collapse

Auteur Topic: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic  (gelezen 241476 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misstiara

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #150 Gepost op: 19 januari 2011, 23:34:52 »
Ik denk er ook over om gewoon lekker thuis te slapen.
De bruiloft is al duur genoeg en daarna gaan we toch nog op huwelijksreis, waar we dagelijks kunnen genieten  :rolleyes:

Maewyn

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #151 Gepost op: 20 januari 2011, 11:28:13 »
We gaan toch naar een hotel!! Mijn AS wilde er niet teveel aan uitgeven maar we hebben voor een leuke prijs een hotel in Delft met ontbijt en diner en zelfs een bubbelbad kunnen regelen. Ben er helemaal blij mee. Mijn droom, ontbijt op bed en verlaat uitchecken, doen we nu na de ondertrouw - is ook erg leuk :).

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #152 Gepost op: 20 januari 2011, 14:51:33 »
Wat leuk Maewyn! Wat een goed idee btw na ondertrouw te doen... dan heb je er ook veel meer tijd voor!
Slim... die ga ik onthouden..!

irma79

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #153 Gepost op: 8 maart 2011, 20:07:24 »
Wij hebben een kamer in het hotel waar wij ook ons feest houden.. Een aantal van onze vrienden hebben daar ook een kamer geboekt, zodat het de volgende ochtend ook gezellig samen ontbijten is..
De reden waarom wij hiervoor hebben gekozen is ivm onze kinderen.. Die kunnen dan al eerder naar de kamer om lekker te gaan slapen..

ellaalaa

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #154 Gepost op: 18 december 2011, 20:05:20 »
Wij vonden het erg moeilijk om een hotel uit te zoeken, omdat de meeste hotels ons doen denken aan werk (we reizen allebei regelmatig voor het werk)

We zijn uiteindelijk geslaagd in parkhotel Nuenen, ook wel bekend als "Auberge Vincent"
Een schattig klein hotelletjes waar alle kamers uniek zijn ingericht met veel werk van Vincent van Gogh (Nuenen is de geboorteplaats van Vincent van Gogh).  

De volgende ochtend hebben we de daggasten en sommige feestgasten die van ver kwamen uitgenodigd voor een brunch, vonden we wel zo fijn om na zo'n indrukwekkende dag de eerste ervaringen te delen met je familie en vrienden. De brunch begon om 11 uur en we mochten de spullen op de kamer laten liggen, dus voor ons was dat al lang genoeg uitslapen. Bij de brunch hebben we ook de eerste foto's en filmpjes gezien vanaf de fototoestellen. Erg leuk en aan te raden om zo je eerste dag als getrouwd paar door te brengen!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #155 Gepost op: 19 december 2011, 13:18:04 »
Wij wilden in eerste instantie thuis slapen, ivm de kosten.. maar de zus van AS, ook getuige, heeft aangeboden om ons als huwelijkscadeau een nacht in een luxe kamer in een heel chique hotel in onze stad te geven. Krijgen we champagne ontbijt op bed. Vonden wij erg leuk en lief! Nog ene groot voordeel, het hotel is tien stappen bij onze feestlocatie vandaan..

Vind het stiekem toch erg leuk dat we het zo doen :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #156 Gepost op: 19 december 2011, 15:21:01 »
Wij hebben echt heerlijk overnacht in een hotelkamer (gratis door hotel geupgrade naar de bruidssuite :biggrin:) op de locatie zelf. Was echt heerlijk!!
De ouders en zus en opa en oma zijn ook blijven slapen, lekker 's ochtends samen ontbeten konden we nog even lekker bijkletsen.
We hebben er echt van genoten, dat we zo ons bed in konden rollen (mijn voeten, konden mij echt niet meer houden). Nou ja eerst nog genoten van een bubbelbad, vonden mijn voeten heerlijk! Ook het ontbijt en daarmee dus nog even lekker kunnen nakletsen was heerlijk. Na het ontbijt hebben we rustig onze spullen gepakt auto voorgereden en mochten we op de feestlocatie alle spullen ophalen (de vele kado's, geweldig!). Was leuk om dat even samen met de ouders (familie) te doen.
« Laatst bewerkt op: 19 december 2011, 15:21:36 door Jof »

Nails

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #157 Gepost op: 19 december 2011, 16:39:55 »
Wij gaan heerlijk 3 nachten in een luxe kamer overnachten, 2 persoons jacuzzi, stoomcabine, 2 persoons rainshower en een sauna  :)  we hebben er nu al helemaal zin in (doen normaal nooit zoiets)

twijfeltje

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #158 Gepost op: 19 december 2011, 22:49:55 »
Wij gaan naar CitizenM hotel bij schiphol voor we naar Cuba vliegen.

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #159 Gepost op: 20 december 2011, 09:08:55 »
Wij hebben van de feestlocatie een hotelovernachting aangeboden gekregen, daar gaan we natuurlijk gebruik van maken!

kumarie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #160 Gepost op: 20 december 2011, 14:36:28 »
Hmm dat klinkt goed allemaal.
Mijn lief heeft nu al bedacht waar we de nacht gaan doorbrengen en wil me ermee verrassen.
Mijn familie komt van ver, dus dan kunnen zij mooi in ons huis. Hebben we daar ook geen last van. Hun kennende is het huis dan weer spic en span als wij terug komen (ook een voordeel)
Ben dus nu al erg benieuwd.

@Twijfeltje ik zie dat het bij jou a.s. vrijdag al gaat gebeuren. Ben je al zenuwachtig??
« Laatst bewerkt op: 20 december 2011, 14:37:55 door kumarie »

Mikey

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #161 Gepost op: 21 december 2011, 21:36:35 »
Ik ben benieuwd wat jullie bruidssuites kosten per nacht (voor wie dat wil vertellen).
Ik kon ze namelijk alleen voor rond de 200 euro vinden, en dat vind ik zo zonde van het geld als wij daar pas om 01.00 aankomen.
Ik kijk dan wel naar een kamer met luxe badkamer (bijv.jacuzzi of stoomdouche of sauna)

twijfeltje

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #162 Gepost op: 21 december 2011, 22:27:48 »
@Twijfeltje ik zie dat het bij jou a.s. vrijdag al gaat gebeuren. Ben je al zenuwachtig??
Met vlagen. Lig nu heerlijk onder de zonnebank :wink:

Bruidje!

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #163 Gepost op: 3 januari 2012, 20:47:41 »
Wij hebben het Happy huwelijksarrangement bij Hotel Pincoffs in Rotterdam geboekt voor onze huwelijksnacht. Heel mooi kleinschalig, sfeervol hotel! Ze hebben verschillende suites voor je huwelijksnacht, maar er is er maar één met tweepersoons bubbelbad en douche, dus die wilden we hebben natuurlijk, haha! En de late check-out vonden we ook niet onbelangrijk :-)We betalen €375,-.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #164 Gepost op: 4 januari 2012, 07:30:49 »
@ mikey: ik denk dat je een echte bruidssuite met die luxe niet snel echt goedkoper gaat vinden. Wij waren 147 kwijt. Maar dit was een gratis upgrade naar een bruidssuite en we hebben 8 kamers 'afgenomen' en we hadden de bruiloft op die locatie hebben behoorlijke korting gekregen.

ellaalaa

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #165 Gepost op: 4 januari 2012, 23:16:30 »
@ Mickey: kijk eens in de gouden gids! Daar staan vaak wat kleinere hotels, die hebben vaak wat meer service en lagere prijzen (prijs/kwaliteit zeker) Meestal hebben ze ook een webpagina waar prijzen vermeld staan. Zo hebben we ons hotelletje ook gevonden :wink:

Wij hebben gezocht in regio Eindhoven en daar liggen de prijzen zo rond 100-175 euro per nacht

Succes met zoeken!
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2012, 23:17:54 door ellaalaa »

missmrn

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #166 Gepost op: 20 januari 2012, 13:13:54 »
Wij hebben vandaag onze huwelijksnacht geboekt in Hotel new York! het kost totaal 346 euro dus als ik dan andere hotels vergelijk dan had je soms nog niet eens een ontbijtje erbij voor 400 euro.
We hebben nu een bruidsarrangement met heel veel leuke dingetjes en een prachtige kamer met uitzicht op de maas!
kan nu al niet wachten haha
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2012, 13:14:53 door missmrn »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #167 Gepost op: 20 januari 2012, 15:35:11 »
Wij gaan heerlijk 3 nachten in een luxe kamer overnachten, 2 persoons jacuzzi, stoomcabine, 2 persoons rainshower en een sauna :) we hebben er nu al helemaal zin in (doen normaal nooit zoiets)

Ooh dat klinkt goed! Vertel waar???

Wij slapen gewoon heerlijk thuis. Om 2 dagen na de bruiloft op huwelijksreis te gaan!

ellendeboer

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #168 Gepost op: 22 januari 2012, 22:11:19 »
Wij overnachten waarschijnlijk ik het kasteel waar we ook het diner en feest doen. Wel zo makkelijk en dan kan je de dag erna nog nagenieten aan het ontbijt en op het landgoed. De kamer is niet heel luxe, maar wel heel kasteel-achtig. We wilden ook wel graag een luxe kamer met jacouzie etc (heeft wel wat) maar dan moeten we met een taxi naar een andere locatie en dan ben je de volgende dag echt uit het sfeertje van je bruiloft en dat vonden we dan weer jammer. Daarom hebben we besloten om als we 1 jaar getrouwd zijn een weekendje te boeken samen en dan alsnog een over-the-top bruidsuite te boeken met jacouzie en noem maar op. Op deze manier kan je er ook langer van genieten, omdat je niet kapot na je trouwdag aankomt, slaapt en de volgende dag om 10 uur uit moet checken. En het is meteen leuk om je 1-jarig jubileum te vieren. Wij vonden het wel een leuk idee zo!

Richelle

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #169 Gepost op: 23 januari 2012, 10:55:33 »
Wij hebben er voor gekozen om gewoon lekker thuis te slapen. We zullen op zijn vroegst om 2.00 uur in bed liggen en dan vind ik het wel errug duur om daar voor een hotelovernachting te boeken. De dag daarna nodigen we onze ouders nog ff uit om bij te kletsen en zondags gaan we 16 dagen op huwelijskreis....heerlijk.

roossje

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #170 Gepost op: 11 februari 2012, 13:00:54 »
@ Mikey, wij hebben een hotelkamer geboekt in vianen, inclusief 4 gangen diner, fles champagne, groot bubbelbad, kingsize bed, inloopdouche en champagneontbijt op bed de volgende ochtend, inc late check out. Kost ons nog geen 300 euro.

En omdat wij normaal gesproken zoiets niet doen, mag het wel een keertje! Zeker voor je huwelijksnacht;) Heb er trouwens wel echt onwijs veel zin in! Ben echt benieuwd, zie mezelf al helemaal liggen eind van de dag met champagne en "man" dan in de jacuzzi :biggrin:

Anikaa

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #171 Gepost op: 11 februari 2012, 17:25:18 »
Wij worden heerlijk naar huis gebracht door mijn schoonouders!
Na zo'n vermoeiende dag lijkt het mij het lekkerst om in mn eigen bed te duiken en de volgende ochtend lekker rustig aan te doen.. En in de huwelijkssferen blijven we toch wel denk ik.. met alle felicitaties en foto's.

Britttt

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #172 Gepost op: 13 februari 2012, 11:19:45 »
Inmiddels hebben wij besloten toch ook de nacht in een hotel door t brengen. Naar van der Valk in Ridderkerk gereden, kamer mogen zien en geboekt: 2 persoons jacuzzi, 2 regendouches, heerlijk groot bed, ruimte om nog even te zitten, champagne en ontbijt op bed en late checkout... En dat voor nog geen 250 euro  :biggrin:

Heb er zin in...  :laugh:

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #173 Gepost op: 5 maart 2012, 21:12:27 »
Wij hebben de huwelijksnacht cadeau gekregen in een hotel. Daarbij logeert mijn halve schoonfamilie na ons huwelijk is ons huis en het is toch wel fijn om nog even lekker met z'n tweetjes te zijn. Als er niemand was blijven logeren was ik denk ik gewoon lekker naar mijn eigen huis gegaan....tenminste als ik zelf voor het hotel had moeten betalen, want het is 15 minuten van ons huis vandaan.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #174 Gepost op: 11 april 2012, 17:55:52 »
Wij slapen op de locatie me moeder schoonouders en zus met man blijven daar ook slapen. Kunnen we de volgende dag met zijn alle ontbijten.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards