collapse

Auteur Topic: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding  (gelezen 480722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cindy80

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #675 Gepost op: 18 oktober 2013, 13:29:24 »
iemand ervaring met the bridal closet in amsterdam?

louisa30

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #676 Gepost op: 2 november 2013, 12:16:30 »
Ahoy is leuk om de sfeer te proeven! Qua jurken vond ik het wel wat tegenvallen...

Steffie_G

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #677 Gepost op: 2 november 2013, 20:30:16 »
Vandaag nog eens naar de bruidszaak geweest waar ik m'n jurk heb gekocht.
Toen had ik een super leuk mens, vrolijk, grapjes maken, hele lieve ook.

Vandaag waren we er dus terug om naar de uitnodigingen + menu's te kijken.
Wat voor iemand kregen wij daar  :blink:
Franke teut tot en met, die zei gewoon vlakaf dat ze de kaarten bij hun veel te duur vond.
Op zich leuk dat ze zo eerlijk is, maar dan begon ze over het feit dat ze alles zelf doen in het bedrijf en dat er nog zoveel absurde kosten bij komen. En dat we dus beter ergens anders kunnen gaan kijken. En ze vermelde er ook nog bij 'je koopt je jurk toch ook niet in de eerste beste winkel?' Ik had er nu al wel 2 gedaan, maar toch, dat gaf mij eventjes het gevoel alsof ik een fout had begaan om de jurk daar te kopen.
Ze zat er ook met enorm weinig enthousiasme en ik kreeg het gevoel dat ze zo weinig mogelijk mensen wou helpen. Ze zat ook gewoon aan de balie te eten en ipv dat er dan een collega van haar ons verder helpt, nee zij met haar volle mond komt ons te woord staan.
Het scheelde niet veel of ik had mijn avondeten ook al gehad...

Zijn daar dus met een baksteen in onze maag vertrokken en zullen onze uitnodigingen wel elders laten drukken.

margriet

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #678 Gepost op: 7 november 2013, 19:37:06 »
Ook ik ben (helaas) bij de honeyshop mijn jurk gaan kopen.
En wat heb ik er een spijt van. De service was waardeloos, bij iedere pasbeurt was er wel iets mis (van 2 keer verkeerde maat torselet tot gaten in mijn jurk, kan zo een boekwerk schrijven :S). Ben doodongelukkig met mijn jurk naar huis gegaan omdat ik hem niet mooi afgewerkt vond. Dit hadden ze door en de dag daarna werd ik gebeld. Ik heb mijn relaas gedaan en zou 2 weken later gebeld worden. Dit werd uiteindelijk 4, nadat ik het evaluatieformulier had ingevuld. En uiteindelijk werd aan de telefoon alles goedgepraat en kreeg ik het gevoel dat ze me probeerde wijs te maken dat alles tussen mijn oren zat. Niet eens excuses. Ik neem aan dat ik nooit meer een tweede keer ga trouwen, als dit wel het geval was, dan zou ik met een grote boog om deze 'toonaangevende' winkel lopen. Een keer en gelukkig nooit meer!

Steffie_G

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #679 Gepost op: 7 november 2013, 20:56:31 »
Dat is wel heel erg! Wat ga je nu doen met je jurk?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #680 Gepost op: 8 november 2013, 00:15:16 »
Jeetje wat erg Margriet  :cry:

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #681 Gepost op: 8 november 2013, 11:50:07 »
O wat vervelend Margriet! En inderdaad: wat ga je nu met je jurk doen?

margriet

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #682 Gepost op: 10 november 2013, 20:21:23 »
Ik ben uiteindelijk gewoon in mijn jurk getrouwd. (kon ook niet anders, waar haal je een dag van te voren een andere jurk?)

Maar al het plezier van het doorpassen, dat heb ik niet gehad. Aangezien iedere keer wat anders aan de hand was. En het stukje dat ik niet goed afgewerkt vond, daar heeft niemand anders iets van gezien tijdens de grote dag. Maar al met al, heb ik wel spijt dat ik daar ben geweest. Maar de honeymoonshop zou ik echt aan niemand aanraden. Niet wat betreft service en verstel (en herstel) werk. Of je moet zelf een goede coupeuse kennen.

Ondanks dat, was dé dag wel super.  :biggrin:

Steffie_G

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #683 Gepost op: 13 november 2013, 10:45:40 »
Niet zo leuk natuurlijk, maar gelukkig heeft niemand het opgemerkt en heb je wel met volle teugen genoten van de dag!

louisa30

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #684 Gepost op: 23 november 2013, 15:57:08 »
Een vriendin van mij heeft bijna hetzelfde bij de honeymoonshop meegemaakt een paar weken terug. Gelukkig kon bij haar de jurk door een andere coupeuse nog hersteld worden....
Zou dan ook niet aanraden daar heen te gaan.

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #685 Gepost op: 17 december 2013, 10:25:48 »
Fem weddingshop - vestiging Monnickendam
geweldig geholpen tot nu toe. Een maand geleden wezen passen en mijn jurk gevonden. Ik ben een vrij stil, verlegen iemand die vrij beïnvloedbaar is. Ik ben echt zo'n kat uit de boom kijker. Zij prikte daar zo doorheen en het ijs was gebroken. Ik durfde te zeggen wat ik van de jurken vond. Het ging hun ook niet in de eerste plaats om een verkoop, maar een gezellige passessie. Tevens hebben ze een vrij grote collectie en zijn er voldoende pasjurken aanwezig. e-mailcontact is ook uitstekend, snel reactie terug.

Laat nog wel weten in juni hoe die passessie verloopt! dan mag ik mijn jurk weer aan  :applaus:

Pooh

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #686 Gepost op: 17 december 2013, 13:33:20 »
D'amore-Amersfoort:
Ik ben hier geweest met mijn moeder en dat viel toch wel tegen. We hadden een jong meisje wat ons hielp en wat erg weinig wist. Ik moest zelf m'n jurken uit gaan zoeken en ze liet me ontzettend veel dezelfde jurken aan doen. Ik dacht dat ik een bepaald model wilde en na 2 jurken kwam ik erachter dat ik dat toch niet wilde. Ze heeft me nog 4 keer zo'n model jurk aan laten doen. Vervolgens moesten wij zelf verder zoeken en na 9 jurken had ik het wel een beetje gehad. Ze kwam ook erg onzeker over, heeft zich niet voorgesteld en praatte weinig. Een beetje een tegenvaller!

Covers - Utrecht:
Wat een ontzettende fijne winkel! Heel vriendelijk personeel wat alle geduld en tijd had. Ze luisterden ontzettend goed naar m'n wensen en gingen zelf op zoek naar de jurken. Ik had een afspraak van 2 uur, maar deze werd zonder moeite met 2 uur verlengd, omdat ik nog niet de jurk had. Ondertussen kregen de mensen die mee waren telkens wat te drinken en voor mij werd er ook regelmatig pauze ingelast.
Die verkoopster was erg aardig, had gevoel voor humor en had een hoop geduld.
Echt een super service!
Ben benieuwd hoe het is met het jurken passen.

Kimberley27

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #687 Gepost op: 5 januari 2014, 12:27:57 »
Voor mijn jurk ben ik bij:

Mary's Bruidshuis in Venhuizen geweest. Ik kom uit Amsterdam en het is 40 minuten tijd voor me ( voorbij Hoorn)' maar ben zo blij dat ik geweest ben! Ik ben dit jaar met m'n beste vriendin meegeweest trouwjurk uitzoeken en dit was zo een tegenvaller en zo onpersoonlijk, dat ok het zelf heel graag andere wilde. Op internet had ik alle goede recensies bij haar al gezien maar ik ben vrij kritisch dus was erg benieuwd. Het is een winkel achter haar huis daar moest ik bij aankomst even aan wennen. Je kan overdag of 's avonds een afspraak bij haar maken en dan ben je ook echt de enigste bruid, en als je binnenkomt voel je je meteen thuis. Er hangt een bordje met je naam en bij aankomst gaat ze eerst met je plus aanhang zitten met een lekker kopje koffie of thee en al je wensen bepreken. Pas als alles duidelijk is voor iedereen gaat ze beginnen met jurken passen en wat en service! Ook al duurt het 4 uur, ze neemt alle tijd voor je en weet precies wat goed bij je past. Ik had verwacht nooit meteen een jurk te vinden maar vanaf de 1ste jurk zat ze op het juiste spoor en de 3e jurk is het uiteindelijk geworden. Ze heeft een hele grote collectie jurken vanaf 250 euro en de duurste jurk is 1500. Ik heb voor mijn jurk 1100 euro betaald. Ik was de eerste avond met mijn moeder, schoonmoeder en schoonzusje en ik wilde graag mijn vriendinnen ook de jurk laten zien. Dit was geen enkel probleem en dus hebben we een week later weer gezellig 2 uur daar gezeten en had ze zelf een fles champagne neer gezet om te proosten.  Ik wilde dit graag delen omdat ik echt zo een super ervaring  heb gehad en ik dit andere bruidjes ook gun, en ik heb echt geen aandelen haha.

Brownie

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #688 Gepost op: 8 januari 2014, 21:34:16 »
Ik heb zelf helaas heeele slechte ervaringen met de Bruidszolder. Ik had gaten en vlekken in de jurk. Daar kwamen degene die me hielpen met aankleden op de dag van de bruiloft achter. Hierover contact gezocht met de Bruidszolder, maar die draaien het hele verhaal om en willen niet meewerken aan een oplossing. Ook voor de sluier 300,- betaald en die bleek uit 2009 te komen, terwijl ze bij de Bruidszolder zeggen hem net nieuw besteld te hebben. Voor het torselet alleen al 180,- betaald. Torselet van Di Lorenzo 30352. Bij de meeste winkels verkopen ze die voor 100,-. Heel jammer, dat je zo je geld wilt verdienen. Ik raad de Bruidszolder dus zeker NIET aan.

mroz

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #689 Gepost op: 14 januari 2014, 16:06:28 »
Ik ben afgelopen zaterdag naar 2 zaken in Den Bosch geweest. 's Ochtends ben ik op zoek naar een gekleurde jurk geweest in de Galazaak. Geen echte bruidszaak, maar wel hele mooie jurken. Er is daar alleen niet echt service. Er worden jurken weggehaald als ze niet goed waren, maar daar bleef het dan ook wel bij. Wel hadden ze erg mooie jurken en is de prijs natuurlijk een groot voordeel. De jurken die ik aanhad waren tussen 150 en 250 euro.
's Middags ben ik bij Jenneke's Bruidsboetiek geweest. Een heel klein boetiekje, maar echt een geweldige ervaring. Ik werd door de eigenaresse geholpen. Ze was heel geduldig en begripvol, het werd me allemaal een beetje te veel omdat ik voor het eerst voor jurken ging kijken en er meteen 10-15 op een dag aan had. Na een paar jurken had ik er een aan die echt geweldig stond. De mensen die met me mee waren vonden 'm geweldig, maar ik was zo overweldigd door de hele dag dat ik niet kon beslissen. Dit vond de eigenaresse geen enkel probleem. Ik kreeg haar kaartje mee en mocht haar mobiel bellen als ik nog een keer wilde kijken of passen. Dit heb ik gister dan ook gedaan en toen ik de jurk voor de 2e keer aanhad wist ik dat dit 'm was. Ik heb de jurk dan ook meteen gekocht  :biggrin: Helaas moet de eigenaresse vanwege gezondheidsklachten haar boetiek sluiten en daarom moet ze van al haar jurken af. Ik heb een prachtige jurk van Mark Lesley die normaal gesproken 1500-1600 euro kost en nu verkoopt ze al haar jurken voor 400 euro. Ook hoepel, accessoires, etc. gaan voor 50% korting. Ik had een budget van 500 euro en was bang dat ik het daarmee niet ging redden, maar ik heb nu voor 440 euro een jurk, hoepel en curlies voor in m'n haar. Ik ben dus helemaal blij en ik raad iedereen ook zeker aan om hierheen te gaan (hopelijk maak ik nu niet te veel reclame...).

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #690 Gepost op: 14 januari 2014, 18:03:44 »
Wat fijn mroz dat je geslaagd bent voor je jurk! Heerlijk dat de jurken daar nu zo afgeprijsd zijn!!!

Annegien86

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #691 Gepost op: 16 januari 2014, 19:21:30 »
Hallo allemaal,

Ik ben net voor het eerst trouwjurken wezen passen. Omdat wij geen duizenden euro's kwijt willen zijn aan de trouwjurk ben ik samen met mijn zusje en moeder bij een Bruidsmode aan huis geweest. Wist niet wat ik moest verwachten maar was echt een mooi en net huis en ze had best veel jurken op voorraad. Heb een super gave jurk aan gehad en deze was nog geen 500 euro. Moet er nog een nachtje over slapen maar was echt een lieve meid die het verkocht. Voor de mensen in de buurt van Drenthe is dit wel een aanrader. ( Het Sluierhuisje )

Vind dit echt een leuke forum om te volgen en zien wat voor een jurken iedereen uitzoekt :)

Pooh

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #692 Gepost op: 19 januari 2014, 17:41:12 »
Mroz, ik ben gelijk op haar site gaan kijken, maar ik zie dat ze helaas al gesloten is. Zonde, want ik had al mijn accessoires nog nodig en wilde dan wel langs Den Bosch rijden als het zoveel korting was.

mroz

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #693 Gepost op: 19 januari 2014, 20:14:53 »
Er staat inderdaad op de site dat ze gesloten is, maar volgens mij is ze op afspraak nog wel open. Ik denk alleen dat je even moet bellen en niet zomaar binnen kan lopen.
Ik ben afgelopen maandag bij haar geweest en ze benadrukte nog dat als ik nog mensen kende die gaan trouwen dat ik ze dan door kan sturen. Ze moet toch van haar spullen af.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #694 Gepost op: 7 februari 2014, 18:23:43 »
Ik heb vandaag mijn jurk gevonden in een leuke winkel in Purmerend!

(Ik krijg bij hun het laatste model uit de winkel, maar ik zie nu dat ik hem bij een thuiswinkeltje kan bestellen helemaal nieuw voor 150 euro minder.. Zou ik daar iets van moeten zeggen of heeft dat nu geen zin meer?)

mamamikado

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #695 Gepost op: 8 februari 2014, 08:45:58 »
Nee heb je, ja kun je krijgen. Maar die webwinkel heeft die ook een echte winkel, of gaat dit vanuit huis? Op dit moment gaat de complete middenstand kapot aan de webshops. Daardoor moeten ze ook meer vragen

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #696 Gepost op: 8 februari 2014, 10:46:35 »
@ mamamikado, die winkel werkt inderdaad vanuit huis. Ik heb ook in andere webshops deze jurk gezien voor 580 euro en in die winkel vanuit huis (met een enorme webshop) is ie 595. Dan bestellen ze hem nieuw. Ik heb nu 750 (in de uitverkoop) betaald voor een jurk uit de winkel, geen nieuwe.

Ik kan allicht een mailtje sturen natuurlijk..

mamamikado

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #697 Gepost op: 8 februari 2014, 11:19:13 »
@ mamamikado, die winkel werkt inderdaad vanuit huis. Ik heb ook in andere webshops deze jurk gezien voor 580 euro en in die winkel vanuit huis (met een enorme webshop) is ie 595. Dan bestellen ze hem nieuw. Ik heb nu 750 (in de uitverkoop) betaald voor een jurk uit de winkel, geen nieuwe.

Ik kan allicht een mailtje sturen natuurlijk..
het is natuurlijk een pasjurk. Gewoon onderhandelen ;)

ik wilde het verschil, in het algemeen benadrukken, tussen webshops en reguliere winkels

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #698 Gepost op: 8 februari 2014, 12:24:41 »
Ja daar heb je ook gelijk in :-).

Ik heb een mailtje gestuurd, want ik bedacht me dat de pasjurk ook nog eens een maat te groot was en dus ingenomen moet worden waardoor de totale kosten van de jurk op 900 euro uitkomen. Terwijl ik hem onder de 600 euro in mijn maat had kunnen bestellen.

Das toch een verschil van 300 euro.

mamamikado

  • Gast
Re: Recensietopic Bruidswinkels/Winkels Trouwkleding
« Reactie #699 Gepost op: 8 februari 2014, 14:12:09 »
Ik kwam mijn jurk, de originele kleur dan,  tegen in de opruiming hier in de buurt tegen, de opruimingprijs was duurder als de pris die ik er voor heb betaald, bij een andere winkel...vond ik ook wel knap

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards