collapse

Auteur Topic: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding  (gelezen 481065 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #625 Gepost op: 13 augustus 2013, 17:06:59 »
@ magreet, heb jij je jurk daar ook vandaan?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #626 Gepost op: 13 augustus 2013, 17:32:03 »
Jazeker Joyce!

April2014

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #627 Gepost op: 13 augustus 2013, 17:39:15 »
@vlinder75 : Misschien dat een vetersluiting nog mooier is dan de rits ;) Off topic: ik kijk af en toe naar foto's van mijn trouwjurk op internet, maar daar vind ik hem niet zo mooi. Een beetje 'te gewoon' misschien. Ik ben er echt wel verliefd op hoor, maar had nooit gedacht dat ik voor zo'n jurk zou gaan! Als ik hem aan heb of eraan denk dan voel ik me helemaal happy, maar goed :)

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #628 Gepost op: 13 augustus 2013, 18:50:52 »
Als ik mijn jurk op de foto zie twijfel ik ook nog wel eens. Ben zo bang dat ik hem straks niet meer mooi vind, maar als ik dan denk aan hoe ik me in de winkel voelde! Ja dat is mijn jurk  :biggrin:

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #629 Gepost op: 13 augustus 2013, 19:44:11 »
Ik heb je een prive berichtje gestuurd Joyce.

April, zelf ben ik niet echt van de vetersluitingen maar als het niet anders kan is het prima natuurlijk. Het is voor een goed doel hihi! Leuk dat je je helemaal happy voelt als je aan je jurk denkt, goed teken :-)

Anaboe

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #630 Gepost op: 14 augustus 2013, 12:09:09 »
Ik begin toch wel behoorlijk zenuwachtig te worden. Ben in mei bij Wedding Wonderland in Almere geweest, direct geslaagd, direkt besteld, week later betaald (dat kan nl. niet in de winkel), en sindsdien hoor ik niets meer van ze. M'n trouwdatum is 13-09-2013 dus 't begint toch wel spannend te worden.

Zijn meerdere dagen niet bereikbaar geweest, hebben niet gereageerd op voicemail, mail en op verzoek contact via de site. Gisteren uiteindelijk wel 'n filiaal in Harlingen (?) te pakken gekregen, en daar het advies gekregen morgen terug te bellen.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Als ik ze trouwens morgen niet te pakken krijg, ga ik daar écht vrijdag voor de deur staan (moest de hele week werken).

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #631 Gepost op: 14 augustus 2013, 12:17:28 »
Dat is vervelend Anaboe. Kijken of ze via facebook of twitter wel te bereiken zijn?
Wellicht dat dan sneller actie wordt ondernomen.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #632 Gepost op: 14 augustus 2013, 14:40:16 »
Erg vervelend Anaboe, ik ben zelf bij Wedding Wonderland in Monickendam geweest (intussen valt het onder een andere naam) maar daar altijd goed contact mee gehad. Blijven bellen en mailen en desnoods erheen gaan. Ik hoop dat het snel goed komt!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #633 Gepost op: 14 augustus 2013, 14:43:27 »
Jee wat vervelend Anaboe. Dat zal een hoop stress voor je opleveren  :cry:
Hopelijk krijg je ze snel te pakken!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #634 Gepost op: 14 augustus 2013, 17:01:00 »
Wat vervelend Anaboe! Hopelijk krijg je snel telefonisch contact met ze of anders inderdaad op je vrije dag langs gaan. Succes

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #635 Gepost op: 14 augustus 2013, 18:48:55 »
Jeetje Anaboe, wat lijkt me dat vervelend zeg. Ik hoop dat je ze gauw spreekt en anders zou ik er ook zeker heen gaan..Het is echt niet fijn om zo in de stress te zitten daarover. :cry:

April2014

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #636 Gepost op: 14 augustus 2013, 23:26:32 »
Ik heb je een prive berichtje gestuurd Joyce.

April, zelf ben ik niet echt van de vetersluitingen maar als het niet anders kan is het prima natuurlijk. Het is voor een goed doel hihi! Leuk dat je je helemaal happy voelt als je aan je jurk denkt, goed teken :-)

Ik was ook anti-veter, maar ik was eigenlijk helemaal geen voorstander van jurken als die ik nu uiteindelijk heb. Lol. Komt goed joh! Het is de achterkant maar, die zie jij toch niet ;)

 He anaboe, wat naar! Hopelijk hoef je er vrijdag niet heen omdat ze je donderdag netjes antwoord geven op je vragen.. Zo niet, is er dan iemand die met je mee kan vrijdag? Lijkt me fijn om r iemand bij te hebben!

Bruid130913

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #637 Gepost op: 15 augustus 2013, 09:16:58 »
Nog steeds zeer tevreden over Diana's bruidsmode in Boxmeer.

Gisteren voor de laatste keer wezen afpassen. Het eerder gekochte torselet (4 weken terug) makkelijk kunnen ruilen. Ik had een maat kleiner nodig omdat ik enkele kilo's was afgevallen. Totaal geen probleem.

Er wordt overal aan gedacht, alles 3 keer doorlopen zodat er niets vergeten wordt.

Mijn jurk haal ik 3 dagen voor de bruiloft op zodat ze hem dan nog kunnen strijken.

Anaboe

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #638 Gepost op: 15 augustus 2013, 10:51:16 »
*opluchting* Toch iemand van de winkel gesproken, de jurk is binnen (ik dacht zelfs dat ze zei dat hij al in juli binnen gekomen was???)! Twee telefoonnummers van coupeuses gekregen, gebeld, voicemail, maar ik werd heel fijn direct door 1 van de twee teruggebeld. En hoewel ze erg druk was en op vakantie gaat binnenkort, maakte ze toch tijd voor me: morgen kan ik voor 't eerst passen!
Blijft spannend, maar 't ziet er naar uit dat ik in ieder geval 'n jurk heb om te dragen op m'n bruiloft - scheelt toch weer ;)

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #639 Gepost op: 15 augustus 2013, 12:30:58 »
@ anaboe,zo wat zal jij indd opgelucht zijn.. Fijn voor je, en zo leuk om hem te gaan passen!!! Veel plezier!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #640 Gepost op: 15 augustus 2013, 13:41:25 »
Wat fijn Anaboe dat je iemand gesproken hebt en dat je jurk binnen is gekomen. Wat een opluchting voor je!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #641 Gepost op: 15 augustus 2013, 15:10:28 »
Wat fijn Anaboe dat je jurk toch nog op tijd helemaal af komt! Zal voor jou een hoop stress schelen!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #642 Gepost op: 16 augustus 2013, 09:38:00 »
Ik heb het onderwerp al flink doorgespit, maar kwam het zo niet tegen, dus bij deze de vraag: heeft er iemand ervaring met Ann&John in Eindhoven?

1977

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #643 Gepost op: 16 augustus 2013, 10:09:37 »
Ik hoor van anderen dat ze er goede ervaringen mee hebben.
Ik ben zelf alleen in de outlet geweest, dat beviel mij in ieder geval goed, je wordt netjes geholpen. Ik ben uiteindelijk ergens anders geslaagd, maar prettige ervaring mee gehad.

Anni_85

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #644 Gepost op: 16 augustus 2013, 10:28:52 »
Hai aanstaande bruiden!

Ik wil graag even mijn ervaring met de Bruidshoek Outlet in Leiden hier kwijt.
Ik heb namelijk onlangs een bruidsjurk daar gekocht waarvan naderhand bleek dat er amper korting op zat.

Navraag bij gerenomeerde bruidswinkels leerde mij naderhand namelijk dat de door de Bruidshoek gehanteerde 'outletprijs' met hoge korting (zoals ze zelf aangeven op hun website) eigenlijk de reguliere verkoopprijs is. Ik vind dit nogal misleidend, vooral omdat je weet dat je daar een jurk koopt die bijvoorbeeld als pasmodel is gebruikt. Nu heb ik daar geen moeite mee als het een jurk met flinke korting betreft maar niet tegen (vrijwel) de reguliere verkoopprijs (dus zonder 'hoge korting'). Deze jurk had ik dus eigenlijk voor vrijwel dezelfde prijs in volledige nieuwstaat kunnen kopen terwijl de verkoopster mij bij aankoop van de jurk vertelde dat ik een korting van bijna 50% kreeg.

Ik vond het wel van belang om dat even hier te melden en andere aanstaande bruiden te behoeden voor de fout die ik heb gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2013, 10:36:47 door Anni_85 »

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #645 Gepost op: 16 augustus 2013, 11:58:32 »
@Anni_85 ik vond toen al dat de jurken niet echt "goedkoop" waren. Voor de mooiere jurken betaal je nog steeds rond de 1000 euro en dat vind ik geen outletprijzen. Ik was dan ook binnen 5 minuten hier weer uitgekeken. Kan me voorstellen dat je je belazerd voelt zeker als je echt een gloednieuwe jurk had kunnen kopen voor hetzelfde geld.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #646 Gepost op: 16 augustus 2013, 19:19:45 »
Ik heb het onderwerp al flink doorgespit, maar kwam het zo niet tegen, dus bij deze de vraag: heeft er iemand ervaring met Ann&John in Eindhoven?

Als je de zoekfunctie 'ann john' gebruikt op het forum kom je verschillende recensies tegen (ook in dit topic). Succes!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #647 Gepost op: 16 augustus 2013, 21:33:37 »
Bedankt voor de tip! Ga ik doen!

Bruidslin

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #648 Gepost op: 22 augustus 2013, 13:43:21 »
Toen ik de recensie las van Goudenkimmetje over het Bruidspaleis in Rotterdam, wilde ik even toevoegen dat ik een vergelijkbare ervaring had (ook toevallig met een dame die zei dat ze normaal in Den Haag stond). Toen ik binnenkwam, was een meisje voor me nog aan het passen, en zij barstte in tranen uit :blink: Zal vast allemaal heel emotioneel zijn, een jurk kiezen, maar ik vond het niet pleiten voor een goede sfeer of zo. Toen ikzelf aan de beurt was kreeg ik het gevoel mijn eigen waarden niet helemaal normaal waren, en als je dat als verkoopster presteert, dat iemand zich niet op haar gemak voelt, dan doe je iets toch niet helemaal goed. En ze noemde me steeds "lieverd", alsof dat het beter maakt :-/ Overigens had ik ook het idee dat we onder hoge tijdsdruk aan het werken waren (terwijl ze zei dat ze 2 uur voor me had ingeruimd). Mij zie je er in ieder geval niet meer terug.

rachels

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #649 Gepost op: 26 augustus 2013, 14:12:09 »
Ik ben de bruid, jippie. En ben al in 2 winkels wezen passen in Rotterdam. Weddings en het Bruidspaleis. Bij de eerste stond ik zo buiten wat een drukte
en druk vanuit de verkoopster. In de andere winkel super relaxed geholpen door een wat oudere vrouw, die me precies goed aanvoelde en me alle tijd gaf om mezelf te bewonderen. Ik heb nog niet beslist, maar ga zeker nog een keer terug, heb nog een jaar te gaan tot de grote dag!!!!! Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards