collapse

Auteur Topic: Brrrr, Akelig Spannend !  (gelezen 1833 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sylvia en Andre

  • Gast
Brrrr, Akelig Spannend !
« Gepost op: 14 maart 2008, 11:27:32 »
Maandag werd ik gebeld door Ellesmode dat mijn trouwpak klaar was en dus snel een afspraak gemaakt voor gisteren. Toevallig zouden we 's avonds ook "even" mogen kijken in de trouwzaal (hadden een afspraak met de bode van het stadhuis) en dus hebben we 2 van onze getuigen gevraagd om er maar een leuke middag en avond van te maken. Ik wilde graag een stropdas maar omdat ik erg klein ben en een nogal "dikke stierenek" heb is het vrijwel onmogelijk een overhemd te zoeken die past (maatje 164) en ook nog om mijn nek sluit. Maar mijn moeder (een erg ervaring kleermaakster) had gezegd, koop maar gewoon een overhemd die goed om je nek past, ik vermaak hem wel. Nou weet ik wel dat ze dat erg goed kan, maar het mensje is al ver in de 70 en wilde dit haar eigenlijk niet aandoen. Maar ze stond er op.

Ik dus gisteren mijn pak aangetrokken een veel te groot overhemd aan (maat 44 geloof ik) en door de adviseuse een prachtige stropdas erbij gezocht. Als zeg ik het zelf, ik vond het echt prachtig staan. Ook Syl wist niet wat ze zag, helemaal top deze combinatie. Ik zeg niet hoe het pak eruit ziet want ik weet dat mijn nichtje die ook gaat trouwen hier rondzwerft een ook mijn 2 andere getuige en tevens ceremoniemeesters hebben deze site inmiddels ontdekt. Ik moet alleen nog schoenen kopen, maar dat valt niet mee. Een mooie wat lichtbruine leren schoen in maat 38 blijkt behoorlijk uniek te zijn.

Om 7 uur hadden we een afspraak met de bode om even de trouwzaal te bekijken, maar de bode had er blijkbaar zo'n lol in, dat het meer een soort van generale repetitie werd. Keurig het trappetje op, ontvangst in het "relaxkamertje" Netjes naar de trouwzaal begleid, mooi strak naar onze "plekjes" gewandeld en onze plaatsen alvast even ingenomen. De voorste rij alvast ingedeeld en natuurlijk ook nog even op de plek waar het "Ja" woord gezegt gaat worden gestaan. Keurig in de juiste houding.

Ik kan jullie verzkeren dat het nu toch wel heel erg werkelijk begon aan te voelen en dat ik best wel met klamme handjes het stadhuis weer verliet. Maar wel heel erg leuk dat de bode er echt iets van maakte.

Sue

  • Gast
Brrrr, Akelig Spannend !
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2008, 12:26:15 »
Leuk hoor. Grappig dat de bode er iets speciaals van maakte

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards