collapse

Auteur Topic: Gisteren Vrijgezellenfeest!  (gelezen 3089 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Gisteren Vrijgezellenfeest!
« Gepost op: 1 juni 2008, 12:27:15 »
Samen met twee andere vriendinnen van de vrijgezel, heb ik een vrijgezellenfeest georganiseerd voor een goede vriendin. Hierbij even een verslagje, zodat mensen misschien wel ideëen kunnen opdoen.

Allereerst had de vrijgezel zelf voor een "alibi" gezord: Ze zou gisterenochtend haar jurk gaan afpassen. En één van de andere organisatrices ging mee. Vrijgezel ging haar om half tien ophalen. Om kwart over tien kwamen mijn man en ik, een hoop andere mannen, en een aantal van hun vriendinnen, bij het huis van die organisatrice. Haar vriend organiseerde het feest voor de mannen.

De vrouwen die binnenkwamen kregen koffie/thee en een stroopwafel en een knal roze T-shirt waar ik plaatjes op had gestreken. Het was een plaatje van Winnie de Pooh (waar vrijgezel een grote fan van is) met het gezicht van de vrijgezel op het hoofd van Pooh. Met uiteraard een leuke tekst eronder. Er werd gezellig gekletst. De mannen gingen om kwart voor 11 weg en de laatste twee dames kwamen om 10 over 11 binnen (10 minuten te laat!!!!) Net op dat moment belde organisatrice om te vragen of ze al konden komen. Nou, nét op tijd dus!

Toen kwamen ze eraan en iedereen was muisstil. (Achteraf zei Organisatrice  dat zij zelfs bijna dacht dat wij weg waren :)) Vrijgezel bleef in de gang hangen, omdat ze met de kat aan het kroelen was. Organisatrice vroeg of ze wat wilde drinken, om haar de kamer in te lokken. En toen ze ons zag was ze wel verrast! En helemaal toen ze de roze shirtjes zag! Ze heeft een hekel aan roze, maar ja, dat hoort erbij, vond ze. En de plaatjes vond ze ook erg leuk! Zij kreeg eenzelfde shirt.

Even wat gedronken en toen ben ik met vrijgezel naar haar huis gereden om wat spullen te halen. Zwemspullen, schone kleren voor 's avonds en nog wat zooi. Toen weer terug en allemaal in de auto's (ik was Bob) naar Aquabest!

We waren iets te vroeg (half één), maar dat kwam goed uit, want we hebben lekker aan de kant van het water wat broodjes gegeten en wat gedronken. Om één uur waren we bij Adventure en Thrill.

Hebben die dag zes activiteiten gedaan, die we helemaal op de smaak van de vrijgezel hebben uitgekozen:
  • Mega twister (met 10 personen dus)
  • Duizelbaan (eerst in een stoel die 8 seconden ronddraait en dan een opblaasparcours door om een bel aan te tikken)
  • Touwtrekken (niet mijn ding, maar vrijgezel vond dat geweldig! En daar gaat het om!)
  • Toen even pauze met drankjes en bitterballen
  • Zeephelling, waar iedereen en lekker nat van werd! Hilarisch om te zien dat niemand boven komt en op driekwart weer naar beneden glijd! Uiteindelijk is het een paar mensen gelukt :biggrin: Oja, er werd geen zeep gebruikt. Dat ding was al glad zat!
  • Gevecht boven water: Twee dames op een brede buis boven het water. Je moet elkaar met skippyballen eraf proberen te meppen
  • Waterwheels: Grote opblaaswielen waarmee je over het water moet proberen te lopen. Uiteindelijk beland toch iedereen in het water. Vrijgezel begon al te juichen toen ze die dingen aan zag komen :biggrin:
Niet iedereen is het water in geweest. Ook omdat het halverwege het programma begon te regenen. Mensen hadden het koud enzo. Behalve bij de zeephelling, want dat was gewoon té leuk en men was de druk bezig om last te hebben van de regen! :biggrin:

Daarna hebben we daar gedoucht en nog wat gedronken.  Toen op weg naar Tilburg, waar we met 13 man gegeten hebben bij Havana's. Wel heel erg lekker, alleen hebben vier meiden de hele avond op de toch gezeten, omdat de achterdeur bij de keuken open stond. Ze hebben hier al een paar keer wat van gezegd, maar dat hielp niets. Zelfs toen de allevier met hun jassen aan gingen zitten, werd er niets aan gedaan. Ik heb daarom aan het eind nog om korting gevraagd, maar daar deden ze niet aan. Nou, ik ga nog een boze mail sturen, en als ze niet met iets fatsoenlijks komen, dan weet ik zo een heleboel recentiesites te vinden.

Uiteindelijk gingen we terug naar het beginadres, omdat mensen hun fiets moesten halen. Toen met zijn allen naar de kroeg, waar we ook nog gekaraoked hebben. We hadden nog >€200,- over om te zuipen! Uiteindelijk ben ik zelf om 3 uur naar huis gegaan, maar toen zat er nog € 50,- in de pot voor de overgebleven dames, incl. vrijgezel.

Al met al heeft de vrijgezel een hele leuke dag gehad en daar ben ik natuurlijk heel blij om. Ook de andere dames hebben zich vermaakt. Ik heb in ieder geval niemand met een lang gezicht rond zien lopen. Mja, behalve die paar die op de tocht zaten, maar die waren later wel weer normaal (niets zo vervelend als mensen die er over door blijven gaan!) en nog één, maar die maakte zelf problemen. Lang verhaal, ga ik niet verder op in :wink:

Oja, en dit alles voor €100,- p.p. voor de mensen die de hele dag mee zijn gegaan.
€ 50,- voor de mensen die vanaf het eten aanhaakten en de kostprijs van het eten voor de mensen die alleen bij het eten waren.

Jojanne

  • Gast
Gisteren Vrijgezellenfeest!
« Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2008, 14:39:44 »
Het klinkt onzettend gezellig!! Lijkt me erg leuk, zon vrijgezellenfeest!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards