collapse

Auteur Topic: Speciaal Cadeau Voor Ouders  (gelezen 3156 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dieseltje

  • Gast
Speciaal Cadeau Voor Ouders
« Gepost op: 16 april 2008, 14:22:06 »
Wij hebben voor onze ouders een symbolisch cadeautje wat we ze laat op de avond geven, een heel fraai stuk woestijnroos op een fluwelen kussentje.

Maar daarnaast geven we mijn ouders nog een heel speciaal cadeau extra.
We laten hun twee dierbare honden (1 is in 1999 overleden en 1 is net overleden) schilderen tot een prachtig mooi schilderij. Dit omdat zij altijd klaarstaan voor ons en ons overal mee helpen, bijna ieder weekend zijn ze bij ons om ons te helpen bij de verbouwing van ons huis. Daarnaast krijg ik bv de jurk van hun en ik wil dan ook iets speciaals terug doen, ze iets geven waar emotie in zit en iets blijvends.

Ik geef hun denk ik 's ochtends op onze trouwdag dat schilderij voordat er andere mensen aanwezig zijn. Mijn ouders komen toch omdat mijn moeder mij helpt aankleden. Of zou ik het beter op een ander moment kunnen geven? :unsure:

Geven jullie iets aan jullie ouders en maken jullie onderscheid tussen de ouders en dus de cadeaus die jullie geven?
« Laatst bewerkt op: 16 april 2008, 16:37:44 door dieseltje »

K en P

  • Gast
Speciaal Cadeau Voor Ouders
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2008, 14:45:59 »
Wij hebben de avond voor de bruiloft een kado aan mn vader gegeven wat heel emotioneel beladen was.

Op de bruiloft hebben we mijn ouders een beeld voor in de tuin gegeven wat voor ons liefde uitbeelde.
En na de bruiloft hebben ze een foto van ons in glas gelaserd gekregen.
Zijn moeder heeft een foto op canvas gekregen.

Dus ja, wij hebben absoluut onderscheid gemaakt tussen de beide ouder(s)

Ik zou het kado de avond ervoor geven.
Anders lopen ze misschien met huiloogjes op de bruiloft en dat is niet de bedoeling natuurlijk!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Speciaal Cadeau Voor Ouders
« Reactie #2 Gepost op: 16 april 2008, 15:38:02 »
Wij doen waarschijnlijk op de trouwdag zelf een extra kado voor onze CM. Voor de rest krijgt iedereen gewoon een bedankje. Als extra kado aan de ouders willen we een vergrootte foto van ons zelf in trouwkleding geven en eventueel een boekje (van Hema ofzo) met wat mooie foto's van ons.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Speciaal Cadeau Voor Ouders
« Reactie #3 Gepost op: 16 april 2008, 23:15:07 »
Bij het diner hebben ze een fles champagne gekregen. Verder hebben ze natuurlijk een fotoalbum gekregen en een paar losse foto's die ze zelf uit hebben mogen zoeken.

Kitty78

  • Gast
Speciaal Cadeau Voor Ouders
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2008, 06:55:19 »
ja bij ons krijgen ze ook allebei een grote foto laat maar zeggen, hoe of wat weet ik nog niet en denk als verrassing nog zo'n klein foto boekje

prinses1

  • Gast
Speciaal Cadeau Voor Ouders
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2008, 08:45:54 »
Goedemorgen

Wij zijn van plan om de getuige's een gegraveerde pennenset te geven.

( ouders hebben wij beide niet meer )
« Laatst bewerkt op: 17 april 2008, 08:46:43 door prinses1 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards