collapse

Auteur Topic: Afspraak Fotograaf  (gelezen 2236 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nisanlin

  • Gast
Afspraak Fotograaf
« Gepost op: 5 maart 2008, 10:46:57 »
Vanavond komt onze fotograaf langs bij ons om de bruiloft door te spreken. Ik ben erg benieuwd, we hebben hem nog niet ontmoet. Vind het wel service dat ie langskomt :) hij wilde ons graag in onze eigen omgeving zien om zo een wat beter beeld te krijgen. Leuk.

Maar nu dus mijn vraag, hebben jullie nog tips van wat absoluut besproken of genoemd moet worden? Ik zal hem iig het schema van de hele dag geven en natuurlijk heb ik wel een idee over wat voor foto's ik wil.

bruidpatty

  • Gast
Afspraak Fotograaf
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2008, 10:52:30 »
Tja wat hebben wij toen allemaal besproken,

Eerst hebben we een uitgebreidere reportage gezien en hebben we daar bij aangegeven wat voor soort foto's wij mooi vinden.
We hebben de fotolocatie besproken en nog wat ideeen besproken voor een binnenlocatie (blijft moeilijk)
Dagindeling besproken, en daarnaast wilde de fotograve weten of er nog in het bijzonder mensen waren waar wij echt appart mee op de foto wilde. Ze gaf aan dat ze dit graag van te voren wilde weten zodat het in de hectiek op de dag zelf niet vergeten kon worden.

Ze wilde graag weten wie onze ceremoniemeester was en zijn contactgegevens.

En natuurlijk over de facturering gehad, hoeveel moest er van te voren betaald worden en wanneer?

Mmm volgens mij was dit wel het zakelijke gedeelte.

Ik neem geen fotoalbum maar als je dat wel hebt is het handig om daar natuurlijk ook over te praten, welk album wil je, hoeveel foto's komen erin en hoeveel weken na het trouwen verwacht hij het af te hebben?
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2008, 10:54:24 door bruidpatty »

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Afspraak Fotograaf
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2008, 10:58:10 »
Hoi,
Wij hadden pas ook zo'n laatste afspraak met de fotograaf. Zij had zelf een lijst bij zich met wat ze wilde weten, ging idd vooral over ons schema en wat voor foto's we in gedachten hadden. Daarnaast vroeg ze naar de fotolocatie en ze is die na onze afspraak nog gaan bekijken.
Kortom: ik denk dat de fotograaf het gesprek wel in goede banen gaat leiden :) Bij ons vroeg ze bijvoorbeeld of er iemand is die prominent in beeld moet, of we graag op de foto willen met onze ouders, grootouders of andere gasten, wat het mobiele nummer van de ceremoniemeester is en of ik foto's wil als mijn make-up en haar gedaan wordt.. en of we erg geposeerde foto's willen of spontane, of we een binnenlocatie achter de hand hebben..
Ze gaf ook aan dat zij allerlei dingen meeneemt zoals een fleecedeken (voor de kou en om evt. op te zitten), afdekfolie (voor als ik met mijn jurk ergens moet gaan zitten voor de foto) etc.
En, wij nemen zelf een fles champagne en twee glazen mee, is leuk voor de foto's, evt. kun je zoiets ook aangeven bij de fotograaf.


Oh hm ik zie dat jullie de fotograaf nog niet ontmoet hebben.. Tja, die dingen die bruidpatty noemt bespraken wij in een eerste afspraak, maar die moet je dan nu ook nog meenemen natuurlijk!

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Afspraak Fotograaf
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2008, 12:46:07 »
Wij zijn toevallig net terug van onze fotograaf. We hebben besproken wat we er sowieso inwilden qua foto's, een beetje de stijl van foto's. Ook hebben het gehad over hobbies die hij eventueel terug laat komen. Verder hebben we een album uitgezocht, de kleur bladen en gekeken wat vinden we mooi qua foto's en qua kleuren van de foto's. Ook hebben we de bedankkaartjes uitgezocht. Het was weer super gezellig als vanouds en hij wist bij elke foto die hij liet zien al precies wat we wel en niet mooi vonden. ook hebben we de fotolocatie besproken. Wij hebben hem een trouwkaart gegeven en een dagschema zodat hij daar ook gebruik van kan maken. veel plezier vanavond

nisanlin

  • Gast
Afspraak Fotograaf
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2008, 22:07:17 »
Bedankt voor de tips! Hij is net geweest en we hebben een heel leuk gesprek gehad, hele leuke man en hij dacht precies hetzelfde over foto's en de rol van een fotograaf op de dag als wij. Dus dat komt goed uit :). Ik ben echt blij dat het zo'n aardige jongen is, ook mijn ouders vonden hem echt leuk en dat is toch wel fijn omdat hij er wel de hele dag bij is

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards