collapse

Auteur Topic: Ow Wat Moet Ik Nu...  (gelezen 11365 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Ow Wat Moet Ik Nu...
« Gepost op: 21 april 2008, 11:46:23 »
Oww ik weet het even echt niet meer.
Heb een fantastische jurk, die ik woensdag weer ga passen om te kijken of die gaat passen op mijn trouwdag.. Tot mijn trouwdag is het nog 65 dagen.. maar ja ben wel zwanger, nu en dan ook nog steeds (rond de 21 weken op mijn trouwdag).
Ik heb mijn jurk bij de Honeymoonshop gekocht. maar door de zwangerschap zit  een torselet met baleinen niet in.
Ik heb ondertussen Cup 90E gekregen(dat komt door de zwangerschap). Dus ik weet niet eens of die
jurk nog wel gaat passen... drama 1, totale onzekerheid, maar goed daar komen we woensdag wel achter.
Kwestie van gewoon nog even wachten (moet je tegen een a.s. bruid zeggen :blink: ).
Daarnaast kreeg ik het advies toen ik de Honeymoonshop belden om een strapless BH te kopen... maar waar koop ik die in die enorme maat... die ik nu heb? Tips ideetjes.... Of zal ik dat niet doen, en gewoon kijken wat ze bij de Honeymoonshop adviseren....? Wie kan me helpen.....!

Mara

  • Gast
Ow Wat Moet Ik Nu...
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2008, 12:07:34 »
Ik zou even diep ademhalen (serieus bedoeld hoor) en gewoon woensdag
de jurk gaan passen.
En dan ook doorgeven dat je zwanger bent mocht dit nog niet bekend zijn daar.
En vragen of zij voor jou de jurk kunnen aanpassen zodat je deze ook nog past als
je daadwerkelijk gaat trouwen.
Mocht dit niet kunnen dan zou ik toch gaan kijken naar jurken voor zwangere bruidjes.
Met de bh zou ik zeker wachten want je weet immers niet eens of je de jurk past.
Succes en niet teveel stressen het komt vast goed

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Ow Wat Moet Ik Nu...
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2008, 13:05:47 »
Mocht je een strapless bh willen kopen, ik heb cupmaat 85E (bijna hetzelfde dus) en ik weet dat ze bij de Hunkemöller te krijgen zijn.
En verder even afwachten tot woensdag dus...
En wachten is zo moeilijk!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Ow Wat Moet Ik Nu...
« Reactie #3 Gepost op: 22 april 2008, 07:59:22 »
Schat, no offence hoor, maar heb je over dit onderwerp al niet een eigen topic? Namelijk hier?
« Laatst bewerkt op: 22 april 2008, 08:00:23 door LadyXochi »

El1981

  • Gast
Ow Wat Moet Ik Nu...
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2008, 10:23:37 »
Kreeg gister het krantje van Livera en daar stond een strapless, naadloze bh in. In zwart, wit en huidskleur. Tot en met maat G. Volgens mij ook nog leuk betaalbaar.

Veel succes.

liefs,.
El

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Ow Wat Moet Ik Nu...
« Reactie #5 Gepost op: 22 april 2008, 18:10:17 »
[quote name=\'El1981\' post=\'159665\' date=\'22 April 2008, 10:23\']Kreeg gister het krantje van Livera en daar stond een strapless, naadloze bh in. In zwart, wit en huidskleur. Tot en met maat G. Volgens mij ook nog leuk betaalbaar.

Veel succes.

liefs,.
El[/quote]
Ow helemaal super thnx voor de hele goede tip!!
Manike

[quote name=\'LadyXochi\' post=\'159652\' date=\'22 April 2008, 07:59\']Schat, no offence hoor, maar heb je over dit onderwerp al niet een eigen topic? Namelijk hier?[/quote]

ja en nee, het ene gaat over de jurk, en deze meer over de lingerie, het is maar net hoe je het bekijkt

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Ow Wat Moet Ik Nu...
« Reactie #6 Gepost op: 22 april 2008, 19:20:33 »
Nou, jou verhaal net te hebben gelezen, zie ik eigenlijk weinig problemen.
Pas gewoon die jurk opnieuw, leg je verhaal uit aan de verkoopster dat je op het moment van trouwen 21 weken zwanger bent. En dan moet de rest gewoon goedkomen hoor.
75E strapless BH moet helemaal geen probleem wezen. Ik had vorig jaar nog 80G, en ook dat was geen probleem. Tegenwoordig heb je al BH's t/m (schrik niet) maat J!!! Dus dan moet jouw maat(je) E ook nog wel lukken. Helemaal wel bij de betere lingeriezaken, zie dat ook een Livera wel grotere maten heeft. (Ik weet dat verder niet, heb een hekel aan de Livera...dus kom er nooit)

Ik weet niet hoe je jurk eruit ziet, maar meestal moet daar ook wel wat aan te sleutelen zijn hoor. Bij mij is het net het omgekeerde, ik val (onbewust) heel veel af. Dus bij mij wordt pas de jurk 3 weken voor de trouwdatum op maat gemaakt. De verkoopster vertelde mij dat de jurk van zwangere bruidjes zelfs nog later pas op maat gemaakt worden, zodat het op de trouwdag nog goed past.

Succes!! Maak je niet al te veel zorgen, volgens mij moet het wel goed komen...

Liefs Rixt

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Ow Wat Moet Ik Nu...
« Reactie #7 Gepost op: 24 april 2008, 10:33:28 »
Wat een gedoe maar het is gelukt.
Lingerie koop ik twee weken voor de bruiloft.
En dan ga ik ook mijn jurk korter laten maken.
in de jurk komt nu een sluiting die je kunt dicht rijgen.
Dus het zal allemaal wel goed komen....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards