collapse

Auteur Topic: Een Kleine Tip  (gelezen 3731 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Debruidje

  • Gast
Een Kleine Tip
« Gepost op: 23 oktober 2007, 17:52:52 »
Hallo,

Ik had een hele mooie ketting gezien voor DE dag, maar 75 euro? Nee ging me een beetje ver, en waarom? ik draag eigenlijk nooit kettingen, vind die dingen mega vervelend.

Ik ga een strapless jurk dragen en vind een ketting met die pareltjes dan toch wel mooi erbij, dus mn schoonzusje kwam met de tip dat haar zus een ketting bij de SIX had gekocht voor 6 euro.

Vond het best een mooie ketting, en om eerlijk te zijn, gooi ik m daarna in de kast.

En dat voor zes euro. Pareltjes in de kleuren wit, zwart , donker rood, zilver (apart van elkaar he)



hier een foto ervan

[attachment=7204:attachment]

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Een Kleine Tip
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2007, 19:15:38 »
Mooi!
Ik had em ook bijna gekocht, alleen stond de kleur niet bij m'n jurk.

K en P

  • Gast
Een Kleine Tip
« Reactie #2 Gepost op: 23 oktober 2007, 20:31:15 »
Bij Brigitte Bijou (schrijf ik het goed  :unsure: ) hebben ze ook zulke kettingen voor zulke prijzen.
Heb zelf ook mn sieraden daarvandaan.
Draag verder idd nooit zulke sieraden en niemand die zal zien of het echte of neppe parels zijn hoor!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Een Kleine Tip
« Reactie #3 Gepost op: 24 oktober 2007, 07:53:22 »
Nou, ik zie het verschil wel hoor. De vraag is alleen: Moet je per se echte parels hebben?

Ik heb wel een parelsnoer gekocht, van €250,- Natuurlijk ook wel echte parels. Maar aangezien mijn man officier is, zal ik die ketting wel vaker nodig gaan hebben, voor gala's en diners en zo. En je kunt het niet maken als je op een 'high class' feest bent, om dan met een ketting van €6,- aan te komen. Klinkt misschien stom, maar je moet wel aan een bepaalde verwachting voldoen als officiersvrouw. En parels passen overal wel bij, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
« Laatst bewerkt op: 24 oktober 2007, 07:55:00 door LadyXochi »

Noukie

  • Gast
Een Kleine Tip
« Reactie #4 Gepost op: 24 oktober 2007, 08:12:53 »
[quote name=\'LadyXochi\' post=\'136696\' date=\'24 October 2007, 07:53\']Nou, ik zie het verschil wel hoor. De vraag is alleen: Moet je per se echte parels hebben?[/quote]
Ik zie het verschil idd ook wel ja. Maar iedereen moet zelf weten waar zij haar geld aan uit wil geven.

Alexia

  • Gast
Een Kleine Tip
« Reactie #5 Gepost op: 24 oktober 2007, 09:10:32 »
ze hebben leuke spullen bij de six en bijoux brigitte.
Ik heb geen ketting nodig waarschijnlijk (alleen oorbellen) maar ik had een ketting gezien, echt prachtig, en al was hij ruim 250 euro, dat had ik er wel voor over gehad. Ons budget is toch al redelijk hoog, dus dit kon er ook wel bij. :)

maar het is een leuke tip voor als je niet veel geld hebt of het niet uit wilt geven.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Een Kleine Tip
« Reactie #6 Gepost op: 24 oktober 2007, 13:51:23 »
[quote name=\'Noukie\' post=\'136700\' date=\'24 October 2007, 08:12\'][quote name=\'LadyXochi\' post=\'136696\' date=\'24 October 2007, 07:53\']
Nou, ik zie het verschil wel hoor. De vraag is alleen: Moet je per se echte parels hebben?[/quote]
Ik zie het verschil idd ook wel ja. Maar iedereen moet zelf weten waar zij haar geld aan uit wil geven.
[/quote]
Dat ook. Maar een ketting hoeft niet van echte parels of echt zilver of goud te zijn om mooi te zijn.

Noukie

  • Gast
Een Kleine Tip
« Reactie #7 Gepost op: 24 oktober 2007, 14:37:10 »
[quote name=\'LadyXochi\' post=\'136739\' date=\'24 October 2007, 13:51\'][quote name=\'Noukie\' post=\'136700\' date=\'24 October 2007, 08:12\']
[quote name=\'LadyXochi\' post=\'136696\' date=\'24 October 2007, 07:53\']
Nou, ik zie het verschil wel hoor. De vraag is alleen: Moet je per se echte parels hebben?[/quote]
Ik zie het verschil idd ook wel ja. Maar iedereen moet zelf weten waar zij haar geld aan uit wil geven.
[/quote]
Dat ook. Maar een ketting hoeft niet van echte parels of echt zilver of goud te zijn om mooi te zijn.
[/quote]
Dat is ook helemaal waar!

vla

  • Gast
Een Kleine Tip
« Reactie #8 Gepost op: 24 oktober 2007, 19:23:34 »
zo heb ik mijn ketting van de markt.
Zeeeer mooi en volgens die man van zoetwaterparels.
Ik vind het best hoor. Hij staat prachtig en was 10 euro.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Een Kleine Tip
« Reactie #9 Gepost op: 25 oktober 2007, 09:47:52 »
Kijk, goed geshopt! :biggrin:

loezje

  • Gast
Een Kleine Tip
« Reactie #10 Gepost op: 25 oktober 2007, 11:57:09 »
Bij de Kruidvat hebben ze ook mooie neppers!

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Een Kleine Tip
« Reactie #11 Gepost op: 25 oktober 2007, 16:42:48 »
Ik vind zelf 250 erg duur voor een ketting, ben zelf bij veel juweliers geweest voor speelse subtiele parelkettingen maar kon steeds niet vinden wat ik mooi vond. Uiteindelijk heb ik de ketting die ik in mijn hoofd had, gekocht op een braderie voor 12 euro. En echt of nep, als je hem zelf maar mooi vind, daar gaat het om

Alexia

  • Gast
Een Kleine Tip
« Reactie #12 Gepost op: 25 oktober 2007, 19:32:05 »
[quote name=\'Joyce18\' post=\'136873\' date=\'25 October 2007, 16:42\']Ik vind zelf 250 erg duur voor een ketting, ben zelf bij veel juweliers geweest voor speelse subtiele parelkettingen maar kon steeds niet vinden wat ik mooi vond. Uiteindelijk heb ik de ketting die ik in mijn hoofd had, gekocht op een braderie voor 12 euro. En echt of nep, als je hem zelf maar mooi vind, daar gaat het om[/quote]

op zich is het misschien wel duur, maar als je hem zoals LadyXochi vaker zult dragen zal het op de lange termijn niet zo duur zijn hoor!

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Een Kleine Tip
« Reactie #13 Gepost op: 26 oktober 2007, 02:30:41 »
Je kunt trouwens heel makkelijk zelf testen of parels echt of nep zijn!
Kras voorzichtig met je tanden over de parel. Echte parels hebben een ruw oppervlak en voelt ruw aan als je er overheen krast. Namaakparels voelen dan helemaal glad!!! Het verschil is echt heel goed te voelen...
Misschien goede tip als je bang bent opgelicht te worden. In het buitenland bijvoorbeeld!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards