collapse

Auteur Topic: Show Je Jurk! Pictures Please!  (gelezen 713030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1650 Gepost op: 21 maart 2013, 06:43:10 »
Mooie jurk Herfststorm!

Aafjes77

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1651 Gepost op: 21 maart 2013, 09:00:44 »
Mooi Herfststorm!

Kirriemirrie, ik ben ook wel erg benieuwd hoe het zit met je vernieuwde zoektocht....?

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1652 Gepost op: 21 maart 2013, 18:26:37 »
Prachtig boeket Herfststorm!

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1653 Gepost op: 23 maart 2013, 18:18:01 »
Heel mooi boeket. Ik wilde eerst ook voor een soortgelijk boeket gaan, maar ben nu zelf met stof en broches aan de slag.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1654 Gepost op: 23 maart 2013, 21:05:17 »
@mijn jurk, hij is prachtig inderdaad, helaas was de jurk niet meer te bestellen in mijn maat...daarnaast wilde ik bepaalde dingen flink laten aanpassen (de rok was veel te wijd naar mijn smaak) nu gaat mijn jurk op maat gemaakt worden door mijn tante die in het verleden altijd coupeuse is geweest en graag mijn jurk wil maken. Het principe zal hetzelfde blijven, dus absoluut een kleurtje en "apart".

wedding2013

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1655 Gepost op: 23 maart 2013, 21:12:39 »
Ik vind het boeket prachtig herfststorm! En ik vind het strikje in het lint schattig voor op de jurk, maar ik zou eerder een bloem erop zetten (op de strik) dan iets bling bling of een broche. Maar dat is persoonlijk!


Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1656 Gepost op: 23 maart 2013, 21:50:39 »
Dank jullie wel!
@wedding2013, het is geen strikje, maar een soort lusje, ik zal er nog een foto van toevoegen. Deze jurk was/is van mijn schoonzusje en toen zij ging trouwen was ik er helemaal verliefd op.
Een bloem vind ik juist weer teveel voor de jurk, net onder mijn middel zit namelijk in de stof ook al een bloem (bij het ophaaltje)


Ik heb inmiddels een klein brocheje gekocht die ik eventueel op het lint kan zetten als het lusje toch teveel van het goede is.

Foto 1 is dus de jurk van mijn nichtje, en de 2e foto is ook een optie, alleen is mijn lint veel smaller en wil ik het smallere deel iets uit het midden hebben.
Ik heb een broche gekocht die veel op die van mijn nichtje lijkt.

wedding2013

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1657 Gepost op: 23 maart 2013, 21:55:38 »
dat vind ik mooi! heel subtiele broche!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1658 Gepost op: 24 maart 2013, 13:10:44 »
@herfststorm erg mooi zeg :)
@kirriemirrie:wat balen zeg dat je de jurk niet meer kan bestellen,maar ook een gelukkig zeg een tante die coupeuse is veel succes en plezier met je eigen jurk "maken"

Steffie_G

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1659 Gepost op: 25 maart 2013, 08:53:02 »
Zijn er hier nog mensen die geen trouwkleed aandoen maar eerder een avondjurk?
Ik vind een echte trouwjurk zo bombastisch en ik vrees dat er in de kleuren rood, zwarte en grijs minder keuze zal zijn bij trouwjurken als bij avondkleding

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1660 Gepost op: 25 maart 2013, 08:57:54 »
Steffie: kijk eens in het topic van Anastasi: http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,2707.1950.html. Die heeft alle kleuren van de regenboog + de kleuren die niet in de regenboog zitten. Op haar eigen website zie je veel bruidjes en zie je wat er allemaal mogelijk is. Met of zonder veel bombarie :-).

Steffie_G

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1661 Gepost op: 25 maart 2013, 09:32:46 »
heel erg mooi! En zeer betaalbaar.
Maar ik weet niet of ik het zie zitten om elke keer 200+ km af te leggen voor de pasbeurten e.d.

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1662 Gepost op: 25 maart 2013, 09:53:12 »
heel erg mooi! En zeer betaalbaar.
Maar ik weet niet of ik het zie zitten om elke keer 200+ km af te leggen voor de pasbeurten e.d.

Dat snap ik, voor mij was het minder. Al scheelt het wel, de meesten kiezen de eerste keer hoe het wordt en bij de 2e keer zit hij vrijwel helemaal in elkaar en zet ze de laatste dingen vast en kun je nog kleine dingen laten wijzigen en neem je hem mee. Ik ben er ook maar 2x geweest.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1663 Gepost op: 25 maart 2013, 10:35:51 »
Ik was er ook maar twee keer :)

Kip87

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1664 Gepost op: 25 maart 2013, 13:15:34 »
Anastasi streeft er naar om jou de tweede keer de jurk mee te geven. De tweede keer ga je de jurk afpassen en veranderd ze eventueel nog wat dingen aan de jurk, zodat jij hem mee kan nemen naar huis. Dus voor het reizen hoef je het zeker niet te laten!

idgnkv

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1665 Gepost op: 25 maart 2013, 13:25:46 »
Maar er zullen in de buurt van Antwerpen toch ook wel mensen als Anastasi zijn? Ik weet dat heel veel mensen enthousiast over haar zijn, maar als ik in Antwerpen zou wonen, zou ik toch iets dichter bij huis zoeken.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1666 Gepost op: 25 maart 2013, 16:18:46 »
Steffie_G; Er zullen inderdaad ook rondom Antwerpen coupeuses zijn die gekleurde jurken maken. Misschien kun je ook eens in een winkel voor galakleding kijken.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1667 Gepost op: 25 maart 2013, 16:23:21 »
Maar er zullen in de buurt van Antwerpen toch ook wel mensen als Anastasi zijn? Ik weet dat heel veel mensen enthousiast over haar zijn, maar als ik in Antwerpen zou wonen, zou ik toch iets dichter bij huis zoeken.

+1 . En ik zou ook eens informeren of het mogelijk is om een jurk te laten verven in de juiste kleur. Ze kunnen tegenwoordig zoveel. Ik weet dat t in Amerika wel gedaan wordt.

Shayna

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1668 Gepost op: 26 maart 2013, 11:43:57 »
Ik heb wel nog meer dan genoeg tijd, ruim 1 Jaar... maar kon het niet laten nu al te kijken....
En ik ben al helemal gek van 2 prachtige Jurken  :clap:
Sincerity 3703 http://www.theperfectwedding.nl/producten/4394/3703
Pronovias DATSUN http://www.theperfectwedding.nl/producten/4055/datsun

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1669 Gepost op: 26 maart 2013, 11:46:00 »
Mooie jurken Shayna, vooral de eerste! Ik vraag me bij dat soort jurken (met zo'n lage rug) wel altijd af hoe dat moet met een bh/torselet... Of heb je die gewoon niet aan en zit er versteviging in de jurk?

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1670 Gepost op: 26 maart 2013, 12:24:11 »
Ik vind de rug van die eerste echt prachtig!!
Bij de 2e lijkt de foto van de voorkant wel heel erg bewerkt, ziet er een beetje gek uit ter hoogte van de knie.

Shayna

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1671 Gepost op: 26 maart 2013, 12:27:11 »
Er zijn ook torselets met een lage rug of anders plak bhs.
Maar denk dat je die Jurk echt moet passen om te zien hoe het zit :)

@Happy Bride
Hier nog een keer van de andere kant, denk dat ze gewoon zo staat met haar been.
http://images.marketplaceadvisor.channeladvisor.com/hi/81/81478/DATSUN-A.jpg
En hier op een poppetje
http://1.bp.blogspot.com/-pGq8SaztY6g/T9Zemj-21fI/AAAAAAAAAhQ/95FyzYa0HSo/s1600/DSCN2515%5B1%5D
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2013, 12:32:19 door Shayna »

wedding2013

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1672 Gepost op: 26 maart 2013, 15:11:33 »
De eerste vind ik echt prachtig! Tweede minder, maar ik weet niet hoe het jou staat!

Jassou

  • Gast
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1673 Gepost op: 26 maart 2013, 15:17:43 »
De tweede vind ik mooier dan de eerste. Een glimmende jurk van satijn doet me altijd aan een nachtjapon denken (en je ziet er ook alles dwars doorheen, tenzij je claudia shiffer bent ofzo). De bewerking op de rug is wel erg mooi.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Show Je Jurk! Pictures Please!
« Reactie #1674 Gepost op: 26 maart 2013, 16:26:33 »
Een glimmende jurk van satijn doet me altijd aan een nachtjapon denken (en je ziet er ook alles dwars doorheen, tenzij je claudia shiffer bent ofzo).

Precies wat ik net dacht! Hele mooie jurken allebei, maar ik denk inderdaad dat je (zeker voor de eerste jurk) echt een super- superslank figuur moet hebben zonder één bobbeltje op of putje in je benen en dijen. Zelf heb ik een jurk van dezelfde soort stof gepast en de verkoopster waarschuwde me al...en ze bleek gelijk te hebben, het was géén gezicht bij mij!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards