collapse

Auteur Topic: Het Gaat Ineens Opschieten!  (gelezen 1853 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Het Gaat Ineens Opschieten!
« Gepost op: 21 februari 2008, 11:49:22 »
Ik keek gisteren op mijn ticker en dacht: nog maar 100 dagen! *Paniek!* Het gaat ineens zo ontzettend hard en hoewel 100 dagen nog steeds drie maanden is, klinkt het als morgen of zo :wink:

We hebben wel veel geregeld deze week. Gisteravond zijn we voor de tweede keer bij de fotograaf langsgeweest, en ik kom daar altijd helemaal opgeladen en vol enthousiasme vandaan. Deze man is zo ontzettend aardig, en zo ongelofelijk gepassioneerd met zijn werk bezig dat die gesprekken gewoon ontzettend leuk zijn. Hij is helemaal enthousiast over onze locatie, komt zelfs een uur langer om goed de gelegenheid te hebben om ook bij zonsondergang mooie plaatjes te schieten. We hebben het boek uitgezocht, en er ook nog een slideshow bij gekocht die binnen een dag of vijf na het huwelijk al online staat - dan kunnen we meteen al genieten van een selectie van de foto's, en onze vrienden en familieleden ook. Leuk leuk leuk! Als je nog op zoek bent naar een fotograaf dan kan ik je Gerhard Nel van kiekiebox.nl van harte aanraden - die man is geweldig.

Ik heb gisteren ook nog even gebeld of alle ondertrouw papieren van Breda naar Delft waren verstuurd - dat was het geval. Ik hoef nu alleen nog maar in Delft langs voor de leges en wat papierwerk en dan is dat ook helemaal geregeld.

Vanmorgen heb ik het vervoer van de daggasten vastgelegd, en een optie genomen op onze trouwauto (yes! ook gevonden! we nemen een mini cooper cabrio :biggrin:). Ik heb zojuist de tekst van de kaartjes helemaal aangepast en verstuurd, dus ik hoop dat we snel een drukproef hebben. Hmmm ... wat nog meer? Over twee weken hebben we de laatste meeting met de mensen van de locatie om ook daar de puntjes op de i te zetten, en aansluitend doen we een lunch met de cm en mijn ouders om alles goed te regelen voor de daggasten die naar mijn ouders toe komen.

Nu alleen de bloemen, ringen en bruidstaart nog :wink: Oh ja, en het pak van mijn aanstaande hubbie :biggrin:
Ik ben helemaal hyper hahaha.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Het Gaat Ineens Opschieten!
« Reactie #1 Gepost op: 21 februari 2008, 14:29:30 »
Lekker gevoel he? Dat nu steeds meer geregeld gaat worden. Maar aan de andere kant, is het ook nog maar 3 maanden, dus voor dat je het weet zijn die ook weer voorbij!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards