collapse

Auteur Topic: Fotolokatie Gezocht Binnen/buiten Regio Amersfoort  (gelezen 2111 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sylvia en Andre

  • Gast
Fotolokatie Gezocht Binnen/buiten Regio Amersfoort
« Gepost op: 4 februari 2008, 16:16:28 »
Hoi,

Inmiddels zijn we al heel erg ver met alle voorbereidingen voor onze grote dag, fotograaf, vervoer, gemeentehuis, en feestlokatie, allemaal geregeld, geboekt en gedeeltelijk ook al betaald. Ondertrouw inmiddels ook achter de rug (was een erg leuke dag, zie mijn andere topic)


Wat we nog niet hebben gevonden zijn fotolokatie's Dus meiden en heren, wie heeft er leuke tips voor zowel buiten als binnenfoto's Wij gaan geen brave clichee foto's maken zoals lief zoenend (wat we natuurlijk graag doen hoor, dat terzijde) op een bruggetje met een braaf kasteeltje op de achtergrond. Nee wij zillen leuke gekke en gedurfde foto's gaan maken. Zelf hebben we gedacht aan het omroepmuseum en dan foto;s maken in de sets van b.v. Jazuster-Neezuster of een andere leuke set. Maar volgens mij bestaat het omroepmuseum helemaal niet meer (zat in hilversum)


Wie heeft er dus leuke tips voor een fotolokatie in de regio Amersfoort. We hebben best wel wat tijd om foto's te maken dus een kwartiertje of 20 minuten ergens heenrijden is geen probleem.


Concreet dus, leuke binnen en buitenlokatie regio amersfoort waar leuke gekke en gewaagde foto's gemaakt kunnen worden. (Met gewaagd bedoel ik eigenlijk gedurfde foto's ,maar het is ook weer niet de bedoeling dat we in onze blote kont op de foto willen  :laugh:  :laugh: ) Tevens is het belangrijk om te weten dat wij beide een lichamelijke beperking hebben en klauteren en klimmen gaat niet lukken.

Cella

  • Gast
Fotolokatie Gezocht Binnen/buiten Regio Amersfoort
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2008, 21:15:58 »
ja oom, dat is een drama!
Uiteraard heb je het bos in Amersfoort, Monnikendam, de Binnenstad (Muurhuizen), de Koppelpoort en in Scherpenzeel bij het gemeentehuis heb je ook een mooie omgeving maar de vraag is wil je dat aangezien je gekke foto's wil.
Je kan ook aan het dierenasiel denken tussen de katten, de dierentuin, kinderboerderij, op het station (in de trein of een bus).
Verder weet ik even 1,2,3 niks.

Kus!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards