collapse

Auteur Topic: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!  (gelezen 305597 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nogevengeduld

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #250 Gepost op: 17 april 2012, 19:43:40 »
Hier ook een neefje met een auto'tje in het gangpad van de kerk  :) . Zo een die vanzelf rijd als je het naar achter haalt. Ik had het niet eens door. Dacht dat het regende  :blink:. Maar als het echt storend was geweest dan had iemand er wel iets aan gedaan.

Onze babs had zelfs een snoeptrommel voor de kindjes die erbij waren in het stadhuis  :biggrin:

Carlijn

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #251 Gepost op: 17 april 2012, 20:23:01 »
Wat een heerlijk topic dit!
Meteen wat dingen onthouden hihi

Aan de telefoon te horen vind onze ABS kinderen leuk. Dat moet ook wel, want alle 42 kinderen uit mijn klas komen naar de ceremonie! Gelukkig zijn ze wel 8 tot 10 jaar oud en hebben ze tijdens de tv opnamens al bewezen dat ze erg stil kunnen zijn als het moet  :tongue:

twijfeltje

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #252 Gepost op: 17 april 2012, 20:41:12 »
Heb je 42 kinderen in je klas?  :blink:

Carlijn

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #253 Gepost op: 17 april 2012, 21:18:07 »
Nou, dit is een combinatieklas. Ik heb ze niet altijd allemaal samen.
Maar het is een heerlijke groep!  :wub:

twijfeltje

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #254 Gepost op: 17 april 2012, 21:27:54 »
Gelukkig maar.
Wel bijzonder, ben benieuwd hoe dat werkt.  

Ik heb ook een combi, maar dan gewoon van 24. :)
Wel allemaal tegelijk dus.
Maar dat is volgens de visie van de school.
We hebben alleen maar combi's.

jassou

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #255 Gepost op: 17 april 2012, 21:46:10 »
Jeetje wat een onbeschofte babs, JM! Onze babs was ook een stuk chagerijn, heel raar, want bij de kennismaking was ze erg leuk en aardig. Op de dag zelf... Af en toe denk ik er nog wel eens aan, jammer dat ze ook op de foto's staat (ontkom je niet echt aan he?)

Carlijn

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #256 Gepost op: 17 april 2012, 22:21:41 »
@ Twijfeltje: Wat leuk dat je ook voor de klas staat!

Voor iedereen die al getrouwd is:
Wij krijgen steeds te horen dat we een hele drukke dag hebben (terwijl we het zelf erg rustig vinden hihi)
(Ik weet nog niet hoelang mijn haren en make up duren, dus dit kan ik nog niet helemaal plannen)
Om kwart voor 10 wordt ik opgehaald
kwart voor 11 trouwen
half 12, na de ceremonie, rijden we naar de fotolocatie
half 3 tot kwart over 3, kinderreceptie
4 tot 6 eten met de daggasten in onze eigen tuin
half 7 tot 8 receptie
half 9 tot 2 feest

Valt mee, toch?

kwarkje

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #257 Gepost op: 18 april 2012, 08:20:44 »
Ik vind het ook wel meevallen hoor! Ons programma is net zo vol :)

Nogevengeduld

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #258 Gepost op: 18 april 2012, 09:56:24 »
Ik vind het ook wel meevallen. Wij zijn ook nog voor de kerk getrouwd dus onze dag zat ook helemaal vol. Maar alles liep mooi in elkaar over.

Mijn kapster/visagiste was er om 7:00 uur en om 9 uur stond mijn (toen nog) aanstaande voor de deur. Ik was 10 min voor hij er was klaar met alles.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #259 Gepost op: 18 april 2012, 10:24:52 »
Vind het ook wel meevallen, onze dag is net zo vol gepland en wij hebben alles ook nog op 1 locatie dus dat scheelt al tijd qua heen en weer rijden.

gympie

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #260 Gepost op: 18 april 2012, 13:53:54 »
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel mee vind vallen hoor.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #261 Gepost op: 18 april 2012, 14:59:48 »
@ Twijfeltje: Wat leuk dat je ook voor de klas staat!

Voor iedereen die al getrouwd is:
Wij krijgen steeds te horen dat we een hele drukke dag hebben (terwijl we het zelf erg rustig vinden hihi)
(Ik weet nog niet hoelang mijn haren en make up duren, dus dit kan ik nog niet helemaal plannen)
Om kwart voor 10 wordt ik opgehaald
kwart voor 11 trouwen
half 12, na de ceremonie, rijden we naar de fotolocatie
half 3 tot kwart over 3, kinderreceptie
4 tot 6 eten met de daggasten in onze eigen tuin
half 7 tot 8 receptie
half 9 tot 2 feest

Valt mee, toch?

Denk dat dit een vraag is die beter in het desbetreffende topic ( draaiboek topic) gesteld kan worden.. :wink:

Carlijn

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #262 Gepost op: 18 april 2012, 20:34:32 »
Goed idee JM!
Alhoewel... We hebben de dag toch al gepland, en veranderen niets meer hihi! Mocht het dus toch te volgepland staan, merken we dat vanzelf wel  :biggrin:

Lieke23

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #263 Gepost op: 21 mei 2012, 19:36:15 »
Ik heb nog een tip voor as bruidjes! Neem wetties mee (van die vochtige doekjes voor handen en gezicht, geen babybillendoekjes!), daar kun je heel makkelijk vlekken van je jurk af poetsen zonder te vlekken!
Onze fotograaf gaf me voor ons huwelijk die tip en zij had ze zelf ook bij. Het werkte uitstekend! Zelfs een groene grasvlek is ermee uitgegaan.

Steffie86

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #264 Gepost op: 22 mei 2012, 17:05:44 »
Tip! Laat je digi camera rondgaan op het feest! Laat de CM aan de gasten uitleggen wat de bedoeling is...en laat iedereen maar foto's maken!

Wij hebben bij de Action een boa/hawaii slinger gekocht en die vastgemaakt aan onze digitale camera die we hebben laten rouleren tijdens het feest!

Alles bij elkaar hebben we alleen van de feestavond ruim 400 foto's!! We krijgen van diverse gasten nog digitale foto's aangeleverd dus ik schat dat we alleen van het feest al rond de 600 a 700 foto's hebben.

Was echt een gouden greep!! En nog beter....het kost niets!

Uiteindelijk is dit veel goedkoper dan de wegwerpcamera's en we zijn blij dat we dat niet hebben gedaan.

KarinB

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #265 Gepost op: 30 mei 2012, 10:00:36 »
Tip: Maak van te voren een lijstje met foto's die je die dag gemaakt wil hebben met vrienden en familie.
De kans is namelijk vrij groot dat je op die dag 1 of 2 foto's vergeet en je kunt nou eenmaal niet zo makkelijk de hele dag overnieuw doen  :rolleyes:

luckyone

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #266 Gepost op: 10 juni 2012, 17:46:43 »
Ik ben benieuwd wat je nu van je bruiloft vond en of je het achteraf heel anders had willen doen.
Had je bv een hele grote bruiloft maar nu heb je spijt, je had het liever kleiner willen houden.
Of had je eerst in gedachten het klein te houden, ook gedaan, maar nu heb je toch spijt en had je liever voor die grotere bruiloft gekozen met groot feest enz...
Of is je bruiloft heel erg tegegevallen om verschillende redenen?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen....!
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2012, 19:07:18 door luckyone »

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #267 Gepost op: 10 juni 2012, 18:11:14 »
Vond is met een d, niet met dt. :)
geeft niks hoor.

kwarkje

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #268 Gepost op: 10 juni 2012, 18:17:00 »
Ik ben nog niet getrouwd, maar heb er nu al spijt van dat ik het zo groot heb laten worden. Ik heb nu al zoiets van hadden we maar gewoon alleen een receptie gehouden 's middags en dan gewoon de avond voor intieme vrienden en familie.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #269 Gepost op: 10 juni 2012, 18:18:12 »
Daar is al een topic over maar kan het niet vinden!!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #270 Gepost op: 10 juni 2012, 18:43:43 »
Bedoel je dit topic Lies?

http://www.trouwforum.nl/forum/index.php/topic/6151-als-ik-dat-eerder-geweten-had/

Heeft een andere insteek, maar heeft veel praktische tips!



Voor mij was de bruiloft goed zoals ie was! Qua anatallen van gasten zou ik het niet groter willen hebben gehad en kleiner zou me ook niet aanspreken. ( we hadden een receptie met 60 man, feest met 70 , diner met 20 ).
Misschien had ik wel een andere locatie gewild die wat meer ervaren was met bruiloften, want deze locatie was vrij nieuw en ze hadden hun organisatie niet op orde. Dat vind ik nog steeds heel erg jammer, op de bruiloft zelfs even zo teleurgesteld dat ik echt even mn tranen moest wegslikken bij de toiletten ( vanaf 20:30 zouden wij het cafe voor ons zelf hebben, we aten in een andere zaal. Ons dessert was al ruim een kwartier te laat dus ben ik naar de feestzaal gegaan om die gasten te ontvangen. Achteraf geeneens meer mijn dessert gekregen, amar erger: de zaal was voor de helft nog vol met mensen di enog aan het eten waren :\ heeft een half uur gekost voordat de zaal echt alleen voor ons was en alle andere gasten verplaatst waren. wel mochten we een half uur langer doorgana op afkoop, maar vond het echt niet tof.. ze hadden het heel slecht ingeschat hoeveel gasten ze nog naast de bruiloft konden hebben.. ).

En acteraf had ik denk ik toch liever een kapper aan huis gehad. Het was veel gestress 's ochtends, wat achteraf onnodig was geweest. Dus tja..

Verder wle een hele mooie dag gehad, dat zeker! Dus nee, niet groter of kleiner of anders ingevuld. Misschin wel andere locatie met meer ervaring.

luckyone

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #271 Gepost op: 10 juni 2012, 19:07:47 »
Vond is met een d, niet met dt. :)
geeft niks hoor.


hihii  :unsure: erg he heb het veranderd

Nogevengeduld

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #272 Gepost op: 10 juni 2012, 19:10:31 »
Wij hadden achteraf voor een andere fotograaf moeten kiezen.

Verder was de dag (op kleine dingetjes na) perfect.

jassou

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #273 Gepost op: 10 juni 2012, 19:15:31 »
In het andere topic staat inderdaad meer, maar deze poll is wel leuk, want het gaat maar over 1 ding: grootte. Heb maar gestemd, hoop dat er maar weinig mensen in mijn categorie zitten (groot, maar achteraf liever klein gehad) want handig is het natuurlijk niet :tongue:

Bruid_Arnhem

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #274 Gepost op: 10 juni 2012, 19:48:25 »
Had een geweldig dag. Maar if we could pick again, we might have changed a few things, namely:

-a wedding just the 2 of us in Seychelles or something. Why? That way, we would only have to entertain ourselves and didn't have to care/worry about other people.

- In the event, we had the wedding that we had (ceremony and reception on an island with 40 people and one big reception with 260 people in the city), I would have reallocate my budget in such a way that:

a) we would opt to have a rehearsal/welcome dinner (we thought we could not afford this but in the end, we could)

b ) get a better photographer (again, thought we couldn't afford it but in the end, we could)

c) pay for an activity on the island for our guests

d)have the reception in an air-conditioned area

e) pick a different colour for my reception flowers

f) paid for accomodation for all 40 guests (not in our resort of course but wherever they were staying)

g) cancel the island event altogether and save 20 000 euro. The one in the city would have been sufficient.

h) arrive a week earlier in that country instead of just 2 days and stay longer by at least a week
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2012, 19:48:40 door Bruid_Arnhem »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards