Alles over trouwen > Het Aanzoek

Traditioneel Verloven?

<< < (2/45) > >>

K en P:
Ik zou hem nooooiit gevraagd hebben.
In dat opzicht ben ik wel traditioneel.

Alexia:
hij heeft mij gevraagd

ik zou hem ook niet gevraagd hebben denk ik, ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht, had er ook geen tijd voor want hij had me al gevraagd voordat ik überhaupt ooit had nagedacht over trouwen... dat was wel even schrikken, had het nooit verwacht dat hij me zou vragen.. erg leuk natuurlijk :wink:

KleineMuis:
Hm, mis 1 optie in de pol... Mijn as en ik hebben het al zo vaak over trouwen gehad, dat ik een aanzoek een beetje onzinnig vond. Daarom hebben we op een zondagavond heel practisch besloten om maar eens concreet met de trouwplannen te gaan beginnen. Niet echt romantisch misschien en krijg ook wel opmerkingen in mijn omgeving dat ik hem de kans had moeten geven om mij officieel ten huwelijk te vragen. Gelukkig vindt hij het niet erg dat het zo gegaan is.

Bondgirl:
Hij heeft mij gevraagd, maar als hij dat niet gedaan zou hebben zou ik hem binnen afzienbare tijd wel gevraagd hebben.

Ivy:
Ik mis idd ook een vierde optie, wij hebben het ook gewoon samen besloten, en had ook nooit echt verwacht dat hij op zn knieën zou gaan.. We wisten al sinds het begin van onze relatie dat we wilden trouwen.
Ik krijg ook wel opmerkingen uit de omgeving, maar volgens mij gaat het in veel gevallen zo...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie