collapse

Auteur Topic: Weer Een Stapje Verder...  (gelezen 1860 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Weer Een Stapje Verder...
« Gepost op: 20 februari 2008, 17:57:17 »
Hallo!!

't Is wat...een trouwerij regelen  :biggrin:

Ik vind het ontzettend leuk, maar meer leuk omdat het voor een goed doel is dan het hele geregel zelf.
Had al een aantal topics geopend dat de voorbereidingen niet helemaal naar wens gingen, offerte trouwringen niet binnen krijgen, fotograaf die ineens afzegd, locatie had niets in de agenda staan, cateraar had niets in de agenda staan.

Dan denk je dat het allemaal niet meer erger kan...dus wel....
we hadden een kerkje besproken, gelijk zwart op wit gezet. We zouden alleen nog een bevestiging per post ontvangen. Maar omdat we die na 4 weken nog niet hadden, toch maar eens bellen en nog eens bellen, mailen, mailen...totaal geen reactie. Toen het telefoonboek napluizen (we wisten zijn naam, maar niet waar die woont) Dus op de gok iemand bellen, bleek dit de neef te zijn van de persoon die we moesten hebben.
Bleek nou...meneer in kwestie lag in het ziekenhuis met 8 omleidingen....oeps.
Vreemd genoeg werd er dus niets overgedragen naar een ander persoon. Dus als we niet hadden gebeld...weet niet of het dan wel goed was gekomen. Maar gelukkig wist de neef er raad mee, en gelukkig is nu alles alsnog goed geregeld...alleen nog even wachten op de post.

Gelukkig kan er ook wel wat goed gaan. Vandaag een datum geprikt voor het in ondertrouw gaan, en een ambtenaar (en nog een leuke ook :biggrin: ) geregeld. Dus nu zijn echt de allerbelangrijkste zaken geregeld.
Nu nog het invullen ervan :biggrin:

Toch wel een lekker gevoel....

Groetjes Rixt

Artnael

  • Gast
Weer Een Stapje Verder...
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2008, 18:25:45 »
poe zeg! tis wat! van al die 'grote tegenslagen' zou ik erg nerveus worden.
Ik ben dan zo'n type die elke maand wel even wil bellen of de datum nog staat!. hihi

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Weer Een Stapje Verder...
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2008, 19:15:00 »
Nou, na al die verhalen ben ik vanmiddag toch maar even naar Delft gaan bellen of de ondertrouw papieren wel binnen waren, onze datum nog stond en of alles nog ok is.

Gelukkig wel.

Wat een gedoe Rixt. Het lijkt wel of je overal achteraan moet bellen joh! Aan de andere kant, bekijk het zo - beter nu 10 keer goed geregeld dan straks een keer niet. Generale repetities gaan meestal slecht, maar de echte voorstelling is dan perfect. Dat is vast bij jullie straks ook zo op de grote dag!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Weer Een Stapje Verder...
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2008, 21:11:22 »
Nou gelukkig dat dit dan nog goed gekomen is. Wat een tegenslagen hebben jullie al gehad zeg. Ik hoop dat het bij ons niet zo gaat, want dan spring ik uit mijn vel aan het eind.  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards