collapse

Auteur Topic: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding  (gelezen 479959 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

druif

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #75 Gepost op: 2 februari 2011, 11:30:39 »
Ik ben bij Harteleyn Bruidsmode in Waalwijk geweest. Eigenlijk maar een kleine winkel. De service is echt heel erg goed. Het was voor mij de eerste keer passen, dus zijn we samen langs alle rekken gelopen en mocht ik eruit halen wat ik wel zou willen passen. Ik kreeg schoenen, torselet en hoepelrok aan. Ze vonden het geen probleem als ik sommige jurken aan het eind van de rit nogmaals wilde passen. Elke jurk werd dichtgeknoopt, gestrikt, geritst, maakte niet uit hoeveel moeite het was. Ze hebben volledige aandacht voor je en letten daarbij niet op de tijd. Aan het eind van de ochtend drukten ze me op het hart dat het niet erg is als ik verder zou gaan kijken. Wel vermeldden ze erbij dat ik me niet moet laten pushen om een jurk aan te schaffen. Erg fijne service.

Toen ging ik naar Amiga in Breda. Schitterende grote winkel, kan ik niets van zeggen. Aardige verkoopster. Ik gaf mijn voorkeuren aan en zij haalde (vier of vijf) jurken tevoorschijn die ik dan mocht passen. Ook schoenen en torselet aangekregen. Ze vroeg of ik bij mijn vorige pasbeurt een hoepelrok aan had. In principe doen zij dat niet, maar omdat ik dat had gehad deed ze dat nu wel om goed te kunnen vergelijken. Ik heb geen jurken gepast zonder hoepelrok, maar volgens mij krijg je dan niet een goed beeld van hoe een jurk staat. Ook waren de jurken in heel grote maten waardoor ik niet goed kon inschatten hoe mn figuur uit zou komen. Goed natuurlijk dat ze ook rekening houden met grotere maten, maar maat 40 of maat 46 scheelt toch wel een hoop.
Ik voelde me in deze winkel meer gepusht en voelde me bijna bezwaard dat ik wegging zonder iets te kopen. Ik ben sowieso iemand die er letterlijk een nachtje over moet slapen, zeker bij dit soort dingen. Al met al vond ik deze pasbeurt iets minder ongedwongen en vrijblijvend. Wat maakt dat ik daar mijn jurk niet ga kopen.

Om de service ga ik terug naar Waalwijk en als zij de jurk niet hebben die ik wil gaan ze hem voor me bestellen. Je moet toch nog een paar keer terug en dan is het belangrijk dat je je helemaal op je gemak voelt.

Lianne83

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #76 Gepost op: 2 februari 2011, 15:22:40 »
Dag allemaal,

Ik ben laatst een dagje trouwjurken wezen passen, echt zó leuk om te doen! De eerste afspraak stond bij Harteleyn in Waalwijk , waar we vriendelijk ontvangen werden door de eigenaresse van de zaak. Het gesprek begon een beetje raar, want ik gaf aan absoluut geen prinsessenjurk te willen met pailletjes en hoepels, maar gewoon een moderne, stijlvolle trouwjurk. Toen keek ze me vreemd aan, met zo'n blik van 'maar wat doe je dan hier?' Niet een ideaal begin.. Maar na even doorbabbelen bleek ze wel te begrijpen wat ik bedoelde en was ze superbehulpzaam bij het uizoeken en passen. Absoluut geen pushy verkoopgedrag, maar gewoon eerlijk advies. Uiteindelijk waren er twee jurken bij die ik erg mooi vond, maar ik had nog niet het 'wauw, dit is mijn jurk' gevoel. Ze raadde me aan vooral verder te kijken, ik kon altijd terugkomen en ze heeft de specificaties van de twee jurken op een kaartje geschreven.

Daarna zijn we bij Lovely Lady (ook in Waalwijk)langs gegaan. Ook hier werden we goed ontvangen, dit keer wederom door de eigenaresse, en ik kreeg een boek met foto's van jurken uit hun collectie. Aan de hand van wat ik wel/niet mooi vond, werden er een aantal jurken van achter gehaald om te passen. De eerste die ik aanpaste was meteen fantastisch! Hij stond nu al super en het is echt precies wat ik zocht; modern, trendy, jong, zonder alle frutsels maar wel herkenbaar als een echte bruidsjurk. Daarna nog een paar jurken aangepast, maar het was eigenlijk al duidelijk dat dit 'm was! Wederom ben ik erg goed geholpen bij het passen, alle tijd genomen en waren er totaal geen verkooptrucjes, pushy gedrag of andere ongein. Een andere plus vond ik dat ze een eigen atelier hebben - dus als je jurk eenmaal binnenhebt gaan zij hem vermaken, zonder extra kosten. Voor de fashionista bruid wat mij betreft een echte aanrader!

Amartie

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #77 Gepost op: 3 februari 2011, 19:56:28 »
Ik ben pas bij Marianne's Bruidsmode geweest. Eigenlijk huizen ze in Ede, maar ze hadden een zaal afgehuurd in Wezep bij een zalencentrum en ik heb begrepen dat ze dat vaker doen. Ik vond het geen fijne ervaring.

De volgende dingen vielen tegen:
- er wordt niet gevraagd naar je smaak en nauwelijks gekeken naar plaatjes/foto's die je meeneemt
- je moet zelf tussen de jurken gaan kijken (die nog in plastic zitten) wat je wat lijkt, dan halen zij het daarna uit plastic
- er werd op aangedrongen dat je niet verder kijkt, nadat je een paar gepast hebt. (en ik had nog maar naar de helft van de jurken gekeken)
- er zijn geen pashokjes, je moet je omkleden in een ruimte waar ook je meegebrachte gasten zitten.
- er word geen koffie aangeboden
- Ik vroeg naar de naam en nummer van een jurk en die kreeg ik niet.
- ik wilde nog een jurk passen en die paste volgens de verkoopster niet bij mijn smaak en ik kreeg hem niet te passen.

Kortom, erg jammer en totaal geen reclame voor hen.

Het enige dat positief zou kunnen zijn is dat ze soms vrij goedkope jurken hebben. Een nadeel daaraan is dat je hem dan wel direct moet nemen, want anders wordt ie teruggestuurd naar de fabriek (???vreemd verhaal)


Nou.. hopelijk is mijn volgende ervaring lekker positief! In elk geval hoop ik jullie hiermee geholpen te hebben.

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #78 Gepost op: 3 februari 2011, 22:41:12 »
Ah, da's inderdaad een domper voor je :sad: Hopelijk heb je volgende keer meer plezier!

Miepel

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #79 Gepost op: 4 februari 2011, 09:21:13 »
Ik heb jurken gepast bij Koonings in Deurne, maar was daar helaas totaal niet over te spreken. De jurken die ze niet in je maat hebben en dus niet dichtkunnen worden niet netjes afgespeld waardoor anderen bij het showen van de jurk recht op je lingerie kijken. Ook werd na 2 uur passen duidelijk dat mijn tijd op was. De volgende stond te wachten. De jurk die ik op dat moment aan had moest het dan dus maar worden. Nou, mooi niet dus. Ik heb vriendelijk bedankt en ben daarna naar Bruidshuis Diana in Boxmeer gegaan. Dat is een echte aanrader. Hele vriendelijke ontvangst en mijn uitleg werd veel beter begrepen. Er werd beter geluisterd naar mijn wensen. Ik heb daar een mooie jurk gezien, maar twijfel nog. Aanstaande donderdagavond kan ik daarom al terecht om nog eens te passen en er wordt voor gezorgd dat dezelfde verkoopster mij weer helpt. Helemaal super!


Ow jee  :huh: , ga daar maandag een korte jurk passen. Hoop dat ze toch een beetje aardig zijn.

lovelylady

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #80 Gepost op: 4 februari 2011, 10:15:52 »
fijn om te lezen dat jullie positieve ervaringen hebben met Harteleyn in waalwijk, ik ga daar de 12e passen! Mits ik mijn droomjurk nog niet gevonden heb want ik ga eerst de 10e passen bij Jenny's in Rijen...iemand daar al geweest??
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2011, 10:16:13 door lovelylady »

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #81 Gepost op: 4 februari 2011, 11:34:47 »
Ik ben bij JENNY'S BRUIDSMODE in Rijen geweest. Ben nu 2x keer geweest, beide keren door iemand anders geholpen. Beide erg aardig. Je mag zelf geen jurk uit de rekken pakken, maar als je zelf een beetje weet wat je wil kunnen ze je goed helpen.

Maewyn

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #82 Gepost op: 4 februari 2011, 12:20:13 »
Ik heb alleen telefonisch contact met jenny's, maar dat was erg positief! Heel behulpzaam, en dat ik mijn jurk daar uiteindelijk niet heb gekocht, heeft niks met de service te maken!

mevrouw_H

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #83 Gepost op: 4 februari 2011, 16:24:34 »
Dag dames,

Eerder is er al en topic over het gouden hart/ de bruidswereld geweest,waarin vele verhalen te lezen zijn over de oplichtingen van deze eigenaresse.

http://www.trouwforum.nl/forum/index.php/topic/6618-ervaring-met-het-gouden-hart/page__st__300
Deze topic is inmiddels gesloten.

De eigenaresse nog steeds actief in de bruidsjurkenwereld,nu onder de naam bubbles blessings bridal Soest, en kan nog steeds doorgaan met oplichten!

Nu verteld de eigenarese aan haar nieuwe klanten, dat ze een paar jaar in handen is geweest van een loverboy, en dat daardoor, o.a bij mij, en vele andere, de jurk niet kon leveren, en ook het aanbetaalde geld niet hebben terug gekregen.
Inmiddels weet ik dat haar verhaal niet klopt, en dat ze al ongeveer 5 jaar mensen oplicht, niet alleen met trouwjurken ook met uggs!

Meerdere mensen, ook ik, hebben een betalingsregeling met haar getroffen, maar tot op heden geen enkele cent van haar terug ontvangen. Mij vertelde ze dat ze het bedrag niet kon terug betalen omdat ze geen geld en inkomen heeft, maar inmiddels heeft ze wel een nieuwe zaak kunnen openen!

Er lopen meerdere aangiften tegen deze dame!

Het is natuurlijk ieders goed recht om bij deze dame en haar nieuwe zaak een jurk te kopen of te huren, maar wil jullie toch waarschuwen voor haar!
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2011, 16:44:26 door stimpy »

Circe

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #84 Gepost op: 4 februari 2011, 22:27:37 »
Ik ben bij [size="3"][size="4"]Creation[/size] [/size]geweest, maar daar hadden ze vooral gekleurde jurken. Toen naar [size="4"]Van Os[/size] [size="4"]Bruidsmode[/size] aan de Radesingel in [size="4"]Groningen[/size]. Kon er mooi mijn auto voor de deur parkeren dat was wel fijn met het slechte weer van vandaag.Ook mooie grote paskamers.Ik vond het gelijk een fijne sfeer bij Van Os en ze helpen je daar supergoed! Ik mocht zelf in de rekken kijken en werd goed geadviseerd. Helemaal niet opdringerig en ik heb een mooie jurk gezien!!!
Stuur mijn vriendje er ook heen want ze hebben ook veel keuze voor de bruidegom.
De collectie bij Van Os vond ik heel stijlvol en de prijzen vielen mij ook mee. Een aanrader om naar toe te gaan. Ik ging er trouwens ook heen omdat enkele collega's van mij daar ook goed geslaagd zijn. Dat is toch de beste reclame!
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2011, 12:35:27 door Circe »

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #85 Gepost op: 4 februari 2011, 22:35:35 »
fijn om te lezen dat jullie positieve ervaringen hebben met Harteleyn in waalwijk, ik ga daar de 12e passen! Mits ik mijn droomjurk nog niet gevonden heb want ik ga eerst de 10e passen bij Jenny's in Rijen...iemand daar al geweest??
Ja al wel geweest, maar niet helemaal mijn jurk kunnen vinden.
Mooie pashokken en alle ruimte.

Verkoopster was op zich wel vriendelijk, maar niet geweldig.
Maakte twee keer een botte opmerking over een voorstel van mij.
Ik: Misschien kunnen de schouderbandjes ook zo?
Zij: Nee dat ziet er niet uit.
Ik: oh ... (Vond het eigenlijk wel leuk)

Ervaring via via:
Een persoon erg positief
Andere negatief, week voor trouwen jurk nog niet in orde, moest verder worden aangepast: stress...
Maar eind goed al goed.

Marretje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #86 Gepost op: 5 februari 2011, 12:57:34 »
[size="2"]Ik heb mijn jurk gekocht bij[/size][size="3"] Ann & John bruidsmode in Eindhoven..[/size][size="2"] [/size]
[size="2"]Was al eerder in deze winkel geweest om informatie te vragen over een jurk van Marylise die ze in de etalage hadden staan.[/size]
[size="2"]Kreeg alle info die ik graag wilde weten en mocht zelfs de jurk passen als ik dat zou willen.[/size]
[size="2"]Maar ja, ik wilde niet in mijn eentje een jurk passen..[/size]

[size="2"]Ik heb toen een pasafspraak gemaakt en 2 weken later met mijn zusjes en ons pap terug gekomen om jurken te passen.[/size]
[size="2"]We werden netjes ontvangen , moesten even wachten op de verkoopster , kregen in die tijd een lekker kopje koffie.[/size]
[size="2"]En wat bruidsmagazines door gebladerd. Tjeee wat een keuze aan jurken, was eigenlijk wel blij dat ik al goed wist wat ik wilde.[/size]

[size="2"]Ik begon met de jurk die ik al in de etalage had gezien en waar ik al helemaal verliefd op was geworden..( heb weken staan dromen voor die etalage ruit)[/size]
[size="2"]Toen ik deze jurk aan had, wist ik gewoon dat het [/size]DE [size="2"]jurk was..Ik moest bijna huilen ,zo mooi stond ze.[/size]
[size="2"]Ik heb daarna nog 4 andere jurken aan gehad. Maar dat was meer omdat mijn zusjes me in andere jurken wilde zien..[/size]
[size="2"]Want ondanks dat het hele mooie japonnen waren vielen ze in het niet bij de 1e jurk[/size]
[size="2"]Marypaz( de verkoopster) hielp me erg leuk..[/size]
[size="2"]Toen ik aan had gegeven dat het de Marylise zou worden mochten we foto`s maken..[/size]

[size="2"]Ik heb gelijk mijn trouwschoenen erbij gekocht (Sophie Sposa) en lingerie,kousen en een stola.[/size]


[size="2"]We zijn zo`n 2,5 uur binnen geweest , ik kan wel zeggen dat ik een hele goede ervaring met Ann & John heb.( Aalsterweg)[/size]
[size="2"]Ze hebben ook een outlet in Eindhoven..[/size]


[size="2"]Nu nog wachten tot 15 april.. [/size]


syrae

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #87 Gepost op: 5 februari 2011, 20:14:51 »
Ik ben vandaag bij de honeymoonshop in Rotterdam geweest. Het was erg druk binnen, maar alleen in de voorruimte, daar waar ik mocht gaan passen was het lekker rustig. Wat ik heel fijn vondt was dat de verkoopster me vertelde dat ik echt dat moest doen wat ik wilde en wat ik mooi vondt, dit omdat zowel mijn moeder als mijn tante een andere jurk mooier bij mij vonden dan diegeen die ik echt mooi vondt (de ene jurk is helemaal mijn droom maar stond mijn lichaam minder mooi dan die andere)
Geen gezeur over wat ik allemaal moest kopen, wel een kaart meegekregen met de typenummers van de jurken die ik het allermooiste vondt zodat ik nog eens rustig kon terugkijken en de tip om even een mailtje te sturen over de schoenen die ik wil (niet op voorraad) omdat ze me niet direct kon vertellen of die ook in mijn maat te krijgen zijn (42)

Charizz

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #88 Gepost op: 6 februari 2011, 14:08:59 »
Ik ben pas bij Marianne's Bruidsmode geweest. Eigenlijk huizen ze in Ede, maar ze hadden een zaal afgehuurd in Wezep bij een zalencentrum en ik heb begrepen dat ze dat vaker doen. Ik vond het geen fijne ervaring.

De volgende dingen vielen tegen:
- er wordt niet gevraagd naar je smaak en nauwelijks gekeken naar plaatjes/foto's die je meeneemt
- je moet zelf tussen de jurken gaan kijken (die nog in plastic zitten) wat je wat lijkt, dan halen zij het daarna uit plastic
- er werd op aangedrongen dat je niet verder kijkt, nadat je een paar gepast hebt. (en ik had nog maar naar de helft van de jurken gekeken)
- er zijn geen pashokjes, je moet je omkleden in een ruimte waar ook je meegebrachte gasten zitten.
- er word geen koffie aangeboden
- Ik vroeg naar de naam en nummer van een jurk en die kreeg ik niet.
- ik wilde nog een jurk passen en die paste volgens de verkoopster niet bij mijn smaak en ik kreeg hem niet te passen.

Kortom, erg jammer en totaal geen reclame voor hen.

Het enige dat positief zou kunnen zijn is dat ze soms vrij goedkope jurken hebben. Een nadeel daaraan is dat je hem dan wel direct moet nemen, want anders wordt ie teruggestuurd naar de fabriek (???vreemd verhaal)



Nou.. hopelijk is mijn volgende ervaring lekker positief! In elk geval hoop ik jullie hiermee geholpen te hebben.


Daar was ik ook, zelfde ervaring.
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2011, 14:09:32 door Charizz »

Richelle

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #89 Gepost op: 13 februari 2011, 19:01:30 »
Hoi allemaal,

Ben gister op de Love&Marriage beurs in Arnhem geweest en daar een afspraak gemaakt met Maricovers in Zutphen.
Had er gisteren al wel meteen een goed gevoel over maar kan er op het forum weinig over vinden. (zeg maar niks)
Iemand daar ervaringen mee dingen over gehoord. Als ik er 19 maart geweest ben dan zal ik wat meer over vertellen.

groetjes....
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2011, 18:56:12 door Richelle »

Fee

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #90 Gepost op: 17 februari 2011, 13:37:31 »
Ik ben, alweer een half jaartje geleden, wezen passen. Op zoek naar een gekleurde jurk.

't Smitje in Eindhoven - Voor gekleurde jurken wordt je naar de galajurken sectie verwezen. Daar heb je jurken die verhuurd worden (met gaten erin). Bij de witte jurken sectie was het passen niet fijn. Ze legde een kleedje op de grond en alleen daar mocht je op staan. Bovendien luisterde ze niet goed naar wat ik wilde en merknamen enzo mocht je absoluut niet horen.
Daarna naar Ann&John in Eindhoven geweest - Heerlijke ruime winkel waar je zonder afspraak terecht kunt (zeker goed voor een 2e winkel op dezelfde dag dus). Ruime collectie, ook voor gekleurde jurken. Aardige bediening.
Aan het einde van de dag naar De brug in Breugel geweest - De jurken hangen allemaal achter een gordijn enzo. Je bent dus erg afhankelijk van wat zij voor jou uitzoekt. Bovendien is het er erg donker binnen.

Mijn tweede pasdag ben ik naar Marriage in Geldrop geweest - Iets kleiner dan Ann&John, maar wel een heel fijne bediening. Je kan daar ook beginnen met aan een In kleur erg weinig keus. Ze helpen je wel door ook meteen curlies in je haar te doen enzo om een compleet plaatje te krijgen.
Hierna zijn we doorgereden naar Koonings in Deurne - Hier totaal geen keus in kleur. En het gevoel van een bruidsfabriek. Bovendien waren ze niet erg makkelijk als je vel jurken wilde passen.

na die 5 winkels wist ik precies wat ik wilde en ben ik naar Anastasi gegaan om dat te laten maken.

lovelylady

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #91 Gepost op: 17 februari 2011, 13:52:45 »
Hoi dames,
ik heb vorige week mijn jurk bij Jenny's bruidsmode in Rijen uitgezocht. Echt een aanrader, de service was top en ze luisterde heel goed naar wat ik wilde, er werd niet gepusht en er werd eerlijk gezegd als een model wat minder stond.
Ik heb gelijk een afspraak voor a.s gemaakt, hij mag de 26e een pak gaan passen!
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2011, 13:52:59 door lovelylady »

twijfeltje

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #92 Gepost op: 17 februari 2011, 22:24:39 »
Das makkelijk!

MichelleJ

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #93 Gepost op: 18 februari 2011, 14:34:12 »
Ik heb een afspraak bij 'de bruidshoek' in Leiden gemaakt.

Iemand daar geweest en ervaringen mee????


Ben ik ook geweest, ook al light het de richting (hilversum - leiden) maar de website vond ik erg overzichtelijk en ze waren zo vriendelijk aan de telefoon toen ik een afspraak wilde maken.
Heb in 1 afspraak mijn jurk gevonden, dus vond het ook wel zo netjes om daar de jurk te kopen. Ipv naar een winkel dichterbij te gaan.
25 maart mag ik weer passen. Kortom Bruidshoek Leiden kan ik iedereen aanraden!

LindaD

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #94 Gepost op: 18 februari 2011, 17:15:56 »
oh wat fijn om te horen. ik heb toevallig gisteren gebeld voor een afspraak en ik ga er volgende week (voor de eerste keer, spannend!) passen

Suuuus

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #95 Gepost op: 18 februari 2011, 18:29:40 »
Hoi dames,
ik heb vorige week mijn jurk bij Jenny's bruidsmode in Rijen uitgezocht. Echt een aanrader, de service was top en ze luisterde heel goed naar wat ik wilde, er werd niet gepusht en er werd eerlijk gezegd als een model wat minder stond.
Ik heb gelijk een afspraak voor a.s gemaakt, hij mag de 26e een pak gaan passen!

Mijn jurk komt daar ook vandaan en mijn as heeft daar ook zijn pak uitgezocht! Fijne mensen daar en goede service! Ze nemen echt de tijd voor je! Ook als je met vragen belt... heb er al 3 keer 20 minuten aan de telefoon gezeten om een simpel vraagje maar het is steeds heel gezellig! :)
Ik ga over 3 weken weer passen :)

moeder van de bruid

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #96 Gepost op: 18 februari 2011, 21:52:18 »
met mijn dochters naar rotterdam geweest om te kijken naar een trouwjurk. De bruid had op internet gelezen dat dit de bruidsmode zaak is van Nederland volgens RTL5. Dus met bepaalde verwachtingen naar Rotterdam. Om half 12 de afspraak en om iets voor 12 uur mochten wij dan mee naar boven.  Je bent niet eens alleen je zit met een ander a.s. bruidje in dezelfde ruimte om een jurk uit te zoeken. Inderdaad ook hier werd gevraagd wat voor soort jurk heb je in gedachten.... Wij kwamen bij een groep van 6 te zitten (a.s. bruid en familie). Twee verkoopsters voor ieder a.s. bruidje een. het is mij gewoon heel erg tegengevallen. Ik heb zelf mijn jurk bij tres chique In Hengevelde gekocht en onze oudste dochter ook. En de service was nog steeds geweldig.  Bij Treschique mochten zelf wel jurken bekeken worden.
Neen voor mij hoort de Honeymoon shop beslist niet tot de categorie "beste bruidsmodezaak"van Nederland.

Wij gaan morgen weer op pad om de jurk te vinden!

Lotte09-09

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #97 Gepost op: 18 februari 2011, 22:10:57 »
Wat vervelend zo'n nare ervaring.

Ik ben zelf ook bij de honeymoon geweest en had hier juist een geweldige ervaring.
Ik mocht heel de winkel door lopen en alle jurken zelf kiezen. Een paar werden aangedragen door de vrouw die ons hielp.
We zaten op de 'eerste' verdieping en hadden deze helemaal voor ons zelf.
Een enkele keer kwam een ander bruidje langs lopen om jurken te kijken.

Wat vervelend om te horen dat dit niet bij iedereen het geval is.
Ben eigenlijk wel benieuwd wie jullie heeft geholpen.
Ik ben geholpen door Marja. Vrienden van ons zijn ook geholpen door Marja en hadden ook zo'n positieve ervaring... Dus het strookt totaal niet met mijn ervaring.

Hopelijk is het morgen beter, en wordt het zo'n heerlijke dag als ik heb gehad bij het passen!

Carmen

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #98 Gepost op: 19 februari 2011, 08:41:52 »
Ben zelf ook bij de Honeymoonshop geweest, netjes behandeld, zat beneden, hadden die ruimte voor onszelf, geweldig geholpen door Wilma. Kwam met een heel ander idee naar de winkel en uiteindelijk zijn we op mijn droomjurk uitgekomen, dat is een totaal andere jurk geworden als dat ik voor ogen had....top geholpen dus, goed geluisterd, goed ingeschat, alle tijd genomen

& vooral erg fijn dat ze me tussendoor hebben kunnen plannen zodat mijn moeder mee kon passen, omdat ze de afgelopen week voor een riskante medische ingreep en dan had ze in elkgeval de jurk gezien als ze het niet zou halen,
op donderdag gebeld, op vrijdag kon ik tussendoor....

runnie

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #99 Gepost op: 20 februari 2011, 00:25:22 »
Hallo dames!

Ik kan het niet laten om te reageren. Ik ben vandaag voor het eerst op pad geweest voor mjn trouwjurk. Ik wil graag huren en zocht via google. Daar kom je al snel op Sylvie's trouwjurken verhuur in Katwijk uit. Ik ben daar zo slecht geholpen.,.. Ik had om 10 uur afspraak, zij liet ons beneden 15 minuten wachten (beneden;gangetje van 3 vierkante meter...en ijskoud) Eenmaal gereed konden we binnen komen, geen excuses, geen hand, niet voorstellen, niets van dat alles. Ze vroeg welke jurken ik had gezien van haar siten, genoeg maar geen idee welk nummer of code oid. Dus ik beschreef wat ik wel wilde en wat ik niet wilde. Terwijl we dit gesprek hadden, keek ze me niet aan, stond met haar rug naar me toe nog iets te doen in haar administratie. Ik kreeg 3 jurken aan, terwijl ze heen en weer liep met haar hondjes. De eerste 2 jurken waren met zaken waarvan ik net aangaf dat ik die niet wilde!!! Bij jurk 3 ga ik aan dat ik de tirelantijntjes niet mooi vond. Zij gaf aan dat ze er zo geen zin in had. Als de bruid zich zo slecht voorbereid dan heeft zij geen zin om je verder te helpen. Ik had nummers van haar jurken moeten opschrijven. Ik heb een afspraak gemaakt met haar via de telefoon maar toen gaf ze dat niet bij aan hoor. Anyway, ze liep weg en ging verder met jurken uitpakken samen met 2 enge mannen die daar ook rond liepen. Ik heb me aangekleed en precies om 10.31 (oftewel binnen 15 minuten later dan dat ik naar binnen ging) stonden we weer buiten. Al doe tijd heeft ze niet meer met ons gesproken...

Wat een aparte ervaring zeg! Daarom wil ik deze graag delen want er staan zoveel positieve verhalen over haar maar ik ben echt nog nooit zo onbeschoft geholpen. We zijn daarna doorgerenden naar bruid en bruidegom in schevingen en die kan ik iedereen aanbevelen. Ze nemen de tijd, je wordt volledig aangekleed, schoenen, bruidboeketje, speldjes in je haar, alles om het beeld compleet te krijgen. Ik ben meteen geslaagd en heb mijn jurk daar gehuurd.

Groetjes!
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2011, 19:43:13 door runnie »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards