collapse

Auteur Topic: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!  (gelezen 305827 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nanna

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #200 Gepost op: 3 juni 2011, 10:47:30 »
Rustig blijven ademhalen Michelle! Ik denk dat je het meeste van de dingen die genoemd worden niet eens merkt op de dag zelf (behalve de laatkomers). Ik heb in ieder geval niets gemerkt. De meeste dingen komen achteraf.
Ook bij ons stonden de bedankjes niet op tijd klaar.
Ook wij missen een paar foto's die we achteraf wel graag hadden gehad.
Maar ach... de foto's die we wel hebben zijn prachtig en de bedankjes die we over hadden hebben we later aan het orkest waar ik in speel uitgedeeld (en die ons een serenade waren komen brengen) waar we heel veel leuke reacties op kregen. Dus alles is relatief...
Er zijn vast nog wel meer dingen 'misgegaan', maar dat kan me niet zoveel schelen. Het geluksgevoel en het positieve overheerst veruit de minder goede dingen.

Oja, wat wel leuk was. Vlak voor de ceremonie misten we een aantal daggasten. Wat bleek; een van hen was bij het uitstappen van de auto volledig uit zijn overhemd gescheurd (van boven tot onder), gelukkig trouwden we in het centrum en hebben ze snel bij een winkel een nieuwe gekocht. Ze waren zelfs nog op tijd voor de ceremonie! We hebben er erg om moeten lachen.

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #201 Gepost op: 24 juni 2011, 13:00:56 »
heb hier ook iets met de foto graaf
wij hadden de fotograaf kado gekregen van onze cm's
had me er niet zo mee bemoeid dus, maar wel doen
want zo hadden wij onze kus foto dus niet!
deze heb ik gelukkig wel uiteindelijk omdat patrick zijn nichtje hem wel had
maar dit is wel erg jammer

zo zijn er helaas meer dingen gebeurt op de bruiloft waar ik beetje spijt van heb.
zo had ik me laten aanpraten dat de kok wel een bruidsijstaart zou maken ( hij had verteld dat ie dit kon )
en ik wilde heel eigewijs toch een gewone taart bestellen..
had ik dit toch maar gedaan, want nu had ik een raar toetjes buffet en geen bruidstaart :sad:

wat ben ik blij dat we die champange toren hebben doorgezet :) was toch een beetje bruidstaart idee en hheb hier wel mooie foto's van
ik heb eerlijk gezegt geen last gehad van mijn voeten heb de schoenen de hele dag gedragen en geen pijn aan me voeten gehad
had hakken van 5 cm gekozen niet te belachelijk hoog draag wel eens hoger..
als je paar weken voordat je trouwt evt wat meer op hakken loopt raak je er aan gewent en heb je geen last van je voeten
je kan ook idd gewoon lage schoenen mee nemen

en een tip inderdaad ik had wel wat gedronken maar bleef bij de champange en water waardoor ik niet beschonken raakte was wel lekker je maakt dan alles bewust mee
pas in het hotel heb ik me savonds laten gaan hahaha
kwam meer omdat ik terug op de wijn ging

al met al was het wel een geslaagde dag alleen let der op dat je dit soort dingen toch lekker mee bemoeid en je zin doorzet

Djulietaah

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #202 Gepost op: 24 juni 2011, 16:12:04 »
Wij trouwen over 6 weken en gisteravond heeft de auto van mijn vriend (tevens trouwauto) het begeven. Waarschijnlijk ligt het aan de startmotor. Wordt dus óf nieuwe startmotor, óf nieuwe auto. Weet niet of we nu nog op huwelijksreis gaan  :wacko:  Anders een paar daagjes weg in Nederland.
We zouden morgen zijn pak in Zeeland ophalen, vrees dat dat ook niet meer gaat lukken :sad:

Ach, voor de rest komt het wel goed, maar is even minder leuk.
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2011, 16:12:22 door Djulietaah »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #203 Gepost op: 25 juni 2011, 16:21:42 »
Tip voor je huwelijksreis: Kijk eens op vakantieveiligen.nl of hotelspecials.nl, dat hebben wij ook gedaan (die laatste) en zijn lekker een paar dagen naar Luxemburg geweest :)
Voor de rest komt het allemaal goed! Je kan rond kijken voor een auto om die achter de hand te hebben, mocht het niet op tijd goed komen met je huidige auto. Misschien mag je van de garage een auto lenen terwijl hij in reparatie staat?

Jolanda

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #204 Gepost op: 26 juni 2011, 09:37:44 »
Er zijn trouwlocaties die je mondeling zeggen dat je het enige bruidspaar op de gekozen datum bent en dus de hele locatie voor jou alleen afgehuurd is.
Helaas zijn er trouwlocaties die die mondelinge afspraak alleen maar zeggen om jou gerust te stellen en op de trouwdag zelf kom je er achter dat er nog 3 andere bruidsparen zijn! Dit was bij mij het geval.
Hier gaat het om de trouwlocatie; kasteel DE SCHAFFELAAR in Barneveld!
Ik vind het belangrijk dat bruidsparen dit weten!
Veel trouwlocaties hebben wij laten vallen omdat er meerdere bruidsparen zouden kunnen zijn. Gelukkig waren zij WEL eerlijk!
Onze fotograaf vertelde dat dit dus heel vaak voorkomt! Dus misschien een tip voor andere paren om dit zwart op wit te laten zetten, dan heb je een poot om op te staan.
Helaas heeft onze trouwdag nu een bittere nasmaak, want ik heb zelf nog 2 bruidjes gezien en mijn gasten hebben er dus 3 gezien!
Welke bruid wil nu op haar trouwdag op dezelfde locatie een andere bruid tegen komen?

Lees mijn verslag maar onder het topic trouwlocaties.

twijfeltje

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #205 Gepost op: 26 juni 2011, 10:20:57 »
Welke bruid wil nu op haar trouwdag op dezelfde locatie een andere bruid tegen komen?
Ik denk niet dat ik er problemen mee zou hebben.

Wij gaan niet trouwen op een kasteel ofzo, maar best kans dat op onze locatie nog een bruidspaar is die dag.
(kleine kans op 23 dec, maar toch)
Onze groep is niet zo groot, dus er past best nog een bruidspaar of ander feest bij op die dag.
Er zijn meerder zalen, dus ik zie het probleem niet.
Ik vind het sowieso leuk om een bruid te zien (daarom kijk ik hier ook zoveel plaatjes), dus dan ook.

Jouw verhaal is echter wel heel vervelend, ik had het gelezen, maar bij jullie was er meer mis gegaan.
Van overlast zou ik ook balen, maar niet het alleen maar aanwezig zijn van een ander bruidspaar.
Die kans heb je ook bij het stadhuis als je daar trouwt, dan staat de volgende ook al te wachten als je naar buiten komt.
Als je het echter zo had afgesproken wel vervelend, maar laat het je herinnering niet beheersen, kijk naar de mooie momenten.

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #206 Gepost op: 26 juni 2011, 12:08:40 »
-De zool van mijn schoen liet los tijdens de lunch voor de ceremonie nog. Is overigens opgelost met wat secondenlijm.
-De trouwambtenaar noemde, terwijl we hem dat wel hadden gevraagd, de vrouw van mijn overleden vader niet en de partners van onze moeders (wel aanwezig) wel. Ook hadden we gezegd dat opa en oma niet genoemd hoefden te worden (spreken we zelden), maar omdat oma binnen was gaan zitten vanwege haar gezondheid had de ambtenaar haar voor de ceremonie gezien en toen een keer of 5 genoemd.
-M. dacht dat hij onze huissleutel van mijn bos had gehaald en in zijn zak gestopt. Dat bleek alleen de sleutel van mijn werk te zijn. Oftewel wij stonden in trouwkleding en met cadeaus voor ons huis na die dag zonder dat we er in konden.  :rolleyes: :biggrin:  Gelukkig kreeg degene die onze huissleutel had een onverwacht lift (naar zijn huis) waardoor hij na 5 minuten ons binnen kon laten, als hij met het ov had gemoeten hadden we vermoedelijk nog een uur kunnen wachten.

Kastanjaa

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #207 Gepost op: 26 juni 2011, 21:00:01 »
haha.. die is leuk Maaike... verkeerde sleutel in je zak steken! Vriendin van mij vergat de huissleutel mee te nemen. Gelukkig sliepen ze in een hotel en kwam haar schoonvader met de sleutel!

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #208 Gepost op: 26 juni 2011, 21:15:54 »
Achteraf kan ik er wel om lachen. Op dat moment was ik minder blij. Tot dat we (met telefoon van degenen die ons thuis bracht) mijn zwager belden en bleek dat hij bijna thuis was en ons binnen kon laten.  :cool:

Kay

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #209 Gepost op: 27 juni 2011, 12:53:16 »
Mijn ervaringen met een paar tips die me handig leken:

ik heb hold-ups geprobeerd (want mooi & sexy) een paar weken van tevoren, maar zoals vaker trok ik gelijk al een ladder in kous nummer 1....dus dat idee maar gelijk opgegegeven...

en de toilettip van andersom op het toilet zitten was het ook niet voor mij, want dan moet je je benen heel wijd spreiden om "over" het toilet te komen en als je een strak broekje aan hebt (dat je liefst niet tot heel laag op de grond wilt laten zakken want dat geeft ook weer extra werk..) en een giga jurk met hoepel etc. is het een hele heisa....had het gevoel in die houding ook niet goed uit te kunnen plassen (en dat moet echt want blaasontstekingen liggen zo op de loer bij mij). Ik ben verder maar gewoon op het toilet gaan zitten, de jurk met sleep (2 meter) over mijn arm geslingerd en naar 1 kant gegooid.....werkte prima .

Ben erg blij nu weer gewoon met blote benen rond te stappen (zeker met dit weer) en gewoon naar het toilet te kunnen, zucht

ChrisenMarieke

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #210 Gepost op: 28 juni 2011, 08:42:24 »
Indien je een sluier hebt, bespreek goed met je vader hoe je het weggeven doet. Gaat je AS de sluier omhoog doen of doet je vader dit. Hier hadden wij 5 minuten voor de kerk binnen gaan niet bij stil gestaan. Daardoor deed ik wat de traditie is (bruidegom doet sluier omhoog) maar mijn vader wilde graag de sluier omhoog doen en een kus op mijn voorhoofd geven. Omdat hij hiermee 5 minuten voor het binnengaan mee aan kwam zetten, wist ik niet wat ik moest doen. Dus bespreek dit goed vooraf!

Indien je iemand hebt die filmt, vraag dan of hij/zij voor de eerste keer filmt of niet. En bespreek goed door waar hij/zij gaat staan in gemeentehuis/kerk. Dit hebben we niet gedaan waardoor het binnenkomen in de kerk niet op film staat omdat ze de camera op een statief hadden gezet en iemand voor de camera is gaan staan.

Dat was het eigenlijk wel. Geniet vooral want de dag is voorbij en voor je het weet moet je je droomjurk alweer uitdoen! En ik heb nu wel heimwee naar die dag!!!

Fee

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #211 Gepost op: 1 juli 2011, 16:17:09 »
Bespreek idd vooraf beeld voor beeld alles door met je a.s. echtgenoot en andere belanghebbenden.

Mijn partner ging eerst de trouwzaal in met zijn moeder, maar toen ik daarna de trouwzaal in ging met mijn vader, was mijn schoonmoeder al gaan zitten  :blink: Dat gaf echt even verwarring, omdat ik ervan overtuigd was dat we hadden afgesproken dat ik door mijn vader en hij door zijn moeder zou worden weggegeven. Dat laatste is nu dus niet gebeurt, wat een heel vreemd gevoel gaf.

We hadden de daggasten verteld dat er een avondvullend diner zouden zijn. Toch waren er een aantal daggasten zich op de receptie (die eindigde een half uur voor de start van het diner) al aan het volproppen.

Fee

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #212 Gepost op: 1 juli 2011, 16:46:59 »
- Wij waren van mening dat de muziek in de trouwzaal veel te zacht werd gedraaid. Hierdoor gaf het een heel andere sfeer dan we hadden verwacht.
- Van veel mensen hadden we serviesgoed gekregen dat al twee dagen eerder bij ons thuis was bezorgd. Een deel was meegenomen naar ons huwelijk, om bij de receptie uit te stallen. Echter, dit stond in een andere zaal uitgestald dan waar de receptie was, veel gasten (ooms&tantes die we weinig zien), hebben daardoor niet gezien wat ze hebben gegeven.
- Bij het diner hadden we per gang een speciale wijn uitgezocht. Het personeel deed de wijn bij sommige gangen te laat inschenken of de verkeerde wijn bij de verkeerde gang. Hierdoor hebben onze gasten niet van de geplande wijn-spijs combi's kunnen genieten.
- Wij werden aan het einde van het diner (ik had nog geen slok van mijn thee gedronken) opeens weggeroepen door het personeel van de locatie. Zij hadden een verrassende afsluiting voor ons. Maar nu heb ik dus wel het gevoel dat ons huwelijkdag erg is afgekapt.

En dan zijn er nog wel een hoop dingetjes die "anders" zijn gegaan dan we hadden gehoopt, maar niet echt misgegaan.

Bride-77

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #213 Gepost op: 1 juli 2011, 21:07:31 »
Ik ben gisteren getrouwd, er was 1 ding wat echt mis is gegaan en dat was echt verschrikkelijk om mee te maken:

we gingen tijdens de fotoreportage met onze kinderen naar een natuurgebied. Daar was een uitkijkpost (3 a 4 meter hoog) boven het water waar je kon komen d.m.v. een houten vlonder/bruggetje vanaf de dijk. Onze kinderen waren er al op geklommen, die vonden het maar wat leuk. Terwijl wij met de fotograaf staan te bespreken hoe we het beste konden gaan staan zien we voor onze ogen een nachtmerrie gebeuren: ons zoontje van net 3 valt door de brug 3 a 4 meter omlaag naar beneden. Er bleek een plank te missen wat wij van veraf niet konden zien en hij zelf dus ook niet gezien had.

Hij viel plat naar beneden en ik dacht echt dat het gebeurd was met hem. Er stond door de droogte van afgelopen weken gelukkig geen water onder de uitkijkpost maar wel lagen er overal van die dikke rivierstenen/keien. Wonder boven wonder heeft hij er geen een geraakt. Hij begon direct te huilen en had natuurlijk pijn maar hij mankeerde verder niks.
Wel was hij helemaal zwart van de modder maar dat was nog het minst erg. Op dat moment kon het hele trouwgebeuren me gestolen worden. Pff..wat een schrik, we stonden echt te trillen op onze benen, het had echt veel slechter kunnen aflopen.

Toen hij weer wat praatjes kreeg is hij naar huis gegaan met onze CM, thuis hebben ze hem weer helemaal gewassen en ook z'n kleertjes weer mooi schoon gekregen.
De rest van de dag hebben we echt een fantastische dag gehad, en aan ons zoontje was later tijdens de ceremonie en andere feestelijkheden niks meer te merken maar dit zal ons altijd wel bijblijven..

idgnkv

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #214 Gepost op: 1 juli 2011, 21:47:35 »
Pfoe, heftig zeg! Wat een geluk dat hij er niets aan overgehouden heeft!

(en natuurlijk: gefeliciteerd!)
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2011, 21:48:05 door idgnkv »

missy-ila

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #215 Gepost op: 2 juli 2011, 07:18:00 »
@Bride

Wow wat eng zeg! En wat een groot geluk dat hij niks had, je moet er toch niet aan denken anders!  :blink:
Gelukkig hebben jullie verder nog wel een leuke dag gehad  :)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #216 Gepost op: 2 juli 2011, 17:44:55 »
Bride jee ik krijg er gewoon kippenvel van. Je ergste nachtmerrie dat zoiets gebeurt met je kind en dan ook nog op je trouwdag.
Gelukkig heeft hij niks ernstigs aan overgehouden!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #217 Gepost op: 5 juli 2011, 18:11:25 »
OMG Bride wat erg! Kan me voorstellen dat je wereld toen even stil stond! Gelukkig maar dat alles goed met hem was.

Bij ons ging er weinig fout. De dj startte het verkeerde nummer in voor de openingsdans. Hij bleek de juiste niet te hebben, toen hebben we het maar overgeslagen.
En ik liet ons stuk taart vallen tijdens elkaar een hapje geven haha  :rolleyes:

Sarah_2706

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #218 Gepost op: 6 juli 2011, 23:05:41 »
Bij ons draaide hij ook het verkeerde nummer, gelukkig was dat snel rechtgezet (Het was een cd-single met maar 2 tracks, maar de andere ging over iemand die net dood was gegaan... :rolleyes:
En onze taart is niet geleverd, dus toen kregen we last minute een andere. We wilden 'm als dessert serveren maar toen werd het dus tijdens het feest geserveerd voor 2x zoveel mensen en we kregen een ander dessert. Allemaal voor dezelfde prijs en deze taart was waarschijnlijk nog lekkerder ook, dus ik was allang blij :)

Cynthiag

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #219 Gepost op: 7 juli 2011, 08:04:10 »
Bij ons werd ook het verkeerde muziekstuk ingestart bij het binnenlopen. Op zich was het ook prima muziek, maar werd wel bruut onderbroken. We zijn maar gewoon doorgelopen zonder muziek. We kozen voor Pachelbel Canon in D en kregen een deel uit de vier jaargetijden. Tenminste een paar seconden ervan dus. En mijn vader was in alle consternatie gewoon in de zaal gaan zitten terwijl hij mij naar binnen zou begeleiden. Die moest dus eerst opgehaald worden, dat was wel grappig en na het gedoe met de overval onderweg konden we er echt wel om lachen.

ellaalaa

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #220 Gepost op: 24 november 2011, 22:57:42 »
Een paar tips van een kersverse bruid:

* Jurk passen – generale repetitie
Wanneer je jurk thuis hangt, pas hem voor de grote dag nog eens aan. Ik had hem enkel in de winkel aangehad met hulp van de winkeljuffrouw..... ze zeggen dat voor de planning 30 min ruim voldoende is voor het aantrekken van de jurk, maar dat was bij ons toch niet zo.... Dus: vooraf effe oefenen met degenen die hem dan voor je aantrekken

* "Doorgeefvideocamera"
Wij hebben een kleine videocamera gekocht (heel simpel, 100-150 euro). De avond voor de bruiloft heb ik die aan mijn broer gegeven en daarbij gezegd dat ik graag alle hoogtepunten gefilmd wilde hebben, maar dat hij dat niet allemaal zelf hoefde te doen. Dus dat hij m vooral moest doorgeven.
Achteraf echt supergrappig! Vele vrienden en familie hebben gedurende de hele dag de meest grappige filmpjes opgenomen. Het was echt heel leuk en spontaan om naar te kijken. Zo kan je ook zien hoe de mensen buiten het bruidspaar om zich moeten vermaken. Bv hoe alle daggasten zenuwachtig op ons wachtten voor onze "big entrance". En natuurlijk wordt het alleen maar grappiger hoe meer drank er in het spel is :)

* Openingsdans
Bij een hoepel opletten dat je niet achteruit kan dansen! Wij hadden de chachacha bedacht, maar dat was niet zo'n succes. Gelukkig zijn we goed in improviseren, dus dansten we de sterren van de hemel volgens sommigen. Ik had mijn jurk bij de openingsdans met lus omhoog gehouden. Als je als vrouw een beetje draait (onder de arm van de man door) en veel met je armen beweegt, ziet het er al heel gaaf uit. (zie bijgevoegde foto)

* Niet vergeten: veiligheidsspeldjes
Neem wat extra veiligheidspeldjes mee, zodat je de jurk nog wat verder kan vastmaken/omhooghalen, als je er zelf (of andere gasten) steeds op blijft staan. Als je geen gaten in je jurk wilt maken, dan kan je de speld het beste vastmaken aan de veters van een vetersluiting of rondom de stiksels van de ritssluiting en aan de andere kant bij een stuk van je jurk waar ook een naad/stiksels lopen. Daar zal je geen gaten/scheuren krijgen (tip van de bruidswinkel)
NB. Bij de eerste pas niet vergeten om te vragen hoe de jurk feestklaar wordt gebracht! Bij mij beloofden ze dat alles kon toen ik de jurk uitzocht, ben het vergeten te vragen bij de eerste pas en bij de tweede pas zeiden ze dat ze er niets meer aan konden doen..... Dus toen kwam de oplossing met de veiligheidsspeldjes :wink:

* Rooster  "wie?waar?wat?"
Om een goed beeld te krijgen van de dag, hebben we voor belangrijke personen (bruid, bruidegom, ceremoniemeester) een schema gemaakt waarin per kwartier beschreven was van wie waar is en wat doet? Hierin hebben we bv. Ook gezet op welk tijdstip spullen werden afgeleverd (bruidstaart ed) etc. Heel handig om door te krijgen hoe de dag zal verlopen en op welke momenten je speling hebt of waar de planning vrij krap is.... of dat je  teveel wilt op een moment, waardoor je beter kan spreiden!

* Herkenningsteken: ballonnen!
Wij hebben alle receptiegasten een heliumballon cadeau gedaan. Deze hielden ze vast/knoopten ze om. Ten eerste zag het er heel feestelijk uit, ten tweede superhandig om te zien welke gasten je als bruidspaar nog moet hebben. Voor degenen die buiten stonden werd de ballon de lucht in gelaten. Voor degenen die binnenstonden, werd het plafond mooi versierd  Vrolijk, feestelijk en handig!
Veel succes gewenst voor de komende bruidjes!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #221 Gepost op: 13 december 2011, 12:36:17 »
Goeie tip van die veiligheidsspeld bij de veters!
Helemaal leuk thansk :)

Annebloem

  • Gast
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #222 Gepost op: 14 december 2011, 16:36:07 »
Vooral doen:

Vooraf:
- ontspan! Geniet van een luxe ontbijtje met z'n twee. De dag is verder toch al druk genoeg!

Tijdens ceremonie:
- Vraag of beide vaders (of moeders) een persoonlijk woordje voor jullie willen schrijven die ze tijdens de ceremonie voorlezen. Leuk, en erg persoonlijk!
- Gebruik live muziek ipv een cd! Kijk even goed rond in de kennissen kring of via via of er iets te regelen valt. Dat gaf bij ons een erg bijzondere sfeer aan de ceremonie!

Tijdens feest:
- We hadden een pollaroid camera aangeschaft die doorgegeven mocht worden. De foto's konden in een foto-hartje (vd Xenos) worden opgehangen met een persoonlijk briefje. Leuk alternatief voor een gastenboek!
- Laat de ceremoniemeester lekker regelen en sta ook open voor verassingen die deze inbrengt!

Na het feest:
- Geniet samen nog even van een lekker bad. Dat heb je dan wel verdiend! :)


Algemeen:
- Laat je niet gek maken, blijf bij jezelf en vergeet niet te genieten!  :biggrin:

ellaalaa

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #223 Gepost op: 14 december 2011, 23:27:43 »
Oh ja, inderdaad, dat bad 's avonds in de honeymoonsuite was geweldig!
Heel romantisch met rozenblaadjes enzo, heerlijk!

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Als Ik Dat Eerder Geweten Had!
« Reactie #224 Gepost op: 21 december 2011, 17:58:05 »
Wij hadden het felicitatiemoment in de kerk. Tijdens de receptie liepen alle gasten bij ons langs om te feliciteren. Zo wisten we zeker dat we iedereen eventjes konden spreken, maar we konden geen kant op! Het duurde een poosje voordat iemand (mijn zus) doorkreeg dat we geen drinken bij de hand hadden. Tegen die tijd had ik al een droge keel, haha. Ben je druk: zorg dan dat iemand in de gaten houdt of je wellicht iets aan eten/drinken nodig hebt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards