collapse

Auteur Topic: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic  (gelezen 246904 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linnie

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #75 Gepost op: 18 juli 2007, 14:29:56 »
Waarom vraag je niet of je schoonouders een keer gaan kijken?
Dan blijft het voor jullie nog een verrassing en hebben zij ook gezien wat ze gaan geven.

Lijkt me in ieder geval super om daar je huwelijksnacht door te brengen!

Alexia

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #76 Gepost op: 18 juli 2007, 18:09:15 »
het ziet er leuk uit!

maar je kunt inderdaad denk ik wel gewoon even langsgaan om te kijken!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #77 Gepost op: 18 juli 2007, 19:16:08 »
Het moet geen probleem zijn om te gaan kijken hoor!!
Heb ik ook een keer gedaan toen ik toevallig een keer in de buurt was bij een hotel waar we in de eerste instantie wilden overnachten, maar die zat al nokkie vol op 7-9-7.

Maar van de andere kant ben ik het ook wel eens met Ireen.
Laat je verassen.
En als ik zo'n klein plaatje op de site zie, nou, dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken!

mwk

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #78 Gepost op: 8 september 2009, 22:53:06 »
We zitten erg in dubio of we nu in de bruidssuite op onze feestlocatie zullen blijven slapen of niet. Onze afwegingen:

Vóór:
- prachtige kamer
- je doet zoiets maar 1x
- romantisch
- als je naar huis gaat is het ook echt afgelopen, nu "rek" je het nog een nachtje

Tegen:
- duur
- we gaan ook nog op huwelijksreis
- ik slaap thuis eigenlijk het fijnst (en vind het ook wel relaxed om gewoon thuis wakker te worden)
- leuk om echt uitgezwaaid te worden op het feest (ik drink niet en kan dus gewoon nog naar huis rijden)

Ik kan nog even geen keus maken. Eigenlijk zegt mijn gevoel dat ik naar huis wil, maar al mijn vrienden verklaren me voor gek....

Wat doen jullie en waarom??

bride-to-be

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #79 Gepost op: 9 september 2009, 00:29:23 »
heej meid,

ik zou doen wat je zelf het liefste wilt, dus als dat thuis slapen is duik lekker je eigen bedje in!

dat gevoel van de dag 'rekken' ken ik wel, ik ben van plan er een weekendje hotel achteraan te gooien... Dan wel geen bruidssuite maar een luxe kamer, via weekendjeweg ben je maar een paar honderd euri kwijt... Kan mij niet lang genoeg duren :laugh:

groetjes!

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #80 Gepost op: 9 september 2009, 09:44:54 »
Als je gevoel zegt dat je naar huis wil zou ik lekker naar huis gaan! Wij hebben dit ook gedaan (maar wonen 5 min met de taxi op afstand van de feestlocatie :wink:). Ik had niet dat gevoel van 'nu is het voorbij' het hele weekend waren we nog lekker in de stemming met het lezen van kaarten en bekijken van cadeautjes. Je kunt het thuis ook zo feestelijk maken als je zelf wilt denk ik.

CCBloom

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #81 Gepost op: 9 september 2009, 12:20:12 »
Ik ben met een beschonken gommetje van trouwlocatie naar een hotel gereden een half uurtje verderop. van daaruit zijn we de rest van onze honeymoon gaan maken. we wilden ECHT niet op de touwlocatie blijven tukken: grote boerderij van zijn familie die ze als vakantiehuis gebruiken....zijn familie sliep daar nl ook

Tralalalianne

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #82 Gepost op: 9 september 2009, 15:43:55 »
Ik slaap meestal vrij slecht in een vreemd bed en je bent 's ochtends toch niet zo 'vrij' als dat je thuis bent. Vaak moet je vóór een bepaalde tijd aan het ontbijt zitten en uit je kamer zijn, thuis kun je blijven liggen zo lang je wilt, lekker rustig aan doen, beetje ontbijten, beetje kaartjes lezen, etc. Wij wonen ook 10 minuten met de taxi van de locatie, dus was al helemaal makkelijk, maar lijkt me sowieso fijner om thuis te slapen dan in een hotel of iets dergelijks.

Stippie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2552
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #83 Gepost op: 9 september 2009, 16:16:15 »
Wij kregen de bruidssuite aangeboden van de feestlocatie en hebben daar dankbaar gebruik van gemaakt. We mochten zelf de tijd aangeven wanneer het ontbijt gebracht zou worden en hoe laat we weg wilden. Onze feestlocatie was ook een uur rijden van huis, dus vandaar dat dit zeker de beste oplossing was.
« Laatst bewerkt op: 9 september 2009, 16:16:32 door Stippie »

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #84 Gepost op: 9 september 2009, 17:04:26 »
Oh ja bij mij speelde ook nog wel mee dat ik de poezen graag 's avonds weer wilde zien. :wink:

Ashja

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #85 Gepost op: 9 september 2009, 20:34:59 »
Lekker naar huis, poezzies eten geven en uiteindelijk lekker m'n eigen bedje :biggrin:

Gewoon doen waar je zelf zin in hebt  :)

Hannielle

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #86 Gepost op: 10 september 2009, 10:27:08 »
lekker naar hotelletje heerlijk!!!!!!!!!!!!!

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #87 Gepost op: 11 september 2009, 11:08:59 »
nachtje blijven slapen :)
vaak kan je als je getrouwt bent idd onbijt op bed krijgen
en als je sochtends wakker word na je bruiloft lijkt me dat toch wel erg leuk :tongue:

jet17

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #88 Gepost op: 11 september 2009, 19:51:28 »
Wij gaan gaan ook naar een hotel  :biggrin:  Ik slaap namelijk echt overal en op elk willekeurig tijdstip haahaha.... vriendlief minder maar wil het ook graag....
Hondje is uit logeren dus daar ook geen '' omkijken'' naar....

miekjuh

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #89 Gepost op: 11 september 2009, 21:30:33 »
[font=\"Comic Sans MS\"][color=\"#9932CC\"]
Ik kies voor thuis slapen
Thuis slaap ik het best en vriendlief ook, wij hebben ons feest ook in de buurt
dus kunnen makkelijk naar huis toe.

Stukje dat je "het gevoel" kwijtraak ben ik het niet mee eens, althans dat denk ik :dry: ..het is mijn dag,foto's,gevoel enz..dat raak je niet kwijt denk ik omat je ergens blijft slapen..
[/color][/font]

Boefje

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #90 Gepost op: 12 september 2009, 08:38:40 »
Wij slapen lekker thuis.

Zoals het nu lijkt moeten we de volgende ochtend om 9 uur al op schiphol zijn voor onze huwelijksreis.
Vanuit Friesland is dat een dik uur rijden. Dus tegen 8 uur zitten we wel in de auto.

Voor die paar uurtjes vind ik het zonde om in een dure suite te zitten!

Hypnotic

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #91 Gepost op: 12 september 2009, 08:46:08 »
Ons feest duurt de hele nacht,
een suite is dus geen optie  :laugh:

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #92 Gepost op: 12 september 2009, 09:47:04 »
Wij zijn ook blijven slapen in het hotel :tongue:  Maar dat heb je al snel als je in het buitenland trouwt.
« Laatst bewerkt op: 12 september 2009, 09:47:32 door Divecouple »

chip

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #93 Gepost op: 15 september 2009, 12:19:20 »
Wij gaan ook lekker naar huis. Als ik 'normaal' een drukke dag heb gehad met veel mensen, dan wil ik niets liever dan gewoon met z'n tweeën zijn in een vertrouwde omgeving. Een hotel is hartstikke leuk, maar ik verwacht te moe te zijn om daar echt van te genieten en uiteindelijk slaapt niets beter dan het eigen bed. Ook het vooruitzicht ongestoord langzaam wakker te worden samen... mmm.
We vertrekken wel de dag na de bruiloft op huwelijksreis. Ik had er liever nog een dag tussen gehad, maar as wilde het liefst meteen weg dus dit is een mooi compromis.

Mirte 25

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #94 Gepost op: 15 september 2009, 20:13:18 »
Er is niets zo lekker als je eigen bed!

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #95 Gepost op: 15 september 2009, 22:09:30 »
Wij slapen wel in de bruidssuite van onze feestlocatie! Heerlijk vanaf de dansvloer het bedje inrollen en volgende dag ontbijtje op bed!

Suusjeuh

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #96 Gepost op: 16 september 2009, 11:08:00 »
Wij gaan lekker naar huis. We gaan voor het eerst samen in ons nieuwe huisje slapen, als man en vrouw. 's ochtends heerlijk samen wakker worden en lekker alles rustig aan doen en pas laat uit bed. In hotel moet je meestal toch voor bepaalde tijd uitchecken. Voor de collega's slapen we wel in het hotel, om nachtelijke ongein te voorkomen.... :)

Ingedepinge

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #97 Gepost op: 18 september 2009, 21:19:50 »
http://www.stadslogementsteenwijk.nl/index.php

wij gaan hier slapen, deze staat ook in de laatste bruid en bruidegom :) lekker in een hemelbed en in de badkamer een bad en een douch :biggrin:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #98 Gepost op: 18 september 2009, 21:44:49 »
Lekker luxe hoor Inge! :)

Ik snap allebei wel, het is romantisch en lekker makkelijk om een kamer bij de hand te hebben waar je in kunt wanneer je wilt, en je maakt het nachtje toch wel extra speciaal.
Wij slapen zelf thuis, omdat we het liefste in ons eigen bed slapen, omdat we toch geen avondfeest geven en al rond 22.00 klaar zijn, omdat onze locatie maar 5 minuten van ons huis is en omdat we het om alle voorgenoemde redenen zonde van het geld vinden een kamer te boeken :laugh:
Bovendien vertrekken we waarschijnlijk de dag erop al op wintersporthuwelijksreis! :)

Gosia

  • Gast
Re: Het grote "waar breng je de huwelijksnacht door"-topic
« Reactie #99 Gepost op: 18 september 2009, 23:50:24 »
Ik dacht dat we thuis zouden slapen, mijn beste vriendin zou voor romantische slaapkamer zorgen, maar....
Op de terugweg naar huis heeft mijn man de laatste afslag naar huis "gemist" ! Voor dat ik wat kon zeggen heeft ie de sleutel van een bruidssuite aan mij gegeven  :wub: en natuurlijk met bubbelbad en champagne .

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards