collapse

Auteur Topic: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!  (gelezen 305442 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Gepost op: 5 april 2005, 20:55:27 »
ik zal beginnen :unsure: :

- ik had mijn trouwjurk uitgezocht en besteld maar het bleek toch niet de juiste te zijn... :wacko: Heb nu dus een andere jurk :wub:

- de ondertrouw kan maar niet worden geregeld omdat wij ervoor gekozen hebben 'proefpaar' te zijn om dit on-line te regelen, en zolang daar ambtenaren zitten...... :mad:

okay, wij hebben nog niet zo veel geregeld dus... er kan nog veeeeeel meer misgaan!!!  :dry:

bruidje

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #1 Gepost op: 5 april 2005, 20:57:45 »
WHaaaahaha
nou hier nog een keer
hihihihi



eerst bij het kijken naar mijn jurk werdt mijn jongste dochter ziek
dus nieuwe afspraak maken

vervolgens bij de 2e afspraak de oudste ziek grrrrrrrrrrrrrrr

toen had ik een afspraak gemaakt bij de fotograaf
moest ik die weer verzetten omdat mijn mannetje op die dag niet op tijd naar huis kon.

ook de afsraak van de locatie is al eens afgezecht omdat toen de pers met wie we de afspraak hadden ziek was geworden

Ik had de kapser gevraagt die wou mijn haar doen
kom ze later met de verassing dat ze niet zeker weet of ze het wel kan doen omdat ze dan mischien op vakantie is

de ondertrouw was niet goed doorgegeven aan de gemeente waar we trouwen
dus ik heb ook zo iets van whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
« Laatst bewerkt op: 5 april 2005, 20:58:40 door bruidje »

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #2 Gepost op: 5 april 2005, 20:58:19 »


Wij hebben ook nog niet alles geregeld...dus ik hou m'n vast...

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #3 Gepost op: 5 april 2005, 20:58:28 »
Ik had het gelezen ja... tjonge Bruidje!!! Daar wordt je echt gek van!!!
« Laatst bewerkt op: 5 april 2005, 20:59:06 door prinsesje »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #4 Gepost op: 5 april 2005, 21:03:45 »
ik moet zeggen dat er naar mijn weten niets mis is gegaan... en ik mag hopen dat dit ook niet gaat gebeuren.....

bruidje

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #5 Gepost op: 5 april 2005, 21:04:19 »
ja echt wel

de laatste keer passen kwam de oudste smorgens bij me mama ik voel me niet lekker
dus ik schrok me wezenloos
ik zij wat heb je dan met een grote schrik

zecht ze geen zin aan school whaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha
nou toen moest ik ff opgelucht ademhalen hoor

Natasja

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #6 Gepost op: 5 april 2005, 21:24:38 »
whahahahah

Nou we zijn bijna rond en tot nu toe (even afkloppen) is er nog helemaal niks fout gegaan.

Groetjes
Natasja

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #7 Gepost op: 5 april 2005, 21:39:59 »
hmmm... Ik dacht dat er hier hele waslijsten zouden komen te staan en dan zou ik daar iedereen mee blij hebben gemaakt die weer iets heeft meegemaakt wat helemaal mis is gegaan....

Maar niet dus.. :sad:

natascha

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #8 Gepost op: 6 april 2005, 09:27:35 »
Nou nu kom ik ook nog:

Johan had mij gevraagd, maar ik moest het wel even stilhouden tot na de vakantie(3 week!!!!!). Weet nog steeds niet waarom.
Sinds het aanzoek hebben we heel wat strubbelingen gehad........
Johan heeft nooit geen tijd om dingen te regelen, of we moeten op het laatste moment afzeggen omdat hij niet weg kan.
Johan had een pak uitgezocht die niet in zijn maat te krijgen was.
Daarna nog 3 zaken afgeweest voor hij een mooi pak had gevonden.
De bakkerij waar we de taart wilden bestellen was dicht toen we er voor de deur stonden.
Bij de andere bakkerij waar we kwamen was de juiste persoon niet aanwezig dus konden we weer naar huis.
Bij sommige kaarten ben ik vergeten om de uitnodigingen er bij in te stoppen (gelukkig weten we welke kaarten)
De fotograaf belde af omdat zijn zoon inelkaar geslagen was, wordt ook verzet dus.

En we moeten nog steeds heel wat regelen dus komt er misschien nog wel wat bij.

bruidje

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #9 Gepost op: 6 april 2005, 09:40:33 »
Ik denk dat bij het organiseren van grote feesten enz
altijd wel dingen misgaan
dus dames hoofden koel houden hihihihihi

seertje

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #10 Gepost op: 6 april 2005, 09:55:51 »
Bij ons is gelukkig nog niet zo heel veel misgegaan.

- het zaaltje wat we hadden gehuurd bleek dubbel geboekt te zijn, maar de eigenaren hebben daarna uit zichzelf voor een nieuwe lokatie gezorgd.

- er zijn nu wat problemen bij de kerk, en ik vraag me af ofwe daar nog samen uitkomen.

dit was het voorlopig (hopen dat er niet meer bijkomt)

Maryloes

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #11 Gepost op: 6 april 2005, 09:57:15 »
Bij ons is gelukkig ook niet zoveel mis gegaan. We moeten overigens nog 4 maanden, dus laten we hopen dat het zo blijft!

marieke

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #12 Gepost op: 6 april 2005, 09:57:37 »
Nou ehhmmm,

De stof die ik had willen kopen voor mijn jurk bleek geborduurd te zijn met 'vies' garen, net of er roestvlekken in zaten. We hadden nét besloten dat dit dé stof moest worden, ik helemaal happy, met zo'n smile van oor tot oor... :biggrin: zegt mijn schoonmoeder dat ze toch nog even in het daglicht wil kijken, dus ze loopt de winkel uit met die rol stof en staat vervolgens buiten heel bedenkelijk te kijken, roept mij erbij, zo van zie jij dat ook? Nou ja dus! Geen gezicht! Shit, ik baalde gigantisch :sad: Uiteindelijk zijn we wel geslaagd, maar die andere stof was stiekem toch mooier :unsure:

Verder was mijn ring klaar (al heel lang geleden) dus ik helemaal blij en ik zeg nog voor de gein, ff kijken of ie wel past hoor. Wat denk je... veel te groot! Whaaaaaaa, ook dat is gelukkig goed gekomen, maar ik liep te stressen, een ring van ik weet niet hoeveel euro's :ohmy:

De band die ik heeeeeel graag op onze bruiloft had gehad (dat riep ik ten tijde van het aanzoek, vijf jaar geleden al) bleek pas heel laat niet te kunnen omdat de toetsenist op vakantie is. Een andere band bleek heel moeilijk te vinden en nu hebben we wel een band, maar iets totaal anders dan ik in mijn hoofd had.

De kaarten zijn uiteindelijk klaar, maar de oom die ze gedrukt heeft kon er geen geschikte enveloppen bij vinden.... en ik tot nog toe ook niet....

Oh ja, de bakfiest die we van de buren zouden lenen bleek onder de splinters en roestige spijkers te zitten, nogal link met mijn jurk. We hebben er dus een moeten huren.

Dit alles is ook bij ons gepaard gegaan met de nodige ruzies en gezeur op elkaar. Gelukkig is alles nu bijna rond en mag de GROTE DAG van mij wel komen!

Zó, is dit ongeveer de waslijst die je in je hoofd had prinsesje?
Ik hoop dat ik jullie er blij mee heb gemaakt :wink:  :tongue:

Knuf, Marieke

bruidje

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #13 Gepost op: 6 april 2005, 10:04:04 »
[quote name=\'marieke\' date=\'06 April 2005, 08:57\']Nou ehhmmm,

De stof die ik had willen kopen voor mijn jurk bleek geborduurd te zijn met 'vies' garen, net of er roestvlekken in zaten. We hadden nét besloten dat dit dé stof moest worden, ik helemaal happy, met zo'n smile van oor tot oor... :biggrin: zegt mijn schoonmoeder dat ze toch nog even in het daglicht wil kijken, dus ze loopt de winkel uit met die rol stof en staat vervolgens buiten heel bedenkelijk te kijken, roept mij erbij, zo van zie jij dat ook? Nou ja dus! Geen gezicht! Shit, ik baalde gigantisch :sad: Uiteindelijk zijn we wel geslaagd, maar die andere stof was stiekem toch mooier :unsure:

Verder was mijn ring klaar (al heel lang geleden) dus ik helemaal blij en ik zeg nog voor de gein, ff kijken of ie wel past hoor. Wat denk je... veel te groot! Whaaaaaaa, ook dat is gelukkig goed gekomen, maar ik liep te stressen, een ring van ik weet niet hoeveel euro's :ohmy:

De band die ik heeeeeel graag op onze bruiloft had gehad (dat riep ik ten tijde van het aanzoek, vijf jaar geleden al) bleek pas heel laat niet te kunnen omdat de toetsenist op vakantie is. Een andere band bleek heel moeilijk te vinden en nu hebben we wel een band, maar iets totaal anders dan ik in mijn hoofd had.

De kaarten zijn uiteindelijk klaar, maar de oom die ze gedrukt heeft kon er geen geschikte enveloppen bij vinden.... en ik tot nog toe ook niet....

Oh ja, de bakfiest die we van de buren zouden lenen bleek onder de splinters en roestige spijkers te zitten, nogal link met mijn jurk. We hebben er dus een moeten huren.

Dit alles is ook bij ons gepaard gegaan met de nodige ruzies en gezeur op elkaar. Gelukkig is alles nu bijna rond en mag de GROTE DAG van mij wel komen!

Zó, is dit ongeveer de waslijst die je in je hoofd had prinsesje?
Ik hoop dat ik jullie er blij mee heb gemaakt :wink:  :tongue:

Knuf, Marieke
[post=\"16512\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]



bij ons in de buurd zit een papier centrale waar je van allerlij soorten papier kan kopen
 en ook enveloppen
hebben jullie niet zo iets bij jullie in de buurd
anders een groothandel of een papier winkel

mischien kun je daar mooie enveloppen vinden

gr monique

Bungoo

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #14 Gepost op: 6 april 2005, 11:09:58 »
momenteel is er nog niets misgelopen (*raakt vlug even haar houten bureau aan*)
Maar ja, vrijdag moet ik gaan passen en ik hou al mijn hart vast dat er iets mis is met de jurk of dat ik er plots niet meer mee sta ofzo (brrrr)
Er volgen nog drie maanden bang afwachten dus er kan in principe nog vanalles gebeuren !

bruidje

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #15 Gepost op: 6 april 2005, 11:12:33 »
gewoon genieten straks meid
en denk niet aan wat allemaal mis kan gaan
er gewoon vanuitgaan dat het goed gaat hoor
kussssssssssss monique

Yvonne

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #16 Gepost op: 6 april 2005, 13:12:45 »
Ik zou geloof ik ook niet echt iets weten te verzinnen....
Gelukkig, en hopleijk blijft dat ook zo!!

irenebreebaart

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #17 Gepost op: 6 april 2005, 14:08:48 »
Bij ons ook niet geloof ik...
We hebben gisteren een trouwvideo van onze cameraman gezien en hij was helemaal geweldig!!! Ik heb hem een mailtje gestuurd om te zeggen dat het zo leuk was en hij gaat het in september weer doen, dus dat moet ook helemaal lukken!! De korte stukjes die je ziet als je langsgaat zijn toch altijd anders dan 3 uur film, maar het was onwijs leuk!!!

bruidje

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #18 Gepost op: 6 april 2005, 16:27:41 »
mijn zusje gaat heel mischien een film maken
dus dat lijkt me ook wel super

ikki

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #19 Gepost op: 6 april 2005, 17:38:45 »
Bij ons is er tot nu toe nog nix mis gegaan.
Ik kan nix verzinnen :sad:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #20 Gepost op: 6 april 2005, 18:21:59 »
Bij ons ook nog niet maar er is dan ook nog amper iets geregeld :)
« Laatst bewerkt op: 6 april 2005, 18:22:06 door Jorieke »

Pappeline

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #21 Gepost op: 6 april 2005, 18:27:59 »
Bij ons is er tot nu toe ook nog niks misgegaan, maar volgende week moeten wij naar de dominee en ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn :sad:
Hopenlijk blijft het zo!! :biggrin:

bruidje

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #22 Gepost op: 7 april 2005, 07:12:52 »
blijft vast zo meid
het kan ook helemaal goed gaan

irenebreebaart

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #23 Gepost op: 7 april 2005, 08:37:37 »
Dat komt helemaal goed hoor! Heb je al bedacht wat je gaat zeggen??

Pappeline

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #24 Gepost op: 7 april 2005, 18:05:55 »
Ik ga gewoon heel eerlijk zijn  tegen hem en zeggen dat ik het voor leo doe :tongue:
En we hebben afgesproken dat als we er echt niet uit gaan komen met hem we de kerk voor gezien houden :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards