collapse

Auteur Topic: Aankleding Feestlocatie  (gelezen 8969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vogelmeisje

  • Gast
Aankleding Feestlocatie
« Gepost op: 22 april 2008, 21:21:32 »
Hallo allemaal,

We hadden in gedachten - omdat onze zaal wat groter is - om via onze CM die toevallig connecties heeft met decoratiebedrijven om op die manier onze feestlocatie op te leuken. Nu blijkt dat we maar 1 uurtje hebben om de feestlocatie een kleine metamorfose te geven en wel van 14.00 - 15.00 uur. Om 15.00 uur zullen we ongeveer aankomen op de feestlocatie en de bruidstaart aansnijden.

Nu blijkt ook nog dat die connectie op 6 juni (onze trouwdag) op vakantie is dus dat hele verhaal gaat helaas niet door.

We hebben nog geen ingeving gehad hoe we dit nu wel kunnen aanpakken. Waar kunnen we voor een leuk bedrag decoratiespullen huren en het moet wel zo zijn dat het binnen 1 uur opgezet moet kunnen worden.

De feestlocatie heeft zelf geen connecties, dit is iets wat wij echt zelf moeten doen.

Nu dacht ik, misschien heeft iemand hier een idee??
(Ik woon in de randstad)

Groetjes Suzanne

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Aankleding Feestlocatie
« Reactie #1 Gepost op: 22 april 2008, 21:27:58 »
Ik kan je helaas hiermee niet helpen, wij hebben namelijk een feestlocatie waar helemaal niets aan gedaan hoeft te worden, omdat de zalen ieder een thema hebben.

Maar kan de gouden gids/google niets voor je betekenen?

Maria

  • Gast
Aankleding Feestlocatie
« Reactie #2 Gepost op: 22 april 2008, 22:27:59 »
Wij moeten onze locatie ook zelf versieren. Gewoon lekker slingers en balonnen kopen. Balonnen kun je een avond van te voren opblazen en aan een lint doen. Hoef je alleen de slingers op te hangen en de balonnen erom heen te knopen!!

mods

  • Gast
Aankleding Feestlocatie
« Reactie #3 Gepost op: 22 april 2008, 23:23:38 »
ik had hetzelfde probleem
gelukkig heeft mijn schoonmoeder wat vriendinnen opgetrommeld
die in 1 uur tijd met zn 6en de hele zaal gaan versieren
met als beloning een stuk bruidstaart  :wink:

El1981

  • Gast
Aankleding Feestlocatie
« Reactie #4 Gepost op: 23 april 2008, 08:19:24 »
Als je in google intypt ballondecoraties kom je een hoop tegen. Bijvoorbeeld www.ballonsjop.nl.

Je hebt ballondecoraties voor op tafel en trossen voor op de grond, pilaren voor bij de deur. En je hebt een voordeel dat ballonnen heel snel de ruimte opvullen.

En dan is het een kwestie van neerzetten, wat slingers erbij en klaar.

Dit doe ik ook met onze locatie. Ik ben voor 2 pilaren, 15 ballondecoraties en bezorgen 130 euro kwijt. Vond ik redelijk meevallen. Vaasjes met rozen op tafel en klaar!!

Succes!!

Vogelmeisje

  • Gast
Aankleding Feestlocatie
« Reactie #5 Gepost op: 26 april 2008, 08:54:58 »
Die ballonnen vind ik een heel goed idee, die vullen inderdaad de ruimte op!

Thanks iedereen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards