collapse

Auteur Topic: 18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!  (gelezen 18926 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Gepost op: 20 april 2008, 14:25:27 »
Onze trouwdag was in één woord geweldig, supermooi, bijzonder en boven verwachting. Oftewel… niet in één woord te vatten…haha! :biggrin:
Hieronder het verslag van onze dag:

Ik werd om 6.05 uur wakker, maar had daarvoor wel aardig geslapen, dus het viel mee… Ik sliep bij mijn ouders. Mijn moeder lag al in bad, die had er blijkbaar meer last van dan ik… Om 7 uur hebben we met ons gezin gezellig ontbeten. Mijn broertje kwam er zelfs voor naar mijn ouders toe en ook de anderen (broertje en zusje en ouders) waren er bij! Ik had totaal geen last van zenuwen, dus heb lekker ontbeten. Om half 8 was de kapster er en konden de kruller in mijn haar. Tussendoor heeft de kapster nog het haar van mijn moeder gedaan en konden de krullers er bij mij weer uit. Daarna alles omhoog en met heel veel schuifjes en haarlak bleef alles mooi zitten. Ik was erg blij met het resultaat! Daarna ben ik naar boven gegaan en heb ik mezelf opgemaakt. Mijn moeder en zusje hebben mij in mijn jurk geholpen. Mijn moeder kreeg even de zenuwen omdat het niet lukte met de knoopjes, dus heeft ze de kapster erbij geroepen (die heeft al wel vaker geholpen bruidjes in de jurk te hijsen…). Ik was al wel wat verlaat en we liepen een kwartier achter op schema, Jelle heeft al die tijd aan het begin van de straat staan wachten en kreeg daar behoorlijk de zenuwen van… :tongue:  Uiteindelijk was ik klaar. Eerst de trap af waar mijn vader en nog wat anderen stonden (ik weet niet eens meer wie, haha!) Mijn vader vond het helemaal geweldig, dus dat was wel erg leuk! Jelle mocht inmiddels aanbellen… Mijn ouders hebben alleen geen bel, dus ik kreeg een teken wanneer ik ‘op’ mocht. En we zagen elkaar door het raam en ik zag Jelle ‘wauw’ zeggen. Dus dat was helemaal goed. Hij zei later zelf dat hij het wel even moeilijk had. Toen ik de deur open deed zagen we elkaar helemaal in vol ornaat. Jelle zag er echt geweldig mooi uit! Wauw wat een lekker ding, haha! En ja, hij vond mij dus ook helemaal mooi!
Buiten stonden allemaal mensen te klappen en te juichen, erg leuk!

We zijn foto’s gaan maken op het voetbalveld, in de kleedkamers en in de kantine (we hebben elkaar daar leren kennen…), daarna zijn we naar het bos gegaan en we hebben ook nog foto’s gemaakt in de tuin van Jelle’s ouders.

Om 12 uur werden we bij mijn ouders in de tuin opgewacht door alle daggasten (we hebben de hele dag gevierd in een tent bij mijn ouders in de tuin). Wat zag iedereen er mooi uit en wat hadden ze allemaal hun best gedaan. Echt heel leuk! We hebben daar broodjes gegeten en toen was het tijd voor het burgerlijk huwelijk. Dit was in het kasteel bij ons in het dorp. We moesten even wachten in de auto, zodat iedereen zich kon ‘opstellen’ in een haag op de brug. Toen kregen we ineens de zenuwen! Er waren ook nog wat andere mensen die kwamen kijken, echt leuk! Uiteindelijk mochten we over de brug, tussen alle mensen door naar binnen. Eerst nog even in een apart kamertje, zodat iedereen kon gaan zitten. Daarna mochten we samen naar binnenlopen, terwijl ‘Alles is Liefde’ uit de speakers knalde. Echt geweldig! De BABS had een leuk praatje over ons, toegespitst op de woorden ‘voet’ en ‘bal’. Hoe toepasselijk! Na ons JA-woord (of eigenlijk JAZEKER-woord) en de kus (Jelle deed het heel lief, pakte mijn gezicht vast, helemaal goed…) mochten we tekenen en ook de getuigen mochten hun krabbel zetten. Ze kregen van ons een pen, met inscriptie. Al die tijd heb ik het droog gehouden. Na alle woorden en plechtigheden gingen we weer naar buiten, waar iedereen ons bij de deur kon feliciteren. En toen had ik het wel erg moeilijk. Huilende moeders, emotionele vaders, jankende vriendinnen en (schoon)zussen en een oom en tante die het erg moeilijk hadden (lang verhaal, vervelende geschiedenis) kon ik het moeilijk droog houden…

Daarna terug naar de feestlocatie. Bruidstaart aansnijden, gezellig samenzijn. Ondertussen cadeautjes gekregen. Een powerpointpresentatie van de moeders, met foto’s van vroeger en nu en allerlei vragen, erg grappig. Tegen half 5 kwam de catering met een heerlijk tapas-buffet. Onderwijl hebben onze ouders nog een praatje gehouden (geen echte speech) en deden een neef en nicht van mij een erg grappig improvisatie/cabaretachtig stukje. Na het eten zijn we naar de kerk gegaan. Een hele mooie dienst, waarin we zelf onze huwelijksgelofte hebben uitgesproken en samen met de dominee hebben gebeden. Het was helemaal goed! Daarna een korte receptie en toen terug naar ‘de tent’ voor een enorm goed, gezellig en leuk feest!

Om 22 uur deden wij de openingsdans. We zouden de quickstep doen, maar afgelopen woensdag hebben we nog even een variatie bedacht, waar niemand vanaf wist. We hebben gedanst op het liedje ‘you are the one that I want’ van Grease en hebben het eerste deel van het liedje nagedaan zoals dat in de film ging. Ik met een sigaret (ik rook niet eens) en Jelle deed al dansend zijn jasje uit en ging op zijn knieën voor me liggen. Het was erg lachen en iedereen vond het heel leuk. Daarna wel de quickstep gedaan en met onze ouders en schoonouders gedanst.

Daarna barstte het feest los. Het was echt een superfeest. Heel veel gedanst, gezellig met veel mensen gesproken. Er werden alvast wat foto’s van de reportage getoond via een beamer en ook het filmpje van de vrijgezellenfeesten werd getoond.

Er zijn zelfs mensen die zeiden dat dit de een-na-mooiste bruiloft was die ze ooit hadden meegemaakt (de mooiste was hun eigen feest…)

Om 1 uur werden er twee slotliedjes gedraaid, waarbij wij in het midden stonden en de mensen om ons heen stonden. (You’ll never walk alone en ‘k heb je lief van Paul de Leeuw). Toen gingen we met de taxi weg. Onder een boog van vuurwerk (van die stadionfakkels).

We hadden vlakbij een bruidssuite gehuurd, met jacuzzi. Jelle had nog ons lievelingsdrankje op de kamer laten zetten. Dus we hebben onder het genot van een malibu-cola in de jacuzzi alle enveloppen geteld. En naar de rest mag je raden. :rolleyes:  Het was in ieder geval een mooie huwelijksnacht!

We hebben echt een geweldige dag gehad. Helaas weinig zon, dus wel wat koud, maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt! Zo mooi als het was, dat hadden we niet durven dromen en hopen!

Dinsdag gaan we op huwelijksreis naar New York (waar we van mijn collega’s een geweldig cadeau voor hebben gekregen. Een half uur ‘Manhattan by moonlight’ vanuit een helikopter!!!) We hebben er helemaal zin in!

Sorry voor het lange verhaal, maar ik zit het weer helemaal te beleven, haha!

Liefs, Anniek

Kijk voor een eerste impressie even op: http://www.michielpol.nl/HUWELIJK/huwelijk.html
« Laatst bewerkt op: 1 mei 2008, 17:33:54 door @nniek »

Alexia

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2008, 14:28:45 »
wauw :biggrin:

klinkt als een fantastische dag.

En jullie zagen er prachtig uit. Hele mooie foto's!
« Laatst bewerkt op: 20 april 2008, 14:29:07 door Alexia »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2008, 14:33:42 »
Wat een heerlijk verslag om te lezen, jullie hebben een geweldige dag beleefd!!
Nog van harte gefeliciteerd.
Jullie zagen er heel mooi uit!
Enne.... gaaf die tent zo!

Geniet lekker van de komende tijd op de roze wolk en straks vanuit de helikopter.

bruidpatty

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2008, 14:34:19 »
Klinkt helemaal super en mooie foto's!

Novemberbruid

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2008, 14:39:05 »
Gefeliciteerd!
Wat zagen jullie er mooi uit!
« Laatst bewerkt op: 20 april 2008, 14:39:22 door Novemberbruid »

Carolina

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #5 Gepost op: 20 april 2008, 14:54:44 »
Gefeliciteerd! En wat een schitterende foto's. Leuke locatie.

Charles & Ilonka

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #6 Gepost op: 20 april 2008, 17:01:13 »
zo te lezen was het een super dag!!!
heb net wat foto's bekeken op de site van de fotograaf jullie zagen er geweldig uit!!!
de link hier onder je verslag opent bij mij helaas niet!!

geniet lekker van jullie huwelijksreis!!

happygirl

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #7 Gepost op: 20 april 2008, 17:03:41 »
Helaas kan ikje fotos op het moment niet bekijken volgens die site maar in iedergeval van harte gefeliciteerd!

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #8 Gepost op: 20 april 2008, 18:02:02 »
Tja de foto's kunnen maar een beperkt aantal keer per dag worden bekeken... En de limiet is overschreden, sorry! Morgen weer een kans...

Bedankt voor de felicitaties!

Rosie

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #9 Gepost op: 20 april 2008, 18:13:44 »
Wat een leuk verslag om te lezen! Zo te zien hebben jullie echt een super-dag gehad :)
Ik krijg de website ook niet geopend... zal binnenkort vast wel weer lukken.
Ik ben erg benieuwd naar jullie outfits!

Geniet van de huwelijksreis, klinkt heerlijk!

splinter

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #10 Gepost op: 20 april 2008, 18:32:52 »
Wat een leuk verslag!!!!!!!!!!! Heerlijk dat je zo genoten hebt meid! Ik hoop dat we allemaal zo'n dag hebben als jij hebt gehad :-) Ik moet helaas tot morgen wachten tot ik de foto's kan zien :-( Kan je er niet een paar in het forum knallen :-) ;-) ben zooooo nieuwsgierig hahaha

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #11 Gepost op: 20 april 2008, 19:23:05 »
[attachment=7934:attachment]
Aan het eind van de avond, bij de slotliedjes

[attachment=7932:attachment]
Het 1e drankje van de avond, er zijn er nog velen gevolgd...

[attachment=7933:attachment]
Het tekenen van de trouwakte
« Laatst bewerkt op: 20 april 2008, 19:24:00 door @nniek »

Lucin

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #12 Gepost op: 20 april 2008, 22:12:11 »
Gefeliciteerd!

Leuke foto's hoor.
Veel plezier in New York!

Armara

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #13 Gepost op: 21 april 2008, 10:03:42 »
snif snif

prachtig!!!!
Gefeliciteerd!!!!

liefs Tamara

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #14 Gepost op: 21 april 2008, 10:28:00 »
Gefeliciteerd!!!
Ik ga morgen de foto's bekijken, dan kan het weer zegt de site :wink:

Mara

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #15 Gepost op: 21 april 2008, 10:40:01 »
leuk!!!
mooie foto's

knijn80

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #16 Gepost op: 21 april 2008, 11:47:13 »
Fijn dat jullie een geweldige dag hebben gehad!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #17 Gepost op: 21 april 2008, 12:18:34 »
Klinkt helemaal fantastisch je verslag. Gefeliciteerd hoor!

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #18 Gepost op: 21 april 2008, 13:03:27 »
Gefeliciteerd!
Jullie dag klonk echt super!
Ontzettend veel plezier in New york en met de helikoptervlucht, stoer cadeau joh!!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #19 Gepost op: 21 april 2008, 13:28:19 »
Leuk verslag om te lezen en jullie zagen er prachtig uit. Veel plezier op je huwelijksreis en veel geluk samen

nisanlin

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #20 Gepost op: 21 april 2008, 19:25:32 »
Dat klinkt helemaal super zeg, echt een droomdag! gefeliciteerd!

lodi

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #21 Gepost op: 21 april 2008, 19:55:43 »
gefeliciteerd, klinkt als een fantatstische dag.
Leuke foto's jullie zagen er prachtig uit.

Sue

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #22 Gepost op: 22 april 2008, 16:48:26 »
Wat een leuk verslag, klinkt helemaal super :wub:

Kan ook helaas je foto's niet bekijken, morgen weer een kans :wink:

Have fun in New York!!!!!!!!!!

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #23 Gepost op: 23 april 2008, 12:09:55 »
Ik heb ook jullie verslag gelezen en klinkt inderdaad als een onvergetelijke dag!
...mooie foto´s zijn er ook genomen van jullie ,staan beide er heel mooi!
Fijne wittebroodsweken! :wink:

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
18 April Is Echt Een Onvergetelijke Dag Geworden!
« Reactie #24 Gepost op: 23 april 2008, 19:26:23 »
Wat een mooi verslag van jullie dag en ook hele mooie foto's!!!
Veel plezier op jullie huwelijksreis!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards