collapse

Auteur Topic: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding  (gelezen 480912 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BZD

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #700 Gepost op: 9 februari 2014, 17:29:44 »
Hoi,

Nieuw op het forum en wilde mijn ervaring delen.
Assepoester Arnhem
Ik vind de website echt fantastisch, past helemaal bij mij. Ontvangst was ook goed met thee koffie en lekkers. Wel was degene die mij hielp ook nog met 3 andere dingen tegelijk bezig, waardoor ik soms een beetje stond te wachten om in en uit een jurk geholpen te worden. Ze kon wel snel een jurk aanpassen (bloem niet mooi, hup eraf getornd) om het voor het zicht zo te maken hoe jij het hebben wilde. Had het algemene gevoel dat het allemaal een beetje hup hup moest.

New Styling Almere
Supergoed geholpen. Degene die mij hielp was heel vriendelijk, luisterde goed naar wat ik wel en niet leuk vond, kwam zelf met ideeën en was ook nog eens heel gezellig en grappig!

van Os Alkmaar
Ik had een afspraak dacht ik, maar die stond bij hen de week erna in de agenda. Niks aan de hand, ze had tijd voor me. Wat me opviel is dat zij de enige is geweest die vroeg wat ik voor sporten deed en wat voor werk. En me van goed advies voorzag wb m'n zwanger zijn.

weddingwonderland
Ik denk dat er vast mensen zijn die daar een mooie japon hebben gevonden. Maar wat een winkel is dat zeg. Volgens de site hadden ze een aantal modellen van wat ik zocht, daar hadden ze er slechts 1 van. Geen drinken aangeboden, kon totaal niet meedenken in de zin van daar kan die wat korter of dit kan ook nog zo. Ze kwam met klemmetjes de onderkant van de jurk "vermaken", zodat ik kon zien hoe die zou zijn als die korter was.

Uiteindelijk bij Van Os geslaagd gelukkig.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #701 Gepost op: 14 februari 2014, 09:22:49 »
Update : Ondanks dat ik nu driehonderd euro meer heb betaald dan bij die andere winkel, krijg ik een paar trouwschoenen gratis. (twv ongeveer 100/150 euro)

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #702 Gepost op: 14 februari 2014, 14:44:31 »
O dat is netjes opgelost Stephanie!

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #703 Gepost op: 14 februari 2014, 15:20:31 »
Ja dat vind ik ook wel! :-)

diva

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #704 Gepost op: 26 februari 2014, 15:00:12 »
Weet het nog goed als de dag van gisteren ik was zo blij dat ik eindelijk jurken mocht passen..
11/1/2013 had ik me aller eerste pas afspraak staan bij lydia, en had via de mail vaak uitgelegd dat ik een stevige dame was en ik meerdere jurken wou passen..
Toen we daar waren, kregen we niet een fijne ontvangst mochten nergens aankomen en nergens foto's van maken, in mijn gedachten had ik me droomjurk,  eenmaal daar kwam zei met de jurk van mijn dromen aan zetten ik wist niet wat ik zag werd opslag verliefd!!..
Toen ik hem wou passen moest ik alles af doen sieraden bril en ik zie niks zonder bril dus liep overal tegen aan scheurde zo wat het gordijn van de rails af!!..
De beide moeders stonden al met hun camera klaar maar mocht geen foto's van gemaakt worden ik zei heb nog een afspraak in februari en wil dan zien welke jurk het wordt terwijl dit eigenlijk mijn droomjurk was. Aangezien ik wou na denken werd ze beetje boos en zei heb geen andere jurken voor jou dus het is deze of geen een, voelde me zo rot want wist dat dat mijn droomjurk was, nog geen 10 minuten waren we alweer uit de winkel en de volgende pas afspraak kwam er aan en werden wij de deur uitgezet had me schoenen nog niet eens aan kreeg een kaartje in de hand gedrukt en de deur werd opslot gedraaid!!..
Wat voelde ik me erg teleurgesteld terwijl dat dat mijn droomjurk was, waarop de beide moeders antwoorden wil je bij zo'n akelig mens jou jurk kopen??...
Beetje jammer dat het zo moest lopen, en begrijp niet hoe zei kan voort blijven bestaan!!.
Klant onvriendelijk!!
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2014, 15:20:14 door diva »

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #705 Gepost op: 26 februari 2014, 17:17:02 »
Gelukkig heb ik geen ervaring met die bruidszaak. Maar heel goed om te weten want ik woon zelf in heerenveen en dan weet ik iedergeval dat ik daar absoluut niet heen hoef.

Hopelijk krijg je je jurk snel en kan je afscheid nemen van haar.

mamamikado

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #706 Gepost op: 26 februari 2014, 18:53:59 »
Weet je het merk van die jurk? Wellicht vind je dan ren goede winkel waar ze dat merk ook verkopen

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #707 Gepost op: 7 april 2014, 15:51:15 »
Hallo allemaal,

Het is inmiddels een hele tijd geleden dat ik op het forum ben geweest en mijn bruiloft is inmiddels alweer bijna een jaar geleden!
Maar momenteel heb ik weer volop reden om op het forum mee te praten aangezien mijn zus deze zomer gaat trouwen.
Nu ben ik op zoek naar een leuk jurkje voor haar bruiloft, maar aangezien ik geen makkelijke maat heb, zit ik er aan te denken een jurk te laten maken bij smilwedding.nl
Zijn er onder jullie dames die hier ervaring mee hebben? Dan hoor ik het graag, aangezien ik het nog best spannend vind om dat zo te doen.

Roos31

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #708 Gepost op: 19 april 2014, 08:08:30 »
Hoi ik vind de jurken van Rembo ook erg mooi. Heb jij een bepaalde winkel waar ze veel keuze in dit merk hebben?
Ook Linea Raffaelli vind ik erg mooi.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #709 Gepost op: 21 mei 2014, 09:02:24 »
Ik heb mijn jurk gekocht bij Jenny's bruidsmode in Rijen.
Ontzettend goed ontvangst, super goede service. We zijn er achter gekomen dat wanneer ik in mijn cyclus zit mijn borstomvang met 2-3 cm toeneemt, maar geen enkel probleem, ik ben nu al wel 5 keer geweest en heb nog drie afspraken staan. Ze maken het helemaal in orde tot in de puntjes. Ze hebben zelfs mee gerekend hoe mijn cyclus zit tijdens de bruiloft  :blush:
Mijn AS heeft hier ook meteen zijn pak gekocht, dat komt goed uit omdat we zo de perfecte match hebben. Ben er erg gelukkig mee!

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #710 Gepost op: 21 mei 2014, 13:57:54 »
Fijne winkel is dat ja! helaas zat mijn jurk er niet tussen, maar erg goede service :)

pien83

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #711 Gepost op: 15 juni 2014, 21:46:48 »
Afgelopen weekend voor het eerst op jurkenjacht geweest en gelijk geslaagd  :applaus:

Omdat ik een beperkt budget heb (max €1000) klonk de sale wel aantrekkelijk. Daarom n.a.v. een advertentie een afspraak gemaakt bij Koonings. Ondanks de afspraak duurde het een poosje voordat we geholpen werden. Ik kreeg de indruk dat het erg druk was, wellicht door uitgelopen afspraken en misschien teveel afspraken gepland? Er was namelijk druk overleg tussen de verkoopsters en ze had enige moeite om een kleedkamer te vinden. Wel een nette, vriendelijke verkoopster. Alleen jammer dat ze ondanks de sale erg weinig jurken hadden die binnen mijn budget vielen. Wel uiteindelijk twee mooie jurken aangehad, maar ik had er niet zo'n wow-gevoel bij dat ik al een knoop durfde door te hakken. Ik vond het erg fijn dat dat gerespecteerd werd en er niet 'gepusht' werd.

Omdat we vrij vlot klaar waren zijn we nog doorgereden naar de Outlet van Ann en John in Eindhoven (kruisstraat). Super ervaring en echt een aanrader voor iedereen die een beperkt budget heeft! Ze hadden verrassend veel keus en je mag lekker zelf rondsnuffelen. Daarna een aantal jurken gepast en goed geholpen door een hele lieve enthousiaste dame. Leuk om ook verschillende jurken te kunnen passen, niets was teveel. Uiteindelijk toch echt verliefd geworden op één van de eerste jurken die ik daar heb aangepast, en ook al duurt het nog wel even voordat wij gaan trouwen toch de jurk gekocht. Helemaal happy  :biggrin:, nu alleen nog veel geduld hebben totdat ik hem aan mag....

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #712 Gepost op: 22 juni 2014, 23:16:57 »
Gisteren geslaagd voor mijn jurk!

Wij zijn bij Koonings bruidsmode te Deurne geweest. Toen we daar aankwamen moesten we ons even melden bij de receptie. Nadat we daar geweest waren werden we naar boven doorgestuurd. Even witte hoesjes over de schoenen zodat de jurken niet vies zouden worden en toen werden we binnen ontvangen door het verkoop team.
Ik ben geholpen door Jolanda, die eerst een gesprekje met ons had over wir mijn vriend was en hoe ik hem heb leren kennen. Daarna ging ze jurken pakken die voldeden aan mijn wensen.
We hadden een vrij mooi budget(Max 3000) en dus mocht ik een heel aantal jurken passen.
Bij de eerste jurk was mijn keus overigens al gemaakt.

Ik heb op verzoek van de verkoopster toch meer jurken gepast zodat ik andere jurken en modellen zeker uit kon sluiten. Ondertussen veel voor de spiegel gestaan, ik had mooie schoenen aangekregen, mooi torselet en een sluier. Helemaal af dus.
Toen ik echt definitief mijn keus gemaakt had mochten er foto's gemaakt worden en kwamen andere verkoopsters even kijken.
Al met al een geweldige ervaring bij Koonings en volledig geslaagd voor jurk, sluier en lingerie.

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #713 Gepost op: 23 juni 2014, 07:35:22 »
Voor mijn jurk ben ik eerst naar het Bruidspaleis in Den Haag geweest. Toen ik aangaf wat mijn budget was (€1000), kreeg ik te horen dat dit echt veel te krap was. Dus jurken gekeken tot €1600. Hoewel de dame verder erg vriendelijk was, vond ik de manier waarop ze vertelde dat dit budget voor hun winkel te klein was, niet netjes.
Vervolgens een stuk of zes jurken aangehad. Ik vond het jammer dat ze veel jurken alleen in kleinere maten hadden hangen, waardoor ik geen goed beeld kon krijgen hoe de jurk in juiste maat mij zou staan. En dat terwijl ik, volgens mij, geen extreme maat heb (maat 44 met cup D). In verband met een kortere planning (we trouwen in oktober) gaf de dame aan dat ze niet wilde pushen, maar ik toch wel heel snel moest beslissen in verband met levertijd van de jurken.

Uiteindelijk ben ik twee weken terug naar Anastasi geweest in Nieuwegein. Vriendelijk ontvangen en zij wist meteen wat ik bedoelde toen ik met een paar plaatjes aankwam. Twee jurken aangehad, maar de eerste was zo duidelijk raak, dat ik niet meer hoefde te passen. In september kan ik mijn jurk ophalen, dus helemaal geen moeilijke planning! Top ervaring, dus. Ik ben erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien...


Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #714 Gepost op: 23 juni 2014, 09:10:40 »
Fijn dat je geslaagd bent! Ik ga over 3 weken naar Anastasia. Ik heb wel een grote maat, dus ik ben benieuwd. Bleef ze binnen je budget?

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #715 Gepost op: 23 juni 2014, 19:37:57 »
Ja, maar ik had wat voorkennis van een bekende die er was geweest, dus had mijn budget ook zo bepaald.
De jurk is, ondanks aanpassingen, het bedrag van de 'basisjurk'. Wat erbij komt is de hoepel en eventueel een torselet. Ik weet dat een kennis geen torselet hoefde, omdat haar korsetten wel oke zijn bij kleinere maten. Bij mij raadde ze het wel aan, dus ik gok bij jou ook, gezien je opmerking. Ik had al een torselet, dus die hoefte ik niet. De hoepel was (uit mijn hoofd) 60 euro.

1977

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #716 Gepost op: 23 juni 2014, 20:19:28 »
@Kringeldingetje: Er is een apart topic over Anastasia.
Prijzen op haar website is de prijs die je voor je jurk en het maken betaald. Dezelfde jurken heeft zij in haar atelier hangen, die zijn een soort basis. Echt, je kan heel veel aan laten passen voor dezelfde prijs.
Hoepel en/of petticoat en/of torselet komen daar nog bij. Wellicht kan je die ook ergens huren, daar hoorde ik achteraf over, zal alleen niet via Anastasia gaan? Geen idee. Ik heb een goede strapless bh gekocht, handig om te hebben. Mijn hoepel kan ik niet verhuren aan je, zit nogal een slag in ;-)
Ik heb een maatje meer (46/48), als je op haar site kijkt bij onze bruiden (iets verder doorklikken) zie je daar meerdere dames met een maatje meer. http://www.anastasi.nl/Onze-bruiden

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #717 Gepost op: 23 juni 2014, 21:08:34 »
@ Marielle: ik ben bij Koonings ook geholpen door Jolanda. Die had goed in de gaten wat je wilde he?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #718 Gepost op: 23 juni 2014, 21:20:46 »
Ja super! Ze zag ook aan mijn gezicht of ik het wel of niet mooi vond. Ze gaf goeie tips en voelde me ontzettend goed op mijn gemak bij haar. Was bang dat ik me super ongemakkelijk zou voelen.

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #719 Gepost op: 23 juni 2014, 22:03:17 »
@1977 De site ken ik;-) Daar kijk ik vaak op ;-). Het topic over haar heb ik ook wel gelezen, maar dat zijn zoveel pagina's dat ik niet alles gelezen heb. Mijn budget is ook ongeveer € 800. Dan moet ik voor de jurk wel een eind komen.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #720 Gepost op: 23 juni 2014, 23:47:02 »
Dames met een wat lager budget, let op collectie 2014 gaat er binnenkort uit. Zag net al advertentie die was gedeeld van dynasty in Zwolle 60% korting op jurken.

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #721 Gepost op: 24 juni 2014, 00:48:35 »
Ik heb mijn droomjurk gevonden bij de allereerste en laatste winkel waar ik ben gaan kijken, namelijk Ester's bruidshop in Almere.

De winkel is niet groot, maar er hangen wel veel jurk in diversen prijsklasse en het voordeel vond ik, dat je zelf tussen de jurken mocht kijken en apart kon hangen wat je leuk leek.
Ook hoef je geen afspraak te maken en kan je dus kijken wanneer jij wilt.

Mijn ouders en vriendin waren mee, ik weet eigenlijk niet of hen wat te drinken is aangeboden, maar de service was verder heel goed.

Ik heb diversen jurken gepast, maar degene die mijn moeder aanwees, was de eerste die ik aantrok en dat was mijn jurk!
Alle andere die ik erna gepast heb, waren het niet.

Mijn jurk was afgeprijsd van 1299 euro, naar 500 euro!
Dit was een leuke bijkomstigheid, hier heb ik ook mijn Rainbow schoenen gekocht en nog wat accessoires nu zo'n twee weken geleden!

1977

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #722 Gepost op: 25 juni 2014, 07:53:07 »
@Kringeldingetje: de prijzen die daarop staan kloppen, dat is wel zo handig ;-)

steenboky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #723 Gepost op: 16 juli 2014, 13:27:52 »
een hoop positieve ervaringen zo te lezen. Jammergenoeg ook wat mindere... zeggen dat 1000 euro voor een bruidsjurk te weinig is vind ik echt niet kunnen...Dat moet toch elke bruid voor zich weten?

TattooTijger

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #724 Gepost op: 20 juli 2014, 20:49:17 »
Hallo iedereen,

Ja, ik ben het weer.
Momenteel heb ik weer een nieuwe paniekaanval.
En jullie hebben mij vanmorgen in mijn andere topic ook al goed geholpen.
Vandaar dat ik weer mijn zorgen bij jullie neerleg.

Een hele tijd geleden ben ik bij Koonings Bruidsmode geweest en daar mijn droomjurk gevonden.
Hij moest nog besteld worden en een beetje vermaakt.
Ik vond de service heel erg goed en professioneel.
Ze hebben beloofd hem nu over twee weken binnen te hebben, vermaakt en wel, om hem dan nog eens te passen.

Maar nu ik aan het googelen ben naar huwelijks dingetjes (gastenboek, ringkussentjes etc.) kwam ik op een aantal ervaring pagina's terecht.
Daar in de eerste topic stonden veel dames met klachten over deze winkel  :jawdrop:.
Allemaal eerste keer perfecte service gehad.
Maar dat de jurk op dag zelf uitscheurde op de naden.
Of dat hun jurk die twee weken van te voren nog niet klopte, of zelfs helemaal een andere jurk was.
Zelfs verhalen dat ze probeerde de pasjurk (vies, schade en soms met stukken uit de stof geknipt) uit de winkel mee te geven als zijnde nieuw besteld en vermaakt.

Wie heeft er ervaring met deze winkel?

Betere titel zou zijn denk ik wie stelt mij gerust? haha  :cool2:

Sorry voor het piepen.. :blush:


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards