collapse

Auteur Topic: Wat Doe Je Met Je Verlovingsring?  (gelezen 24759 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Wat Doe Je Met Je Verlovingsring?
« Reactie #25 Gepost op: 14 juni 2008, 13:44:24 »
mijn verlovingsring links en mijn trouwring rechts. Heb nog een andere ring en ik denk dat ik die groter laat maken zodat hij rechts om mijn middelvinger past.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Doe Je Met Je Verlovingsring?
« Reactie #26 Gepost op: 14 juni 2008, 17:06:14 »
Mooie ring!!
Het is idd geen standaard ring, die moet je ook zeker gewoon enkel om de vinger laten, niet in combi met een andere ring.

Short01

  • Gast
Wat Doe Je Met Je Verlovingsring?
« Reactie #27 Gepost op: 15 juni 2008, 17:49:23 »
[color=\"#6633FF\"][font=\"Comic Sans Ms\"]Gewoon aan dezelfde vinger als je trouwring. Tenminste, zo heb ik het bijna altijd gezien [/font]:wink: [/color]

King of the World

  • Gast
Wat Doe Je Met Je Verlovingsring?
« Reactie #28 Gepost op: 15 juni 2008, 19:05:10 »
[quote name=\'Anke\' post=\'166401\' date=\'14 June 2008, 17:06\']Mooie ring!!
Het is idd geen standaard ring, die moet je ook zeker gewoon enkel om de vinger laten, niet in combi met een andere ring.[/quote]

Nou eigenlijk is het idee, dat er naast de verlovingsring zoals hierboven, een 2e ring komt die met de vorm van de ring meeloopt. Als het ware in de "inham".

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Wat Doe Je Met Je Verlovingsring?
« Reactie #29 Gepost op: 16 juni 2008, 12:41:59 »
Ik denk dat ik mijn verlovingsring blijf dragen. Ik draag die ring nu links, en wil mijn trouwring rechts gaan dragen. Ik heb verder nooit ringen gehad, dus nu heb ik één ring en na het trouwen zouden het twee ringen zijn. Mijn vriend denkt erover om zijn verlovingsring dan niet meer te dragen, en enkel zijn trouwring te dragen. Zit ook wel wat in! Maar ik vind mijn verlovingsring zo stoer dat ik hem eigenlijk langer wil dragen dan 1,5 jaar... :wink:

Dit zijn onze verlovingsringen (beetje kleine foto's, maar anders had ik geen uploadruimte meer):
[attachment=8185:attachment] [attachment=8186:attachment]
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2008, 12:46:36 door Hakkie »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards