collapse

Auteur Topic: Nog Steeds Verliefd..  (gelezen 11457 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Nog Steeds Verliefd..
« Gepost op: 17 april 2008, 16:57:05 »
Vanmorgen mocht ik mijn jurk weer aan hebben...Zodat deze op maat gemaakt kan worden...maar 't ging even anders dan ik had gedacht.

7 maart heb ik voor het laatst de jurk aan gehad, nog niet eens lang geleden dus. Maar toen ging het om de torselet, deze hadden ze besteld en moest even gekeken worden of deze wel paste. Toen kwamen we er achter dat een 80D toch echt te groot was (terwijl de vorige keer een 75D te klein was, dus vandaar 80D besteld). Dus toen kwam ik toch terecht in 75D, en die zat als gegoten. Maar vanmorgen dus deze 75D aan trekken...had niet eens het gevoel dat ik een torselet aan had, zo slap hing die om me heen!! pff...dat beloofde wat voor de jurk..
Dus dan maar een 70D, maar ook die was te groot. Met name in de cupmaat, pff moet ik nog kleiner?
Ja, hoor...de 70CC paste (terwijl ik de laatste jaren schommel tussen bhmaat 75E en 75G!!)
Dus tussen 7 maart en nu ben ik dus van een 75D naar een 70CC gegaan.

Maar toen de jurk aan, die zakte me dus ook behoorlijk af. Ik kon me nog herinneren toen ik hem voor t eerst aan had (half jaar terug), dat ie ongeveer een centimeter in de taille ingenomen moest worden. Nu ongeveer 5 centimeter!! Maar de verkoopster durfde nu dus niet aan om de jurk af te passen, omdat ik dus niet bewust aan het afvallen ben. Dacht juist dat ik aangekomen was, omdat ik al dat lekkere eten momenteel niet kan laten staan (vanmorgen ook al gebak met warme chocolademelk met slagroom gehad) Maar blijkbaar dus toch afgevallen in centimeters!!

Altijd leuk om te horen dus, maar over 3 weken mag ik mijn jurk weer aan hebben, dan wordt ie helemaal op maat gemaakt. En een week voor de trouwerij mag ik m nog eens aan...en dan voor de grote dag nog eens. Heb ik in dat geval toch mazzel, dan heb ik de jurk totaal 7 keer aangehad!!! :biggrin:

En iedere keer als ik mezelf weer met die jurk aan zie...wordt ik iedere keer weer verliefd :biggrin:

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Nog Steeds Verliefd..
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2008, 17:04:54 »
Jeetje, dat is hard gegaan dan in de afgelopen tijd! Ik zou het als ik jou was toch een klein beetje in de gaten houden, je gaat door een zware tijd en zeker als je niet bewust bezig bent met afvallen en het gaat zo hard ... pas goed op jezelf he?

Trouwens, heb je foto's? Ik ben zoooo nieuwsgierig!

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Nog Steeds Verliefd..
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2008, 17:21:00 »
[color=\"#6600CC\"]Klinkt goed joh!!!! Ben wel jaloers hoor, 7x :biggrin: wow!
Als ik mazzel heb dan heb ik hem 2x aan voor het huwelijk..... eind juni als ik hem voor het eerst zie!
En.... midden augustus voor mijn laatste passing![/color]

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Nog Steeds Verliefd..
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2008, 19:22:32 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'158855\' date=\'17 April 2008, 17:04\']Jeetje, dat is hard gegaan dan in de afgelopen tijd! Ik zou het als ik jou was toch een klein beetje in de gaten houden, je gaat door een zware tijd en zeker als je niet bewust bezig bent met afvallen en het gaat zo hard ... pas goed op jezelf he?

Trouwens, heb je foto's? Ik ben zoooo nieuwsgierig![/quote]


Dat is dus het gekke... ik ben dus heel bewust niet meer aan het lijnen, dat heb ik wel gedaan van augustus tot december. Ben toen 10 kilo afgevallen, van 74 naar 64 kilo. Op dit moment weeg ik 68 kilo, dus qua kilo's zwaarder, maar qua centimeters is het er dus wel af.

Ook ben ik weer een lekkere eter. Vandaag een gebakje, warme chocolademelk met slagroom en een patatje achter de kiezen...

Denk wel dat er iets stress om de hoek komt kijken.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Nog Steeds Verliefd..
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2008, 19:46:09 »
Ah ok, het gaat dus om centimeters en niet om gewicht? Dan doe je het goed :wink: Goed zo dat je van de lekkere dingen geniet, dat mag ook wel een keer!

Lekker dat je nog zo vaak mag passen trouwens!!

lodi

  • Gast
Nog Steeds Verliefd..
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2008, 20:07:13 »
Wat heerlijk dat je zo vaak mag passen :biggrin:  leuk hoor.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Nog Steeds Verliefd..
« Reactie #6 Gepost op: 17 april 2008, 20:27:04 »
ohh..ik heb helaas geen foto's..kan ook geen plaatje op internet vinden :S
De foto's liggen veilig en wel bij m'n ouders.

Charles & Ilonka

  • Gast
Nog Steeds Verliefd..
« Reactie #7 Gepost op: 18 april 2008, 06:47:16 »
kijk idd wel uit voor jezelf hoor!!!
je gewicht is super mooi zo en de cm is wel fijn!!
maar toch zenuwen en stress kunnen zoveel met je doen
blijf gewoon lekker eten zoals je nu doet!!
heb vorig jaar zelf die ervaring gehad ging spontaan van de 62 naar de 56 kilo en kreeg het er voor geen meter meer bij!! puur spanning en stress...
nu ben ik gelukkig weer heel stabiel ben weer netjes 61.5 al 8 weken pfffffff was zo bang dat het weer meer of minder zou worden want anders heb ik volgende week dus echt een probleem hihihi...
wel heel gaaf dat je je jurk nu lekker vaak aankan!!!!

Jennifer

  • Gast
Nog Steeds Verliefd..
« Reactie #8 Gepost op: 18 april 2008, 09:32:23 »
Geniet ervan, ik kan iig niet wachten :wub:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Nog Steeds Verliefd..
« Reactie #9 Gepost op: 18 april 2008, 12:19:57 »
Heerlijk he zo vaak je jurk aan!!
Geniet ervan!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards