collapse

Auteur Topic: De Trouwkaarten Zijn Verstuurd!  (gelezen 2278 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

veronique

  • Gast
De Trouwkaarten Zijn Verstuurd!
« Gepost op: 13 juni 2008, 15:17:23 »
hey allemaal.
wij hebben onze kaarten verstuurd al 2 weken geleden een beetje vroeg maar dat komt omdat we het niet leuk vonden om ze te sturen als mijn schoonvader in het ziekenhuis ligt.
nu hebben wij gevraagd om even te bellen of je aanwezig bent.
maar er zijn toch nog altijd mensen die gewoon niks van zich laten horen.
en we moeten het wel weten want we betalen per persoon en als er dan iemand niet komt betalen we dus voorniets.
hoe lossen we dit op??
we hebben in de kaart gezet voor 1 juli bellen dus ze hebben nog even hoor.
maar als ze ze al 2 weken hebben verwacht je wel dat ze al gebeld hebben.
nou dachten we eerst we gaan de mensen die dan niet gebeld hebben bellen om te vragen wat ze doen.
maar dat vind ik eigenlijk een beetje raar ik hoef niet te bedelen of ze komen want het hoeft niet.
nou dacht ik wat als ik die mensen nou een kaartje stuur dat we nog niks van ze vernomen hebben en als ze niet voor eind van de week bellen dat we er vanuit gaan dat ze NIET komen ivm reserveringen.
hoe denken jullie hier over of hoe hebben jullie dit opgelost???

Danielle76

  • Gast
De Trouwkaarten Zijn Verstuurd!
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2008, 15:36:37 »
Hey Veronique,

zelf hebben wij dit probleempje gelukkig niet, wij nodigen een beperkt aantal mensen uit voor de ceremonie en dan een heleboel voor het feest en we zien vanzelf wel hoe druk het dan wordt.

Een herinneringskaartje sturen met een waarschuwing lijkt me inderdaad de bestse oplossing. Ik zou het nabellen ook als een soort bedelen ervaren, alsof er anders niet genoeg mensen komen. Terwijl een leuk kaartje alleen als reminder opgepakt kan worden.

Groetjes,
 DaniĆ«lle

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
De Trouwkaarten Zijn Verstuurd!
« Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2008, 17:11:19 »
Ik denk dat je het nog even de tijd moet geven, want je gaf aan dat ze voor 1 juli moeten reageren. Daarna zal je misschien toch zelf (of via je CM) moeten gaan rondbellen of ze wel/niet komen. Het is altijd weer een vervelend iets, want volgens mij gebeurd dit bij iedereen als ik het hier zo lees op het forum

Of een email sturen naar de personen die je in je mailbox hebt staan
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2008, 17:11:51 door Liefde is ... wendy & Jasper »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards