collapse

Auteur Topic: Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...  (gelezen 6740 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Gepost op: 27 maart 2008, 15:36:32 »
Het kan bijna niet anders dan zaterdag zijn, dat mijn vrijgezellenfeestje is.
Vrienden van ons komen vandaag terug van een lange reis (3 maanden) en mijn zusje en haar vriend gaan dinsdag voor 2 weken naar Israel. Dus als we het VGF nog voor ons trouwen willen doen ( :wink: ) dan moet het wel dit weekend zijn.
Vrijdag kan het niet zijn, want dan gaan we naar Plien en Bianca en zondag is niet een dag waarop ze ons VGF zouden organiseren. Dus....

Ben erg benieuwd.
Hetzelfde geldt trouwens voor mijn vriend.
We zijn zaterdag de klos denk ik!
Maar ik heb er wel zin in....!!!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2008, 15:38:35 »
Spannend hoor. We horen het wel of je dus inderdaad de klos was zaterdag. En mocht het inderdaad zo zijn, willen we natuurlijk alles weten  :tongue:

HappyBride

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2008, 21:11:49 »
Spannend!Ken het gevoel! Wij hebben enkele weken geleden ons VGF gehad! Was echt geweldig! Geniet er lekker van als het zaterdag is!
Heel veel plezier!

Vogelmeisje

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2008, 21:45:30 »
haha spannend! Tastend in het duister. Nou ben benieuwd :biggrin:

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #4 Gepost op: 28 maart 2008, 11:56:51 »
Tja het wordt er steeds vager op hierzo!

Zat net met een vriend van ons op MSN. Die speelt in een bandje. Hij zei dat hij morgen moet optreden en op hun site staat dat optreden ook. Dus dat zal wel kloppen. Maar goed die vriend zou normaal gesproken ook op het VGF van mijn vriend zijn...

Aan de ene kant vind ik die onzekerheid wel geinig, maar aan de andere kant... haha!
We zullen zien! Ik houd jullie op de hoogte!!

Sue

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2008, 12:17:12 »
Hahahah, spannend hoor.

Mijn a.s heeft die van hem al gehad, afgelopen zondag. Die van mij moet nog komen.....ben zo benieuwd wat we gaan doen. Echt niemand heeft z'n mond voorbij gepraat  :sad:  dus ik tast echt volledig in het duister

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #6 Gepost op: 28 maart 2008, 12:43:01 »
Ik had afgelopen zaterdag mijn vrijgezellenfeestje :) was echt superleuk! Hubbie heeft het ook al gehad, was ook leuk. Hoop dat het voor jullie ook een leuke dag wordt!

Noukie

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #7 Gepost op: 28 maart 2008, 13:33:36 »
[quote name=\'@nniek\' post=\'155924\' date=\'28 March 2008, 11:56\']Tja het wordt er steeds vager op hierzo!

Zat net met een vriend van ons op MSN. Die speelt in een bandje. Hij zei dat hij morgen moet optreden en op hun site staat dat optreden ook. Dus dat zal wel kloppen. Maar goed die vriend zou normaal gesproken ook op het VGF van mijn vriend zijn...

Aan de ene kant vind ik die onzekerheid wel geinig, maar aan de andere kant... haha!
We zullen zien! Ik houd jullie op de hoogte!![/quote]
Mijn vriendinnen hadden ook alles uitgedokterd.. 1 vriendin zou zelfs op vakantie zijn (hadden ze me al maanden voor gehouden).. maar die bleek pas een week later te vertrekken.. wat ik wil zeggen; niets is wat het lijkt  :wink:   :tongue:
Veel plezier iig!!

[quote name=\'Mar1981\' post=\'155943\' date=\'28 March 2008, 12:43\']Ik had afgelopen zaterdag mijn vrijgezellenfeestje :) was echt superleuk! Hubbie heeft het ook al gehad, was ook leuk. Hoop dat het voor jullie ook een leuke dag wordt![/quote]
En, hoe was het???

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #8 Gepost op: 28 maart 2008, 15:33:09 »
Citaat
En, hoe was het???
Het was heel leuk :) ik werd thuis opgehaald en kreeg shirtje aan met achterop 'almost JUST MARRIED' en een schort waarop alle dames iets mochten schrijven. Dat leverde veel gelukswensen op maar ook een paar opmerkingen die anderen de wenkbrauwen deden fronsen :wink: en toen zijn we naar een atelier gegaan waar we hebben gemozaiekt. Was heel gezellig en leuk, iedereen heeft iets moois gemozaiekt :) 's Avonds kreeg ik een 'Bride To Be' kroontje op en zijn we uit eten geweest bij een pizzeria (helemaal mijn smaak dus hihi) en daar kreeg ik nog een berg cadeautjes. Iedereen  had een cadeautje voor mij gekocht of gemaakt dat iets zei over wat ik met die persoon heb zeg maar, en ik moest eerst raden wat er in het pakje zat, dan het pakje openmaken en dan raden van wie het was en waarom :) Ik had ze allemaal meteen goed, bij ééntje had ik wel een hint nodig.
Na het eten hebben we nog even bij ons thuis thee gedronken.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #9 Gepost op: 30 maart 2008, 15:09:36 »
Nou het klopt. Ik was gisteren aan de beurt! Maar ben nogal brak, dus hoop dat ik morgen ofzo even de tijd kan vinden om te vertellen wat we gedaan hebben.

Het was iig enorm geslaagd! Ook voor mijn vriend!

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #10 Gepost op: 30 maart 2008, 19:39:45 »
Wat leuk dat jij het ook allemaal zo naar je zin hebben gehad. Wat was jullie gevoel na je vrijgezellenfeest. Ik vond het best wel een domper om thuis te komen en dan is het in eens voorbij. Ik dacht ook dat ik heel erg het besef zou hebben dat ik ga trouwen, maar ik heb dat helemaal niet. Hoe is dat bij jullie?

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #11 Gepost op: 30 maart 2008, 22:25:19 »
Nou ik heb nu wel het gevoel dat ik ff kan vertellen over mijn VGF.

Ik zit op voetbal en moest eigenlijk spelen gisteren. Die wedstrijd was verzet, omdat 2 meiden niet konden... Jaja.
Maar goed we gingen trainen ipv een wedstrijd spelen. We zouden om 11 uur gaan trainen. Ik zat aan de bar in de kantine te wachten op de rest van mijn team, toen de hele club binnenkwam... Ik moest mee! Eerst kreeg ik nog een hoed (stond best leuk, dus dat viel mee) en een lint om mijn nek.
 
 Uiteindelijk gingen we naar een toko in Nijverdal waar van alles wordt georganiseerd. Themafeesten en etentjes en van alles en nog wat. Wij gingen 'Wie is de Mol' doen. We waren met z'n 11-en en eentje werd aangewezen als de mol en de rest moest er dus achterkomen wie dat was. Het was echt heel leuk. allerlei spelletjes, waarbij je punten moest verdienen en waarbij de mol dus moest gaan proberen de boel te ontregelen. Uiteindelijk kwam er een winnaar en een verliezer naar voren. En ik heb gewonnen! Puur toeval, had niets te maken met het feit dat ik 'de vrijgezel' was...! Het was echt heel leuk en een enorme aanrader voor anderen!

Daarna zijn we naar het huis van mijn schoonouders gegaan (mijn moeder en schoonmoeder waren ook mee) en daar hebben we tapas gemaakt en opgegeten. Daarna zijn we naar de kroeg gegaan, waar ook mijn vriend met zijn VGF kwam. Het is erg laat geworden met erg veel lol en gezelligheid.

Mijn vriend heeft het ook heel leuk gehad. Eerst op een kar door ons dorp, met allerlei spandoeken. Terwijl hij een AJAX shirt aan moest terwijl hij een echte PSV-er is! Daarna hebben ze gewokt en dus ook naar de kroeg.

En om op de vraag van Joyce in te gaan: ik heb nu wel extra veel zin in de trouwerij. En het dringt nu wel nog meer door ofzo. Geen kater dus na het VGF (althans... niet dat we in een zoort van zwart gat zijn gevallen). Vandaag dus wel flink brak, dus die kater hebben we wel...:tongue:
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2008, 22:29:20 door @nniek »

Noukie

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #12 Gepost op: 31 maart 2008, 09:10:05 »
Ik had van te voren ook heel erg idee dat het na het VF echt zou beginnen zeg maar en dat de zenuwen steeds meer zouden komen.. maar dat viel heel erg mee bij mij! Ik had mijn VF dan ook al vrij vroeg, 6 wk van te voren (8 maart)..

Nu beginnen de zenuwen wel steeds meer te komen! Morgen is het al april, dé trouwmaand!  :ohmy:

Jullie vrijgezellenfeesten klinken trouwens ook erg leuk!
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2008, 09:10:35 door Noukie »

Sue

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #13 Gepost op: 31 maart 2008, 15:02:39 »
Klinkt goed @nniek en Mar!!!

Ik heb van de CM een kleine hint gehad......ik mag geen kort rokje aan  :ohmy:  Ben nu helemaal benieuwd wat we gaan doen hahahahahhaha.
Iemand hier enig idee wat je zou kunnen gaan doen waar je geen rokje bij aan kan?????

Noukie

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #14 Gepost op: 31 maart 2008, 15:25:43 »
[quote name=\'Sue\' post=\'156316\' date=\'31 March 2008, 15:02\']Klinkt goed @nniek en Mar!!!

Ik heb van de CM een kleine hint gehad......ik mag geen kort rokje aan  :ohmy:  Ben nu helemaal benieuwd wat we gaan doen hahahahahhaha.
Iemand hier enig idee wat je zou kunnen gaan doen waar je geen rokje bij aan kan?????[/quote]
iets waarbij je 'hoog' moet zodat ze eronder kunnen kijken!  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2008, 15:25:52 door Noukie »

Alexia

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #15 Gepost op: 31 maart 2008, 20:58:50 »
klinkt erg leuk!

Sue

  • Gast
Ik Denk Dat Ik Zaterdag Aan De Beurt Ben...
« Reactie #16 Gepost op: 2 april 2008, 15:42:14 »
[quote name=\'Noukie\' post=\'156317\' date=\'31 March 2008, 15:25\'][quote name=\'Sue\' post=\'156316\' date=\'31 March 2008, 15:02\']
Klinkt goed @nniek en Mar!!!

Ik heb van de CM een kleine hint gehad......ik mag geen kort rokje aan  :ohmy:  Ben nu helemaal benieuwd wat we gaan doen hahahahahhaha.
Iemand hier enig idee wat je zou kunnen gaan doen waar je geen rokje bij aan kan?????[/quote]
iets waarbij je 'hoog' moet zodat ze eronder kunnen kijken!  :biggrin:
[/quote]

o god, en ik heb hoogtevrees  :ohmy:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards