collapse

Auteur Topic: Kort Haar  (gelezen 10136 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gekkie2

  • Gast
Kort Haar
« Gepost op: 30 maart 2008, 19:54:53 »
hoi iedereen,

Ik heb niet zulk lang haar en ben ook niet van plan het nog speciaal te laten groeien voor onze grote dag. Zijn er wellicht meiden die tips hebben voor bruidjes met kort haar?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes
gekkie2

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2008, 20:16:29 »
Ik heb zelf lang haar. Maar ik denk dat bij kort haar curly's wel mooi zullen staan. En misschien alleen een sluier ofzo?

Maria

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #2 Gepost op: 31 maart 2008, 10:49:39 »
Gewoon mooi  laten fohnen ofzo dat het mooi glanst. Een leuke tiara erin of een sluier. Kort haar kan even leuk zijn als lang haar!

Jojanne

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2008, 10:53:32 »
Ik heb ook kort haar en ben absoluut niet van plan het te laten groeien voor de bruiloft, wel ietsje langer als normaal maar dat heb ik nu ook al.
Ik ga denk ik voor curlie's en verder gewoon normaal...

Novemberbruid

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #4 Gepost op: 1 april 2008, 14:48:11 »
Ik heb ook kort haar en de kapster gaat het leuk fohnen en wat met een krultang aan de slag. De achterkant wordt wat hoger en de voorste lokken plat, met waarschijnlijk een schuine pony. Ik wil er geen curlies ofzo in, aangezien mijn jurk en sieraden nogal aanwezig zijn.

Overleg eens met je kapper, die heeft vast wel een leuk idee voor jouw haar.

Ringeding

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #5 Gepost op: 1 april 2008, 16:54:39 »
Ik heb ook kort haar. Ik wilde mijn haar lang laten groeien, maar dan zie ik er echt niet uit. Ik heb een kennis en die doet een kappersopleiding. 28 mei ga ik met haar mee naar de opleiding zodat we daar alvast kunnen gaan kijken wat we kunnen doen met mijn haar. Als dan blijkt dat er niets mee te doen is (lijkt me stug hihi), dan laat ik het niet meer knippen zodat het toch wat langer wordt. Dan moet ik maar ff door die "lelijke" periode heen. Zal dan meteen voor de maandag na mijn trouwen een afspraak maken bij de kapper hihi.

Vogelmeisje

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #6 Gepost op: 1 april 2008, 20:40:00 »
Met kort haar kan je leuk met curlies werken bijv aan 1 kant een aantal, staat heel leuk !

lodi

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #7 Gepost op: 1 april 2008, 20:49:01 »
kijk ook eens op www.trouwkapsels.nl staan leuke ideen op

nisanlin

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #8 Gepost op: 2 april 2008, 10:48:00 »
Je hebt van die curlies die met magneetjes werken, heel handig voor kort haar

Airtjuh

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #9 Gepost op: 29 april 2008, 13:00:21 »
Ik had heel kort haar (2cm ofzo) ik heb het wel iets laten groeien omdat ik ontzettend graag een sluier wou hebben en die wou niet blijven zitten in mijn haar. ik heb vorige maand bij de 2de keer passen van me jurk een sluier gevonden die me mooi stond maar was dit niet het geval geweest had ik het er meteen weer afgeknipt.

Want heel eerlijk eens (heel) kort haar altijd kort haar.
(dat gekloot voor de spiegel is niks voor mij :dry: )

septemberbruid

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #10 Gepost op: 29 april 2008, 13:39:45 »
Hoi,

Ik heb ook kort haar, en ik doe Bridal Blinx van Poirier in mijn haar. Dat zijn allemaal kleine steentjes die je heel makkelijk in je haar kunt doen, en blijft prima zitten. Wilde het ook niet speciaal laten groeien voor de bruiloft, zo heb ik mijn haar altijd en juist met een paar van die staantjes erin word het wat feestelijker.

rupsje

  • Gast
Kort Haar
« Reactie #11 Gepost op: 29 april 2008, 13:58:20 »
Ik weet niet of het bij jou past, maar je zou het natuurlijk ook kunnen laten verven door de kapper!
Geen spectaculaire verandering, maar gewoon subtiel. Dan ben je toch net ff anders...
« Laatst bewerkt op: 29 april 2008, 13:58:33 door rupsje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards