collapse

Auteur Topic: Volwassen bruidsmeiden  (gelezen 72254 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #25 Gepost op: 21 september 2012, 22:21:47 »
Ik ben benieuwd , wie hebben er allemaal (op z'n amerikaans;)) volwassen bruidsmeisjes?
Ik hoor maar weinig mensen die dit doen, ik heb er zelf zes. Dus ik was benieuwd wie dit nog meer doet?
Lijkt me leuk om daar eens wat met elkaar over te kletsen en ideeen en ervaringen uit te wisselen
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2013, 10:52:57 door Lyanna »

misseagle

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #26 Gepost op: 22 september 2012, 08:01:03 »
Wij hebben dat niet, maar de vrienden die 3 weken geleden trouwden hadden 5 volwassen bruidsmeisjes. In eerste instantie hadden ze dat niet, maar 5 weken voor de bruiloft besloot de bruid dat ineens en werden alle vriendinnen gevraagd.
Aangezien ik CM was, was ik de enige die van de vriendinnen een andere jurk aan had.
De rest was namelijk bruidsmeisje!

Edit: nu ik dit terug lees klinkt het misschien heel apart, maar wilde er eigenlijk mee zeggen dat ze dus allemaal dezelfde jurk aan hadden. Allemaal wit overigens, dat wilde de bruid ook.. En dan een zwarte band. Kan wel eens vragen of ik de foto hier mag plaatsen zodat je een idee krijgt!
« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 08:14:16 door misseagle »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #27 Gepost op: 22 september 2012, 08:08:03 »
Lijkt me best leuk :) persoonlijk zeg ik dan wel weer geen roze... (maar vind dat een vreselijke kleur ;)) ben afgelopen maandag bij een bruiloft geweest zij had 2 bruidmeisjes in knal roze, waren 2 compleet verschillende jurken, dus vond het geen gezicht, vond die jurken ook niet bij elkaar passen, andere stof en ook mede daardoor andere niet bijpassende kleur. Ik ben van mening dat als je het doet, moet je het goed doen :P
Levert overigens wel hele leuke foto's op als ze bij elkaar passen.
Mag ik vragen, waarom het jou zo leuk lijkt?

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #28 Gepost op: 23 september 2012, 21:58:30 »
Ja, ik had volwassen bruidsmeisjes, bij ons is het heel gewoon en mijn man had volwassen bruidsjonkers. :) mijn meiden hadden allemaal blauw aan, maar ik had aan hun gelaten hoe of wat, ik kon het niet voor hun betalen en daarom vond ik het niet kunnen om ze te verplichten een bepaalde soort jurk aan te doen. Ik vond het een leuke en vrolijke boel.

Mijn vriendinnen en schoonzusje hadden wel de jurken betaald. Maar bij mijn vriendin vond 1 bruidsmeisje de jurk niet bij haar passen en heeft de jurk helemaal aan laten passen. Haar bruidsmeisjes hadden korte beige jurken met een strik. Mijn schoonzusje had van dezelfde roze stof 3 verschillende jurken laten maken, maar helaas was de afwerking niet zo goed. Alles hing aan mijn vriendinnens lijven. Andere vriendin had maar 1 bruidsmeisje. Dus die was snel klaar. Ze koos voor wit met paars.

Zelf ben ik nu 4 keer bruidsjemeisje geweest.
Een keer wou mijn vriendin zalmroze, zij haalde de jurken en die moesten we zelf betalen.
Een keer mochten we het zelf weten. Toen hadden we met z'n allen besloten om overdag een broekpak aan te doen en 's avonds een cocktailjurk. (uiteindelijk had ik voor een gouden cocktailjurk gekozen). Voor de bruiloft van mijn vriendin vorig jaar mocht ik zelf kiezen als het maar paars was.
In augustus was ik "bruidsmeisje" bij een vriendin en ik kreeg een jurk. Wit met een paarse strik, zelf was ze in beige. Het totaal plaatje was erg mooi. ( zal eens kijken of ik hier beeld materiaal bij kan vinden)

Moet zeggen dat het mij maar 1 keer is overkomen dat ik een jurk kreeg opgedrongen, dus dat de bruid hem koos en je hem zelf moet betalen. Zelf vind ik dat als ik hem niet betaal, ze zelf mogen kiezen, tenminste, zo heb ik het gedaan. Wat vinden jullie?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #29 Gepost op: 24 september 2012, 08:45:30 »
Dat ben ik ook wel met je eens Kity! Bruid betaald, bruid bepaald, bruid betaald niet maar denkt mee, prima. Opleggen, houd is sowieso eerlijk gezegd niet van, zou dan alsnog in overleg willen doen.
Trouwens heb je helemaal gelijk dat het niet dezelfde jurk of stof zou moeten zijn ...  :blush:
In dit geval vond ik het echt met elkaar vloeken dat met het samen zijn van een rose tint die ik lelijk vind, dus vond het maar niks ;) :P



Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #30 Gepost op: 24 september 2012, 15:22:21 »
Wat leuk om jullie reacties te lezen..

Om eerst antwoord te geven op de vraag waarom... Het leek mij leuk om mijn vriendinnen op de grote dag (en daarvoor) op een speciale manier bij de bruiloft te betrekken. Dus een speciale taak te geven, en toen kwam ik al snel bij bruidsmeisjes..
We doen overigens geen bruidsjonkers, alleen dames.
Mijn getuige is de soort van "Maid of honor" Zij gaat mee mijn bruidsjurk halen in Valencia en is op de hoogte van mijn geheimpjes gedurende de dag..

Verdervind ik het wel lastig, wa precies de taak gaat worden van mijn meiden. Ze zullen vooral zes rechterhanden zijn van onze CM. En ik heb nog wat andere taakjes bedacht, nl:

- beheren van gastenboek
- beheren van photobooth
- ballonnen ophangen langs de route naar de locatie toe
- ontbijtdienst draaien, de dag na de bruiloft voor de gasten die blijven slapen
- en dus han en span diensten voor CM oplossen

Meer taakjes zullen me vast wel e binnen schieten nog. Jullie nog ideeen?
Kity, hoe wordt bij jullie zon taak ingevuld?

En ja, de jurken..
Ik ben et er mee eens dat ik niks kan opleggen als ze het zelf betalen. Het is voor niet meer mogelijk om hun jurken te betalen, maar ik wil ook niet zes identieke jurken.
Wel dezelfde tint ( dat wordt denk ik wel roze, Jof, haha) en dezelfde stijl, maar ik vind het belangrijk dat zij zich goed voelen in de jurk en hem eventueel nog vaker aan kunen na de bruiloft.
Dus ik wil wel meebeslissen, maar ze mogen zelf wat uitkiezen.
Hoe lang van te voren is nog op tijd om hiermee aan de slag te gaan. Ik denk namelijk dat we meer met de voorjaarsmode kunnen.. Luchtige, lichte stoffen en zachter kleuren..

Best moeiljik nog..Had ik van tevoren geen idee van..

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #31 Gepost op: 24 september 2012, 15:28:22 »
Qua jurken uitzoeken zou ik bijv 2 dagen in de winter (dan voorjaarsmode) inplannen om met zijn allen te gaan shoppen. Wordt vast een hele gezellige dag! Hebben ze er voorpret aan van te voren en je kunt mee bepalen wat het word :). De 2e dag gewoon voor het geval niet in 1 keer lukt. Weet niet precies wat voor jurken je zoekt, maar het is wellicht handig om specifieke winkels al van te voren uit te zoeken? Cocktail- en feestjurken kan ik meestal absoluut niet vinden in de 'gewone' winkels.
(om even een idee te opperen :))

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #32 Gepost op: 24 september 2012, 16:15:33 »
Dank je voor het meedenken..
Ik vind het best lastig om geschikte jurken te vinden.
Ik zoek iets als dit..

In feestkleding winkels is toch wat meer opgedirkt.. best lastig Iemand nog tips voor goede winkels?
Denk inderdaad dat ik ze lekker mee uit shoppen neem.
Had eerst het idee om te laten bestellen bij lightinhebox.com, maar dat durfde de meerderheid toch niet aan.


Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #33 Gepost op: 24 september 2012, 16:20:12 »
oe inderdaad specifieke jurken (vind ze mooi trouwens!, is wel wat anders als het rose wat de bruidsmeisjes aan hadden die ik niks vond ;)).
Even zoeken op vintage jurken denk ik.... Ik zou dan zelf ook eerder gaan voor winkels als zalando, wehkamp, en euh hoe heten die ander ook maar weer dan light inde box... hmm moet er even over nadenken. Zijn wat meer vintage dan idd feest of cocktail jurken :)

Jassou

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #34 Gepost op: 24 september 2012, 16:44:06 »
Hier geen volwassen bruidsmeisjes gehad, ik associeer het toch meer als 'fotovulling'. :) Ik heb natuurlijk wel een foto met mijn vriendinnen, maar had eigenlijk niet echt specifieke taakjes voor ze, en samen in een groepje ongeveer hetzelfde te laten dragen , tja, niet mijn ding. Is het niet wat raar om alleen bruidsmeisjes te hebben en geen jonkers? Ik zou dan een beetje 'bang' zijn voor nog meer female-domination dan zo'n dag toch al een beetje is ;)

Daarentegen kan ik heel goed begrijpen dat het gevoel erachter leuk is: je beste vriendinnen betrekken bij jullie grote dag (al lijkt het zonder jonkers wel een beetje 'jouw dag' geworden, ipv 'jullie').

We hadden twee Amerikaanse getuigen, en zucht van verlichting dat ze 'niets specifieks' aanhoefden was wel leuk om te horen. Maar daar zijn ze natuurlijk heel wat vreemdere dingen gewend (de bruid bepaalt, jij betaalt, gelukkig hier niet!).

Zit dit net na te lezen en het komt veel negatiever over dan ik bedoel! Maar goed, 'wie doet het?', ik dus niet, maar kan me voorstellen dat het best leuk kan zijn, met in achtneming van bepaalde zaken, zoals eigen inbreng in kleding*, ermee gemoeide bedragen, verwachtingen rondom taken etc. Maar dat heb je ook met CMs enzo..

*zo vind ik het idee van een tint kleur maar verschillende jurken erg leuk! Niet alleen voor meer diversiteit in foto's, maar ook omdat het anders zo'n uniform-bedoeling wordt, en er altijd wel een bruidsmeisje is waarbij de jurk absoluut niet staat. Ik kom (kwam?) redelijk vaak op engelse bruiloften, en daar heb je dat dus ook. Vond het nogal sneu hoe dan het dikkere bruidmeisje een omslagdoek kreeg omdat die strapless bij haar minder goed zat, en hoe de 'strak-in-de-knot'-haarstijl die alle meiden kregen aangemeten ook niet echt succesvol was bij iedereen. Om te lachen is het wel leuk te kijken op sites zoals uglydress.com met oude foto's van hilarische bruidmeiden jurken.  :lol2:

misseagle

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #35 Gepost op: 24 september 2012, 16:52:41 »
Die vriendin van mij had het wel opgelegd.. Was wel beetje jammer, is veel wrijving door gekomen.
Ze hadden de jurkjes bij nelly.com besteld maar uiteindelijk leverde nelly de jurkjes niet en hebben ze snel snel ergens anders jurkjes besteld.. bij bon prix volgens mij!
Hier was het dus ook, bij de een zat hij mooier dan bij de ander.. Ene was lang en daar was t jurkje wel erg kort, etc..

Maar een kleur is wel leuk.
Zelf hoop ik dat mensen de kleur rood in hun kleding/outfit dragen.
Kan als accesoire ofzo.. lijkt me wel gaaf!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #36 Gepost op: 24 september 2012, 17:01:12 »
. Is het niet wat raar om alleen bruidsmeisjes te hebben en geen jonkers? Ik zou dan een beetje 'bang' zijn voor nog meer female-domination dan zo'n dag toch al een beetje is ;)

Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met female-domination.. of waar ik dan bang voor zou moeten zijn.
We doen geen bruidsjonkers, omdat vriendlief niet zoveel echte vrienden heeft die hij hiervoor zou willen/kunnen vragen. Hij heeft veel losse vrienden en kennissen, maar eigenlijk maar twee echte vrienden.
Ik zou de aanhang van mijn bruidsmeisjes kunnen vragen, maar dan zou ik vinden dat ik het wel echt opleg. Ik weet dat die er echt niet op zitten te wachten, en mijn meiden vinden het wel heel leuk om te doen.





Jassou

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #37 Gepost op: 24 september 2012, 21:34:08 »
Nee, niet 'bang' in de zin van angstig ofzo, ik kan het goede woord niet vinden. Wat ik mooi vind van het idee van volwassen bruidsmeisjes is dat je op zo'n belangrijk punt in je leven de relatie en de geschiedenis die je hebt met je vriendinnen kan vieren. Als je a.s. dat niet heeft met bruidsjonkers, en dat hoeven er niet evenveel te zijn ofzo, al is het maar 1 goede vriend, dan voelt dat wat, ja, eenzaam ofzo?

In weet niet in hoeverre ze ook mee gaan helpen met de planning, maar ik kan me voorstellen dat een a.s. dan een beetje ondergesneeuwd raakt in al dat vrouwelijk geweld ;) en in hoeverre het dan een dag gaat worden die draait om de bruid met haar meiden of om het paar an sich. Niet dat dat hier het geval is, ik weet natuurlijk niets daarvan, ik reageer een beetje op het idee 'wel bruidsmeisjes geen jonkers' in het algemeen. Hoe het meestal nl gaat is dat de bruidsmeisjes naast de bruid staan tijdens de ceremonie, dan lijkt me het voor de gom wel zo fijn om iemand naast hem te hebben staan. In het 'systeem' nu is dat ondervangen door getuigen van zowel de bruid, als de gom te vragen, en samen de CM's te kiezen. In landen met het bruid-personeel (ja zo heet het ;) ), kiezen beide kanten hun naasten uit.

Maar goed, alles hangt dus een beetje samen met welke rol de bruidsmeisjes spelen (mee-organiseren of niet, de rol in de ceremonie...).

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #38 Gepost op: 24 september 2012, 21:47:19 »
jassou snap wat je bedoeld.
Maar zo groot gaat de rol van de bruidsmeisjes niet zijn hoor..
Het organiseren van de dag, doen we eigenlijk helemaal zelf. zelfs de CM hoeft hier weinig in te doen. Die zorgt dat het op de dag zelf goed loopt en  de bruidsmeisjes kunnen daarbij ondersteunen.

Tijdens de ceremonie zitten de bruidsmeisjes gewoon bij de andere gasten..
hih,, al dat vrouwelijk geweld, haha.. Zal hij nooit laten gebeuren..maar klinkt wel ontzettend grappig zie het helemaal voo me, allemaal doorgedraaide vrouwen die een bruiloft organiseren, hahaha

Jassou

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #39 Gepost op: 24 september 2012, 21:56:48 »
Jaja, the power of estrogen, angstaanjagend :lol2:

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #40 Gepost op: 24 september 2012, 23:04:13 »
Mango heeft ook vaak mooie jurkjes in de collectie. En verder de Zara, afgelopen voorjaar heb ik een zacht roze (vintage) jurkje daar gekocht.Het idee van volwassen bruidsmeisjes vind ik echt leuk. Wij houden het zelf bij onze nichtjes (2-6 jaar) die bloemen meisjes worden.

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #41 Gepost op: 24 september 2012, 23:15:44 »
ehhh, tja, waar zal ik eens beginnen:

taken tijdens de dag.

Bij ons is het normaal om deurspelletjes te spelen als de bruid wordt opgehaald. Bruidegom mag dan niet naar binnen voordat hij goedkeuring heeft van de bruidsmeisjes, daar zijn de bruidsjonkers ook voor, zij mogen alle spelletjes uit gaan voeren. Het is een soort van ceremonie van overdracht van de meiden van hun vriendin aan haar man. Dit gaat tevens gepaard met omkoping. (ik ben verkocht door mijn vriendinnen voor 6 lege rode enveloppen  :dry: zoveel had manlief voor me over) Dus dat is de voornaamste reden dat wij bruidsmeisjes hadden.

Verder moet er altijd een hoop meegesjouwd worden. Koffer (want vrouw gaat uit huis) (symbolisch, maar ook erg praktisch, want in mijn koffer zaten mijn 3 gekleurde jurken) make-up spul enz.
Ik heb een lijst gemaakt van wat allemaal mee moest en dat hebben mijn vriendinnen allemaal zelf geregeld dat het ook werkelijk mee ging. Bruidsjonkers waren voor sjouwen. :P wijn, xo en bedankjes en nog meer zwaar spul. Maar, wie wat deed, dat heb ik mijn cm's over gelaten. Mijn vriendin heeft alles uitgeschreven, maar daar is echt helemaal niks van terecht gekomen. te veel details zorgt meestal alleen maar voor verwarring denk ik. Als de cm's maar weet waar wat wanneer moet zijn en wie waar moet zijn. Wij hadden echt geweldige cm's. :)

Daarnaast zorgden de bruidsmeisjes en jonkers voor het begeleiden van de gasten naar de plaats tijdens ceremonie en banket, uitdelen van de taart (want dat deed de locatie niet) ze gaan mee proosten met de gasten (ook traditie) en uitdelen van de bedankjes. verder zorgden ze inderdaad voor fotovulling en dat iedereen op de juiste moment op de foto stond, dat ik me op de juiste momenten ging omkleden en dat de fotograaf en videograaf op de juiste momenten op de juiste plek aanwezig waren.

Mijn nichtje was vorige maand bruidsmeisje bij haar nicht, zij had wel een felroze jurk aan, ze voelde zich net barbie. :P ze waren wel allemaal hetzelfde, ook gekocht door de bruid, maar echt, de stof hing aan draadjes aan elkaar en ze zei dat het op maat was gemaakt, maar hij was zeker 2-3 maten te groot voor mijn nichtje.

@ marlie, wat een mooie jurkjes. succes met zoeken, is een beetje laat, dus kan even niet verzinnen waar je eventueel kan gaan zoeken.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #42 Gepost op: 24 september 2012, 23:20:40 »
Ik heb ook 4 volwassen bruidsmeiden. Mijn zusje en mijn 3 beste vriendinnen. Ik zit te twijfelen of ik nog een vriendin zal vragen, maar daar heb ik nog genoeg tijd om over na te denken. De meiden mogen de jurk zelf kiezen, als ze maar wel dezelfde hebben. Ook de kleur mogen ze bepalen als het maar geen geel, zwart of bruin is haha. Waarschijnlijk wordt het blauw, omdat we dat als thema kleur willen. Ik heb hun als bruidsmeisje gevraagd omdat ze er ook altijd voor me zijn geweest in moeilijke tijden en ik hun extra wil betrekken op de mooiste dag van mijn leven. Zij zijn ook meegeweest om mijn jurk uit te zoeken.

misseagle

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #43 Gepost op: 25 september 2012, 07:19:02 »
Als ik hierboven zo de taken lees en zie wat de bruidsmeisjes etc allemaal gedaan hebben of gaan doen bij de bruiloften vind ik dat wel mooi.

Zelf gebruik ik daar mijn CM(s) voor en het oudste bruidsmeisje die wij hebben (nichtje van AS, 14 jaar)

Had zelf alleen t voorbeeld van die vrienden van me, die hebben ze puur gebruikt bij de opkomst (ceremonie) en later dan 1x op de foto met de bruid. Meer niet.
Eigenlijk best zonde...
Ze hadden voor mij ook veel kunnen betekenen lees ik nu, haha dan had ik misschien niet zoveel taken gehad en had ik ook kunnen genieten van de bruiloft ;)

mrs.Jones

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #44 Gepost op: 25 september 2012, 16:18:49 »
Ik doe ook 2 vriendinnen als bruidsmeisje, zij zijn ook mijn getuigen. ik heb nog niet echt nagedacht over de taken. ik denk gewoon dat ik dat eens met ze bespreek wat zij graag zouden willen doen. qua jurk; zij betalen dus bepalen. volgens mij doen ze wel dezelfde kleur, ik laat me gewoon verrassen!!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #45 Gepost op: 26 september 2012, 10:09:18 »
vind je het niet leuker als je bruidsmeisjes ook als bruidsmeisjes herkenbaar zijn. Dus met een matchende jurk?
En ik ben ook steeds in overleg met mijn meiden, over wat ze willen quat taken en jurken.
Ik merk dat ik het lastig vind om knopen dor te hakken en "opdrachten"te geven..

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #46 Gepost op: 26 september 2012, 10:30:47 »
vind je het niet leuker als je bruidsmeisjes ook als bruidsmeisjes herkenbaar zijn. Dus met een matchende jurk?
En ik ben ook steeds in overleg met mijn meiden, over wat ze willen quat taken en jurken.
Ik merk dat ik het lastig vind om knopen dor te hakken en "opdrachten"te geven..

Heb je geen cm? dan kun je toch gewoon zeggen dat zij de cm assisteren? een lijst maken, deze aan de cm geven en de cm de rest laten regelen 

misseagle

  • Gast
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #47 Gepost op: 26 september 2012, 13:06:49 »
Ik heb jonge bruidsmeisjes, maar op zich kunnen zij al genoeg dingen doen.. want ze zijn dan 7, 9 en bijna 14.
Echter vind ik het ook moeilijk wat dan precies!
Vooral tijdens de ceremonie bijv, want ja 1 ringen drager.. en de rest?
En wie laat je wat doen? Hhaha..

Gelukkig hebben we nog even de tijd!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #48 Gepost op: 26 september 2012, 13:33:10 »
@ kity,
dat doe ik inderdaad ook. De zus van AS is CM. Mijn bruidsmeiden zullen haar "rechterhanden" zijn. Maar ik wil ze wel nog wat specifieke taken geven... en ach ik heb nog 8 maanden om hierover na te denken. Een aantal dingen wel al bedacht, maar voel me zo bezwaard om hen te zeggen wat ze moeten doen (ik zal dan ook nooit een goede leidinggevende zijn haha)

@ miss eagle, misschien vinden je bruidsmeisjes het leuk om te helpen bij de fotoreportage. Jurk goed leggen enzo, of zijn ze daar te jong voor denk je?
Misschien kunnen ze gasten bij binnenkomst naar hun stoelen brengen?
Of programmaatjes uitdelen? Blijven ze tot het einde van het feest. Vinden ze misschien ook wel leuk om bedankjes uit te delen aan de gasten. Maar ik kan me voorstellen dat ze daar te moe voor worden op het einde van zo'n lange dag..
En jullie hebben toch meer jonge kinderen op de bruiloft? Zou de oudste, die van 14, het niet leuk vinden om hier wat op te passen tijdens receptie enzo?
Ik ben maar even wat hardop aan het denken hoor.. misschien kan je er wat mee..
 

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Volwassen bruidsmeiden
« Reactie #49 Gepost op: 5 oktober 2012, 14:45:48 »
Joepie, mijn meiden zijn spontaan super enthousiast gaan zoeken naar jurkjes.
drie van hen hebben al iets besteld

Heb er eindelijk vertouwen in dat dat stukje goed gaat komen..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards