collapse

Auteur Topic: Afrader Beachclub Riche In Zandvoort  (gelezen 8358 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paula777

  • Gast
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Gepost op: 7 januari 2008, 09:54:35 »
hoi allemaal

Wij zijn een half jaar geleden getrouwd en hebben ons feest gegeven in beachclub Riche te Zandvoort, ze kwamen heel professioneel over het zag er netjes uit en ze wist alles heel mooi te vertellen, tot de dag zelf. Ze  waren ook een stuk duurder dan de rest, maar de uitstraling was zo mooi

We zijn op 070707 getrouwd, toen we daar aankwamen heb ik de eigenares niet gezien en er stonden allemaal jonge en erg onervaren meisjes die meer met zichzelf en de andere personeelsleden bezig waren dan met ons. Ik had afgesproken dat het eten om half 6 zou beginnen, maar om half 6 stond er nog niks, ik heb de ceremoniemeester toen laten zeggen dat het eten moest beginnen, en opeens een hoop drukte, daarna komt het personeel tegen MIJ de bruid zeggen dat het eten klaar is(in mijn oor), dat vertel je als personeel toch even zelf en dan leg je iets uit over wat er staat!!??

Daarna kwam de eigenares tevoorschijn, met de mededeling(weer aan mij in mijn  oor) dat de bakkerij de ijstaart in de koeling had gezet inplaats van in de vriezer!! Met andere worden hij was ene beetje gesmolten, toen ik door ging vragen als de bakkerij dan zomaar zelf de koeling in mocht lopen zonder begeleiding zei ze NIKS. Met andere woorden hun hadden de fout gemaakt(is achteraf ook gebleken), ik had namelijk aan Beachclub Riche gemeld dat we een ijstaart hadden die in de vriezer moest en dat heeft de Bakkerij ook nog een keer gezegd!

Dat was nog niet alles, toen mijn man en ik het eerste stukje samen hadden aangesneden, en een hapje hadden genomen, wilde we het mes aan iemand van het personeel geven zodat zij de rest af konden snijden, maar niemand wilde het mes aanpakken, want dat konden ze NIET, gelukkig nam de ceremoniemeester het over. echt belachelijk.

Later hoorde we ook nog dat er te weinig drank was ingekocht en dat ze 5 keer van drankje hebben moeten wisselen(sterke drank) terwijl we alles hadden afgekocht voor veel geld! Ook reageerde de meisjes niet snel en waren ze niet al te vriendelijk naar onze gasten.

Ook kwamen er steeds andere gasten van andere feesten onze tent in en als ik daar wat van zei lachtte ze schaapachtig en heb ik ze zelf moeten verwijderen met de ceremoniemeester.

Voor het einde van de avond had ik taxis gereserveerd, toen die niet kwamen heeft de ceremoniemeester daar 5 keer op gevraagd, maar er werd niks gedaan en er was ook niet 1 duidelijk aanspreekpunt! Uiteindelijk zijn de taxis niet gekomen! en waren wij weg gelopen met allemaal mooie sterretjes en stonden we aan het eind te wachten tot 1 van de gasten ons naar ons hotel bracht! was ook gezellig maar niet wat we wilde en wat we afgesproken hadden.

Gelukkig waren de dj van Ocean entertainment heel leuk, maar geen van onze gasten zal ooit zijn feest bij Beachclub Riche houden en ik hoop jullie ook niet.

Verder hebben we gelukkig een pracht dag gehad

gr
paula

Sue

  • Gast
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #1 Gepost op: 7 januari 2008, 09:57:33 »
Wat vervelend als iets zo loopt. Hopelijk heb je verder wel leuke herinneringen aan je bruiloft. En alsnog gefeliciteerd

Gwen

  • Gast
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2008, 10:03:22 »
Zo dat is echt balen, dat het allemaal zo gelopen is.
Het is toch een grote dag en nu zal je altijd een vervelende gedachten daar aan hebben.
Gelukkig was de rest van de dag wel zoals jullie wilde!

Alexia

  • Gast
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #3 Gepost op: 7 januari 2008, 11:19:15 »
jeetje, wat vervelend voor jullie! Klinkt inderdaad niet echt leuk!

Hebben jullie er daarna nog met de eigenaar een gesprek over gehad? Of korting gekregen/gevraagd o.i.d.?

Carina

  • Gast
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #4 Gepost op: 7 januari 2008, 13:31:07 »
Ik heb daar ook hele slechte dingen over gehoord.
De kok was gewoon niet op komen dagen en toen heeft de ceremoniemeester voor alle gasten staan koken!!

Jojanne

  • Gast
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #5 Gepost op: 7 januari 2008, 20:03:22 »
Ooooow wat een drama zeg! Dat wens je niemand toe.

Hebben ze nog wel hun excuses aangeboden ofzo? Of heb je iets van een schadevergoeding gehad?

RainbowR1

  • Gast
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2008, 21:04:41 »
@ Carina: De ceremoniemeester moest gaan koken?!? Owowowow wat slecht!!!

@ Paula777: Gelukkig heb je nog wel een leuke dag gehad ondanks de slechte service van de lokatie! Zo, dat verwacht je toch ook niet!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #7 Gepost op: 8 januari 2008, 00:04:09 »
Oh wat super erg!!!
Dit geloof je niet.
Dat er 1 ding fout gaat is al niet leuk en kan je avond lichtelijk verpesten, maar zoveel!!!

[quote name=\'Carina\' post=\'143557\' date=\'07 January 2008, 13:31\']Ik heb daar ook hele slechte dingen over gehoord.
De kok was gewoon niet op komen dagen en toen heeft de ceremoniemeester voor alle gasten staan koken!![/quote]
Pardon??????  :ohmy:  :blink:  :huh:

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #8 Gepost op: 8 januari 2008, 07:53:33 »
Wat erg zeg! Hebben jullie nog actie ondernomen om bv een deel van jullie geld terug te krijgen of zo?

Carina

  • Gast
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #9 Gepost op: 8 januari 2008, 10:03:37 »
[quote name=\'RainbowR1\' post=\'143614\' date=\'07 January 2008, 21:04\']@ Carina: De ceremoniemeester moest gaan koken?!? Owowowow wat slecht!!![/quote]

Ja het was mazzel dat de ceremoniemeester vroeger kok is geweest dat hij het wel kon.
Maar stel je voor dat er niet zo iemand tussen zat, had niemand iets te eten gehad!

friend

  • Gast
Afrader Beachclub Riche In Zandvoort
« Reactie #10 Gepost op: 9 januari 2008, 17:15:27 »
jeetje zeg, wat balen als iets wat je van te voren uitvoerig hebt besproken dan nog zo fout kan lopen! en dan ook nog wel op je trouwdag.

heb je nog iets van een klacht ingedient ofzo?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards