soest. Haar winkel is klein, maar ze zorgt ervoor dat je altijd de enige bent, zodat alle aandacht naar jou uitgaat. Naast jurken heeft ze ook verschillende accessoires.

Ik heb er zelf verder geen baat bij om reclame voor Bubbles te maken (heb immers mijn jurk al), maar omdat ik altijd goed ben behandeld, gun ik Aranka ook het beste.

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #141 Gepost op: 5 april 2011, 18:02:52 »
Hm, toch blijf ik het verdacht vinden dat je speciaal op het forum komt om alleen dat te vertellen...

Richelle

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #142 Gepost op: 5 april 2011, 19:00:05 »
Hm, toch blijf ik het verdacht vinden dat je speciaal op het forum komt om alleen dat te vertellen...

Goh dacht jij dat ook al....
Mijn 1e ingeving was, heeee Aranka..jij hier!
Maar ja je weet het niet zeker dus is misschien ook wel gemeen, dus bj voorbaat al mijn excuses

ABC

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #143 Gepost op: 5 april 2011, 20:26:53 »
Klopt, ik kom ook alleen op dit forum om dat te vertellen :-) Ben actiever op de ik ga trouwen hyves, vandaar. Maar omdat ik hier zoveel negatieve berichten las, dacht ik: ik plaats even iets positiefs. Zoals gezegd, heb geen aandelen in die winkel dus heb er verder geen baat bij....maar vond al dat negatieve zo vervelend voor haar.

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #144 Gepost op: 5 april 2011, 20:42:03 »
Quote mij aub niet???
« Laatst bewerkt op: 6 april 2011, 14:57:24 door twijfeltje »

ABC

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #145 Gepost op: 5 april 2011, 20:49:46 »
Beetje kinderachtig dat je me gaat quoten, terwijl ik erom vraag dit niet te doen. Daarom zit ik ook niet op fora, ben liever baas over mijn eigen berichten. Maar ik merk dat er wat argwanend gereageerd wordt op mijn post. Is logisch, maar ook een beetje offtopic. Er wordt hier om een recensie van een bruidswinkel gevraagd, en ik vertel mijn ervaring. Kijk maar op de ik ga trouwen hyves, ook daar ben ik positief over Bubbles hoor :-) En ben toch echt niet De Aranka.

Dus zou je de quote aub weer weg willen halen?

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #146 Gepost op: 5 april 2011, 20:56:30 »
Vroeg me vooral af waarom?

ABC

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #147 Gepost op: 5 april 2011, 21:01:55 »
Omdat ik graag zelf wil bepalen of een bericht blijft staan of niet. Als iemand mij quote, zal die quote blijven staan, ook al verwijder ik mijn eigen bericht. Stel je nu voor dat Aranka een echte zware crimineel is. Dan voel ik me schuldig dat ik hier reclame voor haar zit te maken en dan haal ik mijn bericht weg, maar zullen de quotes blijven staan. Nu ben ik er zelf nog van overtuigd, noem me naief, dat ze echt opnieuw is begonnen en dan gun ik haar ook het beste.

Of misschien ben ik ook wel gewoon een controlfreak haha.

Yvie

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #148 Gepost op: 5 april 2011, 22:28:22 »
Nou dan is er 1 positieve ervaring tegen tientallen oplichtingspraktijken. Ik zou niemand vertrouwen die aan oplichting heeft gedaan... in deze branche of in een andere...!!

pinkbride

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #149 Gepost op: 5 april 2011, 23:37:56 »
sorry hoor maar op de ik ga trouwen hyves zijn er ook heel veel mensen die het afraden om naar haar toe te gaan en niet alleen hier
en trouwens ook op de trouwshop forum
niet omdat 1 persoon een goeie ervaring met haar heeft het gelijk goed is wat ze gedaan heeft of nog steeds doet
ik vind persoonlijk dat ze nog steeds moet boete voor wat ze een ander heeft aangedaan want ze is er vrij makkelijk van af gekomen

en idd dit is de recentietopic maar het valt een beetje in de verkeerde gat als het om aranka gaat
« Laatst bewerkt op: 5 april 2011, 23:43:55 door pinkbride »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards